-
Ευγενικοί είμαστε πρώτα απ' όλα Άλεξ. Εννοείται ότι οι όποιες γνώσεις μας μάς χτυπούν πολλά καμπανάκια αλλά λες ιιιισως...
-
Γιάννη, όταν ένα φαγητό δείχνει άσχημο, βρωμάει και σου φέρνει εμετό όταν το δοκιμάσεις, ε δεν περιμένεις το άλλο πρωί για να το δεις στην τουαλέτα. Με συγχωρείς, αλλά αυτά εμένα μου φαίνονται για αρπαχτές και αλητείες. Με όλη μου την αγάπη και ξέρεις πόσο σε συμπαθώ.
-
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
-
Βρε Άλεξ ναι, απλά το benefit of the doubt που λεν και στου χουριομ'.
Στο χώρο πάντως (αγώνες) προγραμμάτιζε σιγουρα αρκετά αυτοκίνητα πιο παλια και ερχόταν αυτοπροσώπως για επιτόπου ρυθμίσεις (haltech). Επειδή ημουν στα service σε πολλές αναβάσεις τον έβλεπα συχνά με το λάπτοπ.
Είχε έρθει και στα Μέγαρα το Νοέμβρη με ένα McLaren με καθρεπτιζέ ασημί wrap που λέγανε ότι έβγαζε πολλά, πάρα πολλά.
(Γ)ιδωμεν...
-
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
-
21 Quadra wrote:
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι τελείως άσχετα με το θέμα που συζητάμε εδώ, αυτά είναι καλά σε μια γενική αυζήτηση, πχ τι δουλειά έχει η Folie-Folie ή τα συνεργεία με το θέμα μας ?
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε μια καθαρά τεχνική συζήτηση εμπλέκονται σκέψεις και πρακτικές περί απάτης κλπ, ειδικά σε μια υπόθεση που ακόμα εξελίσεται, αν αποδειχθεί απάτη εδώ είμαστε να το συζητήσουμε, σιχτηρήσουμε, κατακεραυνώσουμε.
-
wantone wrote:
21 Quadra wrote:
REALZEUS wrote:
Προφανώς και είναι αστεία. Πιο πολύ μου κάνει εντύπωση που άνθρωποι με γνώσεις τα πιστεύουν...
Μα ακριβώς επειδή υπάρχουν οι γνώσεις κάποια πράγματα δεν θεωρούνται απίθανο να γίνουν, και έχουν γίνει, τώρα αν ο άλλος δεν ακολουθήσει τη σωστή μεθοδολογία για να εκμεταλλευθεί τις νέες γνώσεις και τα νέα εργαλεία, αν θέλει να μαζέψει χρήμα και να την κάνει κατά Βραζιλία μεριά, αν θεωρεί τον εαυτό του τον τρισμέγιστο όλων και τους άλλους κουτούς είναι μια άλλη συζήτηση που καταδικάζει την όποια προσπάθεια στη γέννηση της.
Όπως είπα και από την αρχή περιμένω και δεν προδικάζω πρίν δω το τέλος, όπως έσκασε ξαφνικά και απότομα η είδηση και μας ξάφνιασε μπορεί να προχωρήσει και να μας ξαφνιάσει ευχάριστα εκ νέου, μπορεί και όχι γιατί οι δυσκολίες είναι γνωστές, αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τι κρύβεται πίσω από το παραβάν, μιας και έχει επαφές με την περιοχή των πετρελαίων αν σκάσει ένας σεΐχης με μια νταλίκα δολάρια μέσα τι θα λέμε μετά ?
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι συνολικά για όλα και περιμένω, αλλά πηγαίνοντας στο καθαυτό τεχνικό κομμάτι, υπάρχουν τα πάντα έξω στην αγορά, από υλικά, τεχνογνωσία και εργαλεία για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο εγχείρημα, τα υπόλοιπα είναι γνώση του θέματος 100% σε όλο το project, τεχνικό, οικονομικό και στη διαχείριση του.
Μια σειρα απο Eλληνικες εταιρειες που δραστηροποιουντε στο internet, mobile technologies εχει αποδειχτει οτι ηταν απατες οπως και η Folie Folie. Δεν ξερω για τον συγκεκριμενο, εχω δει καποια βιντεο αλλα δεν εδωσα σημασια απλα το σημειωνω οτι υπαχει πολυ απατη στην Ελλαδα. Επισης ενα τυπικο συνεργειο δεν κανει την ποιοτητα της δουλειας που κανουν σε αλλες χωρες με παραδοση στα μηχανολογικα.
Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι τελείως άσχετα με το θέμα που συζητάμε εδώ, αυτά είναι καλά σε μια γενική αυζήτηση, πχ τι δουλειά έχει η Folie-Folie ή τα συνεργεία με το θέμα μας ?
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε μια καθαρά τεχνική συζήτηση εμπλέκονται σκέψεις και πρακτικές περί απάτης κλπ, ειδικά σε μια υπόθεση που ακόμα εξελίσεται, αν αποδειχθεί απάτη εδώ είμαστε να το συζητήσουμε, σιχτηρήσουμε, κατακεραυνώσουμε.
Αυτο που ειπα ειναι στην Ελλαδα εχει πολλες απατες, εταιρειες με εικονικους τζιρους και δραστηριοτητες.
Τον συγκεκριμενο δεν τον ξερω αλλα για να δεις αν πραγματι ειναι legit business πρεπει να δεις πως χρηματοδοτει τις δραστηριοτητες αυτες περα απο το τεχνικο το οποιο πιστευω δεν προκειται να σε αφησει να το ψαξεις πολυ αν πας και του μιλησεις.
Τι τεχνικη συζητηση να κανουμε σε ενα φορουμ που πιθανον δεν εχουμε και τι γνωσεις αλλα το βασικο δεν εχουμε αξιολογησει τι ακριβως κανει αυτος και αν αυτα που φτιαχνει δουλευουν?
Χωρις να λεω οτι μπορει να μην ειναι σοβαρος βελτιωτης, απλα ειμαι καχυποπτος για αυτη την δραστηριοτητα. Πχ εσυ ποτε πηγε τελευταια φορα σε drag strip? Οταν ημουν στον Καναδα πηγαιναμε συχνα σε πιστα drag (οι αλλοι με βελτιωσεις, εγω το δικο μου το ειχα παει μια φορα).
Θελω να πω το σπορ δεν ειναι διαδεδομενο στην Ελλαδα. Ουτε μια πιστα δεν υπαρχει.
-
Τι ειχες;
Βρε καλέ μου άνθρωπε μην κανεις quoting, γεμιζει όλη η σελίδα με τα ίδια και τα ίδια, και στο τέλος δεν τα διαβαζουμε
-
Και με E85 γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλες τις buzzwords.
-
Wantone πια σε όλες τις μορφές αγώνων μπορεί να υπάρχουν λίγα σχετικά, αλλά απολύτως μα απολύτως εξειδικευμένα οχήματα, έχουν περάσει 20+ χρόνια που ο Κύρκος κέρδιζε κάθε Κυριακή (πιστα/ανάβαση/άσφαλτο/χώμα) με το ίδιο πανω-κατω αυτοκίνητο...
-
Το drag στην Ελλάδα εδώ και χρόνια πάει πολύ καλύτερα από άλλα είδη αγώνων αυτοκινήτων και μοτο. Και στην Θήβα υπάρχει πίστα, και στην Κρήτη, και στη Ρόδο, και στη Βόρειο Ελλάδα γίνονται αγώνες, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα, τηρουμένων των αναλογιών το Drag τράβηξε πολύ κόσμο, και ο συγκεκριμένος τα πήγε πολύ καλά σε διεθνές επίπεδο, αλλά μέχρι εκεί, το αυτοκίνητο που λέει ότι ετοιμάζει είναι μια άλλη υπόθεση που φαίνεται δύσκολη, είναι δύσκολη και είτε έχει υπερατού στο μανίκι του είτε είναι κούφια λόγια, μακάρι να είναι όπως τα λέει και να του βγει, αφού το αποφάσισε και το ανακοίνωσε είναι εκτεθειμένος, σειρά του να μας δείξει και το παρακάτω, Κυριακή κοντή γιορτή.
Ας δούμε και τι έχει κάνει, γιατί καλό το κράξιμο αλλά ήδη ο κινητήρας του Mitsu είναι 2.200 ΗΡ, προς το παρόν αυτό μου αρκεί. Δείτε όλο το βίντεο και θα δείτε πως ότι έγραψα ότι μπορεί να φτιαχτεί σε CNC, το μπλόκ, το καπάκι και άλλα δεν έλεγα ανοησίες, απλά όσοι διαφωνούν είναι εκτός γνωστικού πεδίου του αντικειμένου.
-
Το να φτιάξεις ένα ντραγκστεράδικο μοτέρ με 2000 άλογα που θα κρατήσει 1000 χλμ (και πολλά λέω), και δεν οδηγείται στον δρόμο, δεν μου λέει κάτι. Επίσης είναι παραλλαγή ενός εργοστασιακού μοτέρ, δεν είναι από το μηδέν. Απλά δείτε πως φτιάχνει κινητήρες ο κατασκευαστής που ξέρει να φτιάχνει κινητήρες καλύτερα από όλους τους άλλους:
-
Aυτοί δηλαδή δεν ξέρουν ? Μας βάζεις την Φερράρι που φτιάχνει 4000+ αυτοκίνητα το χρόνο με έναν που θέλει να φτιάξει 1-10 τον χρόνο και το θεωρείς ότι μας τάπωσες τώρα.
Αυτό είναι το μπλόκ της Veyron
από μασίφ αλουμίνιο
Aυτό είναι μπλόκ για Ford cobra από μασίφ αλουμίνιο
Κατασκευή καπάκιού κινητήρα από μασίφ αλουμίνιο
Δες εδώ τι γίνεται για να μαθαίνεις
Κατασκευή στροφάλου σε 5 axis cnc, πριν 8 χρόνια, πόσο πίσω έχεις μείνει ε ?
Προσπαθείςνα μας πείσεις ότι μόνο τα τεράστια εργοστάσια με τα χυτήρια μπορούν να φτιάξουν κινητήρες, λες και μετά το χυτήριο δεν περνάνε όλα τα χυτά εξαρτήματα από cnc κατεργασίες για να φτάσουν στις ακριβείς τους διαστάσεις, σου το ξαναείπα, είναι ξένα χωράφια αυτά και μην μπλέκεις, μείνε εκεί στα πυροβόλα, στα πιστολάκια και στα λιανοντούφεκα που είσαι αρχηγός και το εννοώ, εδώ ούτε για τζόβενο.
ΥΓ. Καλή η Φεράρι, πολύ καλή, άριστη, αλλά όχι η καλύτερη. ίσως πρώτη μεταξύ ίσων, ίσως, αλλά όχι μοναδική.
-
Αυτός εδώ ξέρει να φτιάχνει τίποτα; Γιατί τον κατουράει λέει ο δημιουργός το Chaos.
-
Ελάτε βρε παιδιά, ηρεμείστε, δεν έθιξε κανείς τον Von εσείς τον φέρνεται σαν παράδειγμα που δεν χρειάζεται, τα έργα του κεθενός μιλάνε από μόνα τους, δεν έχει ανάγκη τη δική μας υποστήριξη ο Christian von Koenigsegg. Ας μην το κάνουμε θρίλερ ποιός την έχει μακρύτερη κλπ. αφήστε τον να κρεμαστεί μόνος του που είπαμε και πιο πάνω.
Για να επενέλθουμε στο τεχνικό κομμάτι, και ο Von ξεκίνησε με Audi κινητήρες και στην πορεία έφτιαξε δικό του, όλα γίνονται, το ότι ο δικός μας είπε πρώτα την τελευταία λέξη εντάξει, νέος είναι, με έπαρση, ας περιμένουμε και μετά τον γιουχάρουμε, προσοχή όμως μην τα καταφέρει γιατί δεν έχουμε τόσες κρυψώνες για να κρυφτούν όσοι είπαν όσα είπαν,
Σε καλώ να διαβάσεις προσεκτικά τις πρώτες παραγράφους που μιλάνε για το ξεκίνημα του Koenigsegg και θα καταλάβεις ότι εκεί έξω υπάρχει μια άλλη νοοτροπία στον κόσμο, στο σύστημα και στις κυβερνητικές υπηρεσίες, κάτι που εμείς εδώ δεν έχουμε, έχουμε μόνο μεμψημοιρία και άρνηση για ότιδήποτε κάνει κάποιος άλλος από εμάς λες και μας μειώνει προσωπικά, έτσι αισθανόμαστε και είμαστε τόσο αρνητικοί. Έχουν αποτύχει πολλές φιλόδοξες προσπάθειες στο παρελθόν που θα μπορούσαν να είχαν άλλη καλύτερη κατάληξη μόνο και μόνο από το περιβάλλον της χώρας μας, τη νομοθεσία της την νοοτροπία του έμπορου που δεν θέλει να παράγει κάτι, και την έλλειψη πίστης σε κάτι που δεν κατανοούμε και το σταματάμε με το έτσι θέλω.
-
Εγώ πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του κορρε, έτσι να χαζέψω.
Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...
Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;
Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.
-
Το παλικάρι λέει ήθελε να πάει στη Γενεύη. Εννοούσε φέτος? Το φέτος μας τελείωσε. Όχι τίποτα άλλο αλλά θα καθυστερήσει η λύση του μυστηρίου. Πάμε για του χρόνου τώρα. Έχει ένα ολόκληρο χρό0νο μπροστά του για να μας κάνει περήφανους ή να γίνει πανελλαδικά ρόμπα.
Η περίπτωσή αυτή μου θυμίζει ένα επεισόδιο top gear που είχε οδηγήσει ο Clarkson ένα super car ενώς ιδιώτη αν θυμάμαι στην Ολλανδία και ξεκίνησε να λέει πόσο γρήγορο ήταν αλλά μετά από λίγο και ύστερα που το πίεσε άρχισε να βγάζει προβλήματα και στο τέλος πήρε φωτιά.
Λέτε να φτάσει ο δικός μας σε αυτό το επίπεδο έστω?
-
Μιας και πιάσαμε ένα άκρως τεχνικό θέμα, τουλάχιστον για μένα, γιατί οι περισσότεροι αναλωθήκατε σε άλλα θέματα γύρω από τον Πανόπουλο, θα πω με την ευκαιρία που έβαλε ο Αλέξανδρος ( Δίας ) το βίντεο με την κατασκευή κινητήρων της Φερράρι, ότι τα χυτά μπλόκα αλουμινίου γίνονται με κράματα 319, Α356 και Α357 με αντοχή εφελκυσμού 10-14.000 psi, υπάρχουν και μερικά ακόμα κράματα αλουμινίου για την κατασκευή χυτών μπλόκ αλλά όλα έχουν την ίδια περίπου αντοχή σε εφελκυσμό, τα μπλοκ που γίνονται σε εργαλειομηχανές από ένα ατόφιο τάκο αλουμινίου γίνονται από κράμα 6061 με αντοχή εφελκυσμού 60-70.000 psi, βλέπουμε λοιπόν τις τεράστιες διαφορές σε αντοχή μεταξύ των κραμάτων αλουμινίου.
Συγκριτικά για να υπάρχει καλύτερη εικόνα, θα πω ότι τα μαντεμένια μπλόκ γίνονται από φαιό χυτοσίδηρο ο οποίος έχει αντοχή 20-25.000, το μαντέμι τύπου CGI έχει 1.5-2.0 φορές μεγαλύτερη αντοχή από τον φαιό χυτοσίδηρο, ο φαιός χυτοσίδηρος έχει τα δικάτου κράματα, αναφέρονται σε κλάσεις, 20-25΄-40-45-50, αυτά για να έχουμε καλύτερη εικόνα όταν μιλάμε για μπλόκ κινητήρων και τις αντοχές τους.
Για την ιστορία, στις δεκαετίες 1960-70, η χρήση αλουμινίου στα μπλόκ κινητήρων ήταν 1%, στη δεκαετία του 1990 ανέβηκε στο 50% και σήμερα είναι στο 75%, το 25% ανήκει σε χυτοσιδηρά μπλόκ με το μεγαλύτερο ποσοστό στα φορτηγά και τα ακριβά επιβατηγά diesel αυτοκίνητα να ανήκει στο CGI ( Compacted Graphite Iron ) λόγω της πολύ μεγαλύτερης απορρόφησης κραδασμών που εγγενείς στους diesel κινητήρες, αν έχετε σταθεί δίπλα σε καινούργια diesel αυτοκίνητα και δεν ακούτε τον κινητήρα έντονα όπως παλιά, ο κινητήρας αυτός σίγουρα έχει μπλόκ από CGI.
Ας μια μια F40 και ας ήταν το μπλόκ της από ότι υλικό ήθελε.
-
Εγώ πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του Kορρέ, έτσι να χαζέψω.
Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...
Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;
Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.
Ζητώ να με συγχωρέσετε προκαταβολικά για το off-topic, αλλά θέλω να πω κάτι που νομίζω ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον:
Προφανώς και ο Κορρές είναι ένας άνθρωπος εξαιρετικά ταλαντούχος και με υψηλότατη ευφυΐα. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο και σαφέστατα το θεμέλιο όσων έχει πετύχει. Θα προσθέσω όμως ότι κάποια βοήθεια έχει προσφέρει και το αντικείμενο των σπουδών του.
Θεωρώ ότι η αρχιτεκτονική αποτελεί ένα καταπληκτικό αντικείμενο σπουδών και μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για την ενασχόληση με πληθώρα άλλων επαγγελμάτων/τομέων. Συγκεκριμενοποιώντας τα παραπάνω, η αρχιτεκτονική έχει μια πάρα πολύ πλατιά εκπαίδευση. Έχει ένα κομμάτι τεχνικό, ένα καλλιτεχνικό, ένα κοινωνικό κι ένα δημιουργικό. Κατ' αυτό τον τρόπο προσφέρει τα εφόδια μιας εκπαίδευσης πολυδιάστατης όσο ίσως καμία άλλη επιστήμη/τέχνη, σε φέρνει σε επαφή με πάρα πολλά πεδία και σου ανοίγει ορίζοντες.
Στην πράξη βέβαια, οι καθαρά επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα είναι επί του παρόντος πολύ αδύνατες, αλλά ακόμη κι έτσι δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αντικείμενο πρώτου διπλώματος σε συνδυασμό με ένα MBA.
-
Lap wrote:
Εγώ πάλι χθες έκατσα να δω συνεντεύξεις του Kορρέ, έτσι να χαζέψω.
Μα τι μυαλό αυτός ο άνθρωπος. Φαίνεται και στην φάτσα, αν τον δεις έχει ένα κούτελο δύο μέτρα...
Αρχιτέκτονας είναι, λέει ας κάτσω να φτιάξω ένα κιβώτιο, κάθεται διαβάζει και το φτιάχνει χωρίς πολλά πολλά , λέει για να φτιάξω μια ανάρτηση βασισμένη στο οριζόντιο ελατήριο με ελασματα, το φτιάχνει, Το οδήγησε και ο μακινεν και είχε πάθει πλάκα, ελεγε πως μπορεί να υπάρξει τέτοια ανάρτηση;
Μετά λέει ασχοληθώ με κάτι άλλο. Φοβερο μυαλο.
Ζητώ να με συγχωρέσετε προκαταβολικά για το off-topic, αλλά θέλω να πω κάτι που νομίζω ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον:
Προφανώς και ο Κορρές είναι ένας άνθρωπος εξαιρετικά ταλαντούχος και με υψηλότατη ευφυΐα. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο και σαφέστατα το θεμέλιο όσων έχει πετύχει. Θα προσθέσω όμως ότι κάποια βοήθεια έχει προσφέρει και το αντικείμενο των σπουδών του.
Θεωρώ ότι η αρχιτεκτονική αποτελεί ένα καταπληκτικό αντικείμενο σπουδών και μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για την ενασχόληση με πληθώρα άλλων επαγγελμάτων/τομέων. Συγκεκριμενοποιώντας τα παραπάνω, η αρχιτεκτονική έχει μια πάρα πολύ πλατιά εκπαίδευση. Έχει ένα κομμάτι τεχνικό, ένα καλλιτεχνικό, ένα κοινωνικό κι ένα δημιουργικό. Κατ' αυτό τον τρόπο προσφέρει τα εφόδια μιας εκπαίδευσης πολυδιάστατης όσο ίσως καμία άλλη επιστήμη/τέχνη, σε φέρνει σε επαφή με πάρα πολλά πεδία και σου ανοίγει ορίζοντες.
Στην πράξη βέβαια, οι καθαρά επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα είναι επί του παρόντος πολύ αδύνατες, αλλά ακόμη κι έτσι δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αντικείμενο πρώτου διπλώματος σε συνδυασμό με ένα MBA.
Τώρα, χαιρέτα μας τον πλάτανο. Πες το αυτό κάποια δεκαετία πίσω.
Απο ότι φαίνεται έτσι είναι όπως τα λες. Το ίδιο είπε και αυτός στην συντευξη του.
Γενικα το MBA είναι απλά ένας μπούσουλας στο να καταλαβαίνεις κάποια βασικά πράγματα αλλα χωρις να εχεις ευθυνη για το τιποτα, και να πληρώνεις καλά λεφτά τους καθηγητές που τα διδάσκουν.
Αν έρχεσαι από οικονομικές σχολές ψηλομπουρδα είναι το mba διοτι απλά κανεις επαναλληψεις σε πολλά βασικά πραγματα, μονο κάτι hr μαθήματα και ψυχολογια εργαζομενου και κάτι αλλά innovations όπως και εργασίες προσομοίωσης κρίσεων, ή damage control κάτι λενε)
Θέλει και άλλα μεταπτυχιακά με μεγαλύτερη εξιδεικευση για να δουλέψει κάποιος σε business, αν και εδώ που τα λέμε καλύτερα να βρεις πρώτα μια θέση και ανάλογα το αντικείμενο να ειδικεύσεις σε μεταπτυχιακό έστω εξ αποστάσεως στον τομέα εργασίας σου.
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός