Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 276
    • 277
    • 93 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    146811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      ypap77 last edited by

      Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • V
        vdx @ypap77 last edited by

        Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;

        Beta! Προφανώς υπάρχει κάποιο θέμα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • S
          shumakos last edited by

          Δεν καταφέρνει πάντα να συνδεθεί η εφαρμογή με το αυτοκίνητο, οπότε δεν έχει όλα τα δεδομένα του μήνα. Αν τσεκάρεις τα καταγραφέντα από την εφαρμογή χιλιόμετρα μέσα στο μήνα θα το καταλάβεις.

          Εγώ έχω το αντίθετο θέμα. Το Fordpass δείχνει 6,8 και το trip 5,5.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Εμένα πάλι το fordpass δε μου δείχνει τίποτα αφού δε μπορεί να συνδεθεί σωστά ποτέ... Από την μεριά του αυτοκινήτου φαίνεται να συνδέεται κανονικά, στο κινητό όμως παρ' όλο που έχω το notification Fordpass is running, όταν πατάω στις πληροφορίες οχήματος μου λέει Enable FordPass on Sync... Το οποίο φυσικά το έχω κάνει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 13
            • S
              sabas_thess last edited by

              https://youtu.be/NOBsDgdUEyMNOBsDgdUEyM

              Για το θέμα του μεσοδιαστήματος των σέρβις αλλά και τον σωστό τρόπο χρήσης του ecoboost.

              Αν και το βίντεο αναφέρεται σε κινητήρες επιπέδου επιστημονικής φαντασίας για τα δεδομένα της χώρας μας η τεχνολογική φιλοσοφία των εδώ εφαρμογών είναι μια μικρογραφία της ανωτέρω περίπτωσης.

              Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι θα ήταν πολύ συνετό να γίνεται η αλλαγή λαδιών το ανώτερο στις 10.000χλμ οπότε σίγουρα ετήσια (για τον μέσο χρήστη) και όχι ανά δύο έτη. Δεν γνωρίζω τι προτείνει η εταιρία ή τι ενδείξεις δίνει ο εγκέφαλος του ίδιου οχήματος αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να το πηγαίνω νωρίτερα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

              Πέραν τούτου στον τρόπο οδήγησης συνδυάζω αυτό που λέει ο μηχανικός στο βίντεο να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας όσο είναι δυνατόν μέσα στην περιοχή του boost (προφανώς rev-up και ίσως αποφυγή του προγράμματος 'eco') με αυτά που είδα σε διάφορα video pov. Σχεδόν όλα ήταν με το αυτόματο κιβώτιο και παρά το ότι δεν επέλεγαν sport mode έβλεπα το κιβώτιο να προχωράει σε αλλαγές ταχυτήτων σε σχετικά υψηλές στροφές. Άρα με το φτωχό μου (τεχνικά) μυαλό συμπεραίνω ότι ο κινητήρας 'οφείλει' να δουλεύει σε υψηλές στροφές για την σωστή του λειτουργία.

              Όλα κατανοητά και λογικά. Το μόνο που με μπερδεύει είναι αυτό που λέει ο μηχανικός 'να του συμπεριφερόμαστε ως diesel γιατί είναι πολύ κοντά ως φιλοσοφία'. Οι diesel κανονικά δεν οφείλουν να λειτουργούν σε χαμηλότερες στροφές από ότι ένας αντίστοιχος βενζινοκινητήρας; Εκτός αν το λέει απλά για τις πολύ υψηλές πιέσεις του injection και όχι για το rev-up.

              Περιμένω τις απόψεις σας γιατί δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις να είμαι 100% σίγουρος πως έχω κατανοήσει την φιλοσοφία του ecoboost.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • S
                super-t last edited by

                Για τις αλλαγές λαδιών λέει αυτό με το diesel.

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • P
                  pgt @vdx last edited by

                  ypap77 wrote:

                  Μια ερωτησούλα αν ξέρει κάποιος. Στο FordPass application στο section Αναφορά καυσίμου (beta) μου λέει πχ ότι έχω μέση κατανάλωση για Φλεβάρη 5.4lit/100 km ενώ στον υπολογιστή ταξιδιού για τον ίδιο μήνα δείχνει ότι είχα 7.1lit/100 km. Θεωρώ μεγάλη διαφορά και μάλλον το 5.4 μου ακούγεται λίγο αισιόδοξο (έχω βενζίνη χειροκίνητο 1000 125Hp). Σε εσάς τι δείχνει;

                  Beta! Προφανώς υπάρχει κάποιο θέμα....

                  Καλημέρα.

                  Στο δικό μου app οι πληροφορίες του Fuel report συμβαδίζουν με αυτές του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Σχολιάζω την συχνότερη απ' το πρόγραμμα συντήρησης αλλαγή λαδιών, που προτείνουν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, 'για να χουν το κεφάλι τους ήσυχο'...

                    συνιστούν και για τα ελαστικά αλλαγή κάθε 20-25,000 χλμ ή κάθε δυο χρόνια, για να χουν το κεφάλι τους ήσυχο, ή εκεί το τραβάμε όσο πάει για να κάνουμε οικονομία; (το παράδειγμα το φέρνω, για να σκεφτεί ο καθένας πόσο σωστά είναι τα 'πρέπει' που υιοθετούμε κατά περίπτωση).

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Δεν έχει μεγάλη σχέση το ένα με το άλλο, την φθορά των ελαστικών μπορείς να την ελέγξεις αυτήν του κινητήρα όχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • dimitriscsd
                        dimitriscsd last edited by

                        Επίσης άλλο κόστος τα ελαστικά και άλλο του κινητήρα.

                        Ακόμα και στα ελαστικά, παίζει ρόλο η χρήση που κάνει ο καθένας και το πως οδηγεί. Ακραίο παράδειγμα: Μπορεί να έχουν 15χιλ χμ αλλά να έχεις μπει πίστα 5-6 φορές και να τα έχεις κάνει για πέταμα.

                        Στα λάστιχα πρώτα έρχεται ο οπτικός έλεγχος και μετά οι οδηγίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Πάντως στα σύγχρονα Ford (το είδα σε Focus, Fiesta & Puma) η αλλαγή λαδιών είναι ανά 20.000χλμ ή 1 έτος, όποιο έρθει πρώτο αλλά υπάρχει και έλεγχος της ποιότητα λαδιού από τον εγκέφαλο και σου δείχνει σε τι ποσοστό είναι, οπότε μπορεί να χρειαστεί αλλαγή (και να βγάλει ένδειξη) πρίν τις 20.000χλμ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • A
                            aikibill last edited by

                            παντως εγω εχω ρωτησει τι διαφορες εχει ο ecoboost του fiesta mk8 απο τον ecoboost του mk7.5 και η αλλαγη λαδιων πηγε καθε 2 χρονια απο ετησια και απαντηση δεν εχω παρει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • M
                              milt @sabas_thess last edited by

                              https://youtu.be/NOBsDgdUEyMNOBsDgdUEyM

                              Είναι επί το πλείστον άκυρο να πάρεις το συγκεκριμένο βίντεο ως αναφορά για τη σωστή χρήση του κινητήρα σου.
                              Μιλάει για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα, με άλλη διάταξη, με άλλο κυβισμό, με άλλο προσανατολισμό και για άλλο φορτίο.
                              Είναι ακόμα άκυρη και η σύγκριση του σημερινού 1.5 Ecoboost με αυτόν της προηγούμενης γενιάς.

                              Ο γενικός κανόνας ισχύει, δεν ζητάμε πολλά από το μοτέρ μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, τον δουλεύουμε στο πλαίσιο της λογικής και στην γκάμα στροφών που απαιτεί την λιγότερη πίεση στο πεντάλ, χαλαρώνουμε μετά από έντονη οδήγηση για λίγα χιλιόμετρα πριν τον προορισμό μας ώστε να πέσουν οι θερμοκρασίες στην εξαγωγή, συχνός έλεγχος στη στάθμη του λαδιού και αυτό είναι όλο.

                              Έχω ακούσει μηχανικό της επίσημης αντιπροσωπείας να λέει 'τα μοτέρ είναι στρωμένα έτοιμα, μην κοιτάς λάδια δεν χρειάζεται, πιες του το αίμα, δεν έχουν ανάγκη τα λάδια αν το σβήσεις με την τουρμπίνα κόκκινη' και τέτοια.

                              Η αλήθεια προφανώς δεν βρίσκεται σε αυτό το άκρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd last edited by

                                Έρχονται αλλαγές για το ΜΚ4. Τα μοντέλα που θα φτιάχνονται από 25.5 θα έχουν δυνατότητα για Digital Cockpit (μάλλον αυτό που έχει και το Kuga/Puma).

                                Απ' ότι διαβάζω σε Γερμανικά forums, θα αλλάξει και η γκάμα γενικότερα. Θα υπάρχει ST Line X μοντέλο με πιο πλούσιο εξοπλισμό από την απλή ST Line. Η απλή, θα έχει την δυνατότητα να πάρει μεμονωμένα έξτρα, που πριν ανήκαν σε πακέτο. Για παράδειγμα τα iLED μόνα τους χωρίς να χρειάζεται να βάλεις μαζί και τις 18αρες. Αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό για την Ελλάδα και την φορολογία μας... Ήταν ένας από τους λόγους που εκτόξευσαν την τιμή στο δικό μου. Αν μπορούσα, κάποια πράγματα ίσως να μη τα έβαζα.

                                Φυσικά θα λανσαριστούν και τα Hybrid σύντομα.

                                Όσο για τον 1.5 150 και 182, διαβάζω πως καταργείται με το χειροκίνητο κιβώτιο αλλά θα προσφέρεται κανονικά με αυτόματο.

                                Ενδιαφέρουσες οι αλλαγές αλλά προσωπικά χαίρομαι που πρόλαβα χειροκίνητο 182! Είμαι όμως περίεργος και δεν μου αρέσουν τα αυτόματα 😛

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • jorge_greek
                                  jorge_greek last edited by

                                  Όλη η γκάμα hatchback θα έρχεται πάλι μόνο με ημιάκαμπτο άξονα; Έλεγε κάτι γι αυτό;

                                  And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Δεν διάβασα κάτι περί αυτού. Απ' όσο ξέρω οι ακριβές εκδόσεις όπως Active X Vignale έρχονται με πολλαπλούς. Μπορεί να είναι έτσι και η νέα ST Line X. Θα δούμε μόλις υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                    • T
                                      thanasis82 last edited by

                                      ωραιες πληροφοριες Δημητρη

                                      αναμενομενη ημερομηνια λανσαρισματος δινουν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Όχι το μόνο που διαβάζω είναι για ημερομηνία κατασκευής της νέας φουρνιάς στο εργοστάσιο από 25/5

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          Ο ψηφιακός πίνακας θάχει κάνα 1000ρικο επιπλέον οπότε είναι καθαρά θέμα τι γούστα είναι διατεθειμένος ο καθένας να πληρώσει. Προσωπικά θεωρώ ξεπερασμένο το εσωτερικό του Focus, από την πρώτη στιγμή που βγήκε. Ένας ψηφιακός πίνακας σαφώς θα του έδινε πολλά. Πλην όμως είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που διατηρούν φυσικούς διακόπτες για φώτα, clima, ηχοσυστημα. Όπερ σημαίνει κατ'εμε ότι κάνει τικ στο πολύ σημαντικό κουτάκι 'πως θα είναι σε 5-7-10 χρόνια' ή αν θέλετε 'τι θα γίνει αν σου χαλάσει το Infoteinment Παρασκευή βράδυ όταν λείπεις ταξίδι' (ε, VW; Για πεσμας...). Το εσωτερικό του είναι πολύ λειτουργικό και επαρκώς ποιοτικό (τουλάχιστον το επάνω μισό) όπως ακριβώς είναι σήμερα με έναν πίνακα οργάνων πλήρη χωρίς να σε κάνει να χαζεύεις εκεί αντί στον δρόμο. Εγώ ας είναι ξεπερασμένο το γουστάρω γιατί είναι πρώτα από όλα ο-υ-σ-ι-α-σ-τ-ι-κ-ο. Φτάνει πλέον με την 'δηθενιά', +1 Ford. Θα το έπαιρνα με τον υπάρχον πίνακα οργάνων άνετα. Βάζει και optional τον ψηφιακό προφανώς για να χτυπήσει την μόστρα των εξαδέλφων Golf/A3/Leon. Ουδεμία σύγκριση μεταξύ τους αλλά περί ορεξεως...

                                          Αυτό με το θες δεν θες αυτόματο για τους 1.5 δεν μπορώ να χωνέψω. Τοχεις κάψει από δέκα μεριές το μοτέρ ρε Ford. Σαν να μην θες να πετύχει(ς). Αποτι βλέπω οι εκδόσεις με το αυτόματο βγάζουν περισσότερους ρύπους και μεγαλύτερη κατανάλωση από τους αντίστοιχους M/T. Υποτίθεται ότι όλη η αναδόμηση της γκάμας γίνεται μεταξύ άλλων για την ορθολογική απόδοση ως προς τους ρύπους ώστε να μην τρώει πρόστιμο η εταιρία. Όταν αυτό δεν ισχύει δεν είναι πρόκληση το να μου επιβάλεις ένα αυτόματο κιβώτιο το οποίο ανεβάζει 2 και 3 χιλιάρικα την τελική τιμή με όφελος την οδηγική άνεση σε αστικό κύκλο και λίγες ρεπριζ ίσως λόγο περισσότερων σχέσεων; Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή να ευνοεί τον 1000αρι της αντί του 1.5 αλλά και να αδικεί το hatchback της τόσο. Ειλικρινά 1000 φορές να ανέβαζε την τιμή 1000€ να πληρώναμε από την τσέπη μας όλα τα πρόστιμα και να άφηνε τους πολλαπλούς και τον 1.5!! Δεν θα υπήρχε ούτε ένας που να μην το επέλεγε πιστεύω. Πάνω που την βλέπεις με θετικό μάτι αρχίζει άλλο έναν κύκλο με μ@λ@κίες. -1 Ford. +-1, 0 εις το πηλίκο. Κινήσεις άνευ ουσίας που δείχνουν πανικό....

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Έτσι  μπράβο....ανησύχησαμε με καποια αλλα ποστς τις προάλλες.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 93 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr