-
Καλησπέρα , θα ήθελα την γνώμη σας. Ενω πήγαινα για το 2008 , παρουσιάστηκε ένα 3008 active non grip βενζίνη, αυτόματο στα 26100 τελική τιμή, 2χιλιαρικα κάτω από την allure του 2008 που κοίταζα αρχικά. Ο προβληματισμός μου είναι σχετικά με την κατανάλωση του 3008 και κατά ποσο το μέγεθος του θα βολέψει για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη! Οποιαδήποτε γνώμη από κατόχους θα ήταν ευπρόσδεκτη ! Ευχαριστώ!
Αυτή είναι τιμή καινούριου ? (για να το κοιτάζω κι εγώ...)
Προσωπικά αν έβρισκα τέτοια τιμή για αυτόματο θα έπαιρνα το 3008, νομίζω είναι περισσότερα τα πλεονεκτήματα χώρου & πατήματος στο δρόμο, απ' όποιο μειονέκτημα έχουν τα λίγα παραπάνω εκατοστά μήκος, ενώ στο φάρδος νομίζω πως αρκετοί έχουν 'παράπονο' απ' το 2008.
Κι αν θυμάμαι καλά, το 2008 έχει 100 άλογα, ενώ το 3008 έχει περισσότερα, ή λάθος μου;
-
Καλησπέρα , θα ήθελα την γνώμη σας. Ενω πήγαινα για το 2008 , παρουσιάστηκε ένα 3008 active non grip βενζίνη, αυτόματο στα 26100 τελική τιμή, 2χιλιαρικα κάτω από την allure του 2008 που κοίταζα αρχικά. Ο προβληματισμός μου είναι σχετικά με την κατανάλωση του 3008 και κατά ποσο το μέγεθος του θα βολέψει για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη! Οποιαδήποτε γνώμη από κατόχους θα ήταν ευπρόσδεκτη ! Ευχαριστώ!
Και γω ίδια περίπτωση. Πήγαινα για 2008 και τελικά πήρα καινούργιο 3008 active grip control manual βενζίνη στις 25.200. Αν στο δίνουν σε αυτόματο (καινούργιο) με τη τιμή που λες είναι καλή τιμή. Οι καταναλώσεις ίδιες είναι (στα 130 άλογα), μη σε απασχολεί. Το μέγεθος μετράει, αν σε βολεύει είναι μια χαρά. Εγώ δεν μετάνιωσα. Άλλωστε ...big is beautiful! Άλλο αμάξι το 3008, άλλο 'πάτημα', μη τα μπερδεύεις.
-
Ναι για καινούργιο αυτόματο χωρίς το grip control βέβαια. Τι κατανάλωση έχεις δει μέχρι στιγμής;
-
Καλησπέρα σε όλους! Όσοι πήρατε από τα ετοιμοπαραδοτα του summer sales, σε πόσες ημέρες παραλάβατε?
-
Καλησπέρα , θα ήθελα την γνώμη σας. Ενω πήγαινα για το 2008 , παρουσιάστηκε ένα 3008 active non grip βενζίνη, αυτόματο στα 26100 τελική τιμή,
Και ακόμα δεν το έχεις πάρει!?!?! Είναι εξαιρετική τιμή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ό,τι πιο vfm στην κατηγορία του.
-
7,74 l/100km μέση κατανάλωση δίνει για το 3008 αυτόματο βενζίνης με 130 άτια το spritmonitor , δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία ακόμη για το καινούργιο 2008. Θα ποντάριζα σε κάτι λιγότερο. Όμως, αφού η Πεζώ σου δίνει το 3008 2 χιλιάρικα κάτω από το ...2008, πάρτο. Έχεις αέρα για την βενζίνη, μπορεί για καμιά 5ετία, ίσως και παραπάνω μέχρι να πατσίσεις.
Πάρτο λοιπόν, είναι αλλού σε σχέση με το 2008 σε χώρους, ορατότητα, πορτμπαγκάζ, ύψος από έδαφος.
-
Πάνος 81 το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για τα χρήματα που ζητάει εμένα βγήκε 23.500 manual diesel.Εχω 3200χιλιομετρα το τριπ μου δείχνει 5.4 κατανάλωση τα 2000 χιλιόμετρα σε ταξίδι τα άλλα κέντρο Θεσσαλονίκη.Στην Εγνατία είναι απολαυστικό και ξεκούραστο μέχρι τα 150 που το πάτησα .Αν είσαι οδηγός που θέλει να κάνει ένα ταξίδι με την οικογένειά του χωρίς να βάλει φωτιά στην άσφαλτο είναι ότι πρεπει.Στο κέντρο δεν με ενόχλησε ο όγκος του αυτοκινήτου πουθενα,το μικρό τιμόνι βοηθάει αρκετά σε αυτο.Οποιος ενδιαφέρεται για την αγορά του να το πάρει αυτόματο,εγώ προσωπικά αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στο αυτοκίνητο για να γίνει τέλειο στα δικά μου θέλω,είναι η ανάρτηση,έχει ξερές αναπηδήσεις σε σαμαρακια με λίγα χιλιόμετρα όχι σαν το qashqai που χοροπηδούσε ολόκληρο.Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος μου είπαν να βάζω μισό λίτρο βενζίνη σε κάθε γέμισμα είναι η πρώτη φορά που έχω diesel και ακούω διάφορα για μύκητες και φιλτρα αν γνωρίζει κάποιος τον ευχαριστώ πολύ
-
Είναι μια πρακτική που την εφαρμόζω εδώ και πολύ καιρό στο τωρινό επαγγελματικό μου όχημα και μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο'παρατράγουδο' στην λειτουργία του αυτοκινήτου.
-
Πάνος 81 το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για τα χρήματα που ζητάει εμένα βγήκε 23.500 manual diesel.Εχω 3200χιλιομετρα το τριπ μου δείχνει 5.4 κατανάλωση τα 2000 χιλιόμετρα σε ταξίδι τα άλλα κέντρο Θεσσαλονίκη.Στην Εγνατία είναι απολαυστικό και ξεκούραστο μέχρι τα 150 που το πάτησα .Αν είσαι οδηγός που θέλει να κάνει ένα ταξίδι με την οικογένειά του χωρίς να βάλει φωτιά στην άσφαλτο είναι ότι πρεπει.Στο κέντρο δεν με ενόχλησε ο όγκος του αυτοκινήτου πουθενα,το μικρό τιμόνι βοηθάει αρκετά σε αυτο.Οποιος ενδιαφέρεται για την αγορά του να το πάρει αυτόματο,εγώ προσωπικά αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στο αυτοκίνητο για να γίνει τέλειο στα δικά μου θέλω,είναι η ανάρτηση,έχει ξερές αναπηδήσεις σε σαμαρακια με λίγα χιλιόμετρα όχι σαν το qashqai που χοροπηδούσε ολόκληρο.Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος μου είπαν να βάζω μισό λίτρο βενζίνη σε κάθε γέμισμα είναι η πρώτη φορά που έχω diesel και ακούω διάφορα για μύκητες και φιλτρα αν γνωρίζει κάποιος τον ευχαριστώ πολύ
σε καινουριας τεχνολογιας diesel ειναι απαγορευτικο να βαζεις βενζινη. αυτο το κανανε στα παλια.
-
Στα παλαιότερα πετρέλαια έριχναν ναφθαλίνη,αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνεις....
-
Το 'επικίνδυνο' είναι το απλό ντίζελ το μείγμα του οποίου περιέχει ένα σημαντικό ποσοστό βιοντίζελ. Για να είσαι σίγουρος προτίμησε το ενισχυμένο ντίζελ και εταιρικά πρατήρια. Σχεδόν όλες οι εταιρίες έχουν ημέρες προσφορών με την τιμή του ενισχυμένου σχεδόν ίδια με την τιμή του απλού.
-
Το 'επικίνδυνο' είναι το απλό ντίζελ το μείγμα του οποίου περιέχει ένα σημαντικό ποσοστό βιοντίζελ. Για να είσαι σίγουρος προτίμησε το ενισχυμένο ντίζελ και εταιρικά πρατήρια.
Είτε ενισχυμένο είτε 'απλό' πετρέλαιο, έχουν το ίδιο % biodiesel, το οποίο ειναι 7% βάση νομοθεσίας, ΔΕΝ αλλάζει αυτό. Απαγορεύεται να πωλείται πετρέλαιο κίνησης με μικρότερο ποσοστό βιοντίζελ από 7%.
Αυτό είναι χτεσινή επίσημη ενημέρωση από τα ΕΛΠΕ, αλλά υπάρχει και σε αρκετά άρθρα γραμμένο.
-
upper limit είναι το 7 %.
-
upper limit είναι το 7 %.
Όχι πια. Όπως με ενημέρωσε ο κ. Δεληγιάννης από τα ΕΛΠΕ, από το 2020 το 7% είναι το ελάχιστον και ΟΛΑ τα πετρέλαια που βγαίνουν απο τα Ελληνικά διυλιστήρια είναι στο 7%. Μου είπε ότι ο,τιδήποτε λιγότερο θεωρείται λαθραίο καύσιμο!
-
Θα ήθελα να δω την ευρωπαική οδηγία πάντως.
-
Δεν το έψαξα περισσότερο, απλά λόγω επικείμενης αγοράς diesel έστειλα email σε όλες τις εταιρείες να μου πούν το % βιοντιζελ και εαν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ απλών και ενισχυμένων. Χτές τα ΕΛΠΕ ήταν η 1η εταιρεία που μου απάντησε τηλεφωνικά. Μου είπε όμως ότι ουσιαστικά είναι μόνο 2 διυλιστήρια στην Ελλάδα οπότε είναι κοινές οι προδιαγραφές. Μετά το τι κάνει η κάθε εταιρεία και τι πρόσθετα βγάζει είναι δικό τους θέμα.
-
Εδώ η Ευρωπαϊκή οδηγία ΕΝ-590 για το 2009 που αναφέρει το 7%.
-
Βλέπεις που λέει max 7 % και το min είναι κενό.
Βασικά δεν το βλέπεις γιατί δεν το έχει εκεί.
Δες εδώ, 5.3 παράγραφος, up to 7 %
http://www.envirochem.hu/www.envirochem.hu/documents/EN_590_2009_hhV05.pdf
Για αυτό μου φαίνεται περίεργο αυτά που λένε στην Ελλάδα
-
Δίκιο έχεις, σε αυτό που έβαλες το αναφέρει ξεκάθαρα.
Ειλικρινά δεν έχω γνώση επί του θέματος, για αυτό έστειλα και το email και η απάντηση που πήρα - τηλεφωνικά όχι γραπτά - ήταν αυτή ακριβώ, ότι ο νόμος ορίζει 7%, ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο και τόσο έχουν και όλα τα πετρέλαια στην Ελλάδα, αυτό μου είπε.
Σε ένα άλλο φόρουμ που διάβαζα πρόσφατα, το ίδο έγραψε και ένα μέλος που δουλεύει στην motoroil και η επίσημη απάντηση της Shell ήταν 7% σε όλα και 6.8% στο vpower diesel.
-
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.
Ήθελα πολύ να ανεβάσω φωτογραφίες του αυτοκινήτου που μετά από 3 εβδομάδες βγήκε την πρώτη μεγάλη βόλτα του, αλλά δυστυχώς ένας τύπος παραβίασε STOP και με χτύπησε στο πίσω αριστερό φτερό και στην περιστροφή έπεσα με το μπροστινό και σε ένα σταθμευμένο όχημα. Αυτά στα 210 χλμ χρήσης
To ερώτημα που έχω είναι αν πρέπει -λόγω 5ετούς εγγύησης- να πάω στην αντιπροσωπεία για τις εργασίες φανοποιείας ή μπορώ να πάω σε εξωτερικό φανοποιείο που ξέρω ότι είναι πολύ καλύτερο. Έχω κάποια δέσμευση;
Peugeot 3008 2016