Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 277
    • 278
    • 31 / 278
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    146
    5555
    206664
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Γνώμη μου είναι πως αν πρόκειται στα ίδια λεφτά, όπως ειπώθηκε το Focus Active είναι καλύτερο σε όλα εκτός απ' το χώρο αποσκευών που μάλλον είναι λίγο μικρότερος απ' το Puma (δεν έχω δει Puma ακόμη) και  με βάση τη 'λογική', εφόσον κανένα τους δεν έχει τετρακίνηση, γιατί να μη προτιμήσει κάποιος το 'υπερυψωμένο hatchback'. ( προσωπικά βρίσκω και πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά το Focus, τουλάχιστον συγκρίνοντας φωτογραφίες).

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.

        Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ει αι διπλάσιος

        Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • L
          lap last edited by

          Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.

          Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ειναι διπλάσιος

          Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό

          Γενικά στο focus αντιλαμβανεσαι γιατί είναι τόσο διάσημη η Ford. Εντάξει είναι βαρετό σχεδιαστικά και κάπως τετράγωνο στο εσωτερικο του αλλά είναι πραγματικά ποιοτικό και προσεγμένο αυτοκίνητο.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            aposkieros4 last edited by

            Πήγα και εγώ και είδα το puma σήμερα. Οι χώροι πίσω εξαιρετικά περιορισμένοι, οριακά χώραγα από πίσω μου (1.85,95), καμία σχέση με το focus. Ο πωλητής είπε πως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων υπάρχει στην titanium για λίγα κομμάτια ακόμα και στη συνέχεια θα χρεώνεται επιπλέον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • fanis75
              fanis75 moderator @hountalas last edited by

              Και ένα ακόμα μου είπε πως ήρθε και puma st line αλλά δεν έχει αρκετά πραγματούδια του st line x. Ωστόσο είναι σε καλή τιμή κοντά στα 22.000 και αυτό.

              Ναι το ST Line είχε ανακοινωθεί από την αρχή αλλά είχαν πει ότι θα έρθει Ιανουάριο Ελλάδα, τελικά ήρθε Μάρτιο. Εαν είναι στιςίδιες τιμές με το Titanium ίσως να συμφέρει, δεν έχω σει αναλυτικά τιμές και κόστος εξοπλισμού.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                aikibill @lap last edited by

                Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.

                Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ειναι διπλάσιος

                Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό

                Γενικά στο focus αντιλαμβανεσαι γιατί είναι τόσο διάσημη η Ford. Εντάξει είναι βαρετό σχεδιαστικά και κάπως τετράγωνο στο εσωτερικο του αλλά είναι πραγματικά ποιοτικό και προσεγμένο αυτοκίνητο.

                Να είχε και λίγο μεγαλύτερο πορτπαγκαζ.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hountalas last edited by

                  Δίλημμα λοιπόν η προσφορά αυτή στο focus st line που με ενδιαφέρει.

                  Αξίζει το puma τα +3000 ευρώ για αυτά που προσφέρει? Αξίζει εννοώ να πάρει καποιος το puma ενω άνετα κάνει την δουλειά του με focus st line.

                  Αφήνουμε το focus με mh που έρχεται και αγοράζουμε το ήδη υπάρχον?

                  Υπάρχει ανταγωνισμός σήμερα σε αυτή την τιμή στο focus?

                  Πωπω που έμπλεξα χεχε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanasis82 @fanis75 last edited by

                    1. Το Focus είναι ξεκάθαρα καλύτερο αυτοκίνητο από το Puma σχεδόν στα πάντα! Έχω οδηγήσει ST Line & Active Focus και έχουν απίστευτη ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά, αρκετά καλύτερη από το Puma το οποίο επίσης είναι πολύ καλό.

                    1. Αξίζει το Mhev για εμένα, κυρίως λόγω ευκολίας μεταπώλησης, αφού σε 2-3 χρόνια ο,τιδήποτε μη υβριδικό (η πλειοψηφία του κόσμου δεν γνωρίζει τις διαφορές) δεν θα πουλιέται εύκολα ενώ το υβριδικό στο όνομα του μοντέλου θα το κάνει πιο θελκτικό.

                    Φανη επειδή θυμάμαι είχες γράψει για τεστ ντραιβ του active, εχουν μεγαλη αποκλιση οδηγικά από το st-line?

                    επειδη στα 40 μας πλεον κοιταμε και παραπανω την ανεση στο ταξιδι, και οχι τοσο το χαμηλωμενο αμαξωμα και τις κοκκινες ραφες..

                    περιμενω πως και πως το mild hybrid το καλοκαιρι, και επειδη δεν βρισκεται εδω στα βορεια σε αντιπροσωπεια για td τουλαχιστον η active εκδοση του focus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      doom1983 last edited by

                      το puma θα πουλήσει λογω σχεδιασμού και μοδας. Απέναντι στο focus ειναι εμφανως υποδεέστερο σε ποιότητα, χωρους, ανεση, οδικη συμπεριφορά. Το focus δειχνει ηδη γερασμένο και άτολμο σχεδιαστικά στα δικά μου μάτια,αναμεσα στα 2 θα επελεγα puma μονο και μονο για την εφανιση, ειδικά αν ηθελα και μικροτερο αμαξωμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @thanasis82 last edited by

                        Φανη επειδή θυμάμαι είχες γράψει για τεστ ντραιβ του active, εχουν μεγαλη αποκλιση οδηγικά από το st-line?

                        επειδη στα 40 μας πλεον κοιταμε και παραπανω την ανεση στο ταξιδι, και οχι τοσο το χαμηλωμενο αμαξωμα και τις κοκκινες ραφες..

                        Με μια επιφύλαξη, γιατί δεν το πίεσα τόσο όσο το ST Line (ήταν άλλη αντιπροσωπεία και δεν το πήρα μόνος μου), οι διαφορές ήταν ελάχιστες. Τόσο μικρές που μόνο στο όριο βλέπεις την διαφορά, για εμένα.

                        Από την άλλη να πώ ότι είναι τόσο άνετο το ST Line (44 εγώ και θέλω ανέσεις επίσης!) που άνετα το είχα για καθημερινό αυτοκίνητο. Φυσικά το Active είναι λίγο πιο άνετο, αλλά όχι τίποτα το φοβερό. Βασικά θα ήμουν σε μεγάλο δίλλημα και μάλλον θα κατέληγα στο Active, κυρίως λόγω της ποιότητα των δρόμων στην Ελλάδα, εφόσον η διαφορά τιμής ήταν λογική. Αλλιώς ST Line χωρίς 2 σκέψη....τόσο άνετο δεν το περίμενα με τιποτα!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          thinwhiterope last edited by

                          Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!

                          Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?

                          Γιατί μονο στο θέμα υβριδικό/κατανάλωση υστερεί τό focus σε σχέση με το puma, εκτός από τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            abi last edited by

                            Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;

                            Επισης η προσφορά για το focus active και το απλό ισχύει και για το αυτόματο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              aikibill @thinwhiterope last edited by

                              Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!

                              Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?

                              Γιατί μονο στο θέμα υβριδικό/κατανάλωση υστερεί τό focus σε σχέση με το puma, εκτός από τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ

                              δεν είναι και αναγκαστικό να ακριβύνει, ενδεχόμενος η μείωση στα τέλη ταξινομισης να πληρώνει το πρόσθετο κόστος της 48βολτης μπαταρίας. Θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει για να δούμε την τιμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                thanasis82 last edited by

                                Φάνη χίλια ευχαριστώ για το ποστ

                                hountalas παρόμοια διλήμματα έχω κι εγώ, αν και λογικά θα περιμένω το καλοκαίρι το mh

                                όσον αφορά την τιμή όπως λέει και ο Aikibill, ενώ επιπλέον λίγο θα συνεισφέρει το 50% των τελών ταξινόμησης λόγω υβριδικότητας όπως και στο puma

                                από την άλλη μήπως αυξηθεί η τιμή εαν αλλάξουν και τον πίνακα οργάνων και τον κάνουν ψηφιακό σαν το puma?

                                οπότε σε κατάσταση αναμονής εν όψει ανακοινώσεων και λανσαρίσματος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @abi last edited by

                                  Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?

                                  Κανείς δεν γνωρίζει (ούτε καν ο product manager της FMH). Η λογική λέει ότι δεν θα ανέβει, γιατί θα επιβαρύνεται με 50% λιγότερο τέλος ταξινόμησης. Από την άλλη πλευρά, το marketing λέει ότι θα ανέβει γιατί θα πουλάει την 'υβριδικότητα'. Προσωπικά πιστεύω ότι θα την ανεβάσουν λίγο στο 125αρι (ή θα μείνει στα ίδια επίπεδα) και θα ανέβει αρκετά στο 155αρι.

                                  Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;

                                  Κατά 99% τον Μάιο, αφού - εαν δεν αλλάξει κάτι - Απρίλιο θα μπεί σε παραγωγή τόσο το αυτόματο όσο και ο diesel.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • E
                                    ernest @fanis75 last edited by

                                    abi wrote:

                                    Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;

                                    Κατά 99% τον Μάιο, αφού - εαν δεν αλλάξει κάτι - Απρίλιο θα μπεί σε παραγωγή τόσο το αυτόματο όσο και ο diesel.

                                    Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;

                                    Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @ernest last edited by

                                      Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;

                                      Για του διπλού συμπλέκτη, δυστυχώς (για εμένα), είναι επιβεβαιωμένο. Για το εαν θα μπαίνει στο υβριδικό, δεν το ξέρω δεν έχω καταφέρει να βρω 100% έγκυρες πληροφορίες.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        costasar @fanis75 last edited by

                                        Ernest wrote:

                                        Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;

                                        Για του διπλού συμπλέκτη, δυστυχώς (για εμένα), είναι επιβεβαιωμένο. Για το εαν θα μπαίνει στο υβριδικό, δεν το ξέρω δεν έχω καταφέρει να βρω 100% έγκυρες πληροφορίες.

                                        από τα ξένα reviews που έχω διαβάσει/δει πάντως (και είναι πολλά γιατί με ενδιαφέρει και εμένα το αυτοκίνητο) όλοι έλεγαν ότι το αυτόματο θα είναι μόνο με τον απλό κινητήρα. Μακάρι να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          μυστηρια πραγματα η φορντ δεν σε αφηνει να παρεις το ηπια υβριδικο με αυτοματο και η βαγκ δεν σε αφηνει να παρεις ηπια υβριδικο χωρις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            hountalas last edited by

                                            Καθώς προσπαθώ να καταλήξω σε κάποιο όχημα μου πέρασε η ιδέα από το μυαλό ...

                                            Στα 24.100 του puma αγοράζω golf life με αλλαγή στην ζάντα στα 24.500. Έχει καλό εξοπλισμό από οτι ειδα δεν λείπει κατι τραγικό.

                                            Και μήπως το παρατραβάω αν σκεφτώ για α3 sportback 1.0?? Είδα το audi άδειο του λείπουν πραγματάκια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 31 / 278
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr