-
Διάβαζα τα σχόλιά σας και προσπαθούσα να καταλάβω ποια πλευρά έχει δίκιο, αυτή που για 'πατριωτικούς' λόγους τάσσεται υπέρ του κατασκευαστή έκπληξη ή οι ...'εθνομηδενιστές' που τον σκέφτονται σχεδόν ως τσαρλατάνο;
Κι αν ας πούμε ότι έχω μια επίκτητη - κι όχι έμφυτη - τάση προς τη δεύτερη ομάδα σκέψης, πριν δω το βίντεο της ζούγκλας διατηρούσα τις αμφιβολίες μου, κυρίως επειδή ο quadra φαίνεται πως ξέρει για τί μιλάει και δείχνει πάθος για την περίπτωση.
Όταν όμως είδα το βίντεο ρε παιδιά, σκεφτόμουν, είναι δυνατόν !...?
Αν κανείς είναι λίγο παρατηρητικός, το βλέπει σα φάρσα! Εντάξει, γράφτηκε και πριν για τους gaming υπολογιστές με τα μηχανικά φωτιζόμενα πληκτρολόγια (ότι πρέπει για Call of Duty online), κι άντε, εντάξει και με τους κρυφούς φωτισμούς και το γυαλί στα γραφεία, ας πούμε είναι μερακλής ο ιδιοκτήτης κι έβαλε τη διακοσμήτρια ανιψιά του να του στήσει το μαγαζί, με ότι καλύτερο βρήκε από internet cafe που έκλεισε πρόσφατα (ας όψεται το vdsl)... τις κιτρινόμαυρες διαγραμμίσεις στο πάτωμα και τις υποτιθέμενες 'σωληνώσεις' στον τοίχο τί τις θέλει; τί οριοθετούν, και από ποιον κίνδυνο προστατεύουν; κι επίσης, δεν φαίνεται πως δεν είναι βαφή, αλλά πρόκειται για πλαστική προειδοποιητική κιτρινόμαυρη ταινία (do not cross) κολλημένη φρέσκια φρέσκια; έχετε περπατήσει πάνω σε τέτοια ταινία να δείτε πως γλυστράει, ποιος εχέφρων άνθρωπος θα τοποθετούσε τέτοιο πράγμα στο πάτωμα; κι αν εγώ κάνω λάθος, κι αυτή είναι μια 'διαστημική' εγκατάσταση με σοβαρούς κανόνες που διαγραμμίζονται τα πατώματα, γιατί πίσω απ' το γραφείο κρέμονται χύμα καλώδια στον τοίχο, ούτε σε πλαστική σωλήνα δεν είναι περασμένα; οι υποτιθέμενες σωληνώσεις 30' που εξέχουν στον τοίχο τί είναι, ο επιταχυντής σωματιδίων που διατρέχει το κτήριο; και γιατί έχει προειδοποιητική ταινία στις κολλητές φλάντζες (πάχους από χαρτόνι); οι φωτογραφίες δεν κάνουν κρα πως είναι από μοντέλο σε κλίμακα και φωτοσοπαρισμένα τοποθετήθηκε το υποτιθέμενο αυτοκίνητο εντός του 'διαστημικού' γραφείου; μέσα στο γραφείο το συναρμολόγησαν; που είναι οι διάδρομοι-γκαραζόπορτες κλπ; και πήγαν εκεί με κάμερες, αλλά ανέβασαν φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης στο βίντεο κι όχι πλάνα απ' τις γωνίες του οχήματος που θα είχαν ξεσκεπάσει; κι ένα σωρό άλλες μικρολεπτομέρειες που φωνάζουν πως πρόκειται για χαμηλού κόστους advertorial ερασιτεχνικού επιπέδου...
ίσως να ψάχνουν για investor και θέλλουν απλά να τραβήξουν την προσοχή, αλλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα με καγκουριλίκια...
-
Εγώ είχα πάρει Πόνυ 1 το 1981 . Ηταν το πρώτο δικό μου αμάξι , γιατί σαν αγροτικό-επαγγελματικό είχε τα μισά λεφτά από τα ΙΧ .
Το κράτησα 8 χρόνια και μετά πήρα το Πόνυ 2 με τον φόρντ κινητήρα που το έχω ακόμα , αν και παροπλισμένο τα τελευταία 6-7 χρόνια , ενώ μέχρι τότε έκανε τις αγροτικές εργασίες στο εξοχικό .
Τώρα βλέπω επαγγελματικά C3 , 208 και άλλα τέτοια που σίγουρα θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από ελληνικής συναρμολόγησης τζιπάκια . Επίσης και αντί για 20ετίας επαγγελματικά που φέρνουν από γερμανία .
Το εξωτικό , μακάρι να πάει καλά .
Γενικά έχοντας προλάβει τις εποχές που στην Ελλάδα φτιάχνονταν σχεδόν τα πάντα , θα ήθελα να τις ξαναδώ .
Αρχικά ας έχουμε αυτάρκεια σε μάσκες και αγροτική παραγωγή , γιατί με αυτά που βλέπουμε με τον κορωνοϊό , είναι εύκολο να πεινάσουμε αν ξεφύγουν λίγο τα πράγματα .
Τώρα αν είμαστε καλοί η κακοί στην δουλειά μας εξαρτάται . Σε κάποιες δουλειές όπως στους ναυτικούς , είμαστε οι καλύτεροι , όχι για τις γνώσεις , αλλά για την ικανότητα της πατέντας που θα κινήσει το καράβι που θα έχει αβαρία και διάφορα άλλα .
Στους λοιπούς μπορεί να είμαστε καλοί , μπορεί και μέτριοι . Το βασικό όμως είναι να αποκτήσει παραγωγή η χώρα και να κοπούν οι διορισμοί ξυστών .
Είχα πει στους παλιούς τσακωμούς ότι 200.000 δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπεραρκετοί στην Ελλάδα .
Νομίζω αν μας φτάνουν 100.000 για στρατιωτικοί , εποπ εμθ και για αστυνομικούς , οι υπόλοιποι μπορούν να χωρέσουν στους άλλους 100000 .
Βλέπουμε με την αναγκαστική ψηφιοποίηση της χώρας πόσοι ξύστες είναι σε δήμους , πολεοδομίες , κτηματολόγια , δικαστήρια , εφορίες , τελωνεία και αρκετά ακόμα και ορθολογισμός στην εκπαίδευση και στη υγεία ,
Γεια σου criu με το Pony!
Pony ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε πάρει ο πατέρας μου, εμείς τότε ηλικίας νηπιαγωγείου, είχε φτιάξει ιδιοκατασκευή ένα επενδυμένο πάγκο ως πίσω κάθισμα, για να μπαίνουμε κι εμείς να μας πηγαίνει στους παππούδες... άλλες εποχές άλλες συνήθειες...
Στην αγροτική παραγωγή θα μπορούσαμε να είμαστε ή να γίνουμε αυτάρκεις, αλλά αυτό θα στερούσε πολλά πολλά λεφτά απ' τους 'εισαγωγαί-εξαγωγαί' τύπους, με βάρος στο πρώτο σκέλος, που 'κυβερνούν' τη χώρα στη μεταπολεμική περίοδο. Εξαρτάται καθαρά απ' τη 'μεγάλη των μεσαζόντων σχολή', κι όχι απ' τους αγρότες ή άλλους παράγοντες.
Οι 'έλληνες' σαν εργαζόμενοι είναι άνθρωποι ικανοί, που όμως 'χάνονται' σε ένα περιβάλλον ανοργανωσιάς και χαωδών ανορθολογικών σχέσεων σε όλα τα επίπεδα, το οποίο τιμωρεί τον 'νοικοκύρη' και ευνοεί τον 'άρπα κόλα'. Ας πούμε η παροιμιώδης 'ικανότητα στη πατέντα' είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε σχεδόν να ντρεπόμαστε, γιατί η 'πατέντα' είναι η έσχατη αναγκαία λύση για αυτόν που δεν μαγείρεψε πριν πεινάσει, και στην ελληνική ναυτιλία μιλάμε μάλλον γι αυτούς που στοχευμένα ΔΕΝ μεριμνούν να έχουν τα κατάλληλα υλικά, τους κατάλληλα εκπαιδευμένους ανθρώπους, τις κατάλληλες διαδικασίες και 'βέλτιστες πρακτικές' και ποντάρουν στην πατέντα...
Έτσι πάει όλη η χώρα για δεκαετίες, αυτοσχεδιάζοντας τελευταία στιγμή και με το 'μια πένσα και σύρμα' στο οποίο εκπαιδεύονται όλοι κατά την στρατιωτική τους θητεία... Για πόσο ακόμη είναι η ερώτηση, στη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, εργασία, εκπαίδευση, στράτευμα κλπ. που κυριαρχούν όροι όπως, 'proactive, method, standar procedure, best practice κλπ. κλπ.' θα συνεχίζουμε εμείς να τη βγάζουμε καθαρή με το 'γιούργια' και τον αυτοσχεδιασμό, θα δείξει...
-
Λάηκ στο Χάος, ντίζλαηκ στις υπερφίαλες δηλώσεις σε στυλ 1 δικός μου κάνει για 10 ξένοι.
Από εκεί και πέρα περιμένουμε να δούμε απτά αποτέλεσματα.
500 μύρρια, πολλές φορές και περισσότερα, χρειάζεται ένα ολοκαίνουργιο αμάξι μαζικής (ευρείας) παραγωγής, όχι ένα υπεράμαξο. Έχει 500 μύρρια για ξόδεμα ο Φινλανδός με το παράξενο όνομα, ή ο ΠαγκάνιΣ? Όχι βέβαια.
Και όμως, σε πείσμα των πολλών, ΠΑΡΑΓΟΥΝ και οι δύο τους με πολύ λιγότερα χρήματα, σχεδόν από λευκό χαρτί.
Κάτι άλλο, για πολύ μικρή παραγωγή εξαιρείσαι των, υποχρεωτικών για τους άλλους, διατάξεων περί ρύπων και ένα σωρό άλλα χρονοβόρα και κοστοβόρα.
Ίδωμεν λοιπόν, ας του δώσουμε χρόνο! Έστω αυτό που λένε οι αμερικάνοι : δώστου αρκετό σκοινί για να κρεμαστεί μόνος του στο τέλος.
https://idioms.thefreedictionary.com/give+him+enough+rope+to+hang+himself
-
Πηλιουρίτη για τα άλλα θέλουμε συζητήσεις σε αντίστοιχο θέμα και όχι εδώ .
Για τις πατέντες και την ναυτιλία , είχα την τύχη να μην έχω δικό μου σκάφος , αλλά έχω φίλους που έχουν και τα καλοκαίρια μου τα περνάω στο εξοχικό τόπου μερικής καταγωγής μου που οι καπεταναίοι εν ενεργεία και εν αποστρατεία , είναι περισσότεροι από τους δημοσίους και δημοτικούς υπαλλήλους και δεκοτζήδες...
Οπότε έχω άποψη για αυτά ... Αλλωστε ο φόβος πάντα όπως λέει η παροιμία , είναι μην μείνεις καραβοφάναρο...
-
Εχω φορτώσει μία παλέτα τούβλα στο πίσω μέρος με την πόρτα ανοικτή για μικρή διαδρομή , από την μάντρα στην οικοδομή .
Ελα όμως που είχε μία ανηφόρα μικρή και σπινάριζαν οι τροχοί . Κανένα πρόβλημα . Από ένα σακκί τσιμέντο των 50 κιλών στα δύο επίπεδα εμπρός φτερά και πάτησε και ανέβηκε με εκείνη την ασυγχρόνιστην πρώτη .
Οσο για το κιβώτιο ποιήμα . Οι ταχύτητες εκτός της πρώτης , πάντα με διπλογκαζιές και ποτέ με ντεμπραγιάζ . Ασε εκείνο το τσόκ που δούλευε και σαν χειρόγκαζο και σε πήγαινε μέχρι 50 χαω .
Σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη μου έσπασε το συρματόσχινο του γκαζιού , 60 χλμ πριν την Θεσσαλονίκη και έφτασα με το τσοκ .
Γενικά δεν σε άφηνε ποτέ , αλλά ήταν η απλότητα του . Ασε εκείνο το πετσί μπροστά από την πλατίνα που ήταν πίσω από την φτερωτή που σου επέτρεπε να περνάς αέρα νερά και ρυάκια . Οταν την ίδια εποχή το γκόλφ 1 , έσβηνε με του που έπεφτες σε λακκούβα με νερό ...
Το πρώτο Πόνυ χρησιμοποιήθηκε και σαν κανονικό αμάξι για μένα ειδικά τα πρώτα χρόνια . Αλλά έκανε και οικοδομικές εργασίες και λίγες αγροτικές . Το δεύτερο περισσότερο για οικοδομικές και αγροτικές μέχρι τον παροπλισμό του .
-
Αναγνωρίζω όλες τις αντιρρήσεις και επιφυλάξεις τις οποίες έχω και εγώ αλλά δεν τις έχω εκφράσει, όπως είπα από την αρχή περιμένω να δω το παρακάτω γιατί δεν είναι το στύλ μου να κράζω κάτι δημιουργικό ( όπως φαίνεται αρχικά ) και πολύ περισσότερο τον ίδιο τον δημιουργό, όπως είπε και ο dstu ας του δώσουμε μπόλικο σκοινί να κρεμαστεί μόνος του, αυτός θα πάθει, εμείς θα μείνουμε με όσα έχουμε και τώρα, με την προσμονή και την απογοήτευση ότι θα μπορούσαμε σαν χώρα και καλύτερα.
Σε άλλους τομείς γίνονται πράγματα και θαύματα αλλά δεν τα γνωρίζουμε γιατί δεν προβάλλονται αφού δεν έχουν κομματικό ενδιαφέρον, καλύτερα θα έλεγα εγώ γιατί έτσι αφήνονται οι δημιουργοί να κάνουν αυτό που πρέπει και μπορούν και δεν έχουν από κοντά τον κάθε άσχετο κομματικό κομισάριο να τους τα πρήζει και να τους φρενάρει με μαλακίες και τους επίσης άσχετους δημοσιογράφους να κεντάνε μαλακίες στο φακό.
-
...
Κάτι άλλο, για πολύ μικρή παραγωγή εξαιρείσαι των, υποχρεωτικών για τους άλλους, διατάξεων περί ρύπων και ένα σωρό άλλα χρονοβόρα και κοστοβόρα. ...
Στην μικρή παραγωγή εξαιρείσαι μόνο για τα όρια του CO2, όχι για τα άλλα καυσαέρια. Αλλιώς ποιος ο λόγος τα Koenigsegg να έχουν τέσσερις καταλύτες;
-
Kαι να προσθέσω ότι όσο ανεβαίνει η ιπποδύναμη τόσο ανεβαίνει και το κοστολόγιο. Εδώ γίνεται αναφορά για 3000 ίππους.
-
Όταν το VAG ξοδεύει κάτι δις για να βγάλει 1500 αξιόπιστα άλογα και να μπορεί να φτάσει αυτές τις τρελές ταχύτητες χωρίς να διαλυθεί ή να σε σκοτώσει... Τουλάχιστον προσφέρει γέλιο η φάση!!!
-
Λάηκ στο Χάος, ντίζλαηκ στις υπερφίαλες δηλώσεις σε στυλ 1 δικός μου κάνει για 10 ξένοι.
Από εκεί και πέρα περιμένουμε να δούμε απτά αποτέλεσματα.
500 μύρρια, πολλές φορές και περισσότερα, χρειάζεται ένα ολοκαίνουργιο αμάξι μαζικής (ευρείας) παραγωγής, όχι ένα υπεράμαξο. Έχει 500 μύρρια για ξόδεμα ο Φινλανδός με το παράξενο όνομα, ή ο ΠαγκάνιΣ? Όχι βέβαια.
Και όμως, σε πείσμα των πολλών, ΠΑΡΑΓΟΥΝ και οι δύο τους με πολύ λιγότερα χρήματα, σχεδόν από λευκό χαρτί.
Κάτι άλλο, για πολύ μικρή παραγωγή εξαιρείσαι των, υποχρεωτικών για τους άλλους, διατάξεων περί ρύπων και ένα σωρό άλλα χρονοβόρα και κοστοβόρα.
Ίδωμεν λοιπόν, ας του δώσουμε χρόνο! Έστω αυτό που λένε οι αμερικάνοι : δώστου αρκετό σκοινί για να κρεμαστεί μόνος του στο τέλος.
https://idioms.thefreedictionary.com/give+him+enough+rope+to+hang+himself
H Pagani είχε πέρσι έσοδα περί τα 100 εκατομμύρια. Ο εν λόγω κύριος πόσα είχε; Και μιλάμε για μια εταιρεία που δεν παράγει καν τον κινητήρα, ο οποίος είναι το ακριβότερο και πολυπλοκότερο σύστημα ενός αυτοκινήτου, σε αντίθεση με την ελληνική εταιρεία. Επίσης έχει περί τους 100 υπαλλήλους, όχι 9. Ο δε Koenigsegg, ο οποίος είναι Σουηδός και όχι Φινλανδός, έχει ως αρχιμηχανικό τον επικεφαλής εξέλιξης του κινητήρα της F40. Όχι κάποιους που έφτιαχναν dragster Evo στην βούτα της Στοκχόλμης... Τέλος, όπως είπε ο φίλος, μόνο για το CO2 υπάρχει εξαίρεση. Καταλύτες και PPF είναι υποχρεωτικά (εκτός αν το κάνει με έμμεσο ψεκασμό - όπως η Cosworth στην Valkyrie - και έτσι περνάει κάτω από το όριο μικροσωματιδίων) και το PPF είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, ειδικά στον προγραμματισμό.
-
Κάποιοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με την αυτοκίνηση σε r&d τομέα και είναι αστεία αυτά που λέει, μαζί με τα φωτορεαλιστικά πλάνα για να ψαρώνει ο κόσμος, τα trusses στο instagram μαζί με τα von mises και τον έναν Έλληνα. Αυτοί που δουλεύουμε ξέρουμε τι λεφτά χρειάζονται για απλή ενσωμάτωση εξαρτήματος που παίρνουμε από το ράφι έτοιμο, πόσο μάλλον για να σχεδιάσεις εξολοκλήρου κινητήρα και κιβώτιο από το 0.
-
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
-
Γιάννη, όταν ένα φαγητό δείχνει άσχημο, βρωμάει και σου φέρνει εμετό όταν το δοκιμάσεις, ε δεν περιμένεις το άλλο πρωί για να το δεις στην τουαλέτα. Με συγχωρείς, αλλά αυτά εμένα μου φαίνονται για αρπαχτές και αλητείες. Με όλη μου την αγάπη και ξέρεις πόσο σε συμπαθώ.
-
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
-
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
-
21 Quadra wrote:
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι τελείως άσχετα με το θέμα που συζητάμε εδώ, αυτά είναι καλά σε μια γενική αυζήτηση, πχ τι δουλειά έχει η Folie-Folie ή τα συνεργεία με το θέμα μας ?
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε μια καθαρά τεχνική συζήτηση εμπλέκονται σκέψεις και πρακτικές περί απάτης κλπ, ειδικά σε μια υπόθεση που ακόμα εξελίσεται, αν αποδειχθεί απάτη εδώ είμαστε να το συζητήσουμε, σιχτηρήσουμε, κατακεραυνώσουμε.
-
wantone wrote:
21 Quadra wrote:
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι τελείως άσχετα με το θέμα που συζητάμε εδώ, αυτά είναι καλά σε μια γενική αυζήτηση, πχ τι δουλειά έχει η Folie-Folie ή τα συνεργεία με το θέμα μας ?
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε μια καθαρά τεχνική συζήτηση εμπλέκονται σκέψεις και πρακτικές περί απάτης κλπ, ειδικά σε μια υπόθεση που ακόμα εξελίσεται, αν αποδειχθεί απάτη εδώ είμαστε να το συζητήσουμε, σιχτηρήσουμε, κατακεραυνώσουμε.
Αυτο που ειπα ειναι στην Ελλαδα εχει πολλες απατες, εταιρειες με εικονικους τζιρους και δραστηριοτητες.
Τον συγκεκριμενο δεν τον ξερω αλλα για να δεις αν πραγματι ειναι legit business πρεπει να δεις πως χρηματοδοτει τις δραστηριοτητες αυτες περα απο το τεχνικο το οποιο πιστευω δεν προκειται να σε αφησει να το ψαξεις πολυ αν πας και του μιλησεις.
Τι τεχνικη συζητηση να κανουμε σε ενα φορουμ που πιθανον δεν εχουμε και τι γνωσεις αλλα το βασικο δεν εχουμε αξιολογησει τι ακριβως κανει αυτος και αν αυτα που φτιαχνει δουλευουν?
Χωρις να λεω οτι μπορει να μην ειναι σοβαρος βελτιωτης, απλα ειμαι καχυποπτος για αυτη την δραστηριοτητα. Πχ εσυ ποτε πηγε τελευταια φορα σε drag strip? Οταν ημουν στον Καναδα πηγαιναμε συχνα σε πιστα drag (οι αλλοι με βελτιωσεις, εγω το δικο μου το ειχα παει μια φορα).
Θελω να πω το σπορ δεν ειναι διαδεδομενο στην Ελλαδα. Ουτε μια πιστα δεν υπαρχει.
-
Τι ειχες;
Βρε καλέ μου άνθρωπε μην κανεις quoting, γεμιζει όλη η σελίδα με τα ίδια και τα ίδια, και στο τέλος δεν τα διαβαζουμε
-
Και με E85 γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλες τις buzzwords.
-
Το drag στην Ελλάδα εδώ και χρόνια πάει πολύ καλύτερα από άλλα είδη αγώνων αυτοκινήτων και μοτο. Και στην Θήβα υπάρχει πίστα, και στην Κρήτη, και στη Ρόδο, και στη Βόρειο Ελλάδα γίνονται αγώνες, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, τηρουμένων των αναλογιών το Drag τράβηξε πολύ κόσμο, και ο συγκεκριμένος τα πήγε πολύ καλά σε διεθνές επίπεδο, αλλά μέχρι εκεί, το αυτοκίνητο που λέει ότι ετοιμάζει είναι μια άλλη υπόθεση που φαίνεται δύσκολη, είναι δύσκολη και είτε έχει υπερατού στο μανίκι του είτε είναι κούφια λόγια, μακάρι να είναι όπως τα λέει και να του βγει, αφού το αποφάσισε και το ανακοίνωσε είναι εκτεθειμένος, σειρά του να μας δείξει και το παρακάτω, Κυριακή κοντή γιορτή.
Ας δούμε και τι έχει κάνει, γιατί καλό το κράξιμο αλλά ήδη ο κινητήρας του Mitsu είναι 2.200 ΗΡ, προς το παρόν αυτό μου αρκεί. Δείτε όλο το βίντεο και θα δείτε πως ότι έγραψα ότι μπορεί να φτιαχτεί σε CNC, το μπλόκ, το καπάκι και άλλα δεν έλεγα ανοησίες, απλά όσοι διαφωνούν είναι εκτός γνωστικού πεδίου του αντικειμένου.
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός