-
gatoz wrote:
ωραια η καινουργιλα, αλλα προτιμησε λιγο μιλφιλα μεχρι να βγουν οι πολ γιατι αν κανεις τωρα συμβαση, δυσκολα θα αλλαξει μετα και θα βρεθεις χρεωμενος. γατος σποκ.
Μεγάλε, το έγραψες ωραία!!! αναμένω να βγουν, δεν βιάζομαι, θα δω τις τιμές κ θα χτυπήσω αναλόγως... electric με ΗΡΩΝ eco drive Προγραμμα να εχω 50% έκπτωση στο νυχτερινο....
ναι αλλα πως θα περνας το εξοδο? οεο? αυτο γραφω απο πανω, θες τιμολογιο απο επιτηδευματια.
-
Πιο πολύ μειωθεί η ρύπανση αν αλλάξουν τα αρχαία ταριφάδικα, λεωφορεία, φορτηγά, παρά τα αυτοκίνητα, αλλά ποιος έχασε την λογική του για να την βρουν οι ΕΛ πολιτικοί.
συμφωνω απόλυτα για τα ταξί και τα λεωφορεία. Από εκεί θα έπρεπε να αρχίσουν.
υγ στα ταξί δεν ισχύουν οι περιορισμοί euro για κυκλοφορία diesel στην Αθήνα?
-
ναι αλλα πως θα περνας το εξοδο? οεο? αυτο γραφω απο πανω, θες τιμολογιο απο επιτηδευματια.
Θα την βρω την άκρη μην ανησυχείς. Στην κολομβία των βαλκανίων ζούμε....
-
Νόμιζα ότι το πηγαίναμε για Νορβηγία..πάμε για υποβάθμιση βλέπω.
-
Τα ΑΒ υπέγραψαν προσύμφωνο με την ΔΕΗ κ θα εξεταστεί συνεργασία για την εγκατάσταση φορτιστών, τα lidl ξεκίνησαν να βάζουν φορτιστές για τους πελάτες τους (κ να φορτίζουν δωρεάν προς το παρόν). Βλέπω κινησούλες όμορφες που δείχνουν την τάση...
-
Ενδιαφέρον άρθρο με πολλές πληροφορίες.
Δυστυχώς θα αντικαταστήσουμε κάτι σπάνιο και ρυπογόνο (ορυκτά καύσιμα) με αλλά σπάνια και ρυπογόνα (Σπάνιες Γαίες).
-
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα από δω και στο εξής για όλους ΟΜΩΣ χωρίς μπαταρίες! Πετάξτε τις μπαταρίες και αντικαταστήστε τις με tesla coils σε μοντέρνα έκδοση. Εκεί θα είναι η πραγματική επανάσταση!
-
Σίγουρα θα δούμε πολλά επεισόδια, τώρα ουσιαστικά κάνουν τα πρώτα τους βήματα, σκεφτείτε οτι οι θερμικοι κινητήρες για να φτάσουν εδώ έχουν έναν καλό αιώνα εξέλιξης!
-
Σίγουρα θα δούμε πολλά επεισόδια, τώρα ουσιαστικά κάνουν τα πρώτα τους βήματα, σκεφτείτε οτι οι θερμικοι κινητήρες για να φτάσουν εδώ έχουν έναν καλό αιώνα εξέλιξης!
Ναι, παρόλα αυτά, δεν έχουμε δει κ θεαματικές αλλαγές σε αυτούς τα τελευταία χρόνια... μείωσαν λίγο την κατανάλωση, ανέβασαν λίγο την απόδοση. Στο θέμα μας, ακούγεται πάντως αρκετά οτι ο Musk θα ανακοινώσει καινούργιο τύπο μπαταρίας με χαμηλό κόστος... λέτε να γίνει η αλλαγή που θα στρέψει όλο τον κόσμο στα ηλεκτρικα?
-
Dublin wrote:
Σίγουρα θα δούμε πολλά επεισόδια, τώρα ουσιαστικά κάνουν τα πρώτα τους βήματα, σκεφτείτε οτι οι θερμικοι κινητήρες για να φτάσουν εδώ έχουν έναν καλό αιώνα εξέλιξης!
Ναι, παρόλα αυτά, δεν έχουμε δει κ θεαματικές αλλαγές σε αυτούς τα τελευταία χρόνια... μείωσαν λίγο την κατανάλωση, ανέβασαν λίγο την απόδοση. Στο θέμα μας, ακούγεται πάντως αρκετά οτι ο Musk θα ανακοινώσει καινούργιο τύπο μπαταρίας με χαμηλό κόστος... λέτε να γίνει η αλλαγή που θα στρέψει όλο τον κόσμο στα ηλεκτρικα?
Μα αργά ή γρήγορα θα γινει αυτό. Η ένστασή μας, ορισμένων τουλαχιστον, είναι ότι είναι λίγο νωρίς για Ελλάδα.
Δεν νομίζω ότι μετά το 2035 θα πουλιούνται πολλά αυτοκίνητα με Μ.Ε.Κ, Ευρώπη μπορεί να μην υπάρχει καν για ιδιώτες.
-
Οι ηλεκτροκινητήρες υπάρχουν από πιο πριν τους κινητήρες βενζίνης/πετρελαίου.
-
Σίγουρα θα δούμε πολλά επεισόδια, τώρα ουσιαστικά κάνουν τα πρώτα τους βήματα, σκεφτείτε οτι οι θερμικοι κινητήρες για να φτάσουν εδώ έχουν έναν καλό αιώνα εξέλιξης!
Ναι αλλά οι ηλεκτρικοί έχουν ακόμα περισότερα χρόνια εξέλιξης και παρουσίας (απλά όχι στα αυτοκίνητα). Το θέμα δεν είναι οι κινητήρες (οι οποίοι είναι άψογοι πλέον), αλλά οι μπαταρίες. Αυτός είναι ο αδύναμος κρίκος και σε αυτές έγκειται όλο το πρόβλημα. Είναι βαριές, αντι-οικολογικές, πανάκριβες και με χαμηλή απόδοση ειδικά εαν υπολογίσουμε απόδοση/βάρος και απόδοση/κόστος.
-
Dublin wrote:
Σίγουρα θα δούμε πολλά επεισόδια, τώρα ουσιαστικά κάνουν τα πρώτα τους βήματα, σκεφτείτε οτι οι θερμικοι κινητήρες για να φτάσουν εδώ έχουν έναν καλό αιώνα εξέλιξης!
Ναι αλλά οι ηλεκτρικοί έχουν ακόμα περισότερα χρόνια εξέλιξης και παρουσίας (απλά όχι στα αυτοκίνητα). Το θέμα δεν είναι οι κινητήρες (οι οποίοι είναι άψογοι πλέον), αλλά οι μπαταρίες. Αυτός είναι ο αδύναμος κρίκος και σε αυτές έγκειται όλο το πρόβλημα. Είναι βαριές, αντι-οικολογικές, πανάκριβες και με χαμηλή απόδοση ειδικά εαν υπολογίσουμε απόδοση/βάρος και απόδοση/κόστος.
Έτσι ακριβώς! Το να αλλάξουμε την ενός είδους εξάρτηση (ορυκτά καύσιμα) με άλλου είδους εξάρτηση (μπαταρίες) δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικό στην διαδικασία.
Η πραγματική αλλαγή θα ήταν μια μορφή μετακίνησης η οποία δεν θα χρειαζόταν ανεφοδιασμό ή αυτός θα γινόταν άμεσα κατά την διάρκεια της κίνησης. Αυτό το πράγμα με το ρεύμα και την τεχνολογία του Τέσλα που υπάρχει εδώ και 100 χρόνια, μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Όμως έτσι θα χάνονταν εκατομμύρια έσοδα για τα καρτέλ των ανεφοδιασμών που έως τώρα είχαν πετρέλαιο και τώρα κάνουν στροφή στο ρεύμα! Το κακό με την πλήρη εμπορευματοποίηση του ρεύματος με την μορφή που πάει να γίνει, θα είναι ο περιορισμός της πραγματικής ελευθερίας μετακίνησης. Δεν θα μπορώ οπότε που καπνίσει και για οποιονδήποτε λόγο να μπω στο όχημα μου και να πάω κάπου.
Και για να προλάβω μερικούς ζηλωτές, δεν είναι το ίδιο να έχω ένα όχημα με αυτονομία 700χλμ που θα χρειαστεί 45 λεπτά για άλλα 560χλμ αυτονομίας και όσες επόμενες φορές να περιορίζεται η αυτονομία και η ταχύτητα ανεφοδιασμού του, με ένα όχημα που γεμίζει σε 10 λεπτά (τα μεγάλα αμερικανικά φορτηγά με τεράστια τεπόζιτα) και να συνεχίζω την πορεία μου για μερικές ημέρες συνεχόμενα.
-
Το οτι οι ηλεκτρικοι ήταν πρώτοι έχει μόνο εγκυκλοπαιδική αξία, γιατί πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν από το 1920 εως το 2020 και πόσα με Μ.Ε.Κ;
Προφανώς το αυτοκίνητο σαν κορυφαίο αγαθό(προϊόν) εξελίχθηκε όσο δεν πάει.
-
Θα έχεις ένα ηλιακό πάνελ και θα γυρίζεις τον κόσμο χωρίς να χρειάζεσαι στάση για ανεφοδιασμό.
https://www.carzine.gr/poses-imeres-xreiazetai-ena-tesla-model-3-na-fortisei-apo-ton-ilio-video/
-
Κλασσικά καθυστερημένα βίντεο του youtube για την τηλεθέαση.
-
Το οτι οι ηλεκτρικοι ήταν πρώτοι έχει μόνο εγκυκλοπαιδική αξία, γιατί πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν από το 1920 εως το 2020 και πόσα με Μ.Ε.Κ;
Προφανώς το αυτοκίνητο σαν κορυφαίο αγαθό(προϊόν) εξελίχθηκε όσο δεν πάει.
Όπως έγραψα, μπορεί στα αυτοκίνητα να μην εξελίχθηκαν, αλλά εξελίχθηκαν πάρα πολύ (περισσότερο από τις Μ.Ε.Κ, αν και πολύ πιο απλοί σαν κινητήρες) σε άλλες εφαρμογές (π.χ. πλοία, υποβρύχια, μηχανήματα, οικιακές συσκευές κλπ.). Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ εξελίχθηκαν οι μπαταρίες, όχι οι ηλεκτροκινητήρες.
-
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ εξελίχθηκαν οι μπαταρίες, όχι οι ηλεκτροκινητήρες.
Το περίεργο είναι πάντως οτι οι μπαταρίες χρησιμοποιούνται ευρέως σε φορητές συσκευές, πχ κινητά tablets άρα θεωρητικά είχαν ένα κίνητρο να βελτιωθούν, πέρα φυσικά από την ηλεκτροκίνηση. Συμφωνώ οτι η ηλεκτροκίνηση έχει γίνει η wanna be Μόδα, αλλά υπάρχει πίεση πλέον κ παγκόσμια να πέσουν οι ρύποι πριν το 2030 για να αποφευθχεί η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, οπότε ίσως οι ίδιες οι κυβερνήσεις πιέζουν για ανάπτυξη του κλάδου, με ενεσούλες ρευστότητας στις επιχειρήσεις που παράγουν αυτοκίνητα οπως πχ καλή ώρα οι επιδοτήσεις που ανακοίνωσε κ η ελληνική κυβέρνηση για τα ηλεκτρικά κ όπου βγει. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάντως ειναι άλλα αυτοκίνητα κ αυτό το επιβεβαιώνουν όλοι οσοι τα έχουν οδηγήσει....
-
Θα έχεις ένα ηλιακό πάνελ και θα γυρίζεις τον κόσμο χωρίς να χρειάζεσαι στάση για ανεφοδιασμό.
https://www.carzine.gr/poses-imeres-xreiazetai-ena-tesla-model-3-na-fortisei-apo-ton-ilio-video/
Αν το ντύσουν με πάνελ σαν αυτά που φοράνε οι δορυφόροι στο διάστημα, ίσως να μη σταματήσει ποτέ, αλλά θα κοστίζει μερικά εκατομύρια... ίσως εδώ στο Ελλάντα να γίνει πιο πιασάρικο βίντεο με διαφορετικό εξοπλισμό στον κοτσαδόρο, που όντως θα εξασφαλίζει μέρες αυτονομία με ολιγόλεπτες στάσεις στο βενζινάδικο...
Τριφασική 23KVA -
Fanis75 wrote:
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ εξελίχθηκαν οι μπαταρίες, όχι οι ηλεκτροκινητήρες.
Το περίεργο είναι πάντως οτι οι μπαταρίες χρησιμοποιούνται ευρέως σε φορητές συσκευές, πχ κινητά tablets άρα θεωρητικά είχαν ένα κίνητρο να βελτιωθούν, πέρα φυσικά από την ηλεκτροκίνηση. Συμφωνώ οτι η ηλεκτροκίνηση έχει γίνει η wanna be Μόδα, αλλά υπάρχει πίεση πλέον κ παγκόσμια να πέσουν οι ρύποι πριν το 2030 για να αποφευθχεί η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, οπότε ίσως οι ίδιες οι κυβερνήσεις πιέζουν για ανάπτυξη του κλάδου, με ενεσούλες ρευστότητας στις επιχειρήσεις που παράγουν αυτοκίνητα οπως πχ καλή ώρα οι επιδοτήσεις που ανακοίνωσε κ η ελληνική κυβέρνηση για τα ηλεκτρικά κ όπου βγει. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πάντως ειναι άλλα αυτοκίνητα κ αυτό το επιβεβαιώνουν όλοι οσοι τα έχουν οδηγήσει....
Επηδη υπηρχε εξελιξη στην μπαταρια λογω κινητων εκανε δυνατη την επιστροφη των ηλεκτρικων αυτοκινητων. Ηλεκτρικα τραινα, τραμ κλπ υπηρχαν απο παντα σχεδον. Δεν θυμασαι τα παλια σοβιετικα τρολει της Αθηνας; Δεν χρειαζεται να οδηγησεις το νεα αυτοκινητα για να δεις τις διαφορες. Για μενα ειναι θεμα κοστους αποκτησης και μονο. Αν βρω ενα i3 με λιγα χρηματα σε καλη κατασταση θα ηταν ιδανικο για μενα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης