-
@hountalas ....για τα σέρβις μπορώ να σου πω ότι δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Κλασική αντιπροσωπεία,για λάδια-φίλτρο. Σκέψου ότι είχα 4 δωρεάν σέρβις και μετά το 2ο πήγα έξω σε φίλους και τα έκανα.
Κοιτα να χασεις την εγγυηση
Έκανα προσύμφωνο το 2008 allure 1.5 130 eat8 στο elixir red, χωρίς να δω τώρα από κοντά την έκδοση , την έχω δει πριν μήνες και χωρίς td γιατί δεν έχει ούτε για δείγμα η αντιπροσωπεία.... ελπίζω να μην έκανα μαλάκια. Απομένει η έγκριση δανείου και να κλείσω τιμή στον έμπορο τους αύριο....
Ένα χρόνο και βάλε έψαχνα αμάξι και έκλεισα τελικά χωρίς να δω αυτό που θα πάρω και χωρίς να το οδηγήσω....
Αμαξαρα πηρες και στο καλυτερο χρωμα. Εκανες την καλυτερη επιλογη
-
Kάτσε να κουμπώσει και η ανταλλαγη γιατι δεν έχουμε κλείσει ακόμα.
Το μονο μάγκωμα μου είναι οτι ουσιαστικά δεν κερδίζω ούτε πόντο πουθενά σε χώρους σε σχέση με αυτό που έχω, και η εργονομία του τιμονιού που λογω ύψους (1.92) πρεπει να εχω το τιμόνι τέρμα πανω και τερμα μεσα και παρόλη την μικρη διαμετρο το δεξι μου γονατο βρισκει οταν μπαινω και βγαινω. Βλέπω όλη την οθόνη νομιζω αλλα πρεπει να τερματισω κατω το καθισμα για να μην βρισκει το ποδι μου και να τραβηχτώ αρκετά πισω και τότε πισω μου καθεται μονο παιδι. Έχουν εργονομικό θεμα εκει, δεν μπορει στο scross με μεγαλυτερο τιμονι και ίδιου χωρου να μην βρίσκω. Μάλλον ή όλο το βολαν ειναι τραβηγμανο πολυ προς το καθισμα ή ειναι χαμηλα σε υψος το τιμόνι ( μαλλον αυτό) γιατί σε ολα τα τεστ βλεπω ότι όλοι οι ανω του μετριου υψους οδηγοί το έχουν πολυ αναμεσα στα ποδια τους το τιμονι.
Εχει κανεις το αυτοματο γιατί ο ματ στα αρνητικα του γραφει για το αργο αυτοματο κιβωτιο.
Βεβαια εχοντας οδηγησει το αυτοματο στο αιρκρος δυο φορες εντάξει δεν ειναι τοσο γρηγορο οσο τα dsg και της φορντ ειναι λιγο πιο ραθημο αλλα οχι τοσο ώστε να το βάλω επικεφαλιδα στα αρνητικα....
-
@ Alexandros.....για ποιά εγγύηση μιλάς? Αυτή που και καλά ήταν για 4 χρόνια αλλά ήταν από ασφαλιστική χωρίς να μου το πούνε ποτέ? Αυτή που όταν τους χρειάστηκα μου ζήτησαν και λεφτά από πάνω? Τα μπροστά αμορτισέρ έχαναν λάδι από τα 18.000....περίμενα 3 μήνες να φέρουν καινούργια και όταν τα έφεραν μου ζήτησαν 150 ευρώ περαστικά 'γιατί άλλαξαν οι όροι της εγγύησης από την ασφαλιστική'....μονομερώς και χωρίς καμία ενημέρωση βέβαια. Για να μην πω για τα αναλώσιμα...φίλτρο καμπίνας αλλαγή κάθε 2 χρόνια,αέρα κάθε 2 χρόνια και φίλτρο πετρελαίου κάθε 60.000χλμ. Χρειάζεται να πω τι θα είχε πάθει το αυτοκίνητο αν τηρούσα τα συγκεκριμένα διαστήματα? Και για να μην το ξεχάσω,συμπλήρωμα ουρίας χρέωση 47 ευρώ...την πρώτη φορά μόνο βέβαια,αφού είδα από που μπαίνει μετά στο βενζινάδικο....και λάδια από το βαρέλι....
@Tkin73....καλορίζικο να είναι φίλτατε...με το καλό η παραλαβή!!
-
Κι ο cruiser ελεγε τι βρισκει το ποδι του καπου. Δεν θυμαμαι λεπτομεριες . Κι αυτος ψηλος αλλά και με τα κιλακια του. Οπως κι εγω
-
@kkostask Το 2008 το προηγουμενο εχεις αν θυμαμαι καλα? Καλα για τα αμορτισερ επρεπε να τους κραξεις και να τους απειλήσεις οτι θα τιους κανεις ρομπα στο ιντερνετ. Αναλωσιμα αυτοι αλλαζουν οταν λεει ο κατασκευαστης. Αλλος παραπονιεται γιατι μου τα αλλαξατε αφου δεν ηταν η ωρα τους, κι αλλος παραπονιεται οτι θελουν νωριτερα. Ε κι αυτοι πανε by the book. Τα αναλωσιμα τα αλλαζεις και νωριτερα αν το θες, δεν ειναι αυτο το προβλημα.Φαουλ ειναι τα της εγγυησης που σου ζηταγανε λεφτα . Η ουρια λογικα τοσο θα εχει στις αντιπροσωπειες , δεν ξερω
-
Το 208 έχω,του 2016...Έγιναν και άλλα μικροεπεισόδια που δεν θέλω να γράψω...προφανώς αυτή είναι η αυστηρά προσωπική μου γνώμη αλλά προτίμησα να το πάω σε φίλους καλούς μάστορες για να έχω το αυτοκίνητο όπως το θέλω εγώ...άλλωστε είναι το εργαλείο της δουλειάς μου....πάντως η Θεσσαλονίκη πάσχει σε θέματα συντήρησης στις αντιπροσωπείες σε όλο το γκρουπ. Το C4 το πάω Γιαννιτσά για σέρβις για να καταλάβεις....
-
Εγώ το κοίταζα πολύ το 2008 . Οταν το είδα πρώτη φορά μου άρεσε πολύ . Και τώρα μου αρέσει .
Αλλά τώρα που αποφάσισα να δω σοβαρά την αγορά και έκατσα μέσα στο αμάξι , είδα κάποια πράγματα που με ενόχλησαν .
Να θυμίσω ότι είμαι 1,94/128 και έχω μάθει να οδηγώ με τα γόνατα ανοικτά . Το 3008 έχει έντονο πρόβλημα εκεί με την κονσόλα , αλλά και το 2008 έχει ανάλογο πρόβλημα , γιατί ενώ η κονσόλα είναι σημαντικά στενότερη από του 3008 , έχει ένα φούσκωμα στην πόρτα που συνολικά με αναγκάζει να οδηγώ με τα γόνατα σχεδόν ενωμένα.
Τα Οπελ και το 3 αιρκρός δεν έχουν αυτό το θέμα , ενώ το 5 αιρκρος το έχει αλλά σε μικρότερο βαθμό. Το πιο άνετο είναι το 7 αλλά και τα λεφτά πολλά .
Ετσι έχω καταλήξει στο 3 αιρκρός και κοιτάω κάτι περιπτώσεις και ελπίζω σύντομα να καταλήξω κάπου .
-
Tkin τι τιμή σου δώσανε κλειδί; Από ότι κατάλαβα για το allure eat8 diesel οι περισσότερες αντιπροσωπείες δίνουν στάνταρ τα 29000 και με πιέσεις το πολύ πολύ να σου κόψουν κανά 300αρι μαξ.
Δεν ξέρω μου φαίνονται πολλά τα χρήματα. Με μία τιμή γύρω στις 26.000 θα το έκλεινα με κλειστά μάτια.
-
ενταξει η κονσολα του 2008 ειναι...ανθρωπινη καμια σχεση με 3008 & αιρκρος ( ειδικα αυτού) που ειναι μπουκωτικες και σου κλεβουν χωρο χωρις λογο . Του 2008 ειναι και πολυ στενοτερη και χαμηλοτερη , κανοντας την χρηση χειροκινητου κιβωτιου επιτρεπτη χωρις να βρισκουν στο περιεχ'ομενο των ποτηροθηκων. Αλλα κάπως το εχουν χασει με την θεση του τιμονιου. Εσυ criuser δεν εβρισκε το δεξι σου γονατο στο μπες βγες ?
-
Εγώ μπαίνω με την όπισθεν και μετά στρίβω τα πόδια ... Σαν νταλίκα...
-
Κάτι είχε πάρει το αυτί μου για τον αντιπρόσωπο εδώ στην Θεσσαλονίκη. Και σε φίλο μου είχανε κάνει ματσακονιά. Σε παλιό αυτοκίνητο που ήθελε αλλαγή μίζας βάλανε bosch. Και το λέγανε με καμάρι σου βάλαμε bosch. Που άντε πες άλλος μπορεί να ήθηλε να πληρώσει μια μίζα όσο έχει το αμάξι (διότι ήταν παλιό) αλλα δν έπρεπε πριν κάνουν κάποια κίνηση να τον ρωτήσουν? Τουλάχιστον εγώ σε άλλα συνεργεία που έχω πάει εξωτερικά πάντα με ρωτάνε , έχω μτχ , εχω καινουργιο μούφα , εχω εχω εχω!
Αν ρωτήσω για τιμές σε άλλη αντιπροσωπεία εκτός Θεσ/νικης και ας που ότι αγοράζω από εκεί, αν κάνω τα σερβις στην Θεσσαλονίκη, λέτε να με κοιτάνε με μισό μάτι και να φτύνουν μέσα στο αμάξι???
-
@kkostask Το 2008 το προηγουμενο εχεις αν θυμαμαι καλα? Καλα για τα αμορτισερ επρεπε να τους κραξεις και να τους απειλήσεις οτι θα τιους κανεις ρομπα στο ιντερνετ. Αναλωσιμα αυτοι αλλαζουν οταν λεει ο κατασκευαστης. Αλλος παραπονιεται γιατι μου τα αλλαξατε αφου δεν ηταν η ωρα τους, κι αλλος παραπονιεται οτι θελουν νωριτερα. Ε κι αυτοι πανε by the book. Τα αναλωσιμα τα αλλαζεις και νωριτερα αν το θες, δεν ειναι αυτο το προβλημα.Φαουλ ειναι τα της εγγυησης που σου ζηταγανε λεφτα . Η ουρια λογικα τοσο θα εχει στις αντιπροσωπειες , δεν ξερω
Με την ουρία την πάτησα και εγώ στο 1ο σέρβις του 2008 που έχω τώρα. Με την χρέωση που είχε ή ήταν άδειο στην αρχή και μου άδειασαν ολόκληρο βαρέλι ή σε χρεώνουν επειδή σου αδειάζουν το πορτπαγκαζ (η τάπα είναι κάτω από την ρεζέρβα).
Καλά για το καινούργιο που η τάπα είναι δίπλα σε αυτή της βενζίνης δεν το συζητάω. Νομίζω κιόλας ότι το δοχείο είναι και αρκετά μικρότερο οπότε μάλλον θα αναγκάζεσαι να βάζεις και μόνος σου.
-
Με την ουρία την πάτησα και εγώ στο 1ο σέρβις του 2008 που έχω τώρα. Με την χρέωση που είχε ή ήταν άδειο στην αρχή και μου άδειασαν ολόκληρο βαρέλι ή σε χρεώνουν επειδή σου αδειάζουν το πορτπαγκαζ (η τάπα είναι κάτω από την ρεζέρβα).
Καλά για το καινούργιο που η τάπα είναι δίπλα σε αυτή της βενζίνης δεν το συζητάω. Νομίζω κιόλας ότι το δοχείο είναι και αρκετά μικρότερο οπότε μάλλον θα αναγκάζεσαι να βάζεις και μόνος σου.
Από που παίρνεις ουρία; από βενζινάδικο;
-
costasar wrote:
Με την ουρία την πάτησα και εγώ στο 1ο σέρβις του 2008 που έχω τώρα. Με την χρέωση που είχε ή ήταν άδειο στην αρχή και μου άδειασαν ολόκληρο βαρέλι ή σε χρεώνουν επειδή σου αδειάζουν το πορτπαγκαζ (η τάπα είναι κάτω από την ρεζέρβα).
Καλά για το καινούργιο που η τάπα είναι δίπλα σε αυτή της βενζίνης δεν το συζητάω. Νομίζω κιόλας ότι το δοχείο είναι και αρκετά μικρότερο οπότε μάλλον θα αναγκάζεσαι να βάζεις και μόνος σου.
Από που παίρνεις ουρία; από βενζινάδικο;
ναι. θα βρεις και στο skroutz
-
ενταξει η κονσολα του 2008 ειναι...ανθρωπινη καμια σχεση με 3008 & αιρκρος ( ειδικα αυτού) που ειναι μπουκωτικες και σου κλεβουν χωρο χωρις λογο . Του 2008 ειναι και πολυ στενοτερη και χαμηλοτερη , κανοντας την χρηση χειροκινητου κιβωτιου επιτρεπτη χωρις να βρισκουν στο περιεχ'ομενο των ποτηροθηκων. Αλλα κάπως το εχουν χασει με την θεση του τιμονιου. Εσυ criuser δεν εβρισκε το δεξι σου γονατο στο μπες βγες ?
Εγω αντιθέτως βρίσκω πιο ωραία την κεντρική κονσόλα του 3008, και πολύ πρακτικό το μεγάλο υποβραχιονιο και ντουλαπάκι. Αν έχεις παιδιά ειδικά βάζεις πολλά πραγματα εκεί μέσα. Η κονσόλα του 2008 είναι στενή γιατί και το αυτοκίνητο είναι σχετικά στενό, αν κάτσουν 2 θρεφταρια μπροστά θα γίνει μάχη για το ποιος θα ακουμπήσει στο υποβραχιονιο. Λεπτομέρειες...
-
Ναι τα βενζιναδικα εχουν.
-
Εγώ μπαίνω με την όπισθεν και μετά στρίβω τα πόδια ... Σαν νταλίκα...
Γελασα πραγματικα
Αν ρωτήσω για τιμές σε άλλη αντιπροσωπεία εκτός Θεσ/νικης και ας που ότι αγοράζω από εκεί, αν κάνω τα σερβις στην Θεσσαλονίκη, λέτε να με κοιτάνε με μισό μάτι και να φτύνουν μέσα στο αμάξι???
Οχι ρε συ . Οτι θες κανε. Ετσι κι αλλιως συνηθως απλοι υπαλληλοι ειναι στο συνεργειο , χεστηκαν . Αλλά και να μην ειναι, ξερεις ποσοι περνανε καθε μερα απο τα συνεργεια? Ολοι την ιδια αντιμετωπιση εχουν . Ασε που μπορεις να εισαι μπροστα στα σερβις
Οσο για μια αντιπροσωπεια Πεζω στη Θεσσαλονικη δεν ειχα ακουσει κι εγω καλα λογια απο ενα φιλο. Δεν ξερω αν ειναι η ιδια ή αλλαξε, γιατι εγινε πριν 3-4 χρονια. Του ειχανε αλλαξει λ και του βαλανε μεταχειρισμενο, ενω τον χρεωσαν για καινουριο εννοειται
-
Με πήρε σήμερα ο υπεύθυνος και μου είπε πως το αμάξι είναι έτοιμο και βρίσκεται σε λιμάνι εξωτερικού. Τη γλύτωσα την αναμονή. Είχα κάνει την παραγγελία 18 Ιανουαρίου για όσους ενδιαφέρονται.
εγω παραγγελια 7-01 gtline apo maio πηγαμε σεπτεμβριο
-
εγω παραγγελια 7-01 gtline apo maio πηγαμε σεπτεμβριο
Τραγική αναμονή
-
αν κρινω απο απεναντι της citroen το service εεδω θεσσαλονικη μοναστηριου,για το ποσο τραγικοι και πως σε βλεπουν σαν ενα κομματι κρεας,,αν ειναι και στην Peugeot ετσι,,τοτε αν ειχα οχημα της εταιριας αμεσως σε ιδιωτη θα το πηγαινα για επισκευες και συντηρηση!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)