-
Edit [Admin]
-
-
Λαπ, δεν μετράς καλά τη διαφορά στα ντεσιμπέλια με το Πεμβέ το 3άρι
Σταχυολογώ για μερικές βασικές ταχύτητες 50/120/140 χαω
Στα 50 χαω, το όριο για την πόλη, έχουν 4 db διαφορά, στα 120 χαω, μια τυπική ταχύτητα ταξιδίου έχουν 4,3 και στα 140 χαω έχουν 0,6. Βέβαια δεν γνωρίζουμε τι σχέση έχουν στο κιβώτιο εκείνη τη στιγμή, αλλά τουλάχιστον τα 4 ντεσιμπέλια είναι σοβαρή διαφορά για να την αγνοήσεις.
Θα ήθελα να δω πως προέκυψαν αυτές οι τιμές ντεσιμπέλ βέβαια για να έχω 100% την εικόνα που πρέπει.
-
ντιστου δεν ξερω πως μετραν τα ντεσιμπελια, ξερω ομως οτι στο σουιφτ μιλας κανονικα με τον βενζινα με τα παραθυρα κλειστα. ισως το τρυκ μετρησεων να ειναι η πραγματικα αθορυβη μηχανουλα, αναλογη εχει και το βιτ, βγαζει μονο ψιθυρο χαμηλα.
-
Σουίφτ 1.3 σεντάν του 1991 και Τζίμνι 1.3 του 2010 που γνωρίζω πολύ καλά, είχαν αθόρυθη μηχανή στο ρελαντί, το θυμάμαι όταν άνοιγα το καπώ με τη μηχανή σε λειτουργία. Δυστυχώς, ο θόρυβος έρχεται με τα χαω, όσο περισσότερα,τόσο πιο δυνατός, και από ένα σημείο και πάνω, πιστεύω ήδη από τα 80-90 χαω, παίζει τεράστιο ρόλο η αεροδυναμική και τα λάστιχα και μετά όλα τα άλλα.
-
Έχεις δίκιο dstou τα 4 db είναι σοβαρή διαφορά, καθώς είναι αρκετή ώστε να γινει αντιληπτή από το ανθρώπινο αυτό, το είδα επιπόλαια από το κινητό, δεκτή η παρατηρρηση για το λάθος μου.
Τα υπόλοιπα όμως της κατηγορίας κυμαίνονται στο ίδιο φασμα
Το site που βγαζει τα αποτελέσματα συλλεγει και εξαγει ,αν θύμαμαι σωστα, τον μεσο ορο δοκιμων, παίρνει δηλαδη στοιχεία από συγκεκριμένα περιοδικά, π.χ τα Γερμανικά που το μελετούν αρκετά το θέμα, και βγάζει τα νούμερα.
Φυσικά ειναι καλύτερος ο μέσος όρος διότι πιθανότατα δεν γίνονται στην ίδια άσφαλτο σε ολα,.
Όπως έχω ξαναπεί έχω εμπειρία από πολύ καλά αυτοκίνητα και πολλά αυτοκίνητα. Οι υπερβολές που γράφονται και για χαβαλέ απο διαφορά μέλη που χαρακτηριζονται πολλές φορες απο ακραιες αποψεις και εδώ αλλά και στα περισσοτερα θεματα, δεν βοηθούν όποιον ενδιαφερεται να μάθει για το αυτοκίνητο. Δεν ισχύει δηλαδη αυτή η άποψη του 'κάρου' όπως το παρουσιάζουν .
Ως προς την αεροδυναμική που αναφέρει ο dstou, το swift είναι όλο καλυμμένο από κάτω με πόδια πλαστική για να έχει λείες επιφάνειες με συγκεκριμένα αυλάκια και με σκοπό την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Μόνο στο πίσω μέρος της ρεζέρβας δεν έχει. Δεν το έχω ψαξει κιόλας, αλλα πόσα το έχουν στην κατηγορια αυτήν την λεπτομερεια;
-
Swift vs 208 (2020)
Storm δες εδώ ότι στην πραγματικότητα το πορτπαγκαζ είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο, παρόλο που το αυτοκίνητο έχει 10 εκ. μικρότερο μήκος.
Για να είμαστε αντικειμενικοί.
Το 208 της δοκιμής έχει ρεζερβα ανάγκης το swift kit επισκευης , παρόλα αυτά το θέμα δεν είναι ύψος αλλά το φάρδος εκμετάλλευσης.
Οι διαφορες του κιτ με την ρεζερβέ ανάγκης είναι πολύ μικρές, διοτι στο 208 το ύψος της ρεζερβας ανάγκης έρχεται σε απόλυτη ευθεία με το πάτωμα του πορτπαγκαζ, όπως για παράδειγμα με ένα kit επισκευής.
Υ.γ Άραγε τα κορδωνακια του 208 να είναι από εξαιρετικά υλικά;
-
Υ.γ Άραγε τα κορδωνακια του 208 να είναι από εξαιρετικά υλικά;
Χεχε! Φαντάζομαι ναι... Μα και τα 2 ρε συ! Αντε πες το ενα, 'αστοχία' αλλά και τα 2!!! Ουτε παιχνιδι απο τα Τζαμπο του 1 ευρω.
Αυτά τα φώτα LED μπροστά που είναι σαν χαυλιόδοντες μου χαλάνε την εικόνα.
Συμφωνώ απόλυτα. Αν και πολυ καλη δουλειά σχεδιαστικά, αυτα τα λεντ ειναι απαράδεκτα.
Γενικά έχω θέμα με τα νέα Peugeot από εκείνη τη στιγμή που βγήκε το 208 με το μικρό τιμόνι και τα όργανα πάνω από το τιμόνι.
Εχει ο πατέρας μου το 2008, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα αλλά δεν ειμαι μποϊ. Μ'αρεσει πολυ το μέγεθος και η θέση του.
Τα SUZUKI είναι ποιο κοντά στο στυλ των αυτοκινήτων που μου αρέσουν γιατί κρατάνε ακόμη κλασσικές εσωτερικές σχεδιάσεις.
Εχει ιδανικές διαστάσεις για πολη (και συντομα ταξιδια μικρης οικογένειας όπως εμεις) με συμπαθητικούς χώρους. Το διαλέξαμε και γι'αυτο το λόγο γιατι αν μέναμε τελικά (που θα μείνουμε) σε σπίτι χωρις παρκινγκ, θέλαμε σχετικά μαζεμένο όγκο. Επίσης, επειδη ειναι ψηλοτάβανο, μπαινοβγαίνεις εύκολα. Στο 2008 για παράδειγμα ακόμα και εγω κοπαναω το κεφάλι μου στο μπες/βγες λόγω κεκλιμένης οροφης.
Τέλος το ανάφερε και καποιος άλλος πριν λίγο, εχει κάθετες γυάλινες επιφάνειες, αρκετά μεγάλες, πράγμα που σου δινουν καλή ορατότητα. Πολλες φορες οπισθοπορεία, δε κοιταω κάμερα, γυρναω κεφάλι πισω και καταλαβαίνω αμέσως τα όρια του αυτοκινητου. Αρκετα καινουργια μικρά οχήματα, στην ουσια 'ξεχνάνε' αυτη τη παράμετρο (εκτος απο το πολυαγαπημένο, ιταλιάνικο VW Up! - https://www.youtube.com/watch?v=KbhUEMDHEeg ο μ'αγκας Walter da Silva εξηγεί..). -
Φίλε LAP θα είμαι ειλικρινής. Το 208 δεν το έχω δει και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Αυτά τα φώτα LED μπροστά που είναι σαν χαυλιόδοντες μου χαλάνε την εικόνα. Γενικά έχω θέμα με τα νέα Peugeot από εκείνη τη στιγμή που βγήκε το 208 με το μικρό τιμόνι και τα όργανα πάνω από το τιμόνι.
Τα SUZUKI είναι ποιο κοντά στο στυλ των αυτοκινήτων που μου αρέσουν γιατί κρατάνε ακόμη κλασσικές εσωτερικές σχεδιάσεις.
Οι χώροι αποσκευών σε αυτή την κατηγορία είναι πάνω/κάτω ίδιοι. Δεν νομίζω να είναι ο κύριος παράγοντας για την επιλογή ενός αυτοκινήτου.
Χθες βράδυ είδα ένα λευκό Swift. Σε αυτό το χρώμα μου φάνηκε ποιο όμορφο, ποιο ογκώδες.
Άσχετο! Κοιτώ τις δύο φωτογραφίες και αν μου έλεγες να επιλέξω με βάση αυτές τις δύο φωτογραφίες ξέρεις τι θα επέλεγα; Το Swift. Γιατί; Γιατί βλέπω ότι η εταζέρα μπορεί να δεχτεί ποιο εύκολα ηχεία!!!!! Είναι καλύτερα σχεδιασμένη! Σου λέω, ο καθένας με την τρέλα του!!!!
-
Καθόμουν και κοίταζα τα κορδωνακια σήμερα.
Τι εχουν; Μια χαρά είναι,
10 χιλιόμετρα απόσταση, 12 χιλιόμετρα/ωρα μέση ωριαια ταχύτητα, επίπεδο οδόστρωμα, απαλές επιταχύνσεις. Όλα τα κόκκινα, μποτιλιάρισμα, χωρίς a/c
Το μυστικό ειναι ότι αφήνω και φρέναρω με ταχύτητα μέχρι να σβήσει το εικονίδιο που δείχνει ότι γεμίζει τη μπαταρία, έτσι η μπαταρία ήταν συνεχώς γεμάτη.
Με το που ξεκινά από στάση δείχνει 15 λίτρα κατανάλωση, μόλις βάλεις δευτέρα σχέση πέφτει στα 5 με 6 λίτρα, μπαίνει και ο ηλεκτοκινητηρας, μόλις κινηθεί σταθερά στον δρόμο μενει εκεί στα 4 λίτρα η μπάρα. Μολις βρει μια ευθεία σταθερή η μπάρα πέφτει και κάτω από τα 3 λίτρα και σε κάθε πάτημα του γκαζιού νιώθεις ένα ελαφρύ σπρώξιμο από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ κίνησε με 30χλ /ωρα και έχεις 4αρτη σχέση στο κιβώτιο με τις στροφές του κινητήρα λίγο πιο πάνω από το ρελαντί.
3,9 λίτρα/ 100 χλμ.
Καλημέρα.
-
'On the open road, both Swifts were quiet and composed, with very little tyre noise present over the coarse-chip country roads'
'Although both cars were fitted with 16-inch alloy wheels, the ride comfort of the GLX Turbo (on lower-profile 55-series tyres) was just slightly sharper at lower speeds, but both cars rode well at open-road speeds – very well, indeed. They shrugged of some surprisingly abrupt bumps on a stretch of country road beyond the scope of the drive program route.
Overall, the mix of ride and handling was finely balanced and few buyers would find fault with the Swift in either grade.'
https://www.carsales.com.au/editorial/details/suzuki-swift-2017-review-107487
Υ.γ Αρκετά ρεαλιστική περιγραφή που ταιριάζει με τα λεγόμενα κάποιων από εμάς εδώ στο thread.
-
'Suzuki’s third interpretation of the 21st Century Swift is, in almost every sense, appreciably better than its predecessors, especially in terms of interior space, available safety, multimedia technology, powertrain efficiency and overall comfort. It now rests among class leaders alongside the Volkswagen Polo, Mazda 2, Skoda Fabia and Renault Clio'
https://www.whichcar.com.au/reviews/2017-suzuki-swift-review
-
Αυστραλία....άλλοι δρόμοι και ίσως και άλλο setup. Μόνο η Αγγλία έχει σχεδόν το ίδιο χάλια δρόμους με εμάς, αν και εμάς είναι ακόμα χειρότεροι. Αυτοκίνητα μαγικά-χαλιά στην Ευρώπη, εδώ 'υποφέρουν'.
-
Οι δρόμοι της Αγγλίας έχουν απείρως καλύτερη επιφάνεια από τους δικούς μας, με φανταστικής πρόσφυσης άσφαλτο. Το θέμα που έχουν είναι με τις κλίσεις και το camber.
-
Εμ για αυτο σκεφτόμουν άλλο προφίλ.
Εδώ το rs οπως τα ευρωπαίκα δηλαδη, με awd σύστημα, 360 μοίρες κάμερα παρκαρίσματος αλλα και μεγάλο προφίλ ελαστικού
Επίσης, στο Αυστραλεζικο λέει πως βγαίνει έκδοση με μεγαλύτερο προφίλ στις 16 ίντσες. Ενώ το glx φορα το δικο μας προφιλ.
Χαμός γίνεται με τα προφίλ ελαστικών ανα περιοχές, υποπτεύομαι πως πάλι ο εισαγωγέας δεν έδωσε πολύ σημασία.
Το αντίστοιχο έγινε με το Kia picanto gt line με 17 άδες και 45 προφίλ, ενώ στο εξωτερικό κυκλοφορεί με 15 έριδες τροχούς, ότι να ναι δηλαδή.
-
Οι δρόμοι της Αγγλίας έχουν απείρως καλύτερη επιφάνεια από τους δικούς μας, με φανταστικής πρόσφυσης άσφαλτο. Το θέμα που έχουν είναι με τις κλίσεις και το camber.
Έχοντας ζήσει στην Αγγλία 5 χρόνια θα σου πω πως πέραν του λονδίνου και γενικά των κέντρων των πόλεων οι δρόμοι τους είναι σε τραγική κατάσταση. Ειδικά στο επαρχιακό δίκτυο. Λακούβες παντού, κακά μπαλώματα, σκασμένη άσφαλτος κ.ά. Σε συνδυασμό με την πάχνη το πρωί και το αρκετό νερό που πέφτει τα πράγματα γίνονται πολύ γρήγορα επικίνδυνα. Και εγώ θα έλεγα ότι μέσες άκρες η κατάσταση είναι παρόμοια με την Ελλάδα.
-
Έχοντας ζήσει περισσότερα χρόνια στην Αγγλία, αντιτείνω ότι τέτοιες καταστάσεις ήταν σπάνιες. Βέβαια πέρασαν πολλά χρόνια από τότε, αλλά δε νομίζω να άλλαξαν τόσο πολύ πια τα πράγματα...
-
Τι να σου πω; Να είναι η μοναδική εξαίρεση το Oxfordshire; Δύσκολα. Πέραν του Μ40 το υπόλοιπο δίκτυο έχει σοβαρά προβλήματα με το οδόστρωμα. Για να μη μιλήσω περί έλλειψης φωτισμού το βράδυ σε πολυσύχναστους δρόμους...
-
Greater London (Zone 4 - Middlesex), Dorset (Bournemouth - Poole - Boscombe), Berkshire (Reading) που έζησα, δεν είδα οδόστρωμα Ελλάδας πουθενά. Λακκούβες ναι, αλλά όχι ικανές να σπάσουν αναρτήσεις, όπως εδώ. Επίσης εκεί για να ενεργοποιηθεί ABS/ASR πρέπει να έχει black ice, με το σπυρωτό tarmacadam που στρώνουν.
-
Θα συμφωνήσω με τον @REALZEUS, κάτι φοιτητικά χρέπια Escort που οδηγούσαμε με λάστιχα φλούδα, και δεν γλίστρησαν ποτέ. Βέβαια είχαν ένα σωρό άλλα προβλήματα στους δρόμους τους και γενικά δεν νομίζω ότι είναι πρότυπο για την υπόλοιπη Ευρώπη. Επίσης δεν ήταν όλο το δίκτυο το ίδιο, είχαν και αυτοί επαρχιακές οδούς περίεργες και λιγότερο καλοδιατηρημένες, ανάλογα την περιοχή θα έλεγα. Έχω να πάω πάνω από 5-6 χρόνια τώρα, φαντάζομαι θα είναι ακόμη καλύτερα.
Εδώ γλιστρούσαμε στο κέντρο της Αθήνας, καμιά φορά αν είμαι με δίτροχο και κάνα παλιό αθλητικό, βάζω τα πόδια κάτω και κάνω πατινάζ σε μερικούς δρόμους!
Νέο Suzuki Swift 2017