Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 521
    • 522
    • 3 / 522
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    240
    10437
    536814
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim @super-t last edited by

      Αυτό που λέει ο λαπ είναι ότι ο 1,8 έρχεται από το πριους κ έχει ρυθμιστεί για οικονομία. Ο νέος διλιτρος μια χαρά 150 άλογα βγάζει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Πάντως εγώ που έχω δίλιτρο με 20 κιλά ροπή ατμοσφαιρικό και 1.2 τούρμπο με 20,5 κιλά ροπή τούρμπο , αλλά και 1,6 και 1,8 ατμοσφαιρικούς , θεωρώ ότι η δεύτερη γενιά των τούρμπο έχει λύσει σχεδόν όλα της τα προβλήματα . Τώρα αμάξια του 21 με τέτοιες επιδόσεις , σε συνδυασμό με τους κακούς χώρους που θα έχει , θα είναι πρόβλημα .

        Αλλωστε διαβάζουμε στα τέστ ότι και το γιάρις το υβριδικό που έχουμε τόσα χρόνια , για να οδηγηθεί οικονομικά θέλει ειδικό τρόπο .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Τι ροπη εχουν μεταξυ τους;

          Η ιπποδυναμη ειναι γινομενο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Σώπα... Δεν το ξέραμε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 @ataim last edited by

              @σαβας, χαρισμα

              Ξέχνα τα νούμερα που διαβάζεις και έλα στην πραγματικότητα, ένα downsized turbo στην τελική σχέση θα επιταχύνει πιο αργά από το αντίστοιχο ατμοσφαιρικό.

              Λόγω πιο μακριών σχέσεων μετάδοσης, turbo lag, έλλειψης ροπής κ ισχύος σε χαμηλές(και στις ψηλές) στροφές λειτουργίας.

              Οδηγώ καθημερινά downsized 3cyl και 1.6 ατμό κ το ξέρω από πρώτο χέρι. Ρίξε μια ματιά σε όποιο site τύπου zperf θελεις και θα επιβεβαιώσεις αυτά που λέω, δεν υπάρχει τίποτα πιο σπαστικό από την έλλειψη δύναμης και απόκρισης χαμηλά σε ΟΛΑ τα downsized turbo.

              80-120 με 6η (χωρίς να υπολογίζεται το lag μόνο από τις καμπύλες του ζπερφ)

              Civic 1.8 1320kg 16.3s

              A1 30 tfsi 1180kg 16.9s

              Λυπάμαι, αλλά θα συνεχίσω να διαφωνώ, γιατί πολύ απλά συγκρίνεις αυτοκίνητα με μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης! Το Civic 1.8 έχει 140 άλογα και το χιλιάρι Α1 έχει 95 ή 115 άλογα (δεν ξέρω από ποιο από τα δύο παρέθεσες νούμερα), τα οποία συνιστούν πολύ μεγαλύτερη ποσοστιαία διαφορά από την αντίστοιχη του βάρους. Εγώ αναφέρθηκα σε αντίστοιχης ιπποδύναμης κινητήρες, γιατί μόνο έτσι έχει νόημα η σύγκριση.

              Και  αυτά που έγραφες περί ανώτερης ροπής των ατμοσφαιρικών, παραμένουν απλώς ανεδαφικά... Έχουν μόνο ένα πλεονέκτημα στο φάσμα από τις στροφές του ρελαντί ως τις 1500 περίπου στροφές, μέχρι να σπουλάρει η μικρή τουρμπίνα των downsized 1000-1200αριών και μετά τελειώνει το παραμύθι (μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου πλέον δεν φτάνει η μικρή τουρμπίνα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Παντως, και σε εμένα με εκνευρίζει αυτό το κενό ροπης στα μικρά τουρμπατα.

                Το εντονότερο στα σημερινά αυτοκίνητα το συνάντησα στο νεο juke.

                Εντονότατο κενό σε σημείο που λες δεν ψεκάζει βενζίνη.

                Σαν τα κυβικά δεν υπάρχει είναι η αλήθεια αλλά έχουμε και τους φορολογικούς παράγοντες

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @lap last edited by

                  Σαν τα κυβικά δεν υπάρχει είναι η αλήθεια αλλά έχουμε και τους φορολογικούς παράγοντες

                  Έλα να σου πουλήσω (σε τιμή ευκαιρίας!) το 3λιτρο του πατέρα μου...ροπή από το ρελαντί! Αλλα εισαι 14-15 στην πόλη και 10-11 σε οικονομικό ταξίδι...αχαχα!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Χεχε, να με καταστρέψεις θελεις;

                    Πόσα άλογα βγάζει, τι ροπη εχει;

                    Σε αντίστοιχα νούμερα πόσο καταναλώνει ένα turbo

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alejandro last edited by

                      Λογικό να κρίνουμε Ασιατικά οχήματα βάση των ιδιαιτεροτήτων και 'θέλω' της χώρας, αντε και της ΕΕ αγοράς.. Ωστόσο, να ξαναπω οτι οι Ασιάτες, δε σχεδιάζουν-παράγουν βάσης της Ευρωπαϊκής αγοράς. Ειναι μια αγορά κατακερματισμένη, ώριμη και με δυνατούς εγχώριους παίκτες.
                      Τυχαίο που επιλέχθηκε η Ταϋλάνδη για την επίσημη παρουσίαση και οχι τα κλασσικά Λοντον, Παρισι, Νιου Γιορκ, Βερολίνο;

                      https://www.statista.com/statistics/279652/revenue-of-toyota-by-region/

                      Προσωπικά το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον όπως και όλη τη πορεία της εταιρείας τα τελευταία 5 χρόνια που προσπαθεί να χτίσει ένα νεό προφίλ, όπως και τη διακριτική της καινοτομία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @lap last edited by

                        Χεχε, να με καταστρέψεις θελεις;

                        Πόσα άλογα βγάζει, τι ροπη εχει;

                        Σε αντίστοιχα νούμερα πόσο καταναλώνει ένα turbo

                        Όχι, να σε 'σώσω' αφου δεν θες lag!!

                        30 κιλά ροπή, 231 άλογα. Η 2λιτρη 328i με παρόμοια νούμερα εχει περι τα 2-3 λίτρα κάτω. Ισως και περισσότερο στην πολη.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Σιγά.... Turbo με λιγότερη κατανάλωση στην πολη από ατμοσφαιρικο

                          Ο μόνος λόγος που είναι οικονομικότερος είναι ότι γενικα ειναι νεοτερος

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Κανείς λάθος γύρε, γιατί απλώς δεν το έχεις σκεφτεί!

                            Στην πόλη το πιο μεγάλο μέρος του χρόνου λειτουργίας του κινητήρα δαπανάται στο ρελαντί, σε χαμηλές στροφές και στην αλλαγή ταχυτήτων. Το ίδιο είναι να έχεις στο ρελαντί έναν εξακύλινδρο τρίλιτρο κι έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο; Το ίδιο είναι να έχεις έναν τετρακύλινδρο 1600 κυβικών και το ίδιο έναν τρικύλινδρο χιλιάρη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Ως σκέψη μπορουμε να πουμε πως το τρικυλινδρο θα σέρνεται σε βαρυ αμαξωμα. Θα θελει γκαζάκι για να φουσκώσει η τουρμπίνα η οποία ζητάει και καυσίμο. Τώρα σε τι μίγμα, ανάλογα τον κινητήρα. Εκεί το όντως μεγαλυτερο τετρακιλυνδρο ζητά περισσοτερι καυσίμο εξ ορισμού, αλλά δεν θέλει πολλές σ.α.λ ...Όποτε είτε ίσα και όμοια έρχονται είτε όπως δείχνει η ιστορία σε πολλα μοντέλα τα ατμοσφαιρικά είναι οικονομικά μέσα στην πολη.

                              Αν βαλεις τον χίλιαρι τρικυλινδρο σε ένα αυτοκινητάκι πολης, τότε οι τρεις κιλυνδροι επαρκούν χωρίς να φουσκώσει πολυ η τουρμπίνα, όποτε εκεί ναι όντως ενδέχεται να είναι οικονομικός ο turbo

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • S
                                super-t @lap last edited by

                                Ως σκέψη μπορουμε να πουμε πως το τρικυλινδρο θα σέρνεται σε βαρυ αμαξωμα. Θα θελει γκαζάκι για να φουσκώσει η τουρμπίνα η οποία ζητάει και καυσίμο. Τώρα σε τι μίγμα, ανάλογα τον κινητήρα. Εκεί το όντως μεγαλυτερο τετρακιλυνδρο ζητά περισσοτερι καυσίμο εξ ορισμού, αλλά δεν θέλει πολλές σ.α.λ ...Όποτε είτε ίσα και όμοια έρχονται είτε όπως δείχνει η ιστορία σε πολλα μοντέλα τα ατμοσφαιρικά είναι οικονομικά μέσα στην πολη.

                                Αν βαλεις τον χίλιαρι τρικυλινδρο σε ένα αυτοκινητάκι πολης, τότε οι τρεις κιλυνδροι επαρκούν χωρίς να φουσκώσει πολυ η τουρμπίνα, όποτε εκεί ναι όντως ενδέχεται να είναι οικονομικός ο turbo

                                Discuss ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Τι ειναι αυτο;

                                  Σύγκριση εν σειρά με 'v'

                                  Βάλε αν έχεις έναν π.χ τούρμπο 1.0 tsi τρικυλινδρο και εναν 1,6 ατμόσφαιρα.

                                  Επίσης βάζε πηγές, τα copy pasteΔεν βοηθούν να μάθουμε.

                                  Π.χΒάλε από κάτω πηγή της φωτο

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • S
                                    super-t @lap last edited by

                                    Τι ειναι αυτο;

                                    Σύγκριση εν σειρά με 'v'

                                    Βάλε αν έχεις έναν π.χ τούρμπο 1.0 tsi τρικυλινδρο και εναν 1,6 ατμόσφαιρα.

                                    Επίσης βάζε πηγές, τα copy pasteΔεν βοηθούν να μάθουμε.

                                    Π.χΒάλε από κάτω πηγή της φωτο

                                    Σύγκριση του παλιού εξακύλινδρου τρίλιτρου turbo με τον καινούργιο τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo. Και οι δύο σε σειρά.

                                    Πηγή μην περιμένεις, από μια παρουσίαση ήταν το 2015.

                                    Αν βρεις σύγκριση ενός ατμοσφαιρικού με downsized δώσε την γιατί εγώ δεν βρίσκω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • ataim
                                      ataim @criuser last edited by

                                      Tώρα αμάξια του 21 με τέτοιες επιδόσεις , σε συνδυασμό με τους κακούς χώρους που θα έχει , θα είναι πρόβλημα .

                                      Αλλωστε διαβάζουμε στα τέστ ότι και το γιάρις το υβριδικό που έχουμε τόσα χρόνια , για να οδηγηθεί οικονομικά θέλει ειδικό τρόπο .

                                      Οι επιδόσεις του 1.8 hybrid  δεν είναι ιδιαίτερα κακές, είναι αντίστοιχες του 1,2τ & ο 2.0 hybrid είναι αντίστοιχος με 1,5τ. Από στάση κ σε ρεπριζ ακολουθούν σε υψηλές ταχύτητες λαχανιαζουν.

                                      Αυτά που διαβάζεις για ειδικό τρόπο είναι μπούρδες κ ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα κ σε πολύ λιγότερο βαθμό στα hybrid όπου το σύστημα μετάδοσης προστατεύει τους άσχετους, αυτούς που φρενάρουν συνέχεια, που οδηγούν με λάθος σχέση, σε πολύ ψηλές η χαμηλές στροφές κλπ.

                                      Μέσος ή αδιάφορος οδηγός yaris 1.5 στην πόλη θα κάψει 8+λ, fuel saver οδηγός θα κάψει 6λ

                                      Μέσος ή αδιάφορος οδηγός yaris 1.5hybrid στην πόλη θα κάψει 5λ, fuel saver οδηγός θα κάψει 4λ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • ataim
                                        ataim @harisma23 last edited by

                                        @harisma

                                        Εχουν μόνο ένα πλεονέκτημα στο φάσμα από τις στροφές του ρελαντί ως τις 1500 περίπου στροφές, μέχρι να σπουλάρει η μικρή τουρμπίνα των downsized 1000-1200αριών και μετά τελειώνει το παραμύθι (μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου πλέον δεν φτάνει η μικρή τουρμπίνα).

                                        Σε αυτό ακριβώς αναφέρομαι στο lag και την πλήρη έλλειψη δύναμης μεχρι τις 2κ που μέσα στην πόλη θα βρεθείς συνέχεια κρεμασμένος.

                                        Το ατμό typer τραβάει από 40 με 4η, το νέο δεν δουλεύει καν τόσο χαμηλά, θέλει 3η

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poso-kanei-to-neo-toyota-corolla-cross

                                          Σχεδόν -1500€ από το αντίστοιχο CHR

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • D
                                            dublin @sabas_thess last edited by

                                            https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/poso-kanei-to-neo-toyota-corolla-cross

                                            Σχεδόν -1500€ από το αντίστοιχο CHR

                                            Στην 1η έκδοση η διαφορά είναι 565€, και μην ξεχνάμε ότι κατασκευάζεται εκεί.

                                            Πολύ ακριβά δεν ειναι για Ταϋλάνδη;  Ποιός τα παίρνει σε αυτές τις τιμές; εκεί δεν έχουν τουκ τουκ κ ταξί αγροτικά και παπιά;!

                                            Που είναι ο @Lap-ης που κρατάει τευτερι για τις αυτοκινητιστικες ανισότητες σε παγκόσμιο επίπεδο;!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 521
                                            • 522
                                            • 3 / 522
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr