-
Γνώμη μου είναι πως αν πρόκειται στα ίδια λεφτά, όπως ειπώθηκε το Focus Active είναι καλύτερο σε όλα εκτός απ' το χώρο αποσκευών που μάλλον είναι λίγο μικρότερος απ' το Puma (δεν έχω δει Puma ακόμη) και με βάση τη 'λογική', εφόσον κανένα τους δεν έχει τετρακίνηση, γιατί να μη προτιμήσει κάποιος το 'υπερυψωμένο hatchback'. ( προσωπικά βρίσκω και πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά το Focus, τουλάχιστον συγκρίνοντας φωτογραφίες).
-
Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.
Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ει αι διπλάσιος
Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό
-
Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.
Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ειναι διπλάσιος
Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό
Γενικά στο focus αντιλαμβανεσαι γιατί είναι τόσο διάσημη η Ford. Εντάξει είναι βαρετό σχεδιαστικά και κάπως τετράγωνο στο εσωτερικο του αλλά είναι πραγματικά ποιοτικό και προσεγμένο αυτοκίνητο.
-
Πήγα και εγώ και είδα το puma σήμερα. Οι χώροι πίσω εξαιρετικά περιορισμένοι, οριακά χώραγα από πίσω μου (1.85,95), καμία σχέση με το focus. Ο πωλητής είπε πως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων υπάρχει στην titanium για λίγα κομμάτια ακόμα και στη συνέχεια θα χρεώνεται επιπλέον.
-
Και ένα ακόμα μου είπε πως ήρθε και puma st line αλλά δεν έχει αρκετά πραγματούδια του st line x. Ωστόσο είναι σε καλή τιμή κοντά στα 22.000 και αυτό.
Ναι το ST Line είχε ανακοινωθεί από την αρχή αλλά είχαν πει ότι θα έρθει Ιανουάριο Ελλάδα, τελικά ήρθε Μάρτιο. Εαν είναι στιςίδιες τιμές με το Titanium ίσως να συμφέρει, δεν έχω σει αναλυτικά τιμές και κόστος εξοπλισμού.
-
Το focus εχει εξαιρετικο κιβώτιο, αρκετά ανωτερο του Puma.
Ο χώρος για τα πόδια του οδηγού ειναι διπλάσιος
Ο χώρος για τους πίσω θυμίζει ιαπωνικό πολυμορφικό
Γενικά στο focus αντιλαμβανεσαι γιατί είναι τόσο διάσημη η Ford. Εντάξει είναι βαρετό σχεδιαστικά και κάπως τετράγωνο στο εσωτερικο του αλλά είναι πραγματικά ποιοτικό και προσεγμένο αυτοκίνητο.
Να είχε και λίγο μεγαλύτερο πορτπαγκαζ.....
-
Δίλημμα λοιπόν η προσφορά αυτή στο focus st line που με ενδιαφέρει.
Αξίζει το puma τα +3000 ευρώ για αυτά που προσφέρει? Αξίζει εννοώ να πάρει καποιος το puma ενω άνετα κάνει την δουλειά του με focus st line.
Αφήνουμε το focus με mh που έρχεται και αγοράζουμε το ήδη υπάρχον?
Υπάρχει ανταγωνισμός σήμερα σε αυτή την τιμή στο focus?
Πωπω που έμπλεξα χεχε
-
- Το Focus είναι ξεκάθαρα καλύτερο αυτοκίνητο από το Puma σχεδόν στα πάντα! Έχω οδηγήσει ST Line & Active Focus και έχουν απίστευτη ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά, αρκετά καλύτερη από το Puma το οποίο επίσης είναι πολύ καλό.
- Αξίζει το Mhev για εμένα, κυρίως λόγω ευκολίας μεταπώλησης, αφού σε 2-3 χρόνια ο,τιδήποτε μη υβριδικό (η πλειοψηφία του κόσμου δεν γνωρίζει τις διαφορές) δεν θα πουλιέται εύκολα ενώ το υβριδικό στο όνομα του μοντέλου θα το κάνει πιο θελκτικό.
Φανη επειδή θυμάμαι είχες γράψει για τεστ ντραιβ του active, εχουν μεγαλη αποκλιση οδηγικά από το st-line?
επειδη στα 40 μας πλεον κοιταμε και παραπανω την ανεση στο ταξιδι, και οχι τοσο το χαμηλωμενο αμαξωμα και τις κοκκινες ραφες..
περιμενω πως και πως το mild hybrid το καλοκαιρι, και επειδη δεν βρισκεται εδω στα βορεια σε αντιπροσωπεια για td τουλαχιστον η active εκδοση του focus
-
το puma θα πουλήσει λογω σχεδιασμού και μοδας. Απέναντι στο focus ειναι εμφανως υποδεέστερο σε ποιότητα, χωρους, ανεση, οδικη συμπεριφορά. Το focus δειχνει ηδη γερασμένο και άτολμο σχεδιαστικά στα δικά μου μάτια,αναμεσα στα 2 θα επελεγα puma μονο και μονο για την εφανιση, ειδικά αν ηθελα και μικροτερο αμαξωμα
-
Φανη επειδή θυμάμαι είχες γράψει για τεστ ντραιβ του active, εχουν μεγαλη αποκλιση οδηγικά από το st-line?
επειδη στα 40 μας πλεον κοιταμε και παραπανω την ανεση στο ταξιδι, και οχι τοσο το χαμηλωμενο αμαξωμα και τις κοκκινες ραφες..
Με μια επιφύλαξη, γιατί δεν το πίεσα τόσο όσο το ST Line (ήταν άλλη αντιπροσωπεία και δεν το πήρα μόνος μου), οι διαφορές ήταν ελάχιστες. Τόσο μικρές που μόνο στο όριο βλέπεις την διαφορά, για εμένα.
Από την άλλη να πώ ότι είναι τόσο άνετο το ST Line (44 εγώ και θέλω ανέσεις επίσης!) που άνετα το είχα για καθημερινό αυτοκίνητο. Φυσικά το Active είναι λίγο πιο άνετο, αλλά όχι τίποτα το φοβερό. Βασικά θα ήμουν σε μεγάλο δίλλημα και μάλλον θα κατέληγα στο Active, κυρίως λόγω της ποιότητα των δρόμων στην Ελλάδα, εφόσον η διαφορά τιμής ήταν λογική. Αλλιώς ST Line χωρίς 2 σκέψη....τόσο άνετο δεν το περίμενα με τιποτα!
-
Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!
Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?
Γιατί μονο στο θέμα υβριδικό/κατανάλωση υστερεί τό focus σε σχέση με το puma, εκτός από τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ
-
Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;
Επισης η προσφορά για το focus active και το απλό ισχύει και για το αυτόματο;
-
Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!
Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?
Γιατί μονο στο θέμα υβριδικό/κατανάλωση υστερεί τό focus σε σχέση με το puma, εκτός από τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ
δεν είναι και αναγκαστικό να ακριβύνει, ενδεχόμενος η μείωση στα τέλη ταξινομισης να πληρώνει το πρόσθετο κόστος της 48βολτης μπαταρίας. Θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει για να δούμε την τιμή.
-
Φάνη χίλια ευχαριστώ για το ποστ
hountalas παρόμοια διλήμματα έχω κι εγώ, αν και λογικά θα περιμένω το καλοκαίρι το mh
όσον αφορά την τιμή όπως λέει και ο Aikibill, ενώ επιπλέον λίγο θα συνεισφέρει το 50% των τελών ταξινόμησης λόγω υβριδικότητας όπως και στο puma
από την άλλη μήπως αυξηθεί η τιμή εαν αλλάξουν και τον πίνακα οργάνων και τον κάνουν ψηφιακό σαν το puma?
οπότε σε κατάσταση αναμονής εν όψει ανακοινώσεων και λανσαρίσματος
-
Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, ξέρουμε ποσο περιπου θα ανέβει η τιμή του focus όταν μπει ο mild hybrid?
Κανείς δεν γνωρίζει (ούτε καν ο product manager της FMH). Η λογική λέει ότι δεν θα ανέβει, γιατί θα επιβαρύνεται με 50% λιγότερο τέλος ταξινόμησης. Από την άλλη πλευρά, το marketing λέει ότι θα ανέβει γιατί θα πουλάει την 'υβριδικότητα'. Προσωπικά πιστεύω ότι θα την ανεβάσουν λίγο στο 125αρι (ή θα μείνει στα ίδια επίπεδα) και θα ανέβει αρκετά στο 155αρι.
Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;
Κατά 99% τον Μάιο, αφού - εαν δεν αλλάξει κάτι - Απρίλιο θα μπεί σε παραγωγή τόσο το αυτόματο όσο και ο diesel.
-
abi wrote:
Ξέρουμε Ποτέ έρχεται το puma με αυτόματο σασμαν;
Κατά 99% τον Μάιο, αφού - εαν δεν αλλάξει κάτι - Απρίλιο θα μπεί σε παραγωγή τόσο το αυτόματο όσο και ο diesel.
Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;
-
Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;
Για του διπλού συμπλέκτη, δυστυχώς (για εμένα), είναι επιβεβαιωμένο. Για το εαν θα μπαίνει στο υβριδικό, δεν το ξέρω δεν έχω καταφέρει να βρω 100% έγκυρες πληροφορίες.
-
Ernest wrote:
Φάνη έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι διπλού συμπλέκτη και ότι θα μπαίνει μόνο στον 'απλό' 125άρι και όχι στον υβριδικό;
Για του διπλού συμπλέκτη, δυστυχώς (για εμένα), είναι επιβεβαιωμένο. Για το εαν θα μπαίνει στο υβριδικό, δεν το ξέρω δεν έχω καταφέρει να βρω 100% έγκυρες πληροφορίες.
από τα ξένα reviews που έχω διαβάσει/δει πάντως (και είναι πολλά γιατί με ενδιαφέρει και εμένα το αυτοκίνητο) όλοι έλεγαν ότι το αυτόματο θα είναι μόνο με τον απλό κινητήρα. Μακάρι να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.
-
μυστηρια πραγματα η φορντ δεν σε αφηνει να παρεις το ηπια υβριδικο με αυτοματο και η βαγκ δεν σε αφηνει να παρεις ηπια υβριδικο χωρις
-
Καθώς προσπαθώ να καταλήξω σε κάποιο όχημα μου πέρασε η ιδέα από το μυαλό ...
Στα 24.100 του puma αγοράζω golf life με αλλαγή στην ζάντα στα 24.500. Έχει καλό εξοπλισμό από οτι ειδα δεν λείπει κατι τραγικό.
Και μήπως το παρατραβάω αν σκεφτώ για α3 sportback 1.0?? Είδα το audi άδειο του λείπουν πραγματάκια
Ford Puma 2019