-
Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;
-
Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;
Beta! Προφανώς υπάρχει κάποιο θέμα....
-
Δεν καταφέρνει πάντα να συνδεθεί η εφαρμογή με το αυτοκίνητο, οπότε δεν έχει όλα τα δεδομένα του μήνα. Αν τσεκάρεις τα καταγραφέντα από την εφαρμογή χιλιόμετρα μέσα στο μήνα θα το καταλάβεις.
Εγώ έχω το αντίθετο θέμα. Το Fordpass δείχνει 6,8 και το trip 5,5.
-
Εμένα πάλι το fordpass δε μου δείχνει τίποτα αφού δε μπορεί να συνδεθεί σωστά ποτέ... Από την μεριά του αυτοκινήτου φαίνεται να συνδέεται κανονικά, στο κινητό όμως παρ' όλο που έχω το notification Fordpass is running, όταν πατάω στις πληροφορίες οχήματος μου λέει Enable FordPass on Sync... Το οποίο φυσικά το έχω κάνει...
-
https://youtu.be/NOBsDgdUEyMNOBsDgdUEyM
Για το θέμα του μεσοδιαστήματος των σέρβις αλλά και τον σωστό τρόπο χρήσης του ecoboost.
Αν και το βίντεο αναφέρεται σε κινητήρες επιπέδου επιστημονικής φαντασίας για τα δεδομένα της χώρας μας η τεχνολογική φιλοσοφία των εδώ εφαρμογών είναι μια μικρογραφία της ανωτέρω περίπτωσης.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι θα ήταν πολύ συνετό να γίνεται η αλλαγή λαδιών το ανώτερο στις 10.000χλμ οπότε σίγουρα ετήσια (για τον μέσο χρήστη) και όχι ανά δύο έτη. Δεν γνωρίζω τι προτείνει η εταιρία ή τι ενδείξεις δίνει ο εγκέφαλος του ίδιου οχήματος αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να το πηγαίνω νωρίτερα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Πέραν τούτου στον τρόπο οδήγησης συνδυάζω αυτό που λέει ο μηχανικός στο βίντεο να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας όσο είναι δυνατόν μέσα στην περιοχή του boost (προφανώς rev-up και ίσως αποφυγή του προγράμματος 'eco') με αυτά που είδα σε διάφορα video pov. Σχεδόν όλα ήταν με το αυτόματο κιβώτιο και παρά το ότι δεν επέλεγαν sport mode έβλεπα το κιβώτιο να προχωράει σε αλλαγές ταχυτήτων σε σχετικά υψηλές στροφές. Άρα με το φτωχό μου (τεχνικά) μυαλό συμπεραίνω ότι ο κινητήρας 'οφείλει' να δουλεύει σε υψηλές στροφές για την σωστή του λειτουργία.
Όλα κατανοητά και λογικά. Το μόνο που με μπερδεύει είναι αυτό που λέει ο μηχανικός 'να του συμπεριφερόμαστε ως diesel γιατί είναι πολύ κοντά ως φιλοσοφία'. Οι diesel κανονικά δεν οφείλουν να λειτουργούν σε χαμηλότερες στροφές από ότι ένας αντίστοιχος βενζινοκινητήρας; Εκτός αν το λέει απλά για τις πολύ υψηλές πιέσεις του injection και όχι για το rev-up.
Περιμένω τις απόψεις σας γιατί δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις να είμαι 100% σίγουρος πως έχω κατανοήσει την φιλοσοφία του ecoboost.
-
Για τις αλλαγές λαδιών λέει αυτό με το diesel.
-
ypap77 wrote:
Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;
Beta! Προφανώς υπάρχει κάποιο θέμα....
Καλημέρα.
Στο δικό μου app οι πληροφορίες του Fuel report συμβαδίζουν με αυτές του αυτοκινήτου.
-
Σχολιάζω την συχνότερη απ' το πρόγραμμα συντήρησης αλλαγή λαδιών, που προτείνουν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, 'για να χουν το κεφάλι τους ήσυχο'...
συνιστούν και για τα ελαστικά αλλαγή κάθε 20-25,000 χλμ ή κάθε δυο χρόνια, για να χουν το κεφάλι τους ήσυχο, ή εκεί το τραβάμε όσο πάει για να κάνουμε οικονομία; (το παράδειγμα το φέρνω, για να σκεφτεί ο καθένας πόσο σωστά είναι τα 'πρέπει' που υιοθετούμε κατά περίπτωση).
-
Δεν έχει μεγάλη σχέση το ένα με το άλλο, την φθορά των ελαστικών μπορείς να την ελέγξεις αυτήν του κινητήρα όχι.
-
Επίσης άλλο κόστος τα ελαστικά και άλλο του κινητήρα.
Ακόμα και στα ελαστικά, παίζει ρόλο η χρήση που κάνει ο καθένας και το πως οδηγεί. Ακραίο παράδειγμα: Μπορεί να έχουν 15χιλ χμ αλλά να έχεις μπει πίστα 5-6 φορές και να τα έχεις κάνει για πέταμα.
Στα λάστιχα πρώτα έρχεται ο οπτικός έλεγχος και μετά οι οδηγίες.
-
Πάντως στα σύγχρονα Ford (το είδα σε Focus, Fiesta & Puma) η αλλαγή λαδιών είναι ανά 20.000χλμ ή 1 έτος, όποιο έρθει πρώτο αλλά υπάρχει και έλεγχος της ποιότητα λαδιού από τον εγκέφαλο και σου δείχνει σε τι ποσοστό είναι, οπότε μπορεί να χρειαστεί αλλαγή (και να βγάλει ένδειξη) πρίν τις 20.000χλμ.
-
παντως εγω εχω ρωτησει τι διαφορες εχει ο ecoboost του fiesta mk8 απο τον ecoboost του mk7.5 και η αλλαγη λαδιων πηγε καθε 2 χρονια απο ετησια και απαντηση δεν εχω παρει.
-
Είναι επί το πλείστον άκυρο να πάρεις το συγκεκριμένο βίντεο ως αναφορά για τη σωστή χρήση του κινητήρα σου.
Μιλάει για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα, με άλλη διάταξη, με άλλο κυβισμό, με άλλο προσανατολισμό και για άλλο φορτίο.
Είναι ακόμα άκυρη και η σύγκριση του σημερινού 1.5 Ecoboost με αυτόν της προηγούμενης γενιάς.Ο γενικός κανόνας ισχύει, δεν ζητάμε πολλά από το μοτέρ μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, τον δουλεύουμε στο πλαίσιο της λογικής και στην γκάμα στροφών που απαιτεί την λιγότερη πίεση στο πεντάλ, χαλαρώνουμε μετά από έντονη οδήγηση για λίγα χιλιόμετρα πριν τον προορισμό μας ώστε να πέσουν οι θερμοκρασίες στην εξαγωγή, συχνός έλεγχος στη στάθμη του λαδιού και αυτό είναι όλο.
Έχω ακούσει μηχανικό της επίσημης αντιπροσωπείας να λέει 'τα μοτέρ είναι στρωμένα έτοιμα, μην κοιτάς λάδια δεν χρειάζεται, πιες του το αίμα, δεν έχουν ανάγκη τα λάδια αν το σβήσεις με την τουρμπίνα κόκκινη' και τέτοια.
Η αλήθεια προφανώς δεν βρίσκεται σε αυτό το άκρο.
-
Έρχονται αλλαγές για το ΜΚ4. Τα μοντέλα που θα φτιάχνονται από 25.5 θα έχουν δυνατότητα για Digital Cockpit (μάλλον αυτό που έχει και το Kuga/Puma).
Απ' ότι διαβάζω σε Γερμανικά forums, θα αλλάξει και η γκάμα γενικότερα. Θα υπάρχει ST Line X μοντέλο με πιο πλούσιο εξοπλισμό από την απλή ST Line. Η απλή, θα έχει την δυνατότητα να πάρει μεμονωμένα έξτρα, που πριν ανήκαν σε πακέτο. Για παράδειγμα τα iLED μόνα τους χωρίς να χρειάζεται να βάλεις μαζί και τις 18αρες. Αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό για την Ελλάδα και την φορολογία μας... Ήταν ένας από τους λόγους που εκτόξευσαν την τιμή στο δικό μου. Αν μπορούσα, κάποια πράγματα ίσως να μη τα έβαζα.
Φυσικά θα λανσαριστούν και τα Hybrid σύντομα.
Όσο για τον 1.5 150 και 182, διαβάζω πως καταργείται με το χειροκίνητο κιβώτιο αλλά θα προσφέρεται κανονικά με αυτόματο.
Ενδιαφέρουσες οι αλλαγές αλλά προσωπικά χαίρομαι που πρόλαβα χειροκίνητο 182! Είμαι όμως περίεργος και δεν μου αρέσουν τα αυτόματα
-
Όλη η γκάμα hatchback θα έρχεται πάλι μόνο με ημιάκαμπτο άξονα; Έλεγε κάτι γι αυτό;
-
Δεν διάβασα κάτι περί αυτού. Απ' όσο ξέρω οι ακριβές εκδόσεις όπως Active X Vignale έρχονται με πολλαπλούς. Μπορεί να είναι έτσι και η νέα ST Line X. Θα δούμε μόλις υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.
-
ωραιες πληροφοριες Δημητρη
αναμενομενη ημερομηνια λανσαρισματος δινουν?
-
Όχι το μόνο που διαβάζω είναι για ημερομηνία κατασκευής της νέας φουρνιάς στο εργοστάσιο από 25/5
-
Ο ψηφιακός πίνακας θάχει κάνα 1000ρικο επιπλέον οπότε είναι καθαρά θέμα τι γούστα είναι διατεθειμένος ο καθένας να πληρώσει. Προσωπικά θεωρώ ξεπερασμένο το εσωτερικό του Focus, από την πρώτη στιγμή που βγήκε. Ένας ψηφιακός πίνακας σαφώς θα του έδινε πολλά. Πλην όμως είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που διατηρούν φυσικούς διακόπτες για φώτα, clima, ηχοσυστημα. Όπερ σημαίνει κατ'εμε ότι κάνει τικ στο πολύ σημαντικό κουτάκι 'πως θα είναι σε 5-7-10 χρόνια' ή αν θέλετε 'τι θα γίνει αν σου χαλάσει το Infoteinment Παρασκευή βράδυ όταν λείπεις ταξίδι' (ε, VW; Για πεσμας...). Το εσωτερικό του είναι πολύ λειτουργικό και επαρκώς ποιοτικό (τουλάχιστον το επάνω μισό) όπως ακριβώς είναι σήμερα με έναν πίνακα οργάνων πλήρη χωρίς να σε κάνει να χαζεύεις εκεί αντί στον δρόμο. Εγώ ας είναι ξεπερασμένο το γουστάρω γιατί είναι πρώτα από όλα ο-υ-σ-ι-α-σ-τ-ι-κ-ο. Φτάνει πλέον με την 'δηθενιά', +1 Ford. Θα το έπαιρνα με τον υπάρχον πίνακα οργάνων άνετα. Βάζει και optional τον ψηφιακό προφανώς για να χτυπήσει την μόστρα των εξαδέλφων Golf/A3/Leon. Ουδεμία σύγκριση μεταξύ τους αλλά περί ορεξεως...
Αυτό με το θες δεν θες αυτόματο για τους 1.5 δεν μπορώ να χωνέψω. Τοχεις κάψει από δέκα μεριές το μοτέρ ρε Ford. Σαν να μην θες να πετύχει(ς). Αποτι βλέπω οι εκδόσεις με το αυτόματο βγάζουν περισσότερους ρύπους και μεγαλύτερη κατανάλωση από τους αντίστοιχους M/T. Υποτίθεται ότι όλη η αναδόμηση της γκάμας γίνεται μεταξύ άλλων για την ορθολογική απόδοση ως προς τους ρύπους ώστε να μην τρώει πρόστιμο η εταιρία. Όταν αυτό δεν ισχύει δεν είναι πρόκληση το να μου επιβάλεις ένα αυτόματο κιβώτιο το οποίο ανεβάζει 2 και 3 χιλιάρικα την τελική τιμή με όφελος την οδηγική άνεση σε αστικό κύκλο και λίγες ρεπριζ ίσως λόγο περισσότερων σχέσεων; Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή να ευνοεί τον 1000αρι της αντί του 1.5 αλλά και να αδικεί το hatchback της τόσο. Ειλικρινά 1000 φορές να ανέβαζε την τιμή 1000€ να πληρώναμε από την τσέπη μας όλα τα πρόστιμα και να άφηνε τους πολλαπλούς και τον 1.5!! Δεν θα υπήρχε ούτε ένας που να μην το επέλεγε πιστεύω. Πάνω που την βλέπεις με θετικό μάτι αρχίζει άλλο έναν κύκλο με μ@λ@κίες. -1 Ford. +-1, 0 εις το πηλίκο. Κινήσεις άνευ ουσίας που δείχνουν πανικό....
-
Έτσι μπράβο....ανησύχησαμε με καποια αλλα ποστς τις προάλλες.
Ford Focus MK4