Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 1
    • Groups 0

    mizerix

    @mizerix

    3
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mizerix Unfollow Follow

    Best posts made by mizerix

    • RE: Toyota IQ

      Καλησπέρα παιδιά! Κάτοχος του IQ με τον 1000αρη κινητήρα μοντέλο 11’. Για να διευκολύνω τον φίλο που ψάχνει θα αναφέρω κάποια + και κάποια - του αυτοκινήτου.

      1)ΜΟΝΟ χειροκίνητο κιβώτιο, είναι απόλαυση! Πολύ καλύτερο σε σχέση και με πολύ ακριβότερα αμάξια που έχω οδηγήσει της ιαπωνικής σχολής. Μακριά από το αυτόματο, είναι τραγικά αργό και σπαστικό.

      1. Πάτημα πολύ καλύτερο από τα μικρά 108/c1/aygo, σμαρτ δεν το συζητάω καν ακόμα και το καινούριο. Μπορείς να ταξιδεύεις με 120-130χλμ και να πηγαίνει άνετα «μόνο του» που λέμε χωρίς τρελούς αεροδυναμικούς θορύβους.

      2. Ευελιξία καλύτερη από σμαρτ καθώς το τιμόνι έχει αρκετά μικρότερο κύκλο στροφής. Στέκομαι στο γεγονός ότι μπροστά κάθονται άνετα άτομα μέχρι 1.90μ (εγώ είμαι 1.85μ). Πίσω προφανώς 1 άτομο μέχρι 1.80μ κάθεται άνετα.

      3. Ποιότητα άνευ προηγούμενου για Toyota. Δεν κάνει τσικ το παραμικρό και ειδικά οι πόρτες έχουν και επένδυση, μόνο ένα άνοιγμα-κλείσιμο θα σε πείσει.

      4. Κινητήρας αν είναι ο 1.0 να έχει γίνει ανάκληση της πολλαπλής εξαγωγής. Από το 11’ και μετά το έλυσαν το θέμα, όμως πριν κάποια μοντέλα είχαν πρόβλημα. Επίσης ο 1.33 είχε θέματα από ένα σημείο και μετά έκαιγε λάδια. Το ντίζελ τρομερό με 6ταχυτο κιόλας, αλλά πρέπει να γράφεις χλμ σε ανοιχτό δρόμο .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix

    Latest posts made by mizerix

    • RE: Toyota IQ

      Καλησπέρα παιδιά! Κάτοχος του IQ με τον 1000αρη κινητήρα μοντέλο 11’. Για να διευκολύνω τον φίλο που ψάχνει θα αναφέρω κάποια + και κάποια - του αυτοκινήτου.

      1)ΜΟΝΟ χειροκίνητο κιβώτιο, είναι απόλαυση! Πολύ καλύτερο σε σχέση και με πολύ ακριβότερα αμάξια που έχω οδηγήσει της ιαπωνικής σχολής. Μακριά από το αυτόματο, είναι τραγικά αργό και σπαστικό.

      1. Πάτημα πολύ καλύτερο από τα μικρά 108/c1/aygo, σμαρτ δεν το συζητάω καν ακόμα και το καινούριο. Μπορείς να ταξιδεύεις με 120-130χλμ και να πηγαίνει άνετα «μόνο του» που λέμε χωρίς τρελούς αεροδυναμικούς θορύβους.

      2. Ευελιξία καλύτερη από σμαρτ καθώς το τιμόνι έχει αρκετά μικρότερο κύκλο στροφής. Στέκομαι στο γεγονός ότι μπροστά κάθονται άνετα άτομα μέχρι 1.90μ (εγώ είμαι 1.85μ). Πίσω προφανώς 1 άτομο μέχρι 1.80μ κάθεται άνετα.

      3. Ποιότητα άνευ προηγούμενου για Toyota. Δεν κάνει τσικ το παραμικρό και ειδικά οι πόρτες έχουν και επένδυση, μόνο ένα άνοιγμα-κλείσιμο θα σε πείσει.

      4. Κινητήρας αν είναι ο 1.0 να έχει γίνει ανάκληση της πολλαπλής εξαγωγής. Από το 11’ και μετά το έλυσαν το θέμα, όμως πριν κάποια μοντέλα είχαν πρόβλημα. Επίσης ο 1.33 είχε θέματα από ένα σημείο και μετά έκαιγε λάδια. Το ντίζελ τρομερό με 6ταχυτο κιόλας, αλλά πρέπει να γράφεις χλμ σε ανοιχτό δρόμο .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: HONDA FORUM

      Καλησπέρα σας, έχω σπάσει το κεφάλι μου με το τι μου χρειάζεται, Βενζίνη Η Πετρέλαιο;

      Τα αμάξια που κοιτάω είναι Civic του 2013-2015 σε 1.4 Βενζίνη η 1.6 Πετρέλαιο. Το civic σαν civic το θέλω για τους χώρους, την αξιοπιστία του και την ασφάλεια που προσφέρει μιας και σύντομα θα γίνω πατέρας. Από εκεί και πέρα το αμάξι θα κάνει 40-50 χιλιόμετρα κάθε μέρα πήγαινε/έλα στην δουλειά και από εκεί και πέρα στο τι βόλτες και διακοπές θα πάμε όλο το χρόνο. Ένα μέσο όρο πιστεύω θα κάνω 18000 χιλιόμετρα. Εσείς τι λέτε;

      Ξεκάθαρα ντίζελ! Το μοτέρ 1.4 θα είναι εντελώς ψόφιο σε ένα αμάξωμα 1300+ κιλών. Αν μιλούσαμε για το 1.8 τότε οκ θα σου έλεγα προχώρα σε όποιο θέλεις εσύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Αγορά αυτοκινήτου για 32χρονο

      Οι τελικες επιλογες μου ειναι οι εξης..
      Αλμερα hatchback 1,5
      Corolla hatchback 1.6
      Celica 1.8 143hp (το απλό δλδ)
      Honda civic 2007 1.8 140hp

      Aυτη ειναι η λίστα μου και τώρα αρχιζουν τα δυσκολα γιατι το καθε ενα εχει αλλα καλα...
      τα 2 πρώτα φουλ οικονομικά αλλά με σπορ χαρακτηρα
      τα επομενα αλλη φάση αλλα αρκετα οικονομικά για τα κυβικά τους...
      σε λεφτα βγαινουν στα ιδια... πανω κατω.. 3500- 5000 ευρω

      Έχω το Civic 2010 hatchback 140ps (ίδιο κινητήρα με του 2007 που θέλεις). Στα 3.500-5.000€ δυσκολα θα βρεις καποιο καλά συντηρημένο. Θέλεις τουλάχιστον 7.000€! Από όλα αυτά που ανέφερες είναι μακραν πιο σπορ απο Αλμέρα-Κορόλλα με κατανάλωση σε μεικτές συνθηκες λίγο κάτω από 8lt/100 (6ταχυτο κοντό κιβώτιο που βοηθάει πολύ στο να κρατησεις την κατανάλωση χαμηλά). Δεν πιστεύω τα υπόλοιπα έχουν καλύτερη κατανάλωση κι ας είναι και μικρότερου κυβισμού τα δύο. Almera-Corolla δεν είναι καν σπορ! Σέλικα πιστεύω έχει σπορ χαρακτήρα, αν και δεν το έχω οδηγήσει. Επίσης χώροι Civic τεράστιοι εμπρός-πίσω-πορτμπαγκάζ. Αρνητικό θα έλεγα ότι έχει λίγο σκληρές αναρτήσεις, αλλά δεν νομίζω να ενοχλούν άνθρωπο 32 χρόνων. Κατα τα άλλα όλα αυτά αξιόπιστα είναι, προφανώς αν είναι καλά συντηρημένα, αλλά προβληματίζομαι πολύ με τα χρηματα που διαθέτεις για να βρεις κάτι αξιοπρεπές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Mizerix wrote:

      Εν κατακλείδι, στα 20.000€ η πιο σοφή επιλογή είναι ένα Puma 125αρι hybrid.

      Για ποιον; Για μένα σίγουρα δεν είναι. Ένα ψηλωμένο-μεγαλύτερο-βαρύτερο Fiesta που δεν έχει την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις του χαμηλού ξαδέλφου του, ούτε τις εκτός δρόμου δυνατότητες που θα δικαιολογούσαν τον συμβιβασμό αυτό. Βασικά δεν κάνει τίποτα άριστα, όπως και όλα τα μικρά δικίνητα crossovers.

      Κάνεις λάθος στο elk test πετυχαίνει την ίδια ακριβώς επίδοση με το Φιέστα, 78χλμ/ω! Έτσι κι αλλιώς έχουν το ίδιο πάτωμα, οπότε οδηγικά θεωρώ είναι πολύ κοντά. Διαφορα στα κιλά νομίζω δεν έχουν πολύ μεγάλη, νομίζω γύρω στα 70. Επίσης θεωρώ το Puma πιο φρέσκια σχεδίαση εξωτερικά, καθώς και εσωτερικά έχει και digital cockpit που όσο να είναι δίνει άλλον αέρα στο εσωτερικό. Οι παραπάνω είναι δικές μου υποκειμενικές γνώμες. Δεν ξέρω οδηγικά πόσο μεγάλη διαφορά θα δεις με ένα Φιέστα, ή να το θέσω καλύτερα δεν γνωρίζω τί οδηγικός τύπος είσαι και πώς θες να συμπεριφερεται ένα αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Πλέον τα καλοεξοπλισμένα σουπερμίνι στα ~20000€ μπορούν να παίξουν τον ρόλο οικογενειακού αυτοκινήτου. Αν αφήσουμε στην άκρη την κατηγοριοποίηση των εταιρειών έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητα των 4 μέτρων με πολλά ηλεκτρονικά και αρκετές ώρες R&D για πλαίσιο, μηχανικά συστήματα κτλ. Αυτές οι εκδόσεις συνήθως έχουν και κινητήρες με 120 ή και περισσότερα άλογα, με ένα μέσο βάρος τα 1200 κιλά. Μια αναλογία κιλών/ίππο κοντά στο 10 δεν είναι και άσχημα! Δεν υπάρχει πιστεύω 'κακό' αυτοκίνητο σε αυτήν την κατηγορία σήμερα. Προσωπικά ο μόνος λόγος που θα αγόραζα μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο είναι αν θα έκανα συχνά ταξίδια όπου το μεγαλύτερο μεταξόνιο είναι παραπάνω από καλοδεχούμενο στην άνεση των επιβατών. Ακόμα και οι αυξημένες μεταφορικές ανάγκες των νέων οικογενειών, που προκύπτουν απ το lifestyle μιας και δεν υπήρχαν πριν μερικά χρόνια, καλύπτονται απ' την αγορά μιας καλής μπαγκαζιέρας οροφής.

      Με αυτά τα δεδομένα ένα fiesta των 155 ίππων στα 19500€ δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω 'χειρότερη' αγορά από ένα πχ focus trend στα 20000€

      Διαφωνώ κάθετα! Το Φιέστα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εξυπηρετήσει μια 4μελή οικογένεια με τις αποσκευές. Πίσω οι χώροι είναι πολύ μικροί, δλδ παιδιά 14-15 χρόνων δύσκολα θα βολευτούν ειδικά αν ο οδηγός είναι 1.85+ ύψος. Επίσης τα 309lt είναι πολύ καλά για μια τριμελή οικογένεια, σε καμία περίπτωση για 4μελή! Για τους χώρους πίσω, καθώς και για τον χώρο των αποσκευών θεωρώ ως πιο value for money ένα Puma titanium 125hp hybrid στα 20.094€ τιμή τιμοκαταλόγου.

      Περνώντας αντίστοιχα στο Ford Trend, αρχικά αγοράζεις πολύ καλύτερη παθητική ασφάλεια (άλλο να συγκρίνεις σε σοβαρό ατύχημα ενα supermini με ένα hatchback), και πολύ καλύτερη άνεση χώρων καθώς και χώρο αποσκευών.

      Εν κατακλείδι, στα 20.000€ η πιο σοφή επιλογή είναι ένα Puma 125αρι hybrid. Ας σοβαρευτούν στην Ford κι ας εισάγουν το Fiesta125αρι hybrid σε μια λογική τιμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Mizerix wrote:

      REALZEUS wrote:

      Mizerix wrote:

      Fanis75 wrote:

      Mizerix wrote:

      Σε υβριδικό με τα 125 άλογα δεν θα βγει? Στον τιμοκατάλογο μόνο το 155αρι έχουν υβριδικό!

      Βγαίνει κανονικά, αλλά εδώ η FMH τα έχει κάνει σκ@τά με τις εκδόσεις και αποφάσισε (προς το παρόν, για πάντα?....ποιός ξέρει...) να ΜΗΝ εισάγει το 125αρι mHEV. Παράλογα πράγματα....

      Δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να πάμε για το 155αρι που στην πιο φτηνή έκδοση την St-line έχει 19.300€ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο (δλδ 20.000€ όταν πας στο ταμείο με τέλη ταξινόμησης, χρώματα κλπ, ενώ το Puma hybrid 125hp titanium έχει τιμή τιμοκαταλόγου 20.094€, μόνο 700€ διαφορά!). Την ίδια στιγμη το απλό 125αρι σε st-line το κρατάει στα 17.400€! Αν και ήμουν σοβαρός υποψήφιος αγοραστής, θεωρώ ότι με πιάνουν 'μπιπ' αν σκάσω 20.000€ για Φιέστα!

      Δηλαδή μας πιάνουν μπιπ για ένα supermini 155 ίππων, ενώ δεν ισχύει αυτό όταν μιλάμε για ένα B-SUV, 30 λιγότερων ίππων, που βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο; Ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να καταλάβω την συλλογιστική. Βέβαια το Fiesta που αξίζει σε αυτά τα λεφτά είναι το ST!!!

      Θεωρώ ότι το Puma μπορεί να καλύψει (με κάποιους μικρούς συμβιβασμούς) τις ανάγκες μιας οικόγενειας, κάτι που αδυνατεί το Fiesta. Εκεί βασίζεται η λογική μου.

      Μα το Fiesta δεν λανσάρεται ως οικογενειακό. Τέλος πάντων, μου έλυσες την απορία, το βλέπεις από την πλευρά του οικογενειάρχη. Για έναν εργένη όμως, προφανώς τα 30 άλογα και το καλύτερο στήσιμο του Fiesta δικαιολογεί τα χρήματα αυτά. Αν και ξαναλέω ότι δεν θα έδινα 20 χιλιάρικα για το 155άρι, όταν με σχεδόν τα ίδια λεφτά παίρνεις το ST με τα 200 άλογα.

      Νομίζω πλέον ότι όλη αυτή η κατηγορία των supermini λόγω τεχνολογίας έχουν ξεφύγει σε τιμή. Εργένης είμαι, αλλά τα θεωρώ πολλά τα 20.000€ τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα αγοράζεις καποια αξιόλογη πρόταση από την αμέσως επόμενη κατηγορία. Κατά τα άλλα προφανώς και μιλάμε για ένα εξαιρετικό αμάξι, απλά περίμενα λόγω καλής τιμολογιακής πολιτικής της Ford, να έχουμε καλύτερη τιμή για την έκδοση την υβριδική με τα 155 άλογα και προφανώς να εισάγει και το 125αρι υβριδικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Mizerix wrote:

      Fanis75 wrote:

      Mizerix wrote:

      Σε υβριδικό με τα 125 άλογα δεν θα βγει? Στον τιμοκατάλογο μόνο το 155αρι έχουν υβριδικό!

      Βγαίνει κανονικά, αλλά εδώ η FMH τα έχει κάνει σκ@τά με τις εκδόσεις και αποφάσισε (προς το παρόν, για πάντα?....ποιός ξέρει...) να ΜΗΝ εισάγει το 125αρι mHEV. Παράλογα πράγματα....

      Δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να πάμε για το 155αρι που στην πιο φτηνή έκδοση την St-line έχει 19.300€ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο (δλδ 20.000€ όταν πας στο ταμείο με τέλη ταξινόμησης, χρώματα κλπ, ενώ το Puma hybrid 125hp titanium έχει τιμή τιμοκαταλόγου 20.094€, μόνο 700€ διαφορά!). Την ίδια στιγμη το απλό 125αρι σε st-line το κρατάει στα 17.400€! Αν και ήμουν σοβαρός υποψήφιος αγοραστής, θεωρώ ότι με πιάνουν 'μπιπ' αν σκάσω 20.000€ για Φιέστα!

      Δηλαδή μας πιάνουν μπιπ για ένα supermini 155 ίππων, ενώ δεν ισχύει αυτό όταν μιλάμε για ένα B-SUV, 30 λιγότερων ίππων, που βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο; Ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να καταλάβω την συλλογιστική. Βέβαια το Fiesta που αξίζει σε αυτά τα λεφτά είναι το ST!!!

      Θεωρώ ότι το Puma μπορεί να καλύψει (με κάποιους μικρούς συμβιβασμούς) τις ανάγκες μιας οικόγενειας, κάτι που αδυνατεί το Fiesta. Εκεί βασίζεται η λογική μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Mizerix wrote:

      Σε υβριδικό με τα 125 άλογα δεν θα βγει? Στον τιμοκατάλογο μόνο το 155αρι έχουν υβριδικό!

      Βγαίνει κανονικά, αλλά εδώ η FMH τα έχει κάνει σκ@τά με τις εκδόσεις και αποφάσισε (προς το παρόν, για πάντα?....ποιός ξέρει...) να ΜΗΝ εισάγει το 125αρι mHEV. Παράλογα πράγματα....

      Δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να πάμε για το 155αρι που στην πιο φτηνή έκδοση την St-line έχει 19.300€ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο (δλδ 20.000€ όταν πας στο ταμείο με τέλη ταξινόμησης, χρώματα κλπ, ενώ το Puma hybrid 125hp titanium έχει τιμή τιμοκαταλόγου 20.094€, μόνο 700€ διαφορά!). Την ίδια στιγμη το απλό 125αρι σε st-line το κρατάει στα 17.400€! Αν και ήμουν σοβαρός υποψήφιος αγοραστής, θεωρώ ότι με πιάνουν 'μπιπ' αν σκάσω 20.000€ για Φιέστα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Σε υβριδικό με τα 125 άλογα δεν θα βγει? Στον τιμοκατάλογο μόνο το 155αρι έχουν υβριδικό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • RE: RENAULT CLIO vs FORD FIESTA vs VW POLO

      Τον βοηθάω κριτικαροντας εσένα για τις υπερβολές σου περί πολλές κλάσεις ανώτερο οδηγικά αυτοκίνητο έναντι του clio

      Ξέχασα να σου πω κιόλας ότι δεν είμαι Fordakias, αλλά Hondakias! Απλά τυχαίνει το Φιέστα να είναι το καλύτερο στην κατηγορία των supermini. Έχει πολύ περισσότερα πλεονεκτήματα από μειονεκτήματα σε σχέση με κάθε άλλο αμάξι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mizerix
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr