-
'Οδύσσεια' για ένα ταξίδι 160 χλμ. με ένα κονβόι ακριβών ηλεκτρικών σουβ, λιανικής 86-100 Κ έκαστο στην Αγγλία των 4.5000 φορτιστών δ.χ. 36 σέντσια του ευρώ το kwh η χρέωση! Καμία οικονομία αν φορτίζεις δημοσίως, στοιχίζουν ανά χλμ. όσο το πετρέλαιο! Οι συντάκτες διερωτούνται 'αυτό είναι το μέλλον που μας περιμένει? '
Έχουν να φάνε πολλά ψωμιά ακόμη μέχρι να αποτελέσουν σοβαρή αντιπρόταση για ένα συμβατικό ιχ λέμεεεε...
-
Ακριβώς!! Είναι αντίστοιχο με αυτό που έβαλα 3 ποστο παραπάνω....ταλαιπωρία σκέτη!
-
Φτηνά θα είναι μόνο αν φορτίζεις σπίτι σου και αυτό μέχρι να χρειαστεί χρήματα το κράτος οπότε. . .
-
μέχρι να χρειαστεί χρήματα το κράτος
μεχρι να παρουμε ολοι, θες να πεις
-
μεχρι να παρουμε ολοι, θες να πεις
Ακριβώς! Θα μας επιδοτήσουν αρχικά και θα μας τα πάρουν μετά.
-
Φωτογραφία από ελληνικό Kona:
Μπαταρία στα 3/4 κι αυτονομία 400 χιλιόμετρα.
Το δικό μου ΚΟΝΑ είναι αυτό ...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν σταθμοί στην Ελλάδα, 7 γρήγοροι σε όλη την Ελλάδα και αρκετοι απο αυτούς χαλασμένοι ή εκτός λειτουργίας.
Πάντως δεν ζορίστηκα ιδιαίτερα να πάω και να γυρίσω στα Τρίκαλα αυθημερόν.. Ας μου εκτροχίασαν τον προγραμματισμό οι χαλασμένοι σταθμοί φόρτισης !!!
Δεν το μετάνιωσα, και ΔΕΝ ξαναγυρνάω σε θερμικό για ΚΑΝΕΝΑ απολύτως λόγο ...
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
-
https://www.autonomous.gr/dokimazoyme-to-ilektriko-hyundai-kona-stin-ellada/
Εδώ ανάλυση για όλα, όταν το πήρα ...
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
Στο βιντεάκι λέει 64Kw ,οπότε μάλλον είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Υ.Γ. Τώρα είδα που ποστάρισε ο ιδιοκτήτης ότι είναι το ηλεκτρικό.
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
Είναι ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικό με 64kWh μπαταρία και 205ps και 39κιλά ροπή.
Απο Μόναχο 33,000€
-
-
-
Web and Mobile App για Ελλάδα και Εξωτερικό ...
Επιλογές φίλτρων για Home chargers, Public, Restict, etc
-
Καλα ειχες EVO 9 και λες δεν ξαναθελω κατι αλλο εκτος απο ηλεκτρικο? Ιεροσυλία
Για να το κανεις ελληνικες πινακιδες ποσο πληρωσες? Ξερω δεν εχει ΤΤ.
-
Καλα ειχες EVO 9 και λες δεν ξαναθελω κατι αλλο εκτος απο ηλεκτρικο? Ιεροσυλία
Για να το κανεις ελληνικες πινακιδες ποσο πληρωσες? Ξερω δεν εχει ΤΤ.
Είχα 9άρι και είχε φάει πείραγμα που δεν άντεχες καθόλου σε ταξίδι.. αλλα ήταν απόλαυση. Τώρα μεγαλώσαμε και πάμε ησυχα και αθόρυβα και με την ίδια ροπή απο τις 300 στροφές.
Δεν υπάρχει κανένα κόστος για Ελληνικές πινακίδες παρα μόνο τα έξοδα του εκτελωνιστή και κάτι παράβολα περίπου 250 με 300€
Απο Μόναχο το έφερε φίλος οδικώς και με 0 κόστη φόρτισης διότι υπάρχουν φορτιστές δωρεάν σε όλη τη διαδρομή (Μόναχο, Αυστρία, Ιταλία, ακόμα και στην Πάτρα). Σύνολο γρήγορων φορτίσεων 3 + 1 Πάτρα.
-
Σε ζηλευω....... για το 9αρι . Τα ηλεκτρικα δεν ειναι το παθος μου
Δεν το αντεχες στο ταξιδι λογω εξατμισης να φανταστω ή και σκληρης αναρτησης. Εξατμιση φτιαχνεις μια 'αθορυβη' και κατι γινεται. Το κοστος καυσιμου , δεν το γλιτώνεις
-
Σε ζηλευω....... για το 9αρι . Τα ηλεκτρικα δεν ειναι το παθος μου
Δεν το αντεχες στο ταξιδι λογω εξατμισης να φανταστω ή και σκληρης αναρτησης. Εξατμιση φτιαχνεις μια 'αθορυβη' και κατι γινεται. Το κοστος καυσιμου , δεν το γλιτώνεις
Εξάτμιση, για external ουτε λόγος.... Αθήνα - Λαμία ένα τεπόζιτο... χαχαχ
-
Παρακάμπτω τα άκρως ενδιαφέροντα μηνύματα του φίλου με το Kona, για να συνεισφέρω τη γνώμη μου σχετικά με το αφόρητο των ηλεκτρικών στο ταξίδι. Τα ηλεκτρικά ταιριάζουν άριστα με το 95% των ιδιοκτητών ΙΧ που έχουν πυλωτή/πάρκινγκ/φόρτιση στη δουλειά που κάνουν ήπια χρήση σε καθημερινή βάση. Δηλαδή πάνε στη δουλειά, επιστρέφουν, το απόγευμα πάνε βόλτα/δραστηριότητες των παιδιών, γυμναστήριο, σούπερ μάρκετ, το βράδυ σινεμά/φαγητό/τσίπουρο στον συμπέθερο. Κάθε βράδυ, το αυτοκίνητο θα κουμπώνει στον φορτιστή, θα γεμίζει μέχρι το 80% (μη ζορίζουμε την μπαταρία) με ήπιο ρυθμό και με νυχτερινή χρέωση. Με αυτή τη διαδικασία, θα βλέπουμε σοκαριστικά κόστη (όπως αυτό που είχα βάλει πριν κάνα δίμηνο) της τάξεως των 1,6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα για Tesla Model 3 (αυτοκίνητο των 5' για το 0-100).
Όταν πάνε ταξίδι, τότε τα πράγματα θα είναι πιο ακριβά κι όντως το κόστος κίνησης μπορεί να φτάσει σε επίπεδα πετρελαίου. Ενίοτε και παραπάνω. Θα απαιτείται προγραμματισμός, ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις σε ταχυφορτιστές, εκνευρισμοί όταν κάποιος θα είναι χαλασμένος. Αν λοιπόν ανήκετε στο τελευταίο 5%, που το επάγγελμά τους απαιτεί πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο σε τακτική βάση, τα ηλεκτρικά δεν είναι για εσάς. Ακόμα. Είναι τόσο απλό.
-
Το προφίλ χρήσης του φίλου με το Κονα είναι πολύ ακραίο για Ελλάδα, σπανίζει και στα εξωτερικά. Συνοπτικά: χώρος εργασίας με εξασφαλισμένο χώρο στάθμευσης και δωρεάν χρήση μίνι ταχυφορτιστή, ούτε 1 στους 1.000 δεν έχουν.
Έτσι ναι, και εγώ ηλεκτρικό θα έπαιρνα.
-
Γιατί, αν φόρτιζες το βράδυ στο σπίτι σου με νυχτερινή χρέωση, δε θα αγόραζες;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης