-
Ακόμα πίνετε blended του κιλού ;
Τι Haig και Johnny ? Και με κόκα κολα ?
Φοιτητες είμαστε ;
Lagavulin με δυο σταλιες κρύο νεράκι και κλείσαμε.
Και προφανώς στα λεφτά που δίνει και εχοντας ήδη BMW θα πάρει Χ1 ή Χ2.
Καλά και βολικά τα Β SUV αλλά σε αυτό το ύψος χρημάτων πας σε C.
Όσα και να έχεις δεν δίνεις 35 για 'κουβαδάκι' Β.
Μέχρι 25 και πολλά είναι για Β.
Άλλο αν οι εταιρείες έχουν βρει το μήνα που θρεφει τους 11. -
Ο άνθρωπος ήταν ξεκάθαρος ότι θέλει μικρό και όχι premium BMW, Merc (υποθέτω και Audi).
Εγώ θα κοιτούσα και τι έχει η Mazda, cx30 που είναι όμορφο, ποιοτικό και μαζεμένο(πολύ κοντά με το 2008) και ίσως και το cx3 που είναι πιο μικρο σαν το puma. Έχουν και κάποιες εκδόσεις 4x4. Μετά πάμε σε mini countryman που είναι σα να παίρνεις BMW πάλι αλλά με 35κ το φτάνεις σε καλό επίπεδο εξοπλισμού.
Αλλά θα συμφωνήσω ότι για τις ηλικίες που προορίζεται στη συγκεκριμένη περιπτωση το renegade είναι μια χαρά, μπαινοβγαίνεις άνετα και έχεις μπόλικο χώρο για το κεφάλι.
-
Δεν είπε οτι δεν θελει είπε οτι ανεβαίνουν παραπάνω ακόμα με τον εξοπλισμό που θα ήθελε.
Οποτε κάποια στιγμή θα φτάσει με τα ίδια χρήματα να παίρνει 'κουβαδάκι' με 3-4 τσιμπιμπλονια παραπάνω ή ένα μεγαλύτερο και ποιοτικότερο αμάξι με κάτι λιγότερο σε fancy εξοπλισμό.Δύσκολη επιλογή αν δεν είσαι σε φάση να γλυτώσεις λεφτά.
-
Εγώ θα προτείνω Mazda CX-3 or CX-30, που είναι αυτόματα, βενζίνη, 4κίνητα με υπερπλήρη εξοπλισμό και αφού θέλετε να το κρατήσετε και 10 χρόνια, έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να βγάλει τα λιγότερα προβλήματα.
-
piliourits, αν το vitara δεν κάνει κλικ με την πρώτη-δεύτερη ματιά, δε θα κάνει κλικ 2 σελίδες να γράψεις.
Πάνω ράφι της ζωής σημαίνει 2008, γρασίδια και στο πρώτο κόλλημα, τηλέφωνο έλα να με βγάλεις, φέρε και σκοινί και άλλα τέτοια φουτουριστικά.
-
Εγώ θα προτείνω Mazda CX-3 or CX-30, που είναι αυτόματα, βενζίνη, 4κίνητα με υπερπλήρη εξοπλισμό και αφού θέλετε να το κρατήσετε και 10 χρόνια, έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να βγάλει τα λιγότερα προβλήματα.
+1 για τα Mazda, πάντα κορυφαίες επιλογές.
@japanese1, διάβασες τα post; 62 χρονών γυναίκα θα οδηγεί, και είχαν ΒΜW 116 του 2008. Ποια γρασίδια;
-
nico και Fanis, το cx3 -για Ελλάδα τουλάχιστον-, μας τελείωσε.Δεν υπάρχει στους τιμοκαταλόγους εδώ και μήνες.
Για το cx-30, συμφωνώ.Αν δεν έχει πρόβλημα με τα κυβικά, 4κίνητο και με πολύ καλό -σχεδόν πλήρη- εξοπλισμό είναι γύρω στα 33.000
-
Εγώ πάλι θα προτείνω το παρεξηγημένο Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 Premium 7-DCT 26.000 € και την 5ετη εγγύηση ..... χωρίς όριο χιλιόμετρων...νομίζω ότι τα φώτα Led λείπουν μονό από τις προϋποθέσεις.....
-
Dgrgtc,αν δεν ειχα το suzuki, το ειχα αγορασει εχθες.
Αυτο η το Kia xceed.
Με αυτες τις τιμες και ειδικα για το diesel με τα 136, απορω πως μερικοι ψωνιζουν ....το 2008 χεχεχε,πλακα κανω.
Το hyundai σε βενζινη ειναι λουκουμι στην οικογενεια,θα ελεγα.
-
Οσον αφορα το peugeot,φιλε Dublin,ειναι απαραδεκτο εν ετει 2020 να υπαρχουν συνεχομενες ακμες στο ταμπλο. Το ιδιο ισχυει και για τις υπερυψωμενες οθονες,οχι μονο της peugeot.
Σε μια ενδεχομενη συγκρουση,υπο προυποθεσεις και συνθηκες, ατομα μικρα στο πισω καθισμα οπως και οδηγος-συνοδηγος χωρις ζωνη,δεν ανοιξουν αεροσακοι,υπαρχει περιπτωση να τραυματιστουν απο τις γωνιες του ταμπλο και απο οθονες που προεξεχουν επικινδυνα.
Αυτα ομως ειναι ψιλα γραμματα.
-
Σταμάτησα να διαβάζω στο 'χωρίς ζώνη”.
-
Dgrgtc,αν δεν ειχα το suzuki, το ειχα αγορασει εχθες.
Αυτο η το Kia xceed.
Με αυτες τις τιμες και ειδικα για το diesel με τα 136, απορω πως μερικοι ψωνιζουν ....το 2008 χεχεχε,πλακα κανω.
Το hyundai σε βενζινη ειναι λουκουμι στην οικογενεια,θα ελεγα.
Με το ζόρι και εγώ κρατιεμαι και δεν έχω παραγγείλει το premium 1.6 crdi 115 ps ακόμα...με μια έκπτωση που έχω βγαίνει γύρω στα 20.500...
Μάλλον τέλος του χρόνου θα γίνει η κίνηση.... γιατί το Scenic μου έχει αρχίσει τις ακριβές βλάβες μετά από 360000 χλμ....
-
Πολλές φορές διαβάζοντας το forum έχω την εντύπωση ότι πολλοί ποστάρουν για να προμοταρουν το αυτοκίνητο τους μόνο κ μόνο για να δικαιολογήσουν στον ίδιο τους τον εαυτό τα λεφτά που έδωσαν για να το αποκτήσουν.
Οπως ο Dublin...
Δεν λέω πολύ καλό αυτοκίνητο το 2008 αλλά κ πάλι βασιζεται σε ένα mini. Το 208. Πολύ ακριβό για αυτό που προσφέρει κ το πριμιουμ στην τιμή δεν καταπινεται εύκολα για ένα γαλλικό αυτοκίνητο για τις μάζες, γιατί κάθε μικρομεσαίο αυτοκίνητο μέχρι 35 40 Χιλ. Αυτό είναι, ένα μαζικό αυτοκίνητο που μονο στο ελλαδισταν συμβαίνει κάποιος να το αγοράζει κ να νομίζει ότι είναι πλούσιος.... Παίρνει κάποιος volkwagen στο ελλαντα (του λαού, το λέει κ η λέξη) κ νομίζει ότι εγινε ο βαρδινογιαννης...
Οπότε χαλαρώστε με τα chivas, belvedere κτλπ όταν το 60_70 % των Ελλήνων αγοράζει με δάνειο για να δείχνει στην γειτονιά με το καινούργιο του γαλλικό, γερμανικό κτλ.
Κάποιοι άλλοι απλά μπορεί να μην θέλουν να πληρώσουν πάνω από ένα ποσό ακόμα και αν τα έχουν αυτά τα λεφτά, για κάτι αναλώσιμο που στο 80% της ζωής του θα ειναι κολημμενο σε κίνηση στην Κηφισίας...
Αν το παλικάρι που έκανε την αρχική ερώτηση δεν έχει 'λακίξει' με τα σχόλια εδώ μέσα, θα του πρότεινα το q2 quattro ή το countryman σε 4wd που στην ουσία είναι BMW.
Μπορεί να μην πηγαίνω τους Γερμανούς αλλά αφού έχει το budget ας τα ξοδέψει για κάτι που να αξίζει αυτά τα λεφτά (πχ ηχομόνωση, τεχνολογίες quattro) κ όχι για λεντ χαυλιοδοντες λες κ οδηγεις νταλίκα στην εθνική οδό με φωτορυθμικα.
-
Πολλές φορές διαβάζοντας το forum έχω την εντύπωση ότι πολλοί ποστάρουν για να προμοταρουν το αυτοκίνητο τους μόνο κ μόνο για να δικαιολογήσουν στον ίδιο τους τον εαυτό τα λεφτά που έδωσαν για να το αποκτήσουν.
Οπως ο Dublin...
Δεν λέω πολύ καλό αυτοκίνητο το 2008 αλλά κ πάλι βασιζεται σε ένα mini. Το 208. Πολύ ακριβό για αυτό που προσφέρει κ το πριμιουμ στην τιμή δεν καταπινεται εύκολα για ένα γαλλικό αυτοκίνητο για τις μάζες, γιατί κάθε μικρομεσαίο αυτοκίνητο μέχρι 35 40 Χιλ. Αυτό είναι, ένα μαζικό αυτοκίνητο που μονο στο ελλαδισταν συμβαίνει κάποιος να το αγοράζει κ να νομίζει ότι είναι πλούσιος.... Παίρνει κάποιος volkwagen στο ελλαντα (του λαού, το λέει κ η λέξη) κ νομίζει ότι εγινε ο βαρδινογιαννης...
Οπότε χαλαρώστε με τα chivas, belvedere κτλπ όταν το 60_70 % των Ελλήνων αγοράζει με δάνειο για να δείχνει στην γειτονιά με το καινούργιο του γαλλικό, γερμανικό κτλ.
Κάποιοι άλλοι απλά μπορεί να μην θέλουν να πληρώσουν πάνω από ένα ποσό ακόμα και αν τα έχουν αυτά τα λεφτά, για κάτι αναλώσιμο που στο 80% της ζωής του θα ειναι κολημμενο σε κίνηση στην Κηφισίας...
Αν το παλικάρι που έκανε την αρχική ερώτηση δεν έχει 'λακίξει' με τα σχόλια εδώ μέσα, θα του πρότεινα το q2 quattro ή το countryman σε 4wd που στην ουσία είναι BMW.
Μπορεί να μην πηγαίνω τους Γερμανούς αλλά αφού έχει το budget ας τα ξοδέψει για κάτι που να αξίζει αυτά τα λεφτά (πχ ηχομόνωση, τεχνολογίες quattro) κ όχι για λεντ χαυλιοδοντες λες κ οδηγεις νταλίκα στην εθνική οδό με φωτορυθμικα.
Αν δεν 'προμοτάρω' το αυτοκίνητό μου σε αγνώστους, που δεν θα γνωρίσω ποτέ, και ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρουν και οι επιλογές τους, δεν θα μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ. Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου...Ούτε καν δάνειο δεν πήρα, αλλά δεν σου πέφτει και λόγος πώς αγοράζει ο καθένας σπίτι του. Μαζί τα έχετε;
Εγώ ίσα ίσα που άρχισα να συμμετέχω στο forum λίγες εβδομάδες πριν αγοράσω, και αυτό για να βρω καμία χρήσιμη πληροφορία, ή προσφορά. Δυστυχώς λίγα αποκόμισα από τη συνεισφορά μου αυτή (της συμμετοχής εδώ), δεν κάνω τις επιλογές μου σύμφωνα με τις γνώμες των άλλων, αλλά μετά από ενδελεχή έρευνα και μελέτη.
Τα 208 και 2008 διάβαζα ότι είναι πρώτα στις κατηγορίες τους στην Γαλλία (δηλαδή μέχρι στιγμή περνάγανε τη Renault που είναι ο μεγάλος αντίπαλος), οπότε μάλλον κάτι καλό κάνει και αυτή η ριμαδο εταιρία, δεν νομίζω να είμαι ένας τρελός, που αγόρασε μόνος του ένα αυτοκίνητο και πρήζει τους άλλους για να μην νιώθει μοναξιά στους δρόμους... Η έλλειψη στην Allure, και η ΜΗ μεγάλες εκπτώσεις σε αυτή την κατηγορία, δείχνει και το μέγεθος της επιτυχίας, όπως και το ότι το 208 πουλάει 45% περίπου στη Γαλλία GT εκδόσεις, και όχι Active που θα περίμενε κανείς.
Επειδή κατέληξα σε μία επιλογή μετά από ενδελεχή μελέτη 18 μηνών περίπου, προσπάθησα να μοιραστώ κάποιες εμπειρίες εδώ, γενικότερα πέσαμε στις μέρες της καραντίνας που δεν είχα και τίποτα άλλο να κάνω, και πόσταρα περισσότερο από ότι κανονικά, αλλά πολλά ακούω, λίγα βλέπω από εμπειρία και γνώσεις, εκτός από κάποια συγκεκριμένα άτομα που αξίζουν σεβασμού και έχουν εμπεριστατωμένη άποψη - έστω και να διαφωνούμε σε κάποια, όλοι μαθαίνουμε από αυτή τη διαδικασία.
Το απλό Q2 δηλαδή είναι καλύτερο από το 2008; Το Q2 Quattro τι κινητήρα έχει και από που ξεκινάει; έχεις οδηγήσει κάποιο από τα οχήματα; ή έτσι, επειδή είναι Audi? οπότε μάλλον εσύ ανήκεις στην κατηγορία που κριτικάρεις φίλτατε.
Ο άνθρωπος σκέφτηκε 4 λύσεις. Renegade - DS3 - Puma - 2008, εγώ δηλαδή που κοίταγα αυτήν ακριβώς την κατηγορία και επέλεξα πριν μερικούς μήνες ανάμεσα από αυτά ακριβώς τα αυτοκίνητα και μερικά ακόμη της C suv, δεν έχω δικαίωμα να εκφράσω τη γνώμη μου;
εσύ ποια κατηγορία κοιτάζεις, και τι αυτοκίνητο αγόρασες πρόσφατα;
-
Είμαι σίγουρος ότι ο op θα έχει λακισει από κάποια ποστ που θα έχει διαβάσει. Επίσης γιατί πρέπει σώνει και καλά αν κάποιος δίνει κάτω από 40-50κ να θεωρείται ότι δεν έχει πάρει σοβαρό αυτοκίνητο; Και ποιο θεωρείται σοβαρό αυτοκίνητο δηλαδή να το ξέρουμε να μην αγοράζουμε κουβαδάκια (και να μη δίνουμε ένα νεφρό χτύπα ξύλο αν χαλάσει κάτι); Δεν ξέρω, θεωρώ ότι υπάρχει κάποιου είδους ελιτισμός από ένα σημείο και μετά σε πολλά φόρουμ, δεν μπορούμε να το αποφυγουμε μάλλον αυτό το φαινόμενο.
Όσο για το 2008 μάλλον η αγορά θα διαψεύσει αυτούς που νομίζουν ότι πρέπει να αγοράσουν ένα premium σήμα για να έχουν ένα σοβαρό αυτοκίνητο. Εντάξει δεν είπαμε ότι είναι και X2 αλλά είναι αρκετά κοντα.
-
...κ όχι για λεντ χαυλιοδοντες λες κ οδηγεις νταλίκα στην εθνική οδό με φωτορυθμικα.
Και μόνο που στο τέλος γράφεις κάτι τέτοιο, ακυρώνεις όλο το post σου.
-
Αυτό που είπαμε δεν έχει να κάνει με την μάρκα. Εγώ είπα ότι με τόσα λεφτά, άμα σκέφτεται για 2008 πχ, καλύτερα να πάρει μια κατηγορία πάνω δηλαδή 3008! Πιο πολύ αμάξι άσχετα με την εταιρία.
-
Για άλλη μια φορά μετά το 3008 και τις ομηρικές μάχες του πληκτρολογίου στο σχετικό topic για το πώς στέκεται απέναντι στα premium (X1, Q3 κλπ) κάτι αντίστοιχο εξελίσσεται με το νέο 2008 και αυτό είναι τεράστια επιτυχία της Peugeot. Κατά την άποψη μου η Peugeot δικαιώθηκε απόλυτα επενδύοντας σε κορυφαία σχεδίαση μέσα - έξω (ειδικά στο εσωτερικό πήγε τον ανταγωνισμό τόσο παραπέρα που ακόμη και το νεο Golf!!! αναβαθμίστηκε εσωτερικά με καταπληκτικές οθόνες και μοντέρνα σχεδίαση με ακμές , επίπεδα , διαφορετικές γραμμές κλπ) καθώς αυτά φαίνεται να είναι τα βασικότερα κριτήρια επιλογής για το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών - φυσικά και το υπόλοιπο πακέτο είναι εξαιρετικό με αποτέλεσμα να δέσει τέλεια το γλυκό.
Αν και εγώ αρχικά βλέποντας τις τιμές του 2008 γέλασα δυνατά, όταν είδα στο δρόμο μου έπεσε το σαγόνι , και κρίνοντας από το εσωτερικό του 3008 που δοκιμάζοντας το θα... μπορούσα να ζήσω μέσα και να το οδηγώ συνέχεια ακόμη και με 75 άλογα και σούστες πίσω για αναρτήσεις αρχίζω να καταλαβαίνω απόλυτα την τιμολογιακή τοποθέτηση του.
Και το συγκεκριμένο τοπικό αποκαλύπτει ακόμη περισσότερο αυτή την πραγματικότητα. Ο θεματοθετης θέλει ένα τούμπανο εξοπλιστικά B-suv λόγω διαστάσεων μέ...35.000€ !!!! Αν και προσωπικά εγώ ποτέ δεν θα πήγαινα σε B αλλά σε C στα χρήματα αυτά συνδιάζοντας όλα όσα γράφτηκαν στα προηγούμενα ποστ οι μοναδικές επιλογές είναι τελικά τα 2008 και DS3!!!
Εκτός λίστας του θεματοθετη ποιο countryman που έχει 40000+ με τον ίδιο εξοπλισμό και μόνο σε δίλιτρο ίσως , ποιο Q2 επίσης για τους ίδιους λόγους και χειρότερα καθώς το έχει ξεχάσει και η ίδια η Audi ; Επίσης ποια Vitara και kona κλπ αφού ο άνθρωπος δεν ψάχνει για VFM με περιορισμούς . Μοναδική εξαίρεση η πρόταση που έπεσε για το CX30 αν δεν είναι θέμα ο δίλιτρος κινητήρας.
Οπότε αν βλέπω σωστά τις τιμές έχουμε 2008 1.2 ή 1.5 EAT 8 Gt line με κάποιο αέρα για επιπλέον εξοπλισμό έως τις 35.000 όπως ηλιοροφή (δεν κατάλαβα γιατί ο θεματοθετης γράφει πως χρειάζεται πάνω από 35.000 καθώς δεν βλέπω να λείπει κάτι σοβαρό αν δεν κάνω λάθος) και DS3 1.2 155 EAT 8 So chic επίσης με κάποιο αέρα έως τις 35.000. Και όπου το DS3 επίσης σχεδιαστικά να σου πέσει το σαγόνι αν και ποιο εξεζητημένο αλλά σίγουρα μοναδικό στον δρόμο αφού το 2008 θα το συναντάς όπως φαίνεται ψαρκετα συχνά. Ας τα δει από κοντά για χώρους και διαστάσεις να τα οδηγήσει για να δει τις διαφορετικές ρυθμίσεις στο στήσιμο και οποίο του κάνει το μεγαλύτερο κλικ σχεδιαστικά ας το επιλέξει. Υπέροχα θα είναι για τους γονείς και θα το χαίρεται στο έπακρο και ο ιδιος όταν έρχεται Ελλάδα και θα το οδηγεί.
Τελικά μια χαρά επιλογές είχε στο μυαλό του ο θεματοθετης εκτός του βαρετού Renegade και του καθαρά μικρότερου και οδηγοκεντρικού Puma και με το 35.000 που έβαλε αποκάλυψε την τεράστια μαγκιά της Peugeot να μπει σφήνα στα λεγόμενα premium που νομίζω στην κατηγορία είναι το εξής ένα mini countryman.
PS: Dublin μην μασάς , συνέχισε να γράφεις για 2008 , μια χαρά είναι οι πληροφορίες και οι συγκρίσεις που κάνεις.
-
Ευχαριστώ @VAGKIRK , προσπαθώ να βοηθήσω την κοινότητα, όχι να πουλήσω αυτοκίνητα!
Η ερώτηση του OP ήταν ταμάμ, για να απαντήσω - όπως και ο @nico βέβαια που κοίταγε με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως εγώ, καθώς έπεσε ακριβώς μέσα στην περίπτωσή μου, και πολλών άλλων μάλλον, καθώς είναι μία κατηγορία που έχει πάρει κυριολεκτικά φωτιά.
Φυσικά συμφωνώ σε όλα όσα λες, αν και νομίζω ο φίλος μας με κοντά στα 30-32.000 θα είναι σούπερ με τις επιλογές του στη Β κατηγορία, δεν χρειάζεται να εξαντλήσει το μπάτζετ, και φυσικά αγαπάμε Mazda, απλά οι επιλογές της σε κινητήρες κάπως την βγάζουν εκτός παιχνιδιού με τα δεδομένα στην Ελλάδα. Και Suzuki σέβομαι απεριόριστα, απλά όχι για το συγκεκριμένο thread.
To Kona δυστυχώς δεν διακρίνεται ιδιαίτερα κάπου, το έχει φιλικό μου ζευγάρι πολύ ικανοποιημένοι είναι, αλλά... Προσπάθησα να πάω Κορεάτικα αυτή τη φορά, αλλά όχι τελικά, ποιο κοντά στο Sportage έφτασα.
Η μαγκιά του 2008 είναι ότι είναι κοντά στην κορυφή σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, είναι κορυφή μαζί με Puma στα 75χλμ στα Elk test, κινητήρες γνωστούς και μη εξαιρετέους - ειδικά στο πετρέλαιο που κοίταγα εγώ, χώροι κορυφαίοι για την κατηγορία, ξεπερνάει κάποια C και σε πίσω επιβάτες και αποσκευές, στρίβει, αλλά είναι και άνετο, φρένα, τιμόνι φοβερό, κλπ Τα έχουμε πει στο thread του.
Πέρα από το συναίσθημα που σου δημιουργεί με εμφάνιση και εσωτερικό - που είναι και υποκειμενικά, η αλήθεια είναι, στα βασικά (στα fundamentals της οδήγησης), παίρνει σε όλα πολύ καλούς βαθμούς. Ακόμη και το Active να πάρει κάποιος, θα χαρεί αυτοκίνητο.
Όλα προσφέρουν κάτι, και έχουν την πελατεία τους, από Stonic μέχρι Countryman, στο συγκεκριμένο νήμα, νομίζω 2008 και DS3 έχουν την πρωτοκαθεδρία.
Ευχαριστώ και πάλι, καλό είναι να ακούγεται και το nick name μου με ένα θετικό τόνο!
-
Ακόμη κ εδώ που θέλει ο άνθρωπος να δώσει 30-35.000 για B suv προτείνετε Suzuki! Απίστευτοι είστε!
Παιδιά, δεν τα κάνουν όλοι μασουρι, κάποιοι τα χαίρονται τα λεφτά τους, και δεν νιώθουν όλοι 'παππούδες' πάνω από 50-55 χρονών.
Δεν είναι τυχαίο ότι το 208 έχει πουλήσει μέχρι σήμερα 45% GT εκδόσεις, κάποιοι τα παίρνουν κ τα χαίρονται.
Αφήστε τη μιζέρια για κάνα άλλο thread! Εδώ παίζουν DS κ Peugeot στη χειρότερη!
Μιζέρια είναι να προτείνεις Suzuki μάλιστα......
Αφήστε μας στη μιζέρια να περνάμε απο χιόνια-λάσπες-άμμους και εσείς με τα premium peugeot σε αντίστοιχες συνθήκες να κάνετε αναστροφή ή να φωνάζετε τα μίζερα Suzuki να σας απεγκλωβίσουν.
Αγορά μικρού SUV εως €35000