-
Γειά σας στο φόρουμ είμαι νέο μέλος ενδιαφέρομαι για νέο αυτοκίνητο στη κατηγορία των μικρών (B segment) ... Έχω καταλήξει σε αυτά τα 3... Ποιο κατά τη γνώμη σας είναι το καλύτερο σε αυτές τις εκδόσεις... Επιθυμώ ένα σύγχρονο αξιόπιστο αυτοκίνητο για διαδρομές εντός και εκτός πόλης με τιμή γύρω στα 16.500
Renault Clio 1.0 TCe 100ps dynamic
Ford Fiesta 1. 0 ecoboost 125ps titanium
Vw polo 1.0 TSI 115 highline
-
Γειά σας στο φόρουμ είμαι νέο μέλος ενδιαφέρομαι για νέο αυτοκίνητο στη κατηγορία των μικρών (B segment) ... Έχω καταλήξει σε αυτά τα 3... Ποιο κατά τη γνώμη σας είναι το καλύτερο σε αυτές τις εκδόσεις... Επιθυμώ ένα σύγχρονο αξιόπιστο αυτοκίνητο για διαδρομές εντός και εκτός πόλης με τιμή γύρω στα 16.500
Renault Clio 1.0 TCe 100ps dynamic
Ford Fiesta 1. 0 ecoboost 125ps titanium
Vw polo 1.0 TSI 115 highline
-
Και τα 3 είναι πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα, ίσως τα 3 καλύτερα στην κατηγόρια τους. Ότνα κοίταζα αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία, αυτά τα 3 (μαζί με το C3) ήταν στο τοπ των επιλογών μου. Όποιο και να πάρεις θα μείνεις ευχαριστημένος, όμως είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα μεταξύ τους. Η δικιά μου επιλογή είναι ξεκάθρα το Fiesta, αρκετά καλύτερο των άλλων 2, εκτός από τους χώρους. Φυσικά, ό,τι και να λέμε εμείς, να τα ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ καιτ α 3 οπωσδήποτε για να έχεις προσωπική άποψη. Μπορεί κάτι που εμένα μου είναι αδιάφορο, εσένα να σε ενοχλεί ή να σου αρέσει πολύ.
Το Clio είναι το πιο φρέσκο, πανέμορφο και με πολύ καλό εξοπλισμό στην έκδοση Dynamic η οποία είναι και σε πολύ καλή τιμή, λόγο προσφορά. Αρνητικά για εμένα ο κινητήρας που είναι ο πιο αδύναμος από τους 3 και φαίνεται καθώς και ένας δισταγμός που υπάρχει κατά την εκκίνηση. Επίσης αρνητικό το 5αρι κιβώτιο.
Το Fiesta είναι το καλύτερο οδηγικά, τόσο σε οδική συμπεριφορά όσο και σε άνεση και ποιότητα κύλισης. Εαν σε ενδιαφέρουν και τα ταξίδια, δνε πιστεύω ότι έχει ανταγωνισμό σε αυτό τον τομέα, ταξιδεύει σαν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Μέσα δεν είναι τόσο ωραίο όσο το Κλιό, έχει πιο μικρούς χώρους (οριακά με το Κλιό, σαφώς μικρότερους από το Πόλο) και είναι στην αγορά από το 2017, άρα δεν είναι τόσο φρέσκο σαν σχέδιο. Εξαιρετικό μοτέρ, το καλύτερο από τα 3 όπως και το κιβώτιο. Τρέχει ακό χρηματοδοτικό και σχετικά καλές προσφορές. Βγαίνει και σε ήπια υβριδικό σε 15 ημέρες, αλλά δεν ξέρουμε τιμές ακόμα.
Το Polo έχει τους μεγαλύτερους χώρους, το πιο αδιάφορο οδηγικά, αλλά αρκετά άνετο και έχει και αυτό έναν αέρα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Θα ήταν η τελευταία μου επιλογή, λόγω αντιπροσώπευσης και παρελθόντος αξιοπιστίας. Επίσης ενώ είναι καλό αυτοκίνητο, μου είναι γενικά αδιάφορο.
-
Ξεκάθαρα παίζεις ανάμεσα σε δύο Φιέστα-Κλιό! Πόλο πολύ ακριβό χωρίς να προσφέρει κάτι το πολύ ιδιαίτερο, εκτός από χώρους. Αν προορίζεται για οικογένεια το αυτοκίνητο τότε Πόλο λόγω χώρων και μόνο. Από εκεί και πέρα κι εγώ είμαι ξεκάθαρος υπερ του Φιέστα. Οδηγικά πολλές κλάσεις πάνω, κινητήρας-κιβώτιο ξυράφι, 8 χρόνια εγγύηση και ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ σέρβις που είναι και βασικό! Από εκεί και πέρα Κλιό θα άξιζε μόνο αν το έπαιρνες με διπλό καύσιμο βενζίνη/Lpg, αλλά ξεχνάς επιδόσεις 0-100 13'' και 5αρι σασμάν που για αμάξι 1200 κιλά δεν το λες και ουαου... Επίσης το Φιέστα έχει μακράν το καλύτερο χρηματοδοτικό!
-
Ρε μιζέρια, οδηγείς;
Μ αρεσει που λες πολλές κλάσεις καλυτερο, που να οδηγήσεις και καλό αυτοκίνητο δηλαδή.
Είναι οντως καλό μικρο αλλά χαλάρωσε.
-
Ρε μιζέρια, οδηγείς;
Μ αρεσει που λες πολλές κλάσεις καλυτερο, που να οδηγήσεις και καλό αυτοκίνητο δηλαδή.
Είναι οντως καλό μικρο αλλά χαλάρωσε.
Κούρασες ρε μεγάλε! Τα μπογαλάκια σου και ασχολήσου με τίποτα άλλο... Αλλιώς κατέθεσε την προπαγάνδα σου περί Σουιφτ και τελείωνε...
-
Εγώ στην κατηγορία σίγουρα θα κοίταγα κ Corsa, αλλά από αυτά τα 3 δαγκωτό Fiesta.
Λίγο παρωχημένο μέσα, αλλά το εσωτερικό του το βάλανε στο Puma, οπότε δεν παίζει να αλλάζει σύντομα στα μικρά της Ford.
Κλασσική αξία το Fiesta-κι και με ασύλληπτο 77χλμ/ώρα στο Elk test!
Μέχρι 3 άτομα οικογένεια εντάξει είθναι (έχουν κοντινοί μου κ τα βλέπω).
Θα περίμενα το mild hybrid, ότι λίγο δώσει, και οτι λίγο γλυτώσει (κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας) θετικό θα είναι, και σαν αξία μεταπώλησης.
-
Lap wrote:
Ρε μιζέρια, οδηγείς;
Μ αρεσει που λες πολλές κλάσεις καλυτερο, που να οδηγήσεις και καλό αυτοκίνητο δηλαδή.
Είναι οντως καλό μικρο αλλά χαλάρωσε.
Κούρασες ρε μεγάλε! Τα μπογαλάκια σου και ασχολήσου με τίποτα άλλο... Αλλιώς κατέθεσε την προπαγάνδα σου περί Σουιφτ και τελείωνε...
Ρε μικρέ, αφού λες υπερβολές χωρίς αύριο. Πολλές κλάσεις καλύτερο απο ενα clio; τι οδηγεις.
Ποια μπογαλακια;
Αυτό που οι fordaκίδιες είναι οι σύγχρονοι αλφιστι έχει χαβαλέ. Έλεγα και εγώ πως θα οδηγήσω κάτι το φοβερό, εν τελη ειναι ένα καλό αυτοκίνητο, οντως, με έναν καλό λεβιέ οχι ομως και κορυφαίο, με 17αριδες τροχους ακούς και τα νταπ ντουπ και σε ταξίδι είναι ένα κλικ πιο ήσυχο λογω του ότι οecoboost πάει στις 2500 σελ σε ταχύτητες ταξιδιού.
Μην το πείτε πουθενά ει αι σουπερκαρ, αλλά το δίνουν φθηνά.
-
Mizerix wrote:
Lap wrote:
Ρε μιζέρια, οδηγείς;
Μ αρεσει που λες πολλές κλάσεις καλυτερο, που να οδηγήσεις και καλό αυτοκίνητο δηλαδή.
Είναι οντως καλό μικρο αλλά χαλάρωσε.
Κούρασες ρε μεγάλε! Τα μπογαλάκια σου και ασχολήσου με τίποτα άλλο... Αλλιώς κατέθεσε την προπαγάνδα σου περί Σουιφτ και τελείωνε...
Ρε μικρέ, αφού λες υπερβολές χωρίς αύριο. Πολλές κλάσεις καλύτερο απο ενα clio; τι οδηγεις.
Ποια μπογαλακια;
Αυτό που οι fordaκίδιες είναι οι σύγχρονοι αλφιστι έχει χαβαλέ. Έλεγα και εγώ πως θα οδηγήσω κάτι το φοβερό, εν τελη ειναι ένα καλό αυτοκίνητο, οντως, με έναν καλό λεβιέ οχι ομως και κορυφαίο, με 17αριδες τροχους ακούς και τα νταπ ντουπ και σε ταξίδι είναι ένα κλικ πιο ήσυχο λογω του ότι οecoboost πάει στις 2500 σελ σε ταχύτητες ταξιδιού.
Μην το πείτε πουθενά ει αι σουπερκαρ, αλλά το δίνουν φθηνά.
Ποιά η ηλικία σου? Γραφικούλης που κάνει χειρότερα απο 5χρονο έχεις καταντήσει... Κατέθεσε την άποψή σου στον άνθρωπο να τον βοηθήσεις και άσε το κόμπλεξ...
-
Τον βοηθάω κριτικαροντας εσένα για τις υπερβολές σου περί πολλές κλάσεις ανώτερο οδηγικά αυτοκίνητο έναντι του clio
Ξέχασα να σου πω κιόλας ότι δεν είμαι Fordakias, αλλά Hondakias! Απλά τυχαίνει το Φιέστα να είναι το καλύτερο στην κατηγορία των supermini. Έχει πολύ περισσότερα πλεονεκτήματα από μειονεκτήματα σε σχέση με κάθε άλλο αμάξι...
-
Εγώ πάντως όταν διάβασα τον τίτλο του thread, έβαλα τα ποπκόρν να γίνονται...
Αν είχαμε και 208 και Swift μέσα, θα βλέπαμε το κορυφαίο block buster!
-
Τον βοηθάω κριτικαροντας εσένα για τις υπερβολές σου περί πολλές κλάσεις ανώτερο οδηγικά αυτοκίνητο έναντι του clio.
Μιας και λέει η μιζέρια να πω την άποψη μου,
Λοιπόν οδηγικά : σε μικρολεπτομερειες οδηγικά είναι καλυτεροτο fiesta και αυτό το α τιλαμβανεσαι όταν φτάσεις στα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών, δηλαδή όταν τρέχεις παρα πολύ σε στροφιλικια, διότι έχεις ένα κλικ καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι ωστε να διορθώσεις το οποιο λάθος νωριτερα, η ηχομόνωση ειναι πανω κατω στα ίδια με τα άλλα
Οικονομία κινησης, ειναι το χειρότερο από τα τρία,
Χώροι το ίδιο με το clio, μικρότερο του πολο
Εγγύηση καλό ειναι να υπάρχει. Πολυ καλο τα 8 χρονια
Αξιοπιστία αρκετά καλή αλλα οχι κορυφαία, νομίζω η χειρότερη είναι στο πολο αλλά δεν ειμαι σίγουρος.
Αυτα
-
Εγώ πάντως όταν διάβασα τον τίτλο του thread, έβαλα τα ποπκόρν να γίνονται...
Αν είχαμε και 208 και Swift μέσα, θα βλέπαμε το κορυφαίο block buster!
Εμ Χάρη, δεν έχει ο κόσμος γούστο. Fiesta....πφφφφ
Ένα καλό τιμόνι και μια μακρυά σχέση τελικής μετάδοσης είναι αν θες να το περιγράψεις με δύο λέξεις.
-
Το Fiesta,όπως λέει κι ο Lap,καταλαβαίνεις τη διαφορά του σε στροφές (κλειστές κι ανοιχτές) λόγω στησίματος και τιμονιού σε σχέση με τα άλλα δύο. Ακόμη και σε εθνική με υψηλότερες ταχύτητες (αν κι εκεί ελαττώνεται η διαφορά από τα άλλα δύο)120-130 km/h αισθάνεσαι ένα πιο ακριβές και σφιχτό σύστημα διεύθυνσης που σου δίνει ένα επιπλέον βαθμό σταθερότητας κι εμπιστοσύνης στην οδήγηση.
Ομως,με ίδια ελαστικά (ακόμη και στην Titanium) σε διάσταση και τύπο,κατά τη γνώμη μου,είναι κι έναν τόνο -από το Polo μπορεί κι λίγο παραπάνω- πιο σκληρό από τα άλλα δύο.
-
Το fiesta το ειχα πάρει μόνος μου καμία ώρα (st line) από την αντιπροσωπία για test drive και με μάγεψε! Του ήπια το αίμα και αυτό ακολουθούσε στα πάντα. Καλά στην εθνική στα 150+ νομίζεις ότι είσαι σε αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας. Θυμάμαι να σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να πάρω το focus αφού μου μοιάζουν τόσο πολύ στην οδήγηση!
Κανένα μήνα μετά οδήγησα το απελθον 208 και θυμάμαι να θέλω να το επιστρέψω πίσω. Δεν έβρισκα νόημα στο να το οδηγώ καν. Και για αυτό φταίει το fiesta.
Είναι καταπληκτικό οδηγικά σουπερμινι, για τον πιο ανήσυχο οδηγό όμως.
Από εμένα fiesta λοιπόν.
-
Ένα καλό τιμόνι και μια μακρυά σχέση τελικής μετάδοσης είναι αν θες να το περιγράψεις με δύο λέξεις.
Καλά το τερμάτισες τώρα....δεν υπάρχεις!
ή οδήγησες χαλασμένο Φιέστα ή δεν ξέρεις να οδηγείς, δεν εξηγείται αλλιώς η άποψή σου και τα σχόλια σου.
-
Το fiesta χαίρεσαι να το οδηγείς, το clio χαίρεσαι να το κοιτάς και το polo έχει τους καλύτερους χώρους! Ανάλογα τις προτεραιότητες σου διαλέγεις και παίρνεις! Από μένα fiesta πάντως!
-
απο μένα ρενάουλτ. πιο αποτελεσματικο απο το φορντι χωρις να του φαινεται σε ενα απλο τεστ ντράιβ, αλλα μετα απο καιρο σε ενα στροφιλικι. το φιεστα ειναι αισθησις και ολιγοτερο πραξις.
θα εβαζα στο παίγνιο και το ιμπιθα, πολυ κονσίστεντ.
-
'μεσομορο'
ρε συ λαπη να εισαι καλα, εβρεξε και μου ειχε πεσει η διαθεση
-
Lap wrote:
Ένα καλό τιμόνι και μια μακρυά σχέση τελικής μετάδοσης είναι αν θες να το περιγράψεις με δύο λέξεις.
Καλά το τερμάτισες τώρα....δεν υπάρχεις!
ή οδήγησες χαλασμένο Φιέστα ή δεν ξέρεις να οδηγείς, δεν εξηγείται αλλιώς η άποψή σου και τα σχόλια σου.
Γιατί μωρε;
Τιμόνι όπου στο τέρμα της πρόσφυσης θα σου δώσει ενημέρωση ή και σιγουριά και το δευτερο μαι μεγαλη τελική σχέση μετάδοσης που στα 120 νομίζω δίνει 2.000 και κάτι σ.α.λ στον κινητηρα και ετσι δίνει την ψευδαίσθηση της 'εξαιρετικής ηχομόνωσης,' αλλωστε και οι τιμές των db δείχνουν μια μικρή διαφορά ίσως και λογω αυτού έναντι ενός ατμοσφαιρικού.
Τι αλλο εξαιρετικο απο τον μεσο ορο εχει ενα φιεστα;
RENAULT CLIO vs FORD FIESTA vs VW POLO