-
Έληξε το ματς.
Άλεξ πες σκορ
-
Ναι Φανή, θυμίζει πιο hardcore κατασκευή αν μπορούμε το πούμε αυτό για τόσο μικρά αυτοκίνητα, λίγο σχεδόν ο μισός τόνος λιγοτερο σε βάρος, λίγο η πιο ελαφριά ουρά όπου ελαφραινει έντονα σου δίνει την αίσθηση σαν αυτοκίνητο παιχνιδιού.
Το νέο fiesta θυμίζει οντως πιο μεγάλο αυτοκίνητο και πιο ομοιογενές. Δηλαδή, στις στροφές πιο δύσκολα γυρίζει η ουρά και νιώθεις το βάρος του πάρα τις εξαιρετικές αναρτήσεις του. Παιδιά κακά τα ψέματα, το βάρος αλλάζει όλη την αίσθηση του αυτοκινήτου.
Το swift εχει αυτήν την καρτιλα των 90s., το νιωθειςνπιο σαν μηχανημα, παρα σαν ποιοτικο αυτοκινητο
Αυτό που δεν μ αρέσει και τόσο είναι το τιμόνι του swift, οκ βαραίνει πολύ στις στροφές σε σημείο σαν να είναι μηχανικό, αλλά εχει μια μικρή καθυστέρηση στις εντολές κατά κάποια χιλιοστά των δευτερολέπτων, σαν το play station, δηλαδή.
Αν το swift είχε το τιμόνι του fiesta θα ήταν το νούμερο ένα αυτοκίνητο σε οδήγηση στην κατηγορία.
Φανή κοντινό πρόσωπο έσκασε μούρη με το st line fiesta και το οδήγησα αρκετά.
Κοπαναει και αυτό σαν το swift πίσω, Αλλά ναι είναι ελαφρώς πιο ήσυχο, και λόγω βάρους περνάει πιο στρογγυλεμενα από τις μεγάλες τρύπες.
Έχουμε τον criuser πωλητή Citroen, τον Dublin πωλητή Peugeot κι εσένα πωλητή Suzuki (+ Αχ Κούλα, που δεν καταλαβαίνω γιατί λέγεται έτσι...). Μπορεί το Swift να είναι ελαφρύ και παιχνιδιάρικο, αλλά σε απόλυτους αριθμούς δεν έχει την ακρίβεια και την πρόσφυση του Fiesta.
-
Δία άκου!
Παιδιά μην παίρνετε 2008, δεν φτάνουν για όλους!
Στη C suv είχα βάλει C5 Aircross κ Sportage πάνω από 3008, κ τέλος έπαιξα 2008 - C3 Aircross - C5 Aircross. Από την τριάδα αυτή διαλέξαμε.
Στη B μάλλον θα έπαιρνα Fiesta ή C3. Πάντα εκεί έπαιζα (C3 είχα πάρει, όταν είχα πάρει).
Από μικρό πολυμορφικό δαγκωτό B max (το C3 Picasso πολύ ποιό πίσω, και το B θυμίζει λίγο από Fiesta σε οδήγηση και εσωτερικό), και παλιότερα Focus I, γιατί έτσι! Κ ένα αγροτικό που πήραμε Ford είναι, αλλά το διάλεξαν οι καταστάσεις ουσιαστικά!
Είχα και άλλα (και έχω). Ιταλικά, Ιαπωνικά, Γαλλικά. Γενικά προσπάθησα πολύ να πάω Κορέα σε αυτή την αγορά αλλά δεν μου έβγαινε με τίποτα.
Περισσότερο Ford - Citroen-ακιας ειμαι μάλλον, αλλά αυτό το 2008 είναι πολύ καλή αγορά. Σκέψου ότι το παίρνουν από 18.100! Τιμή Arona φάση..
-
Σε αυτά τα λεφτά οκ αλλάζει το θεμα. Δηλαδή αν παίρνεις το allure με 20.000 τότε εντάξει. Τοπ επιλογή το 2008.
-
Η πάθηση στην ακρίβεια ισχύει, το τιμόνι του swift έχει μοτέρ τιμονιου της NKS και υποτίθεται δούλεψαν πολύ πάνω στο swift για αμεσότητα κτλ
Εν τέλη το ελάττωμα του είναι ότι καθυστερει να ενεργοποιηθεί, είναι σαν να βρίσκεται σε stand by και ενεργοποιείται μόλις κινήσεις το τιμόνι. Εχει χιλιοστό του δευτερολέπτου λαγκάρισμα και αν ξερεις απο τιμονια το εντοπίζεις. Ίσως το έκαναν για πιο αναλογική αίσθηση ή για οικονομία, δεν γνωρίζω.
Το μόνο ουσιαστικό του ελάττωμα για την κατηγορια
Όσο για πρόσφυση ιδιαίτερα το μπροστινό τμήμα με τα 90 και 111 άλογα είναι σαν να έχει μπλοκέ διαφορικό. Εντυπωσιαζει ολους αυτο το πράγμα. Σαν μύγα αλλαζει κατευθυνση σε μικρα εσσακια, χωρις ιχνος απο μούτρα.
Βεντουζαρει λοιπον, απλά το όριο το βάζουν τα άθλια ecopia 150 της brigistone. Με ένα καλό σπορ ελαστικό παπάδες θα κάνει.
-
Ανεμενετε facelift στο fiesta, μαζι με τους hybrid κινητηρες?
Δεν έχω διαβάσει ούτε ακούσει κάτι σχετικά. Υπάρχει περίπτωση να διαφοροποιηθεί ο βασικός εξοπλισμός κάθε έκδοσης (δεν το ξέρουν σίγουρα από την FMH ακόμα) αλλά για facelift δε νομίζω. Λογικά το facelift θα γίνει κάποια στιγμή στο 2021, μάλλον στο 1ο μισό.
-
alexandros.K wrote:
Ανεμενετε facelift στο fiesta, μαζι με τους hybrid κινητηρες?
Δεν έχω διαβάσει ούτε ακούσει κάτι σχετικά. Υπάρχει περίπτωση να διαφοροποιηθεί ο βασικός εξοπλισμός κάθε έκδοσης (δεν το ξέρουν σίγουρα από την FMH ακόμα) αλλά για facelift δε νομίζω. Λογικά το facelift θα γίνει κάποια στιγμή στο 2021, μάλλον στο 1ο μισό.
Ότο θα γίνει το 21 είναι αναμενόμενο, το ερώτημα είναι αν θα γίνει ότι και με το mk7,5, όπως έγραψα και πριν.
Τελικά τα led θα είναι στάνταρ στo st line?
-
Ααα μου το είχαν πει και παλαιότερα άρα, καλά μου έλεγαν.
Βάλτο εσύ εκεί να μην έχουμε όλο δικά μου ποστ. Επίσης Κάντε κριτική και εκεί, να ζωντανέψει το thread
Πάμε στην ασφάλεια.
Swift euronacap πρπατασια επιβατων με τα συγκεκριμενα ανδρείκελα: 84%
Fiesta euroncap 88%
Στα adas συστήματα το swift σύμφωνα με την κατηγορία του 25% λόγω φθηνής βασικής εκδοσης
Το fiesta 60%
Έτσι πήρε 5 αστέρια. Που νομίζετε ότι πειρατε ότι καλύτερο της κατηγορίας.
Αντίστοιχα το ignis με το ίδιο σασί και πλατφόρμα, ακριβώς ίδιο με το swift πήρε 5 αστέρια ασφαλείας.
Ακριβώς διότι στην μικρή κατηγορία δεν εί άι απαραίτητα όλα αυτά τα Adas.
Οπότε η βασική έκδοση του swift έριξε όλο τον μέσο όρο, και τράβηξε και το glx πιο κάτω.
Oh wait, αλλα το swift είναι ανάμεσα σε δύο κατηγορίες
Υ.γ Στην Ιαπωνία στο jncap το swift απέσπασε 5 αστέρια όπως και το fiesta
-
Προς το παρόν νέα μοτέρ και αλλαγές στα επίπεδα εξοπλισμού έχουν ανακοινώσει. Αυτό που στον τύπο το λένε ανανέωση. Facelift δεν παίζει ακόμη.
-
alexandros.K wrote:
Ανεμενετε facelift στο fiesta, μαζι με τους hybrid κινητηρες?
Δεν έχω διαβάσει ούτε ακούσει κάτι σχετικά. Υπάρχει περίπτωση να διαφοροποιηθεί ο βασικός εξοπλισμός κάθε έκδοσης (δεν το ξέρουν σίγουρα από την FMH ακόμα) αλλά για facelift δε νομίζω. Λογικά το facelift θα γίνει κάποια στιγμή στο 2021, μάλλον στο 1ο μισό.
Φάνη πιστεύεις αξίζει να αναβάλω ακόμα 1 χρόνο την αγορά αυτοκινήτου και να περιμένω το facelift? Θα έχει κάποια εξωτερική/εσωτερική διαφοροποίηση ή απλά θα προστεθεί στανταρντ εξοπλισμός από τον προαιρετικό? Προσωπικά να σου πω την αλήθεια εμένα με ενδιαφέρει επιτέλους ο πίνακας οργάνων να γίνει άμεσα ψηφιακός στην mild-hybrid έκδοση όπως του Puma.
-
Αν μπορείς να περιμένεις, εννοείται ότι αξίζει, θα προστεθεί ως στάνταρ εξοπλισμός που τώρα είναι προαιρετικός.
Σε ένα facelift εννοείτε ότι θα υπάρξουν αλλαγές εσωτερικά, εξωτερικά και φυσικά αλλαγές στον εξοπλισμό, μπορεί να γίνουν και άλλες αλλαγές, πχ το fiesta mk7.5 είναι μεγαλύτερο από το mk7 ή ακόμα να αλλάξουν πλατφόρμα.
-
-
Τελικά τα led θα είναι στάνταρ στo st line?
Ναι είναι στάνταρ από τον Φεβρουάριο, είχα γράψει και αναλυτικά τις αλλαγές από την επίσημη ενημέρωση της FMH προς τους εμπόρους. Εαν τώρα αλλάξει κάτι με την έλευση των mHEV δεν το ξέρουμε. '
Φάνη πιστεύεις αξίζει να αναβάλω ακόμα 1 χρόνο την αγορά αυτοκινήτου και να περιμένω το facelift? Θα έχει κάποια εξωτερική/εσωτερική διαφοροποίηση ή απλά θα προστεθεί στανταρντ εξοπλισμός από τον προαιρετικό? Προσωπικά να σου πω την αλήθεια εμένα με ενδιαφέρει επιτέλους ο πίνακας οργάνων να γίνει άμεσα ψηφιακός στην mild-hybrid έκδοση όπως του Puma.
Μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσει αυτό!! Εαν περιμένεις θα έχεις έαν καλύτερο αυτοκίνητο (λόγω facelift) αλλά κανείς δνε ξέριε πόσο καλύτερο. Επίσης κανείς δεν ξέρει εαν θα είναι ακριβότερο και πόσο και επιπλέον θα μείνεις ένα χρόνο με το αυτοκίνητο που έχιες τώρα αντί να χαίρεσαι το καινούργιο, οπότε μόνο εσύ μπορείς να τα ζυγίσεις. Προσωπικά εαν βρώ το mHEV σε καλή τιμή θα το πάρω τώρα και δεν θα περιμένω 1 χρόνο.
Υπάρχει μια μικρή περίπτωση ο ψηφιακός πίνακας να τοποθετηθεί (έξτρα) από τώρα στο Φιέστα mHEV ώς ανανέωση, θα το μάθουμε συντομα.
Φρεσκα νεα
https://www.autoblog.gr/2020/06/09/ta-ford-fiesta-kai-fiesta-van-apoktoun-hpio-ybridiko-kinhthra/
Όχι και τόσο, όλα αυτά είναι γνωστά μήνες τώρα ενώ τα συστήματα ασφαλείας και ο εξοπλισμός που αναφέρει υπάρχει εδώ και χρόνια! Επί της ουσίας (τιμές, διαθεσιμότητα και εκδόσεις) δεν μας λέει κάτι το άρθρο, αναμασάει αυτά που ήδη έχουν ανακοινωθεί.
-
Αν μπορείς να περιμένεις, εννοείται ότι αξίζει, θα προστεθεί ως στάνταρ εξοπλισμός που τώρα είναι προαιρετικός.
Σε ένα facelift εννοείτε ότι θα υπάρξουν αλλαγές εσωτερικά, εξωτερικά και φυσικά αλλαγές στον εξοπλισμό, μπορεί να γίνουν και άλλες αλλαγές, πχ το fiesta mk7.5 είναι μεγαλύτερο από το mk7 ή ακόμα να αλλάξουν πλατφόρμα.
Αν αλλάξουν πλατφόρμα δεν το λες facelift. Το λες Fiesta Μκ9.
Είκαζα κι εγώ πως με την υιοθέτηση των mhd μοτέρ ότι θα έμπαινε και ο ecoblue στο Fiesta, μπας και ξαναβγεί με δυνατό diesel μοτέρ όπως το Puma προσεχώς, αλλά φευ... Μάλλον θα το τραβήξουν με τον TDCI 85 μέχρι τέλους.
Τον 155 mhd τον ζηλεύω πριν καν το δω...
-
Απο όσο μπόρεσα να δω στο Γερμανικό site που ήδη έχει τιμές και εξοπλισμό για τις mHEV εκδόσεις, δεν φαίνεται πουθενά να υπάρχει διαθέσιμος ο ψηφιακός πίνακας, ούτε σαν έξτρα εξοπλισμός. Δεν ξέρω εαν αλλάξει κάτι σύντομα ή θα περιμένουν το faclift για κάτι τέτοιο. Προσωπικά δεν με απασχολεί, αλλά το αναφέρω γιατί ορισμένοι το περίμεναν και τον θέλουν. Το μόνο που με απασχολεί είναι τα φώτα LED, τα υπόλοιπα με καλύπτουν ώς έχουν, οπότε και αναμένω τις τιμές.
-
@ shumako η αλήθεια είναι ότι σπάνια αλλάζει πλατφόρμα σε facelift αλλά δεν είναι ακραίο.. Το fiesta & ecosport πατανε σε αρκετά παλιά πλατφόρμα. Λογικά θα συμφέρει και την ford να έχει μια κοινή πλατφόρμα για όλα τα μοντέλα της.
Fanis75 +1 για τα led, κάνουν την διαφορά στην οδήγηση! Κάμερα και αισθητήρες είναι standard έτσι? Εγώ εκτός κάμερα (αν δεν είναι στο βασικό) ίσως έβαζα εργοστασιακό συναγερμό.
-
Δεν ξέρω για το fiesta αλλά στο focus οι περιμετρικοί αισθητήρες πάνε πακέτο με την κάμερα πίσω και το αυτόματο παρκάρισμα.
Εκνευριστικό που τα κάνουν πακετάκια και δεν μπορείς να διαλέξεις μόνο αυτό που θέλεις.
Φορτώθηκα 2-3 πράγματα που δεν χρειαζόμουν γι αυτό τον λόγο...
-
Vdx wrote:
Τελικά τα led θα είναι στάνταρ στo st line?
Ναι είναι στάνταρ από τον Φεβρουάριο, είχα γράψει και αναλυτικά τις αλλαγές από την επίσημη ενημέρωση της FMH προς τους εμπόρους. Εαν τώρα αλλάξει κάτι με την έλευση των mHEV δεν το ξέρουμε. '
Mizerix wrote:
Φάνη πιστεύεις αξίζει να αναβάλω ακόμα 1 χρόνο την αγορά αυτοκινήτου και να περιμένω το facelift? Θα έχει κάποια εξωτερική/εσωτερική διαφοροποίηση ή απλά θα προστεθεί στανταρντ εξοπλισμός από τον προαιρετικό? Προσωπικά να σου πω την αλήθεια εμένα με ενδιαφέρει επιτέλους ο πίνακας οργάνων να γίνει άμεσα ψηφιακός στην mild-hybrid έκδοση όπως του Puma.
Μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσει αυτό!! Εαν περιμένεις θα έχεις έαν καλύτερο αυτοκίνητο (λόγω facelift) αλλά κανείς δνε ξέριε πόσο καλύτερο. Επίσης κανείς δεν ξέρει εαν θα είναι ακριβότερο και πόσο και επιπλέον θα μείνεις ένα χρόνο με το αυτοκίνητο που έχιες τώρα αντί να χαίρεσαι το καινούργιο, οπότε μόνο εσύ μπορείς να τα ζυγίσεις. Προσωπικά εαν βρώ το mHEV σε καλή τιμή θα το πάρω τώρα και δεν θα περιμένω 1 χρόνο.
Υπάρχει μια μικρή περίπτωση ο ψηφιακός πίνακας να τοποθετηθεί (έξτρα) από τώρα στο Φιέστα mHEV ώς ανανέωση, θα το μάθουμε συντομα.
alexandros.K wrote:
Φρεσκα νεα
https://www.autoblog.gr/2020/06/09/ta-ford-fiesta-kai-fiesta-van-apoktoun-hpio-ybridiko-kinhthra/
Όχι και τόσο, όλα αυτά είναι γνωστά μήνες τώρα ενώ τα συστήματα ασφαλείας και ο εξοπλισμός που αναφέρει υπάρχει εδώ και χρόνια! Επί της ουσίας (τιμές, διαθεσιμότητα και εκδόσεις) δεν μας λέει κάτι το άρθρο, αναμασάει αυτά που ήδη έχουν ανακοινωθεί.
Φάνη έχεις δίκιο σε όλα σχετικά με τιμές του επικείμενου facelift το 2021. Ρωτάω επίμονα για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων διότι στην ίδια κατηγορία 208, Clio, Polo, Ibiza έχουν σαν στανταρντ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε κάποιες ακριβές εκδόσεις είτε το έχουν σαν προαιρετικό εξοπλισμό και δεν καταλαβαίνω κιόλας τον λόγο που δεν τον έχουν προσθέσει ακόμα έστω στον προαιρετικό εξοπλισμό. Όντως οι τιμές θα παίξουν τεράστιο ρόλο, αλλά έχω την υποψία ότι αν κρατήσουν και το 125αρι ως μη υβριδικό κοντά στα 16.500, τότε με υβριδικό σύστημα θα πάει σίγουρα 18.000+ ευρώ. Θα μου πεις παίρνεις αμάξι με φουλ συστήματα ασφαλείας κλπ αλλά αρχίζει και ξεφεύγει και η τιμή και πιθανόν πολύ υποψήφιοι αγοραστές να μεταπηδήσουν στην μεγαλύτερη κατηγορία με κάποιες μικρές υποχωρήσεις...
-
Να ρωτήσω εγώ κάτι που αφορά το τρέχον μοντέλο και όχι Suzuki η μελλοντικά;
Οπότε καθαρίσω το παρμπρίζ με τους γυαλοκαθαριστηρες γίνεται χάλια όλο το αμάξι! Στην αρχή είχα παρατηρήσει τις στάμπες κατά μήκος όλους του αυτοκινήτου αλλά δε μπορούσα να καταλάβω από πού προέρχονται
Έιχα στη κατοχή μου πολλά αυτοκίνητα, αυτό το πράγμα δεν το έχω ξανά δει! Μιλάμε σταματημένος ήμουν με ανοιχτό το παραθυρο και καθάρισα το παρμπρίζ και μπήκε όλο το νερό στο εσωτερικό της πόρτας, και όχι μόνο αυτό, πιτσιλαει και πλάγια τις πίσω πόρτες αλλά και κατά μήκος όλης της οροφής του αυτοκινήτου
Έχω φτάσει σε σημείο να μη θέλω να καθαρίσω το παρμπρίζ γιατί θα πρέπει να καθαρίζω όλο το αμάξι πάλι
Σας το κάνει και εσάς να φανταστώ; Μόνο εμένα μου φαίνεται υπερβολικό;
-
Στο τωρινό προσπέκτους του fiesta στο st line τα led, αισθητήρες εμπρός και πίσω είναι στάνταρ. Όμως η κάμερα μπορεί να μπει μόνο ως μέρος πακέτου και το κουφού είναι ότι η 4.2tft οθόνη που έχει είναι μόνο χρωματική, η έγχρωμη δεν υπάρχει καν σαν έξτρα για st line.
Ford Fiesta 2017