Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 127
    • 128
    • 10 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107541
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @dstou last edited by

      Οι στατιστικές είναι σαν τα μαγιό μπικίνι, δείχνουν πολλά, αλλά κρύβουν τα καλύτερα.

      Ναι, έχουμε 487 ιχ ανά 1.000 κατοίκους, αλλά αν βάλετε στην εξίσωση και κάποιους άλλους παράγοντες, τότες το πράμα χλωμαίνει:

      α. Τι αμάξια έχουμε? -> κυρίως 'μπρίκια' είναι η μόνη σωστή απάντηση. Ποιός δυτικοευρωπαίος αγοράζει για οικογενειακό το Γιάρις ή ένα Κόρσα? οέο?  Έχετε δει τι αμάξι κυκλοφορεί αλλού?  ΕΕ15 εννοώ, άντε και ΕΕ27.

      βου. Πόσων Μαίων είναι το μέσο ιχ στη χώρα μας? -> 19 σύμφωνα με τη Statista, το διπλό περίπου από τη Γερμανία

      γου. Πόσα μηνιάτικα ενός μέσου εργαζόμενου κοστίζει το μέσο ιχ στη χώρα μας, π.χ. ένα Γιάρις 1.5, ένα 2008, ένα i30, και πόσο αλλού?

      https://troxoikaitir.gr/article/381/ypergiros-o-stolos-tis-elladas

      προσπαθούμε πάρα πολύ να γίνουμε Βουλγαρία και Μπαγκλαντές, αλλά δεν έχουμε γίνει ακόμη.

      Αν συγκρινόμαστε με την Γερμανία είμαστε πολύ πίσω, αλλά πριν 2-3 χρόνια η Γερμανία ήταν ο μεγαλύτερος εξαγωγέας - γενικότερα, όχι μόνο σε αυτοκίνητα, στον κόσμο, όχι μία απλή χώρα, αν μας συγκρίνεις με Γερμανία, οκ, απλά υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 170 χώρες που είμαστ -ε/αν σε καλύτερη μοίρα, το ότι χάσαμε το στοίχημα, δεν αμφιβάλει κανείς, απλά δεν χρειάζεται να κλαιγόμαστε συνέχεια, ΔΕΝ είμαστε οι χειρότεροι, έχει πολύ πάτο το βαρέλι ακόμη.

      Αυτά αγοράζει περίπου η Ευρώπη.

      Κάπου, είχα ποστάρει και ένα ωραίο που έλεγε τα 3 τοπ αυτοκίνητα σε κάθε αγορά. Σε πολλές το Yaris ηταν 3άδα, Ρουμανία και τα 3 ήταν Dacia, αν το βρω αργότερα μπορεί να το ποστάρω. Προφανώς η Γερμανία προηγείται γιατί έχει ΚΑΙ την μεγαλύτερη εσωτερική αγορά (2η Αγγλία).

      1. Nissan Qashqai

      9.  Ford Focus

      1. Peugeot 208

      2. Ford Fiesta

      3. Citroen C3

      4. Dacia Sandero

      5. Volkswagen Tiguan

      6. Volkswagen Polo

      7. Renault Clio

      8. VW Golf

      Δεν νομίζω ότι είναι τίποτα τρελό αυτή η λίστα.

      Εγώ φταίω για τον μέσο όρο της Ελλάδας, έχω ακόμη το Saxo, και ένα 206, επίσης ένα του 2012, ένα του 2015 και ένα του 2018, άμα τα αποσύρω εκείνα τα 2, αμέσως είμαστε στον Μ.Ο των Γερμανών!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • W
        wantone last edited by

        Πολα καλα αμαξια απο Ελλαδα πηγαν Γερμανια στην αρχη της κρισης ή κατεθεσαν πινακιδες. Η Ελλαδα εχει οντως πολλα αυτοκινητα νομιζω 6 εκατ ειναι ειναι στα 90ς πρεπει να ηταν 2 εκατ. Φαινεται εξαλλου παντου αυτοκινητα βλεπεις και παρα πολλα παρατημενα (και πολλα σε πυλωτες σε αποθηκευση). Βεβαια πια ο μεσος ορος ηλικιας ειναι μεγαλος και κυκλοφορουν αμαξια απο τα 70ς, 80, 90ς παρα πολλα απο αυτα προφανως γιατι εχουν φθηνη συντηρηση. Πιστευω οτι αυτο δεν θα αλλαξει, θελει πολλα χρηματα να αλλαχτουν τα αυτοκινητα και τωρα με το κορονα θα υπαρχουν ακομα λιγοτερα.

        Τι τα θελεις τοσα αμαξια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dstou last edited by

          Ναι, τίποτα τρελλό δεν έχει σε πρώτη ανάγνωση. Αλλά η διαφορά είναι στις λεπτομέρειες. Π.χ. μια οικογένεια στη δυτική Ευρώπη επιλέγει με λήζινγ 5ετίας ένα Τιγκουάν 2.000 πετρέλαιο, αυτόματο, φουλ εξτρά. Στο πέρας της πενταετίας το αλλάζει με κάτι αντίστοιχο. Παράλληλα, παίρνει και ένα π.χ. 208 για να μοιράζει η γυναίκα τα παιδιά στο σχολείο και στο κολυμβητήριο, και να πηγαίνει μετά και για ψώνια στο σούπερ. Στην 8ετία, το 208 θα φάει κλωτσιά και θα αντικατασταθεί με κάποιο άλλο, αντίστοιχο. Ο επόμενος κάτοχός του, π.χ. ένα φοιτητάριο, θα το κρατήσει π.χ. μια 5ετία και μετά θα φάει το σουτ βολέ το οριστικό που θα το στείλει ή σε κάποια πρώην Σοβιετία, ή για σκραπ.

          Η ίδια οικογένεια στην Ελλάδα, δηλαδή μια οικογένεια με την ίδια σύνθεση και αντίστοιχες ονομαστικά εργασίες για τους γονείς, θα λειτουργήσει ως εξής:

          Θα κοιτάξει να την βγάλει με 1 μόνο αυτοκίνητο, π.χ. ένα χειροκίνητο Τιγκουάν 1.4 μεσαίου εξοπλισμού που θα κρατηθεί μέχρι Δευτέρας Παρουσίας. Στην περίπτωση που θα χρειαστεί και δεύτερο, θα κρατήσει π.χ. το παλιό Κόρσα 1.2 του 2000 που είχε η σύζυγος σαν δώρο αποφοίτησης από την οικογένειά της, παρόλο που είναι δίπορτο και έχουν ήδη δύο παιδιά. Αν χρειαστεί να το ανανεώσει, θα ψάξει 'για κανά Κόρσα 5ετίας το πολύ', γιατί το έχει συνηθίσει. Αν παρόλα αυτά πάρει καινούργιο, αυτό θα είναι 'κανα Κόρσα 1.2 με 75 άτια (208 είναι και αυτό)'  με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, ανταλλαγή με το παλιό που θα τους το πάρουν για 1.500 ευρώ (=1,5 μισθός της συζύγου) και 180 μηνιαίες δόσεις. Το νέο Κόρσα θα κρατηθεί αρκετά χρόνια και θα μεταβιβαστεί στην 5χρονη τώρα κόρη/γιο όταν μπει στο πανεπιστήμιο, γιατί 'μπήκε επαρχία και δεν έχει καλές συγκοινωνίες', για να κρατηθεί για όλο το διάστημα των σπουδών, του μεταπτυχιακού, αλλά και των πρώτων 2 ετών που είτε θα ψάχνει για δουλειά, είτε θα αλλάζει τη μία δουλειά των 500 ευρώ μετά την άλλη.

          Και κάπως έτσι εξηγούνται όλα που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ μου, ο ορυμαγδός των 'μπρικιών' που κυκλοφορεί στη χώρα μας, τα 30ετίας σαπάκια που ζουν ανάμεσά μας, οι ενδοοικογενειακές μεταβιβάσεις των ιχ μετά από 1-2 δεκαετίες στα τέκνα, και οι 180 δόσεις για κάθε νέα αγορά με ταυτόχρονη  ανταλλαγή του υπέργηρου παλιού.

          Έχουμε κάποιες διαφορές, πως να το κάνουμε.  Ζήσαμε πάντως και χειρότερες εποχές, οι παλιοί θα το θυμούνται. Π.χ. έιτις, όπου ο κατέχων 1.300 Κορόλλα θεωρείτο οικονομικός παράγων του τόπου, και άμα πήγαινες σε κανένα  σοβαρό κράτος έβλεπες όχι μόνο μοντέλα που δεν ήξερες, αλλά ακόμη και μάρκες τέτοιες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • D
            dublin @wantone last edited by

            Τι τα θελεις τοσα αμαξια?

            Μένω ουσιαστικά σε 2 επαρχιακές πόλεις, αλλά εργάζομαι Αθήνα κυρίως, οπότε είμαι περίπου 40% Αθήνα, 40% επαρχία, και 20% άλλη επαρχία (όπου είναι και η έδρα της εταιρίας!), οπότε διάγω ολίγον πολύπλοκο βίο.

            Γενικά με το θέμα, επειδή έχω καλή μνήμη, οι Έλληνες κράταγαν αυτοκίνητα για δεκαετίες, μέχρι την πρώτη τότε απόσυρση, και μετά πλουτίσαμε για κάνα 3άρι δεκαετίες. Κύκλος είναι και γυρίζει!

            Πάντως με 2 μισθούς σε μία οικογένεια βγαίνει πολύ καλό αυτοκίνητο. Δεν είναι ουτοπικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by

              Σιγά το αυτοκίνητο που βγαίνει σε ένα σπίτι, με δύο παιδιά και ενοίκιο, και μάλιστα να ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εκτός αν καλό εννοούμε ένα Hyundai i30

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dublin @lap last edited by

                Σιγά το αυτοκίνητο που βγαίνει σε ένα σπίτι, με δύο παιδιά και ενοίκιο, και μάλιστα να ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εκτός αν καλό εννοούμε ένα Hyundai i30

                Εγώ πληρώνω ενοίκιο, και μαγαζί/εδρα σε αλλη πόλη, κ 2 παιδιά, κ η σύζυγος λογω παιδιών δεν δούλεψε για 3-4 χρονια, και αυτή ελεύθερη επαγγελματίας, κ λεω οτι βγαίνει.

                Εσύ πόσα παιδιά έχεις που διαφωνείς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Αν μετράς με τα δικά σου ή δικά μου εισοδήματα ως αναφορά για όλους, βγαίνει. Πλέον όμως δύο βασικοί μισθοί δεν φτάνουν ούτε 2 χιλιάρικα καθαρά. Αρκετές φορές λίγο πάνω από 1 χιλιάρικο. Τί να πρωτοπληρωθεί; Στην Ελλάδα έχω οικογένειες γύρω μου που έχουν εγκαταλείψει και το 3ο χέρι 1.300αρι που είχαν και δουλεύουν μόνο σαραβαλάκι σκούτερ και πόδια. Στη μέση λαϊκή γειτονιά, 7 αυτοκίνητα στα 10 είναι πάνω από 10-12 ετών. Και στις 'καλές' γειτονιές πλέον, είναι δύο μοντέλα πίσω.

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lap last edited by

                    Δεν βγαινει ρε dublin, εκτος αν υπάρχουν μαύρα ή υπερφόρτωση έμμεσων εξοδων....μη ξυνεσαι τώρα...άκου που σου λέω.

                    Καλό αυτοκίνητο τι θεωρείς όμως εσύ;, αυτό δεν μου απάντησες.

                    Να σου πω ενα καλο οικογενειακο.....χμ.... σειρα 4 αντε 3αρα. ....αντε  σειρά 2 sedan ή Χ1

                    Και εγώ έχω πολλά πάγια, περισσοτερα απο τον βασικο μισθο, δεν είσαι ο μόνος.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @dublin last edited by

                      Πάντως με 2 μισθούς σε μία οικογένεια βγαίνει πολύ καλό αυτοκίνητο. Δεν είναι ουτοπικό.

                      Εξαρτάται από:

                      1. Τι θεωρείς καλό αυτοκίνητο? Για εμένα π.χ. καλό οικογενειακό αυτοκίνητο = €50.000+

                      2. Για τι ύψους μισθούς μιλάς?

                      3. Τι άλλα πάγια έξοδα έχουν?

                      Γιατί π.χ. στην δικιά μου οικογένεια με 2 αρκετά καλούς μισθούς, βγαίνει μέτριο αυτοκίνητο και χωρίς ενοίκιο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dublin last edited by

                        18-24.000 θεωρώ ότι μπορείς να πάρεις ένα καλό αυτοκίνητο τη σήμερον ημέρα.

                        50.000 νομίζω είναι υπερβολή! καλύτερα πάρε καμιά γκαρσονιέρα για τα παιδιά σου, να παίρνουν και ένα ενοίκιο! Βέβαια γνωρίζω πολύ κόσμο που για πλάκα δίνει 50.000 για αυτοκίνητο, αλλά είναι πολύ μικρό ποσοστό.

                        Η κρίση σίγουρα έχει προκαλέσει πολλά άσχημα θέματα, και εμένα κολλητοί μου έχουν μείνει στο 2006 από αυτοκίνητο, άλλοι ακόμη και ποιο πριν, απλά βλέπω και τι κυκλοφορεί γύρω μου, και έτσι βγαίνει κάποιος μέσος όρος. Όλα τα B suv και C segment και πάνω ποιός τα αγοράζει; προφανώς η πλειονότητα παίρνει B hatch, γιατί βολεύουν κι' όλας, και έχουν ανέβει και επίπεδο αλλά πέρισυ 17.5% πήρε C suv, και βλέπετε ότι η B suv κατηγορία ζεστάθηκε για τα καλά, δεν είναι μικρά τα ποσοστά αυτά, αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο ποσοστό, αν βάλεις και όλα τα από πάνω (η Α και Β είναι 50% στην Ελλάδα, υπάρχει δηλαδή και ένα άλλο 50% που παίρνει από B suv μέχρι XC90 ας πούμε) πάμε στο 50-50.

                        Εγώ είμαι πολύ πιεσμένος οικονομικά, ειδικά με τον καραντίνα και τον ιό ουσιαστικά καταστράφηκα, απλά 22 χρόνια σχεδόν ελεύθερος επαγγελματίας και με πολλές αλλαγές, στην ζωή μου έχω συνηθίσει να ξεκινάω συνέχεια από την αρχή και πιστεύω κάτι θα γίνει και τώρα. Επίσης έχω μάθει να ζω σαν 'παλαιο-Έλληνας' και όχι νεο-Έλληνας, δεν ανοίγομαι περισσότερο από όσο με παίρνει, οπότε δεν μπαίνω μέσα μεγάλα ποσά και προσπαθώ να μην χρωστάω ποτέ. Τώρα η ρευστότητά μου στέρεψε, αλλά ευελπιστώ να ξανα ανέβω σε κάνα χρόνο μέσα. Τώρα αν συνεχιστεί η καταστροφή, τι να πω, θα δώσω κάνα αυτοκίνητο!

                        Η υγεία νομίζω είναι πολύ ποιο σημαντική από κάθε υλικό αγαθό, και οι φίλοι μου στο εξωτερικό δεινοπαθούν ακόμη με τον ιό, δεν έχει περάσει το πράγμα ακόμη, θα δούμε και άλλα επεισόδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dstou last edited by

                          50 χιλιάρικα για ρόδα είναι πολλά λεφτά για τον περισσότερο κόζμο. Μια 4μελή οικογένεια 35-40άρηδων με δύο μισθούς βγάζει καθαρά περί τα 25Κ το χρόνο. Κάποιοι προνομιούχοι  περισσότερα και κάποιοι νέοι με λιγότερα προσόντα ή τύχη, ακόμη λιγότερα και θεωρώ ότι είτε θα έχουν ενοίκιο, είτε στεγαστικό.

                          Αν πάρεις για μέσο εισόδημα τα 25 καφέ, τότε δε δίνεις 50 για ρόδα. Θα δώσεις π.χ. 20, μπορεί 25, μπορεί και 30, δραχμή παραπάνω. Και αν χρειάζεσαι και δεύτερο, θα λουστείς για μερικά χρόνια το δίπορτο Κόρσα της αποφοίτησης που λέγαμε. Κάποιοι προνομιούχοι έχουν παροχή ιχ από την εργασία τους, είναι αβαντάζ αυτό. Αλλά και με αυτό το αβαντάζ, 50 καφετιά για ρόδα δεν δίνουν ούτε αυτοί.

                          Δείτε γύρω σας, πόσα ΄καλά' αμάξια  βλέπετε? Και μετά παρατηρείστε πόσα σαπάκια. Τι να λέμε τώρα, χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @dublin last edited by

                            18-24.000 θεωρώ ότι μπορείς να πάρεις ένα καλό αυτοκίνητο τη σήμερον ημέρα.

                            Η υγεία νομίζω είναι πολύ ποιο σημαντική από κάθε υλικό αγαθό, και οι φίλοι μου στο εξωτερικό δεινοπαθούν ακόμη με τον ιό, δεν έχει περάσει το πράγμα ακόμη, θα δούμε και άλλα επεισόδια.

                            Με €25.000 παίρνεις ένα απλά καλό αυτοκίνητο (έγραψες πολύ καλό, για αυτό ανέφερα αυτό το ποσό) σε μια μέτρια έκδοση εξοπλισμού. Μιλάως για οικογενειακό. Εδώ ένα 208 πας να πάρεις και εαν θές μια καλή έκδοση (όχι φουλ απλά καλή) σου ζητάνε €25.000....αχαχα!!

                            Για το θέμα της Υγείας συμφωνώ 100% μαζί σου!!! Χωρίς υγεία όλα τα υλικά αγαθά είναι άχρηστα.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              lap last edited by

                              Leasing ειναι τα περισσότερα, αυξάνουν τα έξοδα τους όσο τους συμφέρει.

                              Αν πειςντους ιδιους να πάρουν δικό τους ιδιόκτητο, Αχ κούλα θα αγοραζαν.

                              Και Εγώ αν παρω leasing μαι με συμφέρει, θα σας πουλάω μούρη, αλλά Αχ κούλα θα ήθελα πραγματικά. Φθηνό.και απλό, να χαίρομαι μεχρινκαι το τελευταίο ευρώ που εδωσα.

                              Ά, ρε Toyota yaris τι εξομολογησεις έχεις επιφέρει.

                              Moooooooods;;;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dublin @lap last edited by

                                Leasing ειναι τα περισσότερα, αυξάνουν τα έξοδα τους όσο τους συμφέρει.

                                Αν πειςντους ιδιους να πάρουν δικό τους ιδιόκτητο, Αχ κούλα θα αγοραζαν.

                                Και Εγώ αν παρω leasing μαι με συμφέρει, θα σας πουλάω μούρη, αλλά Αχ κούλα θα ήθελα πραγματικά. Φθηνό.και απλό, να χαίρομαι μεχρινκαι το τελευταίο ευρώ που εδωσα.

                                Ά, ρε Toyota yaris τι εξομολογησεις έχεις επιφέρει.

                                Moooooooods;;;

                                χαχα! ρε συ, και τα leasing τα πληρώνεις, δεν στα χαρίζουν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Έξοδα είναι οχι καθαρο κέρδος που παει στην τσεπη, καφαλαιουχικό αγαθο, ενα μέρος αυτών και μέχρι συγκεκριμένα κυβικά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dublin @lap last edited by

                                    Έξοδα είναι οχι καθαρο κέρδος που παει στην τσεπη, καφαλαιουχικό αγαθο, ενα μέρος αυτών και μέχρι συγκεκριμένα κυβικά.

                                    τι εννοείς; στο leasing πληρώνεις κάθε μήνα δόση, και/ή και προκαταβολή, και ανάλογα με το συμβόλαιο το δίνεις πίσω μετά από προκαθορισμένη συμφωνία.

                                    Λόγω γνωριμιών μου έδωσαν συγκλονιστική προσφορά για 2008 και 3008, αλλά θεωρήσαμε ότι θα το κρατήσουμε παραπάνω από 4 χρόνια, οπότε μετά απλά το αγοράσαμε.

                                    Πρέπει να βγάζεις πολλά σαν ελεύθερος επαγγελματίας, φίλοι μου γιατροί και μηχανικοί μόνο παίρνουν με leasing και τους συμφέρει, για εμάς τους απλούς θνητούς είναι 50-50%, πώς θα την δεις τη φάση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Αν είχες τζίρο ικανο, γιατί δεν μπήκες σε πρόγραμμα με εξαγορά;

                                      Το έχεις ψάξει το θέμα, μπορεί να εχασες;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dublin @lap last edited by

                                        Αν είχες τζίρο ικανο, γιατί δεν μπήκες σε πρόγραμμα με εξαγορά;

                                        Το έχεις ψάξει το θέμα, μπορεί να εχασες;

                                        Δεν θα είχα ικανό τζίρο μάλλον. Το είχα συζητήσει και με τους λογιστές και με τη Peugeot ποιο συγκεκριμένα.

                                        Σου είπα, σχετικό είναι, ούτε ΦΠΑ γλίτωνα ούτε κάτι παραπάνω, αλλά δεν είμαι αρνητικός στο leasing.

                                        Πρώτα απ'όλα σου προσφέρει ρευστότητα γιατί δεν δίνεις από το κεφάλαιό σου.

                                        Ίσως το επόμενο, σε αυτό δεν ήταν γραφτό του!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • monman2
                                          monman2 @lap last edited by

                                          Ά, ρε Toyota yaris τι εξομολογησεις έχεις επιφέρει.

                                          Moooooooods;;;

                                          6 χρόνια και 105000 χλμ  με το ντίζελ και δεν το βαρέθηκα ακόμα ...

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Youtube Video

                                            Φαίνεται να έχει καλό χώρο για δύο άτομα πίσω (βέβαια ο τύπος μπορεί να είναι κανένας γιαπωνέζος 1.65-1.70).

                                            Μ'αρέσει κι η διχρωμία στο ταμπλό με το κάτω χρώμα ανοιχτό γκρι,φωτίζει λίγο το εσωτερικό. Στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων η θέση 'Β' τι είναι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 10 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr