-
θα συμφωνήσω και εγώ μέχρι κεραίας με τον emperor.
Επί 25 χρονια οδηγουσα γιαπωνεζικα.. αξιοπιστα εν πολλοις (ή με καλό after sales γιατι τα ηλιθια μικροπροβλήματα του RAV4 πχ του 2007 μόνο στο Qashqai του 2014 συνάντησα ξανα και δη σε πολλαπλάσιο βαθμό, αλλά η ΤΟΥΟΤΑ μας είχε από ανάκληση σε τεχνική οδηγία που ευτυχως γινονταν όλες χωρις μα και μουυυυυ...)
Αυτό που αγοράζεις με καποια παραπάνω λεφτα στη BMW πχ που οδηγώ τα τελευταία 3 χρόνια, το εισπράττεις όλο πίσω σε απτή - καθημερινή - ποιότητα και οδηγικά χαρακτηριστικά.... Το οτι δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας φαίνεται και από την πενιχρή εγγύηση που δίνουν... ολα είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.. .δεν υπαρχουν πια κακά αμάξια και ατυχίες συμβαίνουν σε κάθε μάρκα (πχ κομμένη κρεμαγιέρα σε avensis πατέρα φίλου, που ευτυχώς εσπασε στο παρκάρισμα και του το αλλαξαν όλο το αμάξι!)
Αναφορικά δε με το παρόν θέμα, να πω οτι τα περιστατικά αφορουν σε παλιότερους κινητήρες μέχρι και την προηγούμενη Χ1 (Ε84)... ανακλήσεις ασφαλείας βγαίνουν κατά καιρούς και ήδη λειτουργεί και site οπου βαζεις το vin και βλέπεις αν υπάρχει κάτι, πέρα απο τις ειδοποιήσεις που έρχονται στο ίδιο το αμάξι μέσω των teleservices υπηρεσιών....
Το παρακολουθούμε το θέμα και στο Χ1 Forum και αν υπάρξει κάτι θα ενημερωσουμε και εδώ ...
Παντως αβαβά θέματα - τουλάχιστον περισσότερα από όσο κάνουν αβαβα κατοχοι άλλων αυτοκινήτων για την προστασία όπως λένε της αξίας της περιουσίας τους - δεν κάνουμε!
-
Μιλαμε για μερκ και ακουω cla.Αληθεια τωρα?
Αγοραζεις μια c class με φουλ ή μη εξοπλισμο εφοσον για την περιπτωση σου υπαρχει χρημα για καψιμο ή μεταχειρισμενη 2-4χρονων..... στην μιση αξια και προσφεροντας καθημερινη και σταθερη οδηγικη απολαυση δεκαετιων.
Μην ανησυχεις για το μεταχειρισμενο......καποια αυτοκινητα παραμενουν σαν καινουρια, καποια αλλα αποσυντιθενται.....
-
Αν θυμάμαι καλά, υπάρχει κανονικά ανάκληση για την βαλβίδα egr.
-
Ναι, έλεγξαν και το δικό μου στο προηγούμενο σέρβις. Αλλά:
-
Η ανάκληση είχε γίνει πρόπερσι και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε ασχοληθεί.
-
Δεν με ειδοποίησε η BMW, μου το ανακοίνωσε όταν το πήγα για το τυπικό σέρβις. Δεν το έλεγξε αν πρέπει να γίνει ο έλεγχος όταν έκλεισα το ραντεβού, το είδε όταν πήγα το αμάξι -με αποτέλεσμα να πρέπει να ξαναφάω άλλη μια μέρα στο σέρβις.
Συγκριτικά, η Honda για την ανάκληση των αερόσακων μου έστειλε μια επιστολή για να με ενημερώσει για το πρόβλημα και άλλη μία για να μου πει ότι τώρα μπορεί να λυθεί και να πάω στο σέρβις για να το κανονίσω. Όμως πέρασε ενάμισης χρόνος από την πρώτη επιστολή μέχρι να αντικατασταθεί ο αερόσακος.
Δηλαδή, και στις δυο περιπτώσεις το 18μηνο χρειάστηκε για να εφαρμοστεί η ανάκληση...
-
-
Και στην ΤΟΥΟΤΑ υπηρχε ανακληση για αεροσακο οδηγου στο YARIS και το ειχα δει online πριν κανα χρονο αλλα προχθες μου το εκαναν κατα το ετησιο σερβις ...
-
Άλλο αξιοπιστία και άλλο οδηγική απόλαυση.Καποια αυτοκίνητα πραγματικά χαίρεσαι να τα οδηγείς αλλά να τα βλέπεις και άλλα να τα αγοράζεις.Η έρευνα αξιοπιστίας που βγάζουν κατα καιρούς κάποιοι οργανισμοί δεν τους έχω Ευαγγέλιο..Ειχα Kia picanto2004 και το μόνο σε 10 χρόνια 2 λάμπες άλλαξα, είχα Seat leon 2002 και είχα 2ο σπίτι την αντιπροσωπεία τώρα έχω το S cross της Suzuki diesel και είχα πολλά προβλήματα παρόλα αυτά το γουστάρω σαν αυτοκίνητο αλλά δεν το συγκρίνω σε οδηγική απόλαυση με κάποια άλλα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.Μην φθάνουμε στα άκρα... Ελπίζω το θεμα με τις BMW να λυθεί γρήγορα γιατί αν πολύ σοβαρό....
-
Ξεκίνησαν με 120χιλ αυτοκίνητα, πήγαν στα 620χιλ και ανεβαίνουν. Στην αρχή ήταν μόνον τα δίλιτρα ντήζελ μια τριετίας, μετά έβαλαν και τα εξακύλινδρα... Και αναφέρεται περίπτωση στο ίντερνετ όπου η BMW αρνήθηκε να αποζημιώσει παθόντα γιατί 'το αυτοκίνητο κάηκε ολοσχερώς και δεν κατέστη δυνατή η εξακρίβωση της αιτίας της πυρκαγιάς'.
-
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Mia-akomh-BMW-stis-floges-sthn-Ellada_203017.asp?a=6
4o bmw που καίγεται τους τελευταιους μηνες στην Ελλαδα! η άτυχη κατοχος είχε την 116d μοντελο του 14 και καηκε ο κινητηρας και το μισο το αμαξι, ευτυχως προλαβε να βγει. Πήρε φωτια χωρίς καμια προειδοποίηση. Το αμαξι το ειχε παει τον Νοεμβριο για ελεγχο κατόπιν ανακλησεις αλλα τα ειχαν βρει όλα μπομπα οι μηχανικάρες!!!
-
Και άλλη bmw , η δεύτερη σε λίγες μέρες 116d μοντέλο 16 πήρε φωτιά σε φανάρι της Κηφισιάς!
-
Μεροκαματάκι κανονικό με το θέμα το συγκεκριμένο εντυπο
-
Μεροκαματάκι κανονικό με το θέμα το συγκεκριμένο εντυπο
Αυτο εχεις να πεις;;; Το προβλημα ειναι ποιος βγαζει στην φορα την premium ξεφτιλα;;;;
Εμενα με ενοχλει η γενικοτερη και κατ'επεκταση ελληνικη επισημη γαργαρα!
Δεν μιλαμε πλεον για μια ανακληση ρουτινας αλλα για αμεση εκθεση σε κυνδινο ανθρωπινης ζωης.......
-
Αν υπηρχε σοβαρότερη πηγή θα ασχολιομουν, αλλά το συγκεκριμενο ουτε για χαρτι τουαλέτας
-
Εχεις μπεμπα;;;;ρητορικη ερωτηση,μην απαντησεις......
-
Μεροκαματάκι κανονικό με το θέμα το συγκεκριμένο εντυπο
δλδ δεν εχουν καει αυτα τα αμαξια που αναφερονται στα αρθρα? ειναι απατη? να φανταστω οτι η bmw τους εχει ταραξει στις αγογες? σωστα? τι όχι? μα αφου την συκοφαντουν!
το οτι ο ειδικος τυπος τα πιανει για να ζησει το ξερουν και οι πετρες! ομως τα πιανουν και αυτοι που μιλουν για γερμανικη υπεροχη και για πριμιουμ μαρκες! τι όχι ? απλα ενθουσιαζονται απο την ποιοτητα?!
πρωτοφανης παντως η διακαιολογια! ουτε η bmw δεν την επικαλείται!
https://www.greekzone.gr/ti-trechei-me-tis-bmw-stin-ellada-pire-fotia-kai-trito-montelo-video/
Aπο την δυσκολια ανευρευσης των ειδησεων για τις φωτιες βλεπεις ποιος τα πιανει για να μην μεταδωσει την ειδηση! Πχ το πρωτο θεμα αναφερει για φωτια αλλα δεν γραφει την μαρκα!! γιατί αραγε ? μεροκαματακι?
-
΄Εχω ασχοληθεί με την BMW όσο με καμία εταιρεία (4 είχα από δαύτες και 2 Μίνι, + 2 οικογενειακά). Όσο εξαιρετικά είναι τα αυτοκίνητά της, άλλο τόσο απαράδεκτη (εξαιρείται η BMW US λόγω άλλης εταιρείας και νόμων) είναι στο θέμα εγγυήσεων, ανακλήσεων και γενικά 'γαργάρας' των προβλημάτων. Ίσως κάποιοι θυμούνται τα μοτέρ των Μ3 Ε46 που απλά ήταν θέμα χρόνου να σπάσουν....μόνο στις ΗΠΑ κάλυπτε το πρόβλημα η BMW, στην Ευρώπη πλήρωναν κανονικά οι κάτοχοι και μιλάμε για αρκετές χιλιάδες Ευρώ.
Οπότε μην περιμένουμε και πολλά ούτε από την BMW AG ούτε από την BMW Hellas. Και γιατί άλλωστε να κάνουν κάτι? Αφού πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια, όπως και το VAG.
-
Tα M5 V10 έσπαγαν.
-
Tα M5 V10 έσπαγαν.
Και ο S65 (V8) της του Μ3 Ε92 (έκανα λάθος πριν εκ παραδρομής και έγραψα Ε46).
Μεγάλο πρόβλημα με τα Rod Bearings, πρόωρη φθορά σε όλα. Πολύ μεγάλο πρόβλημα και στις ΗΠΑ είχε γίνει χαμός. Στο bmwforum επίσης όσοι την είχαν αντιμετώπισαν πρόβλημα με τεράστιο κόστος επισκευής.
-
Από την άλλη στην Μ3 Ε46 δε σκιζόταν το σασσί;
-
Από την άλλη στην Μ3 Ε46 δε σκιζόταν το σασσί;
Ναι , αλλά οχι μονο στην Μ3
-
Εδω όμως περα απο την γαργαρα των εταιρειών που εννοείται παίζονται εκατομμύρια βλεπουμε και τον εθελοτυφλισμό των κατόχων ή των οπαδων της μαρκας. Τα αμαξια που έχουν πάρει φωτια εδω στην ελλαδα , ασε την ευρωπη είναι από τα δημοφιλέστερα μοντελα πχ 116d ! που κυκλοφορούν χιλιάδες στους ελληνικούς δρόμους και δεκάδες κατοχοι που μπαινουν διαβάζουν και γράφουν και εδω. Ένας δεν μπήκε να ενημερώσει αν προβληματίζεται, αν σκεφτεται να πάρει την bmw , αν την πήρε , αν του απάντησαν , τι του απαντησαν , αν του ζήτησαν να παει το αμαξι για έλεγχο! δεκαδες ερωτήματα μηδεν ενημέρωση!
κανονική ομερτα!
μην φοβάστε παιδιά όσο και να το κρύβετε καλύτερη τιμή δεν θα πάρετε στους εμπόρους για ενα ντίζελ 5-6 ετών εκεί στα 9.000 θα σας το πάρουν ( η προπέλα μοσχοπουλιέται μόνο οταν είναι του κουτιου, όταν παλιώσει έχει χαμηλότερη τιμή και από το s cross μου - τσεκαρισμένο αυτό!).
Bmw .... Λαμπάδες!!!