Καλησπέρα παιδιά! Κάτοχος του IQ με τον 1000αρη κινητήρα μοντέλο 11’. Για να διευκολύνω τον φίλο που ψάχνει θα αναφέρω κάποια + και κάποια - του αυτοκινήτου.
1)ΜΟΝΟ χειροκίνητο κιβώτιο, είναι απόλαυση! Πολύ καλύτερο σε σχέση και με πολύ ακριβότερα αμάξια που έχω οδηγήσει της ιαπωνικής σχολής. Μακριά από το αυτόματο, είναι τραγικά αργό και σπαστικό.
-
Πάτημα πολύ καλύτερο από τα μικρά 108/c1/aygo, σμαρτ δεν το συζητάω καν ακόμα και το καινούριο. Μπορείς να ταξιδεύεις με 120-130χλμ και να πηγαίνει άνετα «μόνο του» που λέμε χωρίς τρελούς αεροδυναμικούς θορύβους.
-
Ευελιξία καλύτερη από σμαρτ καθώς το τιμόνι έχει αρκετά μικρότερο κύκλο στροφής. Στέκομαι στο γεγονός ότι μπροστά κάθονται άνετα άτομα μέχρι 1.90μ (εγώ είμαι 1.85μ). Πίσω προφανώς 1 άτομο μέχρι 1.80μ κάθεται άνετα.
-
Ποιότητα άνευ προηγούμενου για Toyota. Δεν κάνει τσικ το παραμικρό και ειδικά οι πόρτες έχουν και επένδυση, μόνο ένα άνοιγμα-κλείσιμο θα σε πείσει.
-
Κινητήρας αν είναι ο 1.0 να έχει γίνει ανάκληση της πολλαπλής εξαγωγής. Από το 11’ και μετά το έλυσαν το θέμα, όμως πριν κάποια μοντέλα είχαν πρόβλημα. Επίσης ο 1.33 είχε θέματα από ένα σημείο και μετά έκαιγε λάδια. Το ντίζελ τρομερό με 6ταχυτο κιόλας, αλλά πρέπει να γράφεις χλμ σε ανοιχτό δρόμο .