-
...
Grand cherokee και Χ3 δεν έχουν καμία σχέση
-σε υποστήριξη τα επίσημα και εξειδικευμένα συνεργεία BMW πρέπει να είναι 20απλάσια δεν μιλάμε για προσφορά ανταλλακτικών μεταχειρισμένων και aftermarket.
-**σε πάγια έξοδα **δεν νομίζω να υπάρχει δίλιτρο Grand cherokee είναι σε αλλο επίπεδο τεκμηρίων και ΤΚ.
-**κατανάλωση **ακόμα και ντίζελ ο ινδιάνος καίει πολύ
-**οδική συμπεριφορά **δεν πάει να είναι σχεδίασης 20ετίας το bmw έχει καταπληκτικό πάτημα και επειδή έχω οδηγήσει πολλά καινούργια η μπέμπα τα βάζει κάτω άνετα αφού η πλειοψηφία βασίζεται σε πλατφόρμες χαμηλότερης κατηγορίας και η πλειοψηφία έχει άκαμπτους πίσω , υπόψη η corolla σου έχει πολλαπλούς που της προσφέρουν πολύ καλό πάτημα σκέψου οτι η bmw περνάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες εξίσου αθόρυβα , μη βιάζεσαι , με ελαστικά παρεμβύσματα, αμορτισέρ κλπ **12 ετών και 190000 χλμ **! ΔΕΝ τρίζει ΔΕΝ συντονίζει ΔΕΝ περνάει τίποτα δυσάρεστο μέσα στην καμπίνα.
Τέλος γιατί πολλοί μου το έχουν πει δεν είναι παράνομο να έχεις Ευρο 4 ντίζελ εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης ,επιτρέπεται κανονικά αλλιώς δεν θα γινόταν η μεταβίβαση .
-
-
Το ψορόλα είναι της γυναίκας μου. Εγώ πιστά,παραδοσιάκα και αντρίκια οδηγάω το ντάτσουν μου. Πετρέλαιο 3.2 κατανάλωση εντός πόλης για εγκεφαλικό....
-
Έγραψα για διαφορά 240€ στα τέλη κυκλοφορίας(το GC είναι 3λιτρο). Κατά τα άλλα δεν πιστεύω να έχουν σημαντική διαφορά. Τώρα αν πάμε για immitation ανταλλακτικά και μτχ, και service στον κυρ-Κώτσο, τότε ο λοσκω μας δεν είναι για BMW. Και προφανώς δεν έχει σχέση με το jeep, γιατί δε φαντάζεσαι που σκαρφάλωσα με τον ινδιάνο. Και όταν μετά έβγαινα στην άσφαλτο, δεν άκουγες κιχ, όπως λες. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι σήμερα θα το αγόραζα σαν μτχ όσο καλό και να είναι.
3 190.000χλμ ...
-
Νόμιμα βγάζεις άδεια κυκλοφορίας δηλώνοντας κατοικία εκτός νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης(με κάποιες λίγες εξαιρέσεις σε χωριά). ΠΑΡΑΝΟΜΑ όμως θα κινήσαι όταν μπαίνεις μέσα. Το γράφει ξεκάθαρα πάνω στην άδεια.Το κάνουν όλοι, το έκανα και εγώ, νόμιμο δεν είναι. Ένα 15-20% των χλμ που έκανα ήταν εντός απαγορευμένης ζώνης.
-
Όλη η Ευρώπη κυνηγάει τα diesel. Η μικρή η δικιά μου ξεφορτώθηκε όσο όσο ένα v40 D2 του 2015 στη Γερμανία γιατί απαγορεύτηκε η κυκλοφορία. Οπότε όταν αγοράζεις κάτι που θέλουν να ξεφορτωθούν οι περισσότεροι, προφανώς και θα το πάρεις σε χαμηλή τιμή.
-
ΔΕΝ είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι για τα χρόνια του και ειδικά για τα χρήματα που αγοράστηκε. Η ένστασή μου είναι στην άποψή σου, ότι είναι καλύτερο από ένα καινούριο 25-40κ€.
-
-
Αν υπολογιζεις τελη κυκλ και ασφαλεια μεσα στο κοστος συντηρησης, ναι οκ μαζευονται τα λεφτα
Αν και 500€ για λαστιχα καθε χρονο ειναι πολλά , οπως και το κοστος σερβις.
450€ για λαδια φιλτρα ειναι πολλά. Εσυ εκανες πολλά χλμ γι αυτο. Αλλά και μικροτερο αμαξι να εχεις, αυτα παλι αυξημενα σχετικα θα ειναι λογω χλμ.
-
Αν δεν κάνω λάθος στο Αμβούργο απαγορεύτηκε και το euro5. Το euro 4 σίγουρα. Και ακολουθούν Φρανκφούρτη, Βερολίνο, Στουτγκάρδη. Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις και για euro5.
Τέλος του μήνα που θα πάω πάνω, θα σου πω ακριβώς τι παίζει. Πάντως η μικρή, και ένας θείος με Ε estate του 2014 τα ξεφορτώθηκαν σε τιμές χώμα. Ο θείος έλεγε ότι περίμενε να δει αν θα γίνει κάτι με προσθήκη adblue, αλλά τελικά δεν ήθελε να ρισκάρει.
-
Αν υπολογιζεις τελη κυκλ και ασφαλεια μεσα στο κοστος συντηρησης, ναι οκ μαζευονται τα λεφτα
Αν και 500€ για λαστιχα καθε χρονο ειναι πολλά , οπως και το κοστος σερβις.
450€ για λαδια φιλτρα ειναι πολλά. Εσυ εκανες πολλά χλμ γι αυτο. Αλλά και μικροτερο αμαξι να εχεις, αυτα παλι αυξημενα σχετικα θα ειναι λογω χλμ.
Άλλο 300€ στο service(jeep) και άλλο 115€ που πλήρωνε το fiat. Άλλο 40€(fiat) για λάδια και άλλο 150€(jeep). Άλλο 220€(fiat) και 300€(passat) η τετράδα τα λάστιχα, και άλλο 650€. Άλλη ασφάλεια το 3λιτρο, άλλη το 1.4.
Καλά αν συγκρίνουμε με το ψορόλα της γυναίκας μου, άστο. 0 τέλη κυκλοφορίας, 130€ μου είπαν το service, 6 χρόνια εγγύηση(0 έξοδα για βλάβες δηλαδή).
Όταν έχεις ένα ακριβό αυτοκίνητο σε πάγια κόστη, τότε όσα περισσότερα χλμ κάνεις, τόσο πιο φθηνό βγαίνει το χλμ. Όταν πήρα το jeep είχε όλα τα παραπάνω κόστη +1780€ φόρο πολυτελείας. Δηλαδή μόνο τέλη-ασφάλεια και φόρος πολυτελείας ήταν 3-3,5κ€. Οπότε το κόστος των ελαστικών ήταν σταγόνα στον ωκεανό.
Γενικά η σύγκριση καινούριου με μτχ είναι εντελώς άκυρη. Συγκρίνουμε μήλα με μπριζόλες.
-
Τις απαγορεύσεις στην Γερμανία...
τον πανικό μάλλον να πουλάνε τα Εύρο 5 φοβούμενοι μελλοντικές απαγορεύσεις , τον βρίσκω ευκαιρία για αγορά καλού μεταχειρισμένου ντίζελ, ελπίζω γρήγορα να ακολουθήσουν και οι Έλληνες , η τούρμπο- ντιζελοροπη είναι ανεκτίμητη όπως και το χαμόγελο όταν βάζεις πετρελαιο με 1,25 το λίτρο ... το καλό!
-
Ότι έχει diesel partikel filter και βγάζει πράσινη umvelt plackete κυκλοφορεί μια χαρά στην Γερμανία.
Μην ακούτε τι γράφουν κάτι δήθεν δημοσιογράφοι που το μόνο που τους νοιάζει είναι να μαζέψουν κλικ
-
All diesel vehicles that do not meet the current Euro 6 standard must avoid a 580-meter section on Max-Brauer-Allee . Signs indicate the corresponding zone and detour options
https://www.dw.com/en/hamburg-wakes-up-to-germanys-first-diesel-ban/a-44026431
Δλδ απαγορεύτηκε η πρόσβαση σε ένα δρόμο 500 μέτρων. Αλλά ακόμα και για αυτό το κομμάτι δεν απαγορεύτηκε στους μόνιμους κατοίκους.
Σίγουρα κάποια στιγμή θα απαγορευτούν τελείως. Αλλά αυτά τα άρθρα είναι σαν να λέω εγώ ότι το Αλιβέρι Ευβοίας απαγόρευσε όλα τα diesel και βενζίνη επειδή το καλοκαίρι κλείνουν τον κεντρικό δρόμο για τα αυτοκίνητα και τον κάνουν πεζόδρομο.
Ααα, και από ότι βλέπω είχε 0 αποτέλεσμα στην ατμοσφαιρική ρύπανση.
https://trans.info/en/ban-on-diesel-vehicles-in-hamburg-has-zero-effect-on-air-quality-122356
-
Η σύγκριση ενός πετρελαιοκίνητου Πεμβέ Χ3 δεκαετίας με ενός καινούγιου υβριδικού Κορόλλα, είναι για τα φάννιεστ. Συγκρίσεις κάνουμε μόνο μεταξύ παραπλήσιου ύφους οχημάτων και κοντινού ει δυνατόν κοστολογίου.
Κάνε μια σύγκριση ενός μετάχειρου Χ3 με ένα καινούργιο Κασκάι πετρέλαιο, κάτι κοινό υπάρχει τουλάχιστον εδώ.
-
Τις απαγορεύσεις στην Γερμανία...
τον πανικό μάλλον να πουλάνε τα Εύρο 5 φοβούμενοι μελλοντικές απαγορεύσεις , τον βρίσκω ευκαιρία για αγορά καλού μεταχειρισμένου ντίζελ, ελπίζω γρήγορα να ακολουθήσουν και οι Έλληνες , η τούρμπο- ντιζελοροπη είναι ανεκτίμητη όπως και το χαμόγελο όταν βάζεις πετρελαιο με 1,25 το λίτρο ... το καλό!
Ποια ροπή βρε; Αυτήν με ευρος 1500 σ.α.λ και μετά παραγωγή ήχου σαν να ανακατεύεις την κουτάλα μέσα σε κατσαρόλα.
Αϊντε βρε...
-
Νομίζω το είχα δει πιο παλιά.
Απαντησις: Στη μια περίπτωση μπορούμε να το γλυτώσουμε στην άλλη όχι, άρα τι μενει να κοψουμε για να μειωσουμε τα μικροσωματίδια ;;;
-
Τα 35 κιλά ροπή που έχει δεν είναι κάτι ιδιαίτερο για πετρέλαιο. Ειδικά όταν κρατάει πολύ λίγο. Φαντάζομαι το X3 αυτόματο, γιατί αν μιλάμε για χειροκίνητο πετρέλαιο..... Ανακάτεμα σούπας..... Τώρα ανακάλυψαν κάποιοι την Αμερική;;;;(πετρελαιοκίνηση) Τώρα που πάει για περιορισμό;;
Στη Γερμανία υπάρχει μια μεγάλη τάση να ξεφορτωθούν τα πετρέλαια. Και οι περισσότεροι τα δίνουν για να φύγουν σε χώρες τύπου Ελλάδα. Σωστό ή λάθος θα φανεί. Οι ίδιες οι εταιρείες σταματάνε την εξέλιξη. Κάποιες έχουν σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων με diesel κινητήρες. Αυτό προφανώς κάνει την αγορά ενός diesel αυτοκινήτου(καινούριου ή μτχ) να είναι επίφοβη για την μεταπωλητική κατάσταση που θα συναντήσει όταν έρθει η ώρα.
Για εμένα είναι λάθος η αγορά σήμερα ενός πετρελαιοκίνητου ΕΙΧ. Άντε όσα έχουν adblue έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα. Αλλά euro 4????
-
Ωραίο άρθρο που λέει τι έχει αλλάξει στο after sales service με τα ηλεκτρικά (και σε κάποιο βαθμό και με τα υβρίδια)
Two of the top three maintenance items — oil changes and brake service (24% and 5%, respectively, of all maintenance transactions in the U.S. market) — are reduced or eliminated entirely by the move to EVs (c).
Why are brakes impacted? EVs often use a process called regenerative braking, which slows vehicles down while also saving energy. The reduced wear on pads and rotors is striking: some Toyota Priuses are still operating on their first set of brake pads after more than 100,000 miles of use, whereas you’d normally assume pads would be replaced after about 30,000 miles.
Από την άλλη όμως κάποια έξοδα αυξάνονται
EVs consume tires at a much higher rate than internal combustion vehicles. They’re heavier and create near-instant torque off the line. You don't need to hunt for long to find a Tesla owner who's replaced their tires after a mere 10,000 miles.
We include all visibility products (windshield glass, wipers, cleaning fluids, headlights and bulbs) in this grouping, as they are increasingly tied to on-board technology like sensors and cameras. As more vehicles add sensors for advanced driver assistance features (ADAS), they won't operate unless they're kept clean.
https://www.autoblog.com/2020/03/08/electric-car-auto-maintenance-future/
Yγ. Να πω εδώ ότι άλλαξα τακάκια για πρώτη φορά στο Πρίους στα 120.000 χλμ.
-
Δεν είναι λάθος, αν το πάρεις με σκοπό να το κρατήσεις μέχρι ν'αφήσει τα κόκαλά του. Μπορείς π.χ. να πάρεις ένα μετάχειρο και να το κρατήσεις άλλα π.χ. 10 χρόνια. Αλλά αν αλλάζεις καινούργιο αμάξι π.χ. κάθε 8-10 χρόνια και πάρεις τώρα ένα καινούργιο πετρέλαιο, όταν θα θες να το διώξεις θα ψάχνεις ή για κανένα γύφτο στο Σχιστό, ή κανένα αγρότη στην επαρχία. Αμφότεροι θα επιχειρήσουν να στο πάρουν εντελώς μπιρ παρά. Και φυσικά θα παρακαλάς μην απαγορευτεί η πετρελαιοκίνηση το 2030 σε Αθήνα και Θεσ/νίκη και σου μείνει στα χέρια ανεπιστρεπτί.
-
Στον γύφτο και στον αγρότη πρόσθεσε και εμένα ιδίως αν πουλάει κάποιος σε 10 χρόνια κάνα δίλιτρο golf gtd του '20 θα δώσω κάτι παραπάνω...
-
Kάνε λίγο υπομονή, λόγω της επικείμενης επέλασης της ηλεκτροκίνησης, είναι ασσύληπτο τι θα βγει στην αγορά τα επόμενα χρόνια ως μετάχειρο. Έτσι δε και καταργήσουν τεκμήρια/κυβικά και άλλες χρόνιες ασθένειες του συστήματος, θα δούμε μέχρι και αγρότες/εποχικούς/άνεργους ή και φοιτητάρια να κάνουν ναι μεν τον ψόφιο κοριό, αλλά να κυκλοφοράνε με τρίλιτρα μετάχειρα 10-15ετίας στην υγειά των πρώην ιδιοκτητών τους που θα περιμένουν στην ουρά να παραλάβουν το ηλεκτρικό τους καμάρι με επιδότηση για τον επίτοιχο φορτιστή που θα βάλουν στην πυλωτή τους.
Παρακαλούνται οι μοντς όπως κάνουν στίκι την πρόβλεψη αυτή για το μέλλον, θα παίξει από το 2025 και εκείθεν.
-
Λοιπόν.... Επειδή στο παρόν θέμα μιλάμε για τη ενέργεια του αυτοκινήτου...
Όλοι οι κυβερνώντες έχουν στο νου τους ένα Χ ποσό που θα αρμέξουν κάθε χρόνο από τα ΙΧ για τον προϋπολογισμό. Και ακολουθούν τις προσταγές της ΕΕ. Με βάση τη λογική αυτή ποιο θεωρείται ότι θα είναι το είδος του αυτοκινήτου και του καυσίμου που θα τιμωρηθεί;;;; Το ηλεκτρικό ή το πετρέλαιο;;; Που ποντάρει ο καθένας τα λεφτά του;;;
Επειδή λοιπόν, οι περισσότεροι ποντάρουν στις ελαφρύνσεις που υπάρχουν στο ηλεκτρικό και στο φορομπήξιμο στα πετρέλαια, έχουμε αυτή τη στιγμή αυτήν την εικόνα στην αγορά.
Γιατί σαν αρχή λειτουργίας και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και την εξάντληση των φυσικών πόρων σε ορυκτά καύσιμα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ η καλύτερη λύση για το μέσο χρήστη είναι η πετρελαιοκίνηση. Ένα πετρελαιοκίνητο αυτόματο(για να μην κάνεις τον μάγειρα), είναι ότι καλύτερο μπορεί να έχει κάποιος για την μετακίνησή του. Οικονομικό σε καύσιμο, μεγάλη διάρκεια ζωής κινητήρα και τέλος. Αν πάει όμως το πετρέλαιο στα ΙΧ στο 2€, και μπει κανένας δακτύλιος κυκλοφορίας στα αστικά κέντρα, εκεί σε θέλω....
-
Κάνε όνειρα ,πίσω από το ντίζελ είναι τα μεγαλύτερα καρτέλ της χώρας , φορτηγά , ΚΤΕΛ , Ταξί, αγρότες αν πάει 2 ευρώ το τελευταίο που θα σε νοιάζει θα είναι πόσο θα πληρώνεις στην αντλία , εμένα οι τιμές στα τρόφιμα θα με ένοιαζαν περισσότερο.
Από το '14 που έχω δικό μου ντίζελ ,ακούω θα εξομοιωσουν τις τιμές ντίζελ- βενζίνης ούτε αυτό δεν τόλμησαν να το πάνε 2 ευρώ θα πέσει η κυβέρνηση!
-
Γιατί ρε συ ;; απλά θα εχουν επιστροφή φόρου, η ισοσκελισμού με το ΦΠΑ, για την οποία διαφορά προκύψει, λύσεις υπάρχουν.
Στην Ευρώπη πολλα κρατη ισοσκελισαν τις τιμές. Αυτοι δεν εχουν επαγγελματιες αυτοκινητιστές;;
Μάλιστα είναι μη συνταγματικό αν μου επιτρέπεται ο όρος και ενάντια στο αίσθημα περι λελογισμενης και ισης φορολογικης επιβαρυνσης, αν έχουν κάποιοι πολίτες μειωμένη επιβάρυνση φόρου του καυσιμου του αυτοκινήτου τους για τις μετακινησεις τους και κάποιοι άλλοι όχι, λόγω του οτι υπαρχουν επαγγελματίες οδηγοί.
Πόσο μάλλον όταν οι περισσότεροι χωρίς ουρια και διαφορετικά όρια ρύπων επιβαρύνουν το δημόσιο σύστημα υγείας, που το πληρώνουν και οι κάτοχοι βενζινοκινητων.
Υπάρχει δηλαδή ένας έμμεσος διαχωρισμός των φορολογουμένων.
Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
-
Κάνε όνειρα ,πίσω από το ντίζελ είναι τα μεγαλύτερα καρτέλ της χώρας , φορτηγά , ΚΤΕΛ , Ταξί, αγρότες αν πάει 2 ευρώ το τελευταίο που θα σε νοιάζει θα είναι πόσο θα πληρώνεις στην αντλία , εμένα οι τιμές στα τρόφιμα θα με ένοιαζαν περισσότερο.
Από το '14 που έχω δικό μου ντίζελ ,ακούω θα εξομοιωσουν τις τιμές ντίζελ- βενζίνης ούτε αυτό δεν τόλμησαν να το πάνε 2 ευρώ θα πέσει η κυβέρνηση!
Τι όνειρα φίλε μου;;; 6 τόνους πετρέλαιο κίνησης χρησιμοποιώ κάθε χρόνο.. Εσύ έχεις από το 2014 και εγώ από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου....
Εσύ ποντάρεις στο diesel, και εγώ ποντάρω στο ηλεκτρικό λοιπόν... Γεροί να είμαστε, και θα δούμε ποιος θα δικαιωθεί.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά