Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 295
    • 296
    • 173 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    147920
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae @foldgik last edited by

      Το εχω δοκιμασει και ποιο πανω με αλλο αμαξι, οταν με εκλεισε ενα λεωφορειο και πατησα φρενο επιασε το abs και το αμαξι δεν σταματουσε και πηγαινε σφηνα σηραγγα λεοφορειο, με εσωσε. Αλλα ηταν ευθεια και δουλευαν αψογα και οι δυο τροχοι. Το χειροφρενο το θεωρω σωτηριο και ειναι μεγαλο μειον να μην εχει το civic

      Καλα χιλιόμετρα και προ πάντων ασφαλή σου εύχομαι. Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις ότι σωθηκες επειδή τράβηξες χειρόφρενο εγώ τα ακούω βερεσε. Μάλλον ο άγιος Χριστόφορος έβαλε το χέρι του και ποιος ξέρει με πόσα χιλιόμετρα πήγαινες. Και το άλλο ότι πάτησες το ηλεκτρικό χειρόφρενο στο σιβικ με 90 να υποθέσω κατά λάθος.  Κάποιος άλλος που το πάτησεε με πολλά οι συνεπιβάτες του μετά πήρανε Xanax. Για λίγο κασκαντέρ μου κάνεις!!!!!! Χα! Χα!Χα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vasilas last edited by

        Νατο και στο Resurrection garage. Σφυρήλατο 300 άλογα.

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          foldgik last edited by

          Καποιοι καταλαβαινουν τι εστι χειροφρενο και πως μπορει να σε σωσει , οι υπολοιποι να περιμενουν το abs vds tcs esp ......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Συγνώμη στο civic δεν μπαίνει το ABS, ESP όταν τραβάς το χειρόφρενο;  Αυτό εννοείς;

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilas last edited by

              Το Civic έχει φρενάρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @foldgik last edited by

                Το εχω δοκιμασει και ποιο πανω με αλλο αμαξι, οταν με εκλεισε ενα λεωφορειο και πατησα φρενο επιασε το abs και το αμαξι δεν σταματουσε και πηγαινε σφηνα σηραγγα λεοφορειο, με εσωσε. Αλλα ηταν ευθεια και δουλευαν αψογα και οι δυο τροχοι. Το χειροφρενο το θεωρω σωτηριο και ειναι μεγαλο μειον να μην εχει το civic​

                Τι αμαξι ηταν ? το 80-90% της δυναμης του φρεναρισματος το κανουν τα εμπρος φρενα. Γι αυτο και τα μπροστινα ειναι πιο μεγαλα, αεριζομενα κτλ. Το χειροφρενο μπορει να χρησιμεύσει οταν υπαρχει καποιο αλλο προβλημα. Ισως ειχε καποιο αλλο θεμα για να λες οτι δεν σταματαγε με το φρενα και σταματησε με χειροφρενο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  foldgik @alexandros-k last edited by

                  Νοιωθεις το abs να δουλευει αλλα να μην κοβει αρκετα, τραβας και κρατας το χειροφρενο (το νοιωθεις να καθεται)  μεχρι να καταλαβεις οτι παει να στο γυρισει, εκει το αφηνεις. Και παντα σε ευθεια. Το θεμα με τα φρενα ηταν οτι χωρις break assist και να παταγες δεν εκοβε αρκετα αμα ηταν κακο το οδοστρωμα. Το αμαξι ηταν ενα seat ibiza 2003.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    foldgik @monman2 last edited by

                    Συγνώμη στο civic δεν μπαίνει το ABS, ESP όταν τραβάς το χειρόφρενο;  Αυτό εννοείς;

                    . Δεν μπλοκαρουν οι πισω τροχοι απλα απλα καθεται το αμαξι, ετσι το καταλαβα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @foldgik last edited by

                      Νοιωθεις το abs να δουλευει αλλα να μην κοβει αρκετα, τραβας και κρατας το χειροφρενο (το νοιωθεις να καθεται)  μεχρι να καταλαβεις οτι παει να στο γυρισει, εκει το αφηνεις. Και παντα σε ευθεια. Το θεμα με τα φρενα ηταν οτι χωρις break assist και να παταγες δεν εκοβε αρκετα αμα ηταν κακο το οδοστρωμα. Το αμαξι ηταν ενα seat ibiza 2003.

                      Μηπως πολυ ευαισθητο abs σε συνδιασμο με κακα λαστιχα μπροστα και κακο οδοστρωμα ? Το break assist δεν παιζει τοσο ρολο, αν πατησεις δυνατα το πενταλ΄. Απλα το  break assist αυξανει τη δυναμη στο φρενο στην αρχη του φρεναρισματος(αν δει οτι ηταν φρεναρισμα πανικου)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Το κλασικό, μηχανικό, χειρόφρενο συνδέεται και επενεργεί στα (πίσω συνήθως φρένα - μερικές φορές με ξεχωριστό ταμπουράκι) μέσω συρματόσχοινου και όχι του υδραυλικού κυκλώματος των φρένων, παρακάμπτοντας έτσι τα ABS-ESP. Ως εκ τούτου, μπορείς να μπλοκάρεις με αυτόν τον τρόπο τους πίσω τροχούς. Αυτό συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα με πίσω τάμπουρα, όπου είναι μεγαλύτερα και ισχυρότερα από το μικρό ταμπουράκι που έχουν για το χειρόφρενο πολλά αυτοκίνητα με πίσω δίσκους. Μπορείς όντως να το χρησιμοποιήσεις σε καταστάσεις ανάγκης, αλλά θέλει προσοχή, γιατί αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος. Αν ξέρεις τι κάνεις όμως είναι πολύ χρήσιμο. Έχει τύχει να γλιτώσω σίγουρο τρακάρισμα, κάνοντας επίτηδες τέτ-α-κε, με λίγα χιλιόμετρα, την τελευταία στιγμή πριν την σύγκρουση. Βέβαια δεν είναι πανάκεια και αν η επικείμενη σύγκρουση είναι με πολλά χιλιόμετρα ίσως το τετ-α-κε να είναι πιο επικίνδυνο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • O
                          otokomae @realzeus last edited by

                          Το κλασικό, μηχανικό, χειρόφρενο συνδέεται και επενεργεί στα (πίσω συνήθως φρένα - μερικές φορές με ξεχωριστό ταμπουράκι) μέσω συρματόσχοινου και όχι του υδραυλικού κυκλώματος των φρένων, παρακάμπτοντας έτσι τα ABS-ESP. Ως εκ τούτου, μπορείς να μπλοκάρεις με αυτόν τον τρόπο τους πίσω τροχούς. Αυτό συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα με πίσω τάμπουρα, όπου είναι μεγαλύτερα και ισχυρότερα από το μικρό ταμπουράκι που έχουν για το χειρόφρενο πολλά αυτοκίνητα με πίσω δίσκους. Μπορείς όντως να το χρησιμοποιήσεις σε καταστάσεις ανάγκης, αλλά θέλει προσοχή, γιατί αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος. Αν ξέρεις τι κάνεις όμως είναι πολύ χρήσιμο. Έχει τύχει να γλιτώσω σίγουρο τρακάρισμα, κάνοντας επίτηδες τέτ-α-κε, με λίγα χιλιόμετρα, την τελευταία στιγμή πριν την σύγκρουση. Βέβαια δεν είναι πανάκεια και αν η επικείμενη σύγκρουση είναι με πολλά χιλιόμετρα ίσως το τετ-α-κε να είναι πιο επικίνδυνο.

                          Καλά αν είναι και με πολλά ο μέσος οδηγός γλυτώνει τα xanax και τα βρίσκει με το Μπαμπούλα. Χα! Χα!Χα!!!Αχ! Βαχ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilas last edited by

                            Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά

                            https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/24-honda/1239-civic/7313-10th-2017-2020/8918-1-5t-vtec/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • sargus
                              sargus last edited by

                              Έχε υπόψη σου όμως ότι αυτοί θέλουν να βγάλεις εσύ τον εγκέφαλο του αμαξιου και να τους τον στείλεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • B
                                bolt @realzeus last edited by

                                Το κλασικό, μηχανικό, χειρόφρενο συνδέεται και επενεργεί στα (πίσω συνήθως φρένα - μερικές φορές με ξεχωριστό ταμπουράκι) μέσω συρματόσχοινου και όχι του υδραυλικού κυκλώματος των φρένων, παρακάμπτοντας έτσι τα ABS-ESP. Ως εκ τούτου, μπορείς να μπλοκάρεις με αυτόν τον τρόπο τους πίσω τροχούς. Αυτό συμβαίνει κυρίως σε αυτοκίνητα με πίσω τάμπουρα, όπου είναι μεγαλύτερα και ισχυρότερα από το μικρό ταμπουράκι που έχουν για το χειρόφρενο πολλά αυτοκίνητα με πίσω δίσκους. Μπορείς όντως να το χρησιμοποιήσεις σε καταστάσεις ανάγκης, αλλά θέλει προσοχή, γιατί αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος. Αν ξέρεις τι κάνεις όμως είναι πολύ χρήσιμο. Έχει τύχει να γλιτώσω σίγουρο τρακάρισμα, κάνοντας επίτηδες τέτ-α-κε, με λίγα χιλιόμετρα, την τελευταία στιγμή πριν την σύγκρουση. Βέβαια δεν είναι πανάκεια και αν η επικείμενη σύγκρουση είναι με πολλά χιλιόμετρα ίσως το τετ-α-κε να είναι πιο επικίνδυνο.

                                παρόμοια κατάσταση μου Ετυχε στο πιο σοβαρό μου ατύχημα. Εγνατία, πάγος,τρακάρισμα μπροστά

                                Φρένα> χειρόφρενο μηχ> διπλώνω δύο μέτρα πριν το τρακάρισμα και ο από πίσω μου με κάρφωσε με την μούρη στην πίσω πορτα.

                                Ομολογώ το ότι διπλώσει με το χειρόφρενο βοήθησε πολύ με ασφαλιστικές κλπ γιατί δεν στουκαρα κανεναν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vasilas @sargus last edited by

                                  Όχι ρε.

                                  Είναι εδώ ένας στα Χανιά και σου το φτιάχνει. Έφτιαξε φίλου Volvo S60 από το Ηράκλειο και ήμασταν μπροστά σε όλη τη διαδικασία. Έκανε και free δυναμομετρηση πριν και μετά. Από 181 το S60 diesel πήγε 235. Σε ένα δυωράκι κομπλέ

                                  Στο καπάκι επισκευτηκα τη Honda για τη σκουριά που είχα κάτω από το καπό και ρώτησα τον αρχηγό εκεί για αύξηση της απόδοσης. Μου είπε ότι όλες οι εταιρίες αυτές έχουν πάνω κάτω το ίδιο πρόγραμμα και ότι είναι εντελώς ασφαλές το αυτοκίνητο μέχρι τα 220-230 άλογα (ανάλογα το δυναμομετρο). Επίσης μου είπε ότι αν δεν το φωνάζεις δεν χάνεις την εγγύηση.

                                  Η εγγύηση χάνεται αν βάλεις περιφερειακά όπως cold air intake, downpipe κτλπ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panormus772 @vasilas last edited by

                                    Μου είπε ότι όλες οι εταιρίες αυτές έχουν πάνω κάτω το ίδιο πρόγραμμα και ότι είναι εντελώς ασφαλές το αυτοκίνητο μέχρι τα 220-230 άλογα (ανάλογα το δυναμομετρο). Επίσης μου είπε ότι αν δεν το φωνάζεις δεν χάνεις την εγγύηση.

                                    Δηλ. τι εννοεί να το φωνάζεις; Όταν πας για το τυπικό service λάδια,φίλτρα,υγρά φρένων κ.τ.λ. δεν έχεις λόγο να τους πεις 'παιδιά, ξέρετε έβαλα πρόγραμμα για 230 άλογα', ούτε κι αυτοί θα ασχοληθούν.  Αν όμως σκάσει καμιά τουρμπίνα ή άλλη μηχανική βλάβη εντός εγγύησης νομίζεις δε θα το ψάξουν για να βρουν δικαιολογία να σε βγάλουν εκτός;

                                    Eδώ κάνουν τους δύσκολους,όταν είσαι εντός εγγύησης και δεν έχεις πειράξει στο αμάξι ούτε τα πατάκια που λέει ο λόγος,πόσο μάλλον να βρουν ότι το έχεις πειράξει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      harisma23 @vasilas last edited by

                                      Επίσης μου είπε ότι αν δεν το φωνάζεις δεν χάνεις την εγγύηση.

                                      Η εγγύηση χάνεται αν βάλεις περιφερειακά όπως cold air intake, downpipe κτλπ

                                      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, τι παπαριές λένε στα εξουσιοδοτημένα...

                                      Δεν θα χάσεις την εγγύηση με πρόγραμμα, που άμα κάτσει χοντρή στραβή θα κατεβάσουν εικόνα από το πρόγραμμα που έχεις (και θα δουν είτε ότι υπάρχει επαναπρογραμματισμός της μονάδας είτε τιμές εκτός ορίων του εργοστασιακού προγράμματος) και θα χάσεις την εγγύηση επειδή έχεις βάλει π.χ. μια φιλτροχοάνη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasilas last edited by

                                        Μου είπαν ότι δε φαίνεται αν έχεις βάλει πρόγραμμα και ότι με τα συγκεκριμένα είναι ασφαλές και δεν κινδυνεύει να γίνει ζημία. Αν αποφασίσω να διαθεσω τα χρηματα, θα το κάνω. Τα παιδιά στο συνεργείο και στην αντιπροσωπεία είναι χρόνια γνωστοί και συνεργάσιμοι. Ειναι από τις καλύτερες αντιπροσωπείες στην πόλη μου.

                                        Πάντως έχετε δίκιο harisma και panormus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisma23 @vasilas last edited by

                                          Μου είπαν ότι δε φαίνεται αν έχεις βάλει πρόγραμμα και ότι με τα συγκεκριμένα είναι ασφαλές και δεν κινδυνεύει να γίνει ζημία. Αν αποφασίσω να διαθεσω τα χρηματα, θα το κάνω. Τα παιδιά στο συνεργείο και στην αντιπροσωπεία είναι χρόνια γνωστοί και συνεργάσιμοι. Ειναι από τις καλύτερες αντιπροσωπείες στην πόλη μου.

                                          Αυτό που ισχύει συνήθως είναι ότι στον απλό διαγνωστικό έλεγχο όντως δεν φαίνεται ότι έχει περαστεί πρόγραμμα. Όμως σε περίπτωση σοβαρής μηχανικής βλάβης σίγουρα μπορούν να δουν τα 'σημάδια' του επαναπρογραμματισμού, εφόσον τους ζητήσει η αντιπροσωπεία ή το εργοστάσιο να κάνουν upload τα περιεχόμενα της κεντρικής μονάδας.

                                          Από εκεί και πέρα, αν έχεις πολύ καλή σχέση με το συνεργείο και την αντιπροσωπεία, πιθανότατα μπορούν να σε καλύψουν και να μην 'δουν' τον επαναπρογραμματισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            https://www.autoblog.gr/2020/06/01/test-drive-dokimazoume-to-honda-civic-1-5-vtec-turbo-my2020/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 173 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr