Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 480
    • 481
    • 482
    • 483
    • 484
    • 490
    • 491
    • 482 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    97388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jorge_greek
      jorge_greek last edited by

      Τα 120 άλογα της σημερινής Giulietta ελέω ρύπων, είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης; Δηλαδή με την παλιά χαρτογράφηση μπορεί να δώσει πάλι 150 άλογα; Η έκδοση με τα 170 νομίζω φορούσε και διαφορετικά περιφερειακά στον multiair

      And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits @realzeus last edited by

        Όταν βλέπεις κωλόδρομο, πήγαινε με τα πόδια ή με το παλιό αγροτικό. Δεν λέω να πάρεις Land Rover...

        Στην Ελληνική επαρχία κωλόδρομοι είναι τα τελευταία 2-3 χιλιόμετρα οποιασδήποτε όμορφης διαδρομής στη φύση, χώρια τις κακοτεχνίες του κάθε 'κουμπάρου' του κάθε δήμαρχου εντός των πόλεων και χωριών. Γι αυτό και σε άλλα νήματα ερίζουμε περί της προτίμησης στα suv & crossover, των οποίων ο σχεδιασμός αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Απ' την άλλη, όπως έγραψα, πως το κάναμε τόσα χρόνια και πηγαίναμε παντού με τα συμβατικά αυτοκινητάκια μας, που οι ανήσυχοι τα χαμήλωναν κιόλας!

        Αλλά για μια καινούρια Alfa σε τιμή ευκαιρίας, εγώ θα το σκεφτόμουν σοβαρά να θυσιάσω το ύψος, που μάλλον η πραγματική απόσταση της Giuletta από το έδαφος είναι 140 εκατοστά όπως διαβάζω αλλού κι όχι 113 όπως έγραφε το πρώτο site.

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus @piliourits last edited by

          REALΖEUS wrote:

          Όταν βλέπεις κωλόδρομο, πήγαινε με τα πόδια ή με το παλιό αγροτικό. Δεν λέω να πάρεις Land Rover...

          Στην Ελληνική επαρχία κωλόδρομοι είναι τα τελευταία 2-3 χιλιόμετρα οποιασδήποτε όμορφης διαδρομής στη φύση, χώρια τις κακοτεχνίες του κάθε 'κουμπάρου' του κάθε δήμαρχου εντός των πόλεων και χωριών. Γι αυτό και σε άλλα νήματα ερίζουμε περί της προτίμησης στα suv & crossover, των οποίων ο σχεδιασμός αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Απ' την άλλη, όπως έγραψα, πως το κάναμε τόσα χρόνια και πηγαίναμε παντού με τα συμβατικά αυτοκινητάκια μας, που οι ανήσυχοι τα χαμήλωναν κιόλας!

          Εμ αυτό λέω, να πας στην φύση με τα πόδια αν έχεις χαμηλό αυτοκίνητο. Που μένεις όμως βρε αδερφέ; Το Πήλιο, που το ξέρω καλά, έχει τέτοιους καρόδρομους μόνο σε συγκεκριμένα μέρη. Ακόμα και στο Χορευτό πας με κανονικό αυτοκίνητο χαλαρά,.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • realzeus
            realzeus @jorge_greek last edited by

            Τα 120 άλογα της σημερινής Giulietta ελέω ρύπων, είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης; Δηλαδή με την παλιά χαρτογράφηση μπορεί να δώσει πάλι 150 άλογα; Η έκδοση με τα 170 νομίζω φορούσε και διαφορετικά περιφερειακά στον multiair

            Ο 120 είναι η αρχική έκδοση, με τον έμμεσο ψεκασμό και την κλασική κεφαλή. Η 140άρα και η 170άρα ήταν εντελώς διαφορετικές μηχανικά, είχαν την κεφαλή Multiair.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kostis20 last edited by

              H τιμή είναι απίστευτη.Αν έχει και το τελευταίο infotainment tou group ,είναι πάρα πολύ καλό ,εύχρηστο και έχει και όλες τις λειτουργίες.

              Τώρα δε ξέρω αν δίνουν το άτοκο και την έκπτωση μαζί με την 5ετη εγγύηση.Τα τέλη κυκλοφορίας ποσο βγαίνουν δε ξέρω γιατι απο ρύπους δε πρεπει να τα πηγαίνει και πολύ καλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin @kostis20 last edited by

                H τιμή είναι απίστευτη.Αν έχει και το τελευταίο infotainment tou group ,είναι πάρα πολύ καλό ,εύχρηστο και έχει και όλες τις λειτουργίες.

                Τώρα δε ξέρω αν δίνουν το άτοκο και την έκπτωση μαζί με την 5ετη εγγύηση.Τα τέλη κυκλοφορίας ποσο βγαίνουν δε ξέρω γιατι απο ρύπους δε πρεπει να τα πηγαίνει και πολύ καλά.

                User name: Destyl

                'Πηγα κ πηρα προσφορα για τον 1.2 βενζινη εκδοση super κ η τιμη με μεταλλικο, pdi κ ττ βγαινει 17155

                Αξιζει να σημειωθει οτι δε σε αφηνει να παρεις κ ατοκο χρηματοδοτικο κ την εκπτωση'

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kouladi last edited by

                  Νομίζω τα τέλη κυκλοφορίας είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Πρέπει να είναι κάπου στα 400 ευρώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panormus772 @kouladi last edited by

                    Νομίζω τα τέλη κυκλοφορίας είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Πρέπει να είναι κάπου στα 400 ευρώ.

                    +1

                    Δυστυχώς ξεπερνά τα 160 gr CO2, με αποτέλεσμα να έχει συντελεστή ρύπων 2,45 και να φτάνουν τα τέλη τα 400 ευρώ.

                    Δεν κατάλαβα γιατί οι Ιταλοί δεν κράτησαν τον multiair που είχε και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @panormus772 last edited by

                      kouladi wrote:

                      Νομίζω τα τέλη κυκλοφορίας είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Πρέπει να είναι κάπου στα 400 ευρώ.

                      +1

                      Δυστυχώς ξεπερνά τα 160 gr CO2, με αποτέλεσμα να έχει συντελεστή ρύπων 2,45 και να φτάνουν τα τέλη τα 400 ευρώ.

                      Δεν κατάλαβα γιατί οι Ιταλοί δεν κράτησαν τον multiair που είχε και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (

                      Ντιζελάκι παιδιά ! Πρέπει να χει 110γρ.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Ειναι κατω απο 160 το CO2 και στην βενζινη. Και τα τελη κυκλοφοριας του,  ειναι 290€

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 @alexandros-k last edited by

                          Ειναι κατω απο 160 το CO2 και στην βενζινη. Και τα τελη κυκλοφοριας του,  ειναι 290€

                          Kι εγώ θυμόμουν παλιά ότι οι 1.4 120hp είχαν γύρω στα 145gr CO2 ,αλλά κοιτώντας τα νέα specs του 120άρη είδα 164-168gr.!

                          https://www.alfaromeo.gr/content/dam/alfaromeo/it/it/model/my-19/motori-e-sospensioni/Giulietta_E6D_Tech_Data.pdf

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Κι εδω τα δειχνει 157

                            https://www.alfaromeo.gr/configurator/giulietta/#/version/83191C5V3000/summary

                            https://www.alfaromeo.gr/bp_pdf/renderPDF/5ef9d694d34ec75126ff69c4/ALFAROMEO_giulietta_super_B222004F.pdf

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouladi @alexandros-k last edited by

                              Κι εδω τα δειχνει 157

                              https://www.alfaromeo.gr/configurator/giulietta/#/version/83191C5V3000/summary  

                              https://www.alfaromeo.gr/bp_pdf/renderPDF/5ef9d694d34ec75126ff69c4/ALFAROMEO_giulietta_super_B222004F.pdf

                              Νομίζω ο configurator δείχνει με βάση NEDC ακόμα, που είναι παλιό πρότυπο. Με WLTP είναι παραπάνω από 157 γραμμάρια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Τωρα οποιος το παρει, με βαση ποια γραμμαρια θα πληρωνει τελη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  WLTP είναι εν ισχύ πλέον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Δεν κατάλαβα γιατί οι Ιταλοί δεν κράτησαν τον multiair που είχε και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      super-t @dstou last edited by

                                      Γιατί πιθανόν με το καινούργιο πρότυπο και τις πιο σωστές μετρήσεις το διοξείδιο θα έφτανε στα ύψη

                                      Ενώ ο αρχαίος ο FIRE τα περνάει μια χαρά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @dimitriscsd last edited by

                                        WLTP είναι εν ισχύ πλέον.

                                        Στην Ελλαδα? Απο πότε? 1-1-2021 δεν ηταν να εφαρμοστει?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd last edited by

                                          Χμμμ με μπέρδεψες τώρα. Όντως διαβάζω για το 21 έχεις δίκιο. Πήρε παράταση;

                                          Όμως αν αγοράσεις τώρα αυτοκίνητο ποιο νούμερο θα σου γράψουν στην άδεια; Το NEDC ή το WLTP;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Μπα, θεωρω τα Nox ειναι το θεμα στον multiair.

                                            Τον fire του κοβεις αλογα, αλλαζεις καταλυτη, και ειναι ετοιμος, αλλωστε εμμεσου ψεκασμου ειναι, μεσα στα ορια των Nox.

                                            Παντως μεγα λυση θεωρω τα mild hybrids.

                                            Βαζεις ενα παλιο καλο ατμοσφαιρικο εμμεσου ψεκασμου, για να καλυπτεις και τα Nox, και εναν μικρο επικουρικο ηλεκτροκινητηρα με 5 -10 κιλα ροπης σρα χαμηλα και τελος.

                                            Αξιοπιστια και απλοτητα.

                                            Στον δρομο που χαραξε πρωτη η suzuki στην κατηγορια αυτη.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 483
                                            • 484
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 482 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr