-
Ε καλά βουλωμένο γραμμα διαβάζεις ότι θα προωθηθούν τα ηλεκτρικά και θα ποινικοποιηθουν τα diesel στο μέλλον.
-
Μάλιστα είναι μη συνταγματικό αν μου επιτρέπεται ο όρος και ενάντια στο αίσθημα περι λελογισμενης και ισης φορολογικης επιβαρυνσης, αν έχουν κάποιοι πολίτες μειωμένη επιβάρυνση φόρου του καυσιμου του αυτοκινήτου τους για τις μετακινησεις τους και κάποιοι άλλοι όχι, λόγω του οτι υπαρχουν επαγγελματίες οδηγοί.
Πόσο μάλλον όταν οι περισσότεροι χωρίς ουρια και διαφορετικά όρια ρύπων επιβαρύνουν το δημόσιο σύστημα υγείας, που το πληρώνουν και οι κάτοχοι βενζινοκινητων.
Υπάρχει δηλαδή ένας έμμεσος διαχωρισμός των φορολογουμένων.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Γύρε, αυτά που λες είναι σωστά βάσει της κοινής λογικής όσον αφορά την ίση φορολογική επιβάρυνση, αλλά αποδεδειγμένα άνευ εφαρμογής καθώς έχουν κατά συρροή καταπατηθεί από το σύγχρονο ελληνικό κράτος. Καμία από τις οικονομικές και φορολογικές πολιτικές του δεν είχε στόχο την δίκαιη κατανομή των φορολογικών βαρών και μπορώ να σου πω ούτε καν και της ισονομίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι διαφορετικοί φορολογικοί συντελεστές και απαλλαγές στη φορολογία των φυσικών προσώπων, ανάλογα με το αν είναι υπάλληλοι, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι ή επιχειρηματίες. Καραμπινάτη αντισυνταγματικότητα!
Τα επόμενα που γράφεις περί ουρίας, ντιζελοκίνητων και βενζινοκίνητων είναι βεβαίως τραβηγμένα από τα μαλλιά. Κάθε επιλογή που κάνουμε στη ζωή μας οδηγεί σε διαφορετική επιβάρυνση για το δημόσιο σύστημα υγείας και γενικότερα για τον κρατικό κορβανά. Καπνίζεις - επιβαρύνεις. Δεν αθλείσαι - επιβαρύνεις. Οδηγείς πολλά κυβικά - επιβαρύνεις. έχεις μεγάλο σπίτι - επιβαρύνεις κ.ο.κ.
-
Ε καλά βουλωμένο γραμμα διαβάζεις ότι θα προωθηθούν τα ηλεκτρικά και θα ποινικοποιηθουν τα diesel στο μέλλον.
Εγώ δεν είπα ότι διαβάζω βουλωμένο γράμμα. Απαντάω σε κάποιον που ανακάλυψε το 2020 το θαύμα της πετρελαιοκίνησης.
-
...
Εσύ ποντάρεις στο diesel, και εγώ ποντάρω στο ηλεκτρικό λοιπόν... Γεροί να είμαστε, και θα δούμε ποιος θα δικαιωθεί.
Εννοείτε το ποντάρισμα το έχεις κερδίσει αν βάλεις ορίζοντα 20ετιας ,μέχρι τότε όμως εγώ θα κάνω οικονομία αγοράζοντας φτηνά ντίζελ αυτοκίνητα από φοβισμένους και αποκλεισμένους καταναλώνοντας το καύσιμο των καρτελ
-
Συμφωνώ 90% σην πρώτη παραγραφο καθως αφήνω απ έξω τους δημ. Υπαλλήλους, διότι σε αυτούς η ροη των κεφαλαίων και συνεπώς και μισθού προέρχεται από τον ισολογισμό του κράτους, ο οποίος συντάσσεται από αυτούς που φορολογουν τις υπολλοιπες επαγγελματικές ομάδες. Άσε που η αναδιανομή των φόρων και η συμβολή στα κρατικά εσοδα έχουν υψηλότερο συντελεστή στους δημ υπαλλήλους.
(Αυτό είναι κάτι που δεν το αντιλαμβάνονται όσοι δεν ασχολούνται με μακροοικονομικά στοιχεία. Το λέω για άλλες συζητήσεις όχι για αυτήν.)
Οι επιχειρηματίες, ιδ υπαλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματιες, γεωργοι και όσοι έχουν ατομική επιχείρηση αντιμετωπίζουν και το στοιχείο του ρίσκου κατά την ροή κεφαλαίων, οπότε μια κάπως διαφορετική αντιμετώπιση απο ότι στους δη. υπαλ είναι λογική, όχι τεράστια φυσικά, αλλά μια υπαρκτή
Στη δεύτερη παραγραφο διαφωνώ με την γενική περιγραφή. Δηλαδή ξεχωρίζω την παθητική βλάβη της υγείας και την ενεργητική που είναι αποτέλεσμα των επιλογών του ατόμου.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Παράδειγμα ο νόμος περί καπνίσματος, εξαιρετικός και χιλιά μπραβο για την θεσπιση αλλα και τηρηση του.
Τα adblue κτλ τα αναφερω διοτι π.χ ένα υβριδικό ή έστω ένα απλό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο παράγει 100δες φορές λιγότερα Nox μέσα στον αστικό ιστό καθώς οι υψηλές τιμές αυτου αλλά και αλλων ρύπων των diesel, σύμφωνα με τους επιστημονες, επιφέρει ακόμα και θανάτους, λόγω παθητικής εκθεσης.
Οπότε βρισκω ακόμα πιο παράλογο ένα καύσιμο να έχει έκπτωση φόρου όταν μαλιστα συμβάλει περισσότερο, μέσω τουλάχιστον των παλαιότερων diesel, σε προβληματα της υγειας και στην επιβαρυνση του συστηματος υγειας που το πληρωνουν μεσω φορων και οι υπολοιποι χωρις diesel οχημα.
-
Οι επιχειρηματίες, ιδ υπαλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματιες, γεωργοι και όσοι έχουν ατομική επιχείρηση αντιμετωπίζουν και το στοιχείο του ρίσκου κατά την ροή κεφαλαίων, οπότε μια κάπως διαφορετική αντιμετώπιση απο ότι στους δη. υπαλ είναι λογική, όχι τεράστια φυσικά, αλλά μια υπαρκτή
Προσωπική μου άποψη είναι ότι καμία διαφοροποίηση στη φορολόγηση του εισοδήματος των φυσικών προσώπων δεν δικαιολογείται και δεν είναι σύμφωνη με την αρχή της ισονομίας και της δίκαιης κατανομής των βαρών. Και για να το πάω παραπέρα, οποιαδήποτε διαφοροποίηση στη φορολόγηση του εισοδήματος φυσικών προσώπων ανάλογα με την επαγγελματική ομάδα (είτε με θέσπιση διαφορετικών φορολογικών συντελεστών είτε με κατάργηση του αφορολόγητου είτε με κατάργηση των ελαφρύνσεων ή απαλλαγών) είναι αντισυνταγματική κατά την ταπεινή μου άποψη.
Επί παραδείγματι, επί Σαμαρά έκανα μια άσκηση και υπολόγισα ότι θεία μου με εισόδημα 22.500 από σύνταξη κι ενοίκιο πλήρωνε 2.200 Ευρώ φόρο (4300 - 2100 ελάφρυνση λόγω αποδείξεων). Τον ίδιο φόρο πλήρωνα εγώ ως ελεύθερος επαγγελματίας με 6.000 φορολογητέο εισόδημα (26% από το πρώτο Ευρώ = 1550 + 650 τέλος επιτηδεύματος)! Απλώς απαράδεκτο!
Θα μου ξεκινήσετε μετά βεβαίως την κουβέντα περί φοροδιαφυγής κτλ... Κι εδώ έχω να πω δυο πράγματα: α) Δεν είναι δυνατό να φορολογείς κάθε ελεύθερο επαγγελματία σαν φοροφυγά εκ προοιμίου, γιατί ούτε δίκαιο είναι ούτε μέτρο κατά της φοροδιαφυγής (το αντίθετο μάλιστα) και β) Σε συνέχεια του παραπάνω, αδυνατώντας ως κράτος να πατάξεις τη φοροδιαφυγή, πιο σωστό (ή λιγότερο λάθος, αν προτιμάτε) είναι να βάλεις ένα ποσοστιαίο τεκμαρτό καπέλο στα έσοδα μου ή μια αντίστοιχη τεκμαρτή μείωση στα έξοδα μου, ώστε να προκύψει μεγαλύτερο φορολογητέο εισόδημα για μένα. Αυτό όμως το φορολογητέο εισόδημα που θα προκύψει για μένα ως φυσικό πρόσωπο, οφείλεις να το φορολογήσεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο για όλους, ανεξαρτήτως επαγγέλματος!
-
kyr80 wrote:
...
Εσύ ποντάρεις στο diesel, και εγώ ποντάρω στο ηλεκτρικό λοιπόν... Γεροί να είμαστε, και θα δούμε ποιος θα δικαιωθεί.
Εννοείτε το ποντάρισμα το έχεις κερδίσει αν βάλεις ορίζοντα 20ετιας ,μέχρι τότε όμως εγώ θα κάνω οικονομία αγοράζοντας φτηνά ντίζελ αυτοκίνητα από φοβισμένους και αποκλεισμένους καταναλώνοντας το καύσιμο των καρτελ
Μάλλον δεν κατάλαβες και συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια πάλι. Μεταχειρισμένα με καινούρια.....
Θα αγοράζεις φθηνά ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ diesel. Και πόσα αυτοκίνητα θα πάρεις. Άντε πήρες τώρα ένα. Που θα το πουλήσεις;;; Όχι σε 20, αλλά σε 5 χρόνια από σήμερα;;; Και πόσο θα το πουλήσεις;;; Για σίδερα;;; Στην ουσία πετάς τα λεφτά, με τα οποία νομίζεις ότι θα έχεις κάνει την γαμάτη αγορά....
Θέλεις πρακτικό και σημερινό σενάριο;;;; 500Χ diesel ξεκίνησα να πάρω και κατέληξα σε corolla hybrid(χαλαρά θα αγόραζα leaf αν έμενα μόνιμα χωριό). Πάνω κάτω ίδια λεφτά. Πόσο θα πουλιούνται σε 5 χρόνια;;; Ποιο θα έχει μεγαλύτερο κόστος χρήσης μέσα σε αυτήν την 5ετία;;;; To fiat από τα αποδυτήρια έχει 146€ τέλη κυκλοφορίας έναντι του ψορολα. Κατανάλωση μέσα στην πόλη γύρω στο 3 και στο ταξίδι 4,2... Άρα χρηματικά πάνω κάτω το ίδιο.
Και μιλάμε με σημερινές συνθήκες. Που με το πέρασμα των ετών θα γίνονται όλο και δυσμενέστερες για τα diesel.
-
Γύρε, αν και είμαι ελεύθερος επαγγελματίας (και παίρνω τα σχετικά ρίσκα) δεν συμφωνώ με την διαφοροποίηση της προσωπικής φορολόγησης βάσει επενδυτικού ρίσκου. Αυτό είναι ένα ρίσκο που αναλαμβάνουμε έκοντες - άκοντες. Το φορολογητέο εισόδημα κάθε φυσικού προσώπου πρέπει να φορολογείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Τώρα αν θες να ενισχύσεις την επιχειρηματικότητα, δώσε κίνητρα (π.χ. στην Ιταλία μέχρι πριν 3 χρόνια είχες απαλλαγή για το 140% κάποιων επενδυτικών εξόδων). Κατ' αυτό τον τρόπο μπορείς να μειώσεις τη φορολόγηση, μειώνοντας το φορολογητέο εισόδημα. Αν αντιθέτως θες να καλύψεις (ή πιστεύεις ότι θα καλύψεις) τις απώλειες από τη φοροδιαφυγή, μπορείς να κάνεις αυτό που έγραψα παραπάνω.
Κάνε δηλαδή τις προσαρμογές σου στην πηγή. Στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Όταν αποφασίσεις όμως τι έσοδα έχω τελικά από τη φορολογική μου δραστηριότητα (ανάλογα με τις τεκμαρτές ελαφρύνσεις ή επιβαρύνσεις που θα βάλεις ως κράτος) απαιτώ να φορολογήσεις το φορολογητέο εισόδημα μου με τον ίδιο τρόπο όπως όλων των άλλων!
Σχετικά με το υστερόγραφο σου, αν σου έλεγα ότι ως ελεύθερος επαγγελματίας δήλωσα 6 χιλιάρικα κέρδη από την άσκηση του επαγγέλματος μου, αντί για τα 22 χιλιάρικα που κέρδισα πραγματικά, θα με χαρακτήριζες κι εμένα ηλίθιο; Αν μετά σου έδειχνα στο εκκαθαριστικό ότι πλήρωσα εφορία τα ίδια με τη θεία μου που είχε 22 χιλιάρικα εισόδημα ως συνταξιούχος ή δημόσιος υπάλληλος, θα συνέχιζες να με λες ηλίθιο; Διευκρινίζω ότι ούτε θέλω ούτε μπορώ να το κάνω. Δεν παύει όμως να με ενοχλεί ότι το κράτος με θεωρεί εκ προοιμίου φοροφυγά, ότι τελικά πληρώνω πολύ περισσότερα από όσα θα έπρεπε και ότι το κράτος ουσιαστικά μου λέει ότι εγώ σε φορολόγησα ως φοροφυγά, οπότε εσύ αν θες να επιβιώσεις βρες τρόπο να φοροδιαφύγεις!
-
Ρε παιδιά, μη λερώνετε το θέμα των θεμάτων, την κορωνίδα του φόρουμ. Εδώ φοράμε πλερέζες, το CNG εάλω!
-
Απλά προσπαθώ να υπογραμμίσω πως λόγω του παρελθόντος οπου οι ελευθεροι επαγγελματιες δήλωναν όλοι κάτω από το αφορολόγητο, μα ολοι ομως. Ετσι εκανε ευκολη την αντίδραση του κράτους πανω τους με σκοπο να μαζέψει, λόγω χρεοκοπίας, τους απαραίτητους φόρους για να επιβιώσει.
Η επαγγελματικη ομάδα που τα προηγουμενα ετη εκανε πάρτυ, ηταν δυστυχώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Οπότε έως και σε εκδικητικό βαθμό τολμώ να πω, τους ζήτησαν τα χρωστούμενα τόσων ετών. Λάθος, και κοντόφθαλμη φυσικά πολιτικη που οδηγει περαιτερω όπως λες στην φοροδιαφυγη, αλλά οι ίδιοι έδωσαν μόνοι τους πολλα δικαιώματα.
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν να αναφέρω καθώς διάβαζα αυτά που γράψατε.
7 στους 10 ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες είχαν δηλώσει το 2008 ή 2009 αν θυμάμαι καλά (πάντως επί Αλογοσκούφη ήταν σίγουρα), κάτω από 10.000€ που ήταν το αφορολόγητο τότε. Και η σύζυγός μου, υπάλληλος σε σούπερ μάρκετ, είχε καθαρό εισόδημα 12.000€
-
Και εδώ υπάρχουν νομίζω τέτοια προγράμματα μέσω ΕΣΠΑ. Είχα διαβάσει για αρκετά από αυτά.
Αποτέλεσμα στα 3 έτη κλείνουν οι περισσότεροι. Ειχα δει κατι στατιστικα πριν κατι χρονια.
Διότι...
1.Δεν είναι επιχειρηματίες κατά βάθος (οκ αν δεν δοκιμάσεις δεν το ξέρεις.)
2.Δεν υπαρχει καποιο δυνατο κίνητρο να παλεψουν στις πρωτες δυσκολιες και προσπαθουν να βρουν θεση στο δημοσιο.
- Όσοι δεν μπορούν να μπουν στα πρόγραμμα δεν κάνουν επιχειρήσεις και προσπαθούν να χωθούν κάπου.
Τι γίνεται έτσι, μειωνουμε επί πληρωμή τους δείκτες ανεργίας και κάνουμε μια τρύπα στο νερό ως οικονομία.
Ίσως σε άλλο θρεντ θα ήταν καλύτερη αυτή η όντως ωραία όλα ποιοτική κουβέντα
Υ.γ, Α! δεν είδα ότι έγραψες και αλλα Χάρη, Οχι φυσικά δεν το κάνω προσωπικό το θέμα. Απλά προσπαθώ να υπογραμμίσω πως λόγω του παρελθόντος οπου οι ελευθεροι επαγγελματιες δήλωναν όλοι κάτω από το αφορολόγητο, μα ολοι ομως. Ετσι εκανε ευκολη την αντίδραση του κράτους πανω τους με σκοπο να μαζέψει, λόγω χρεοκοπίας, τους απαραίτητους φόρους για να επιβιώσει.
Η επαγγελματικη ομάδα που τα προηγουμενα ετη εκανε πάρτυ, ηταν δυστυχώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Οπότε έως και σε εκδικητικό βαθμό τολμώ να πω, τους ζήτησαν τα χρωστούμενα τόσων ετών. Λάθος, και κοντόφθαλμη φυσικά πολιτικη που οδηγει περαιτερω όπως λες στην φοροδιαφυγη, αλλά οι ίδιοι έδωσαν μόνοι τους πολλα δικαιώματα.
Οι σύλλογοι τους σπάνια το ανέφεραν κατά το παρελθόν και δεν πίεζαν σε μια φορολογική συνείδηση των μελών τους, μετά ήρθε η κεραμίδα στα κεφάλια τους.
Όταν το κράτος επί τόσα έτη δανειζόταν για να καλύψει τα κενά των προϋπολογισμών του, που οφείλονται εν πολλοίς στην φοροδιαφυγή, καταστρέφοντας το μέλλον των νεότερων γενεών, αυτό δεν τους ενδιέφερε και πολύ.
-
Το παράδειγμα σου Χάρη νομίζω αν κατάλαβα καλά πως έρχεται σε εναρμόνιση με αυτο που είπα.
Δεν γίνεται μια συνταξιουχος (χωρις ρισκο στο εισοδημα της) να πληρωνει το ιδιο με εναν ελευθερο επαγ. με μεγάλο ρίσκο σε μια χώρα μάλιστα σε οικονομική κρίση.
Δηλαδή πέρα από τον φορολογικό συντελεστή που ήταν τέρμα λάθος (από το πρώτο ευρώ), αλλιώς λειτουργει ένας που δεν ρισκάρει και απλά περιμένει να πάρει προαγωγή για να αυξησει το εισοδημα του και αλλιως ενας που ειναι τελειως μονος του απέναντι σε μια ελεύθερη οικονομία.
Οι φόροι έχουν στόχο να τροφοδοτήσουν με λογιστικο χρημα τις ανάγκες του κράτους, φυσικά όλοι θα συμβάλουμε αναλόγως το εισόδημα μας, απλά θεωρώ πως ενα φίλτρο ελαφρύνσης στα επαγγέλματα με μεγαλυτερο ρίσκο για να επιτευχθούν αυτά τα εισοδήματα που θα φορολογηθουν, επιφέρει μια ακόμα μεγαλύτερη δικαιοσύνη.
Π.χ ανοίγει ένας μια καφετέρια με δανεισμό και προσωπικά έξοδα, και ο άλλος είναι απλά υπάλληλος του δημ. Ποιος έχει ρίσκο για το ίδιο εισοδημα; Ποιος μπορεί απλά να καταστραφεί;;; Και άντε αυτός να το ήθελε το ρίσκο, η οικογένεια του, τι φταιει;;
(Μιλώ για κίνητρο που περα των παγίων εξόδων θα οδηγήσει σε επενδύσεις επιχειρήσεων, δεν μιλώ φυσικα για μηδέν φόρο, αλλα μια διευκολυνση στους μικρους Ελ. Επαγγελματιες κτλ..
Κι αυτό επειδή ζούμε σε ένα οικονομικό περιβάλλον που στηρίζεται σε επιχειρήσεις, καλώς ή κακώς αναλογως του τι πιστεύει ο καθένας, πρέπει να υπάρχουν κινητρα για τους μικρούς επιχειρηματίες. Μιλώ τελείως πρακτικά και όχι θεωρητικά σχεδια φορολογικης ισότητας)
Και να το παω ακομα παραπέρα θα έπρεπε ανα περιφέρειες να υπάρχουν κα άλλοι φορολογικοί συντελεστές. Αλλιώς βγαζει κάποιος 30.000 ευρώ σε μια περιφέρεια 5 εκ ανθρώπων και αλλιως σε μια των 200.000 ανθρώπους. Αλλος ανταγωνισμός, άλλο μέγεθος αγοράς, άλλες κλιματικές συνθήκες κτλ.
Με τον τρόπο αυτό θα υπήρχε και η αποκέντρωση και θα είχαμε μια πι πλούσια χώρα με καλή κατανομή του πλούτου σε όλες τις περιφέρειες.
Υ.γ Οι ηλιθιοι ελ. Επαγγ που δεν δηλώνουν τίποτα είναι αυτοί που κατέστρεψαν το σύστημα. Απλά παρτακιδες που στην τελική χάνουν. Χάνουν σε χαμηλής ποιότητας παιδεία, υγεία, δρόμους, κτλ κτλ, και δεν το καταλαβαίνουν...χαίρονται που αγόρασαν ένα μέτριο αυτοκίνητο μα τα μη δηλωθεντα και θεωρουν πως ειναι μάγκες καθώς ζουν σε ένα κράτος που ψάχνεται να μην καταρρεύσει οικονομικά.
-
Μόνο που όταν καταστράφηκαν αυτοί που δεν δήλωναν , η ανεργία πήγε στο 30 % , 500.000 έφυγαν από την χώρα και ο μισθός πήγε χαμηλότερα από την Βουλγαρία που κορόιδευαν κάποιοι ξεβλαχεμένοι από τον Κωστόπουλο .
Οι ξύστες και τα πελατάκια βέβαια απείραχτοι .
Μέχρι σήμερα με την πολιτική του κράτους , είναι ηθικό και δίκαιο να σκέφτονται αυτοί που δημιουργούν πλούτο , ότι τα χαράτσια εδώ υπάρχουν .
-
Βλέπω εξαπλώνεται και ο κορωνοϊος του αντιλογου σε άλλα sections του φόρουμ. Αφήστε βρε κάτι να μπορούμε να συζητάμε σαν άνθρωποι δίχως να το περνάμε από πολιτικό φίλτρο...
-
Κατι τετοια παλαβα βλεπεις (οπως με το cng) καθως και το ευμετάβλητο σκηνικό στην αυτοκίνηση και αναθεωρεις την αποψη σου για το leasing....
Ας φάει άλλος την απαξίωση, αν προκύψει τέτοια
-
Μόνο που όταν καταστράφηκαν αυτοί που δεν δήλωναν , η ανεργία πήγε στο 30 % , 500.000 έφυγαν από την χώρα και ο μισθός πήγε χαμηλότερα από την Βουλγαρία που κορόιδευαν κάποιοι ξεβλαχεμένοι από τον Κωστόπουλο .
Οι ξύστες και τα πελατάκια βέβαια απείραχτοι .
Μέχρι σήμερα με την πολιτική του κράτους , είναι ηθικό και δίκαιο να σκέφτονται αυτοί που δημιουργούν πλούτο , ότι τα χαράτσια εδώ υπάρχουν .
criu
θα μπορούσε να παρεξηγήσει κανείς πως λες 'καλώς ΔΕΝ δήλωναν' τα εισοδήματα;
και οι επαγγελματίες που δεν δηλώνουν εισοδήματα, πελατάκια είναι κι αυτοί, και μάλιστα με τακτικό αλισβερίσι.
Αυτή η 'δημιουργία πλούτου' τελικά, κάποιων που δηλώνουν λιγότερα εισοδήματα απ' τους υπαλλήλους τους, τρώνε λίγο κι απ' τους μισθούς 'δώρα' κλπ, τρώνε λίγο κι απ' τις εισφορές (είχαν γίνει πολύ της μόδας τα βραχιολάκια και το αυτόφορο για τα μάτια του κόσμου, πριν λίγα χρόνια), τρώνε λίγο (ή και περισσότερο) απ' το ΦΠΑ, τρώνε λίγο κι απ' το προϊόν που παραδίδουν στους πελάτες, τρώνε λίγο από δω, τρώνε λίγο από κει, εντάξει, έτσι μπορούμε όλοι να ...'παράγουμε πλούτο'!
(μαύρο, άραχνο, κι αφορολόγητο)
-
Να διακόψω λίγο την συζήτηση σας αλλά σήμερα φούλαρα και τα δύο αυτοκίνητα το βενζίνη με 1,469 και το τριςκατάρατο ( ντίζελ μωρέ) με 1,185 στο ίδιο πρατήριο Ελίν ,crystal και τα δύο καύσιμα , μπορείτε να συνεχίσετε τώρα.
-
Να μην χαλάμε το εδώ θέμα . Τα έχουμε πει και στον αντίλογο...
Και δεν με παρεξήγησες....
Θα μπορούσε να σε παρεξηγήσει βέβαια και εσένα κάποιος , ότι τα βλέπεις πολύ μονόπλευρα τα πράγματα...
Ούτε το συνδικάτο των οικοδόμων και τα άλλα σωματεία σφραγίδες που ελέγχει το κκε , δεν τα βλέπουν έτσι...
-
Να μην χαλάμε το εδώ θέμα . Τα έχουμε πει και στον αντίλογο...
Και δεν με παρεξήγησες....
Θα μπορούσε να σε παρεξηγήσει βέβαια και εσένα κάποιος , ότι τα βλέπεις πολύ μονόπλευρα τα πράγματα...
Ούτε το συνδικάτο των οικοδόμων και τα άλλα σωματεία σφραγίδες που ελέγχει το κκε , δεν τα βλέπουν έτσι...
Ναι, ξέρω φίλε, αν πει κάποιος τα πράγματα όπως αυτά είναι στην Ελλάδα, είναι 'Κουμμουνιστής', 'άθεος' που θα πάει στη κόλαση, κι ένα σωρό άλλα...
Για να γυρίσουμε πίσω στο θέμα των καυσίμων, δεν βρήκα άρθρο των 4Τ, διάβασα αλλού για το Duster με εργοστασιακό LPG (δεξαμενή στο χώρο της ρεζέρβας) με χιλιάρι ή 1.6 κινητήρα (δεν ξέρω αν ο τελευταίος είναι ατμοσφαιρικός) σε τιμές 14-15 χιλιάρικα... δηλαδή, λιγάκι παραπάνω από Panda φυσικό αέριο...
Πως φαίνεται αυτό για τους απολύτως σπαγγοραμένους όπως εμείς που ψαχνόμαστε; (άντε μετά με Dacia και φήμη κουμμουνιστή να πας για κολντ μπρου μονοποικιλιακό όταν ψοφήσει ο ιός και ξανατιγκάρουν οι καφετέριες)...
-
Τα είπα στον αντίλογο .
Δεν είπα ποτέ αυτά που γράφεις .
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά