-
Σαν ξαφνικά να σταματούσαν τα μισά αυτοκίνητα να κινούνται επί γης. Σαν να γυρίζουμε τον χρόνο πίσω στην δεκαετία όχι του 80 αλλά του 60 διότι πλέον οι θερμοδυναμική απόδοση των κινητήρων είναι σχεδόν διπλάσια, καταναλώνουν το μισό όγκο καυσίμων από τα αυτοκίνητα του 80 και τα φίλτρα των ρυπων ειναι κορυφαία συγκριτικά με το τότε που ήταν σχεδόν ανύπαρκτα.
Μίλησα για λιγότερο όγκο καυσίμων που καίγονται συγκριτικά με σήμερα λόγω αριθμών των αυτοκινητων
-
Πήγα να απαντήσω στο ποστ του super@t που ψάχνεται ώρες ωρες για λάθη ποστάροντας το μισό μου ποστ και έκανα edit το παλιο,...οπότε χάθηκαν αυτά που είπα και βαριέμαι να ξαναγράψω αυτονόητα πραγματα
Τσπ...Όπως κλασικά ασχολούμαστε με λεπτομερεις για να ποσταρουμε και χανουμε την ουσια.
-
Κάτι σχετικό τότε για Αθήνα.
-
Εχει ινφογκραφικ και για άλλη πόλη της ευρωπης, διότι
-
Μέχρι τα euro 5 δεν υπήρχαν diesel στην Αθήνα
-
Τα αυτοκίνητα βενζίνης είναι τεράστιο ποσοστό του συνόλου των αυτοκινήτων και μόνο τα euro 5 και τα euro 6 diesel αρχίζουν να παίρνουν μερίδιο τον συνολικών αυτοκινήτων.
Διότι έτσι όπως φαίνεται από το διάγραμμα τα euro4 παράγουν ελάχιστα Nox σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά έμμεσου ψεκασμού βενζινης euro 4 κάτι που φυσικά δεν ισχύει.
-
-
Ξέχασες ότι υπάρχουν επαγγελματικά, πρώτα απ' όλα τα ταξί, οπότε το γράφημα στέκει, υπάρχουν Euro 4 και παλιότερα ντήζελ επιβατικά στην Αθήνα.
Η μεγάλη επιβάρυνση βέβαια φαίνεται καθαρά ότι είναι από τα φορτηγά.
-
Σωστά,
Αλλά και παλι δεν υπάρχει σύγκριση, τα diesel τόσα έτη κατα μεσο ορο εκτος καποιων εξαιρεσεων έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ στις εκπομπές Nox, κάτι που επιβαρύνει την υγεία των πολιτών περισσότερο απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα (και ιδιαιτερα τα εμμεσου ψεκασμου) αλλά και επιβαρύνει το εθνικό σύστημα υγείας.
Μακάρι να τα καταφέρουν, δεν έχω προσωπικά πρόβλημα, αλλά τα στοιχεία δείχνουν αλλά πράγματα.
https://ecoscore.be/en/info/ecoscore/nox
Εδω τα πιο ευχαριστα νεα για τους diesel euro 6d
-
Δεν ξέρω εαν έχει συζητηθέι ξάνα (δεν έψαξα όλα τα ποστ) αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον.
Βλέπουμε ότι οι παραδοσιακοί κατασκυεαστές είναι πολύ πίσω στα ηλεκτρικά, η Tesla είναι στην κορυφή αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι η ΚΙΑ, που ήρθε 2ο σε αυτονομία και το μόνο που άγγιξε το 90% της θεωρητικής αυτονομίας του. Φαίνεται οι Κορεάτες έχουν μελετήσει το μάθημά τους!
-
Φωτογραφία από ελληνικό Kona:
Μπαταρία στα 3/4 κι αυτονομία 400 χιλιόμετρα.
-
-
'Οδύσσεια' για ένα ταξίδι 160 χλμ. με ένα κονβόι ακριβών ηλεκτρικών σουβ, λιανικής 86-100 Κ έκαστο στην Αγγλία των 4.5000 φορτιστών δ.χ. 36 σέντσια του ευρώ το kwh η χρέωση! Καμία οικονομία αν φορτίζεις δημοσίως, στοιχίζουν ανά χλμ. όσο το πετρέλαιο! Οι συντάκτες διερωτούνται 'αυτό είναι το μέλλον που μας περιμένει? '
Έχουν να φάνε πολλά ψωμιά ακόμη μέχρι να αποτελέσουν σοβαρή αντιπρόταση για ένα συμβατικό ιχ λέμεεεε...
-
Ακριβώς!! Είναι αντίστοιχο με αυτό που έβαλα 3 ποστο παραπάνω....ταλαιπωρία σκέτη!
-
Φτηνά θα είναι μόνο αν φορτίζεις σπίτι σου και αυτό μέχρι να χρειαστεί χρήματα το κράτος οπότε. . .
-
μέχρι να χρειαστεί χρήματα το κράτος
μεχρι να παρουμε ολοι, θες να πεις
-
μεχρι να παρουμε ολοι, θες να πεις
Ακριβώς! Θα μας επιδοτήσουν αρχικά και θα μας τα πάρουν μετά.
-
Φωτογραφία από ελληνικό Kona:
Μπαταρία στα 3/4 κι αυτονομία 400 χιλιόμετρα.
Το δικό μου ΚΟΝΑ είναι αυτό ...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν σταθμοί στην Ελλάδα, 7 γρήγοροι σε όλη την Ελλάδα και αρκετοι απο αυτούς χαλασμένοι ή εκτός λειτουργίας.
Πάντως δεν ζορίστηκα ιδιαίτερα να πάω και να γυρίσω στα Τρίκαλα αυθημερόν.. Ας μου εκτροχίασαν τον προγραμματισμό οι χαλασμένοι σταθμοί φόρτισης !!!
Δεν το μετάνιωσα, και ΔΕΝ ξαναγυρνάω σε θερμικό για ΚΑΝΕΝΑ απολύτως λόγο ...
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
-
https://www.autonomous.gr/dokimazoyme-to-ilektriko-hyundai-kona-stin-ellada/
Εδώ ανάλυση για όλα, όταν το πήρα ...
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
Στο βιντεάκι λέει 64Kw ,οπότε μάλλον είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Υ.Γ. Τώρα είδα που ποστάρισε ο ιδιοκτήτης ότι είναι το ηλεκτρικό.
-
Δωσε λιγες πληροφοριες για το αμαξι. Ποσο το πηρες? Απο που? Ειναι ηλεκτρικο ή plug in hybrid?
Είναι ΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικό με 64kWh μπαταρία και 205ps και 39κιλά ροπή.
Απο Μόναχο 33,000€
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης