-
παροχες δεν αναφερω στην αγγελια. δεν ειναι σωστο. τα κερασακια ερχονται μετα την αποφαση. αλλωστε τοτε αποφασιζονται. τα νομιμα νομιζω ειναι προφανες οτι τηρουνται μεχρι κεραιας, π.χ. αν μεταβαση σε εξωτερικο τοτε εισιτηρια, καθε λογης εξοδο, πενταστερα κτλ. και μισθουμπα/αποζημιωση αναλογη. στο εσωτερικο το ιδιο, ειναι αυτονονητο. η μισθουμπα ομως δεν ειναι αναλογη. και ομως δεν βρισκω καν για αυτα που βλεπεις. ή οσα ειδαν μεχρι τωρα τα παιδια δεν ηταν ρήαλ θινκ. ουτε καν.
επισης
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ SITE ΤΟΥ KKE www.kke.gr
οχι συντροφοι, θελω κατι διαφορετικο απο μπουζινες πρεζεντέισον και ετοιμο τεμπλέιτ, αν εχει στεγνωσει η πιο ρήαλ αριστερα απο ιδέες προβλημα εχωμε τοτες. μην ακουσω 'αλλα το περιεχομενο΄. πρωτα τη ζελατινα σκιζεις.
-
Πήραν έτοιμο το template που είχαν από το 902.γρ (ρώτησα γνωστό)
Ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά σαφώς καλύτερο από το παλιό.
Αφού είναι secure, τους καταλαβαίνω όμως.
Επίσης θα χώσουν άλλον για να το διαχειρίζεται, οπότε πάνε με ασφάλεια και από αυτό το κομμάτι
από το nd.gr, είναι σαφέστατα καλύτερο, από το kinimaallagis.gr χάνει.
-
παροχες δεν αναφερω στην αγγελια. δεν ειναι σωστο. τα κερασακια ερχονται μετα την αποφαση. αλλωστε τοτε αποφασιζονται. τα νομιμα νομιζω ειναι προφανες οτι τηρουνται μεχρι κεραιας, π.χ. αν μεταβαση σε εξωτερικο τοτε εισιτηρια, καθε λογης εξοδο, πενταστερα κτλ. και μισθουμπα/αποζημιωση αναλογη. στο εσωτερικο το ιδιο, ειναι αυτονονητο. η μισθουμπα ομως δεν ειναι αναλογη. και ομως δεν βρισκω καν για αυτα που βλεπεις. ή οσα ειδαν μεχρι τωρα τα παιδια δεν ηταν ρήαλ θινκ. ουτε καν.
Μπορω να σου βρω εναν εγω αν θελεις. Απλα θελει αποφασιστικοτητα. Διαλεγεις καποιον και προχωρας. Αν θελεις να προσλαβεις Ελληνα θα πρεπει να ζησεις και με λιγες Ελληνικες συμπεριφορες. Αλλοιως βρες εναν Αγγλο για παραδειγμα.
-
criuser wrote:
κυρίως γιατί πλέον σχολείο πάνε πολλοί που δεν έπρεπε , έχουμε το αίσχος της υποχρεωτικής ΓΕΝΙΚΗΣ εκπαίδευσης
ΜΑΖΕΨΟΥ. Καταλαβαίνεις τι λες???
Υπάρχουν παιδιά που δεν πρέπει να πάνε σχολείο, να μάθουν βασικά πράγματα για τον κόσμο (μαθηματικά, ανάγνωση, γραφή, φυσική, ιστορία)????
Το ότι αυτή η υποχρεωτική γενική εκπαίδευση έχει καταλήξει χάλια, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει.
Σκέψου λίγο πρώτα
Υ.Γ. αν σε πει κάποιος φασίστα μετά θα αναρωτιέσαι γιατί δεν έφαγε ban
Η λέξη ΓΕΝΙΚΗΣ είχε κάποιο λόγο που ήταν η μόνη με κεφαλαία .
Ακόμα το παράδειγμα της Γερμανίας με τα 10χρονα και τον διαχωρισμό τους , εξηγούσε κάποια πράγματα .
Σου ήταν τόοοοσο δύσκολο να το καταλάβεις ?
Η υποχρεωτική εκπαίδευση δεν είναι αναγκαίο να είναι ΓΕΝΙΚΗ .
Μπορεί να είναι γενική για να μάθουν αυτά που λες που μαθαίνονται στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό και προφανώς αυτά όλοι τα μαθαίνουν .
Αλλά προφανώς δεν έχει νόημα να μάθεις παιδιά που τους αρέσουν οι τέχνες και οι χειρωνακτικές εργασίες , να κάνουν τα μαθηματικά και την φυσική του γυμνασίου , γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρουν και δεν τους χρειάζονται .
Το αποτέλεσμα είναι να πέφτει το επίπεδο , αφού αυτά που δεν ενδιαφέρονται παρασύρουν και αυτά που ενδιαφέρονται και είναι και αδιάφοροι οι εκπαιδευτικοί .
Η εκπαίδευση θα μπορούσε να είναι υποχρεωτική από τα 4 έως τα 11 , δηλαδή νηπιαγωγείο μέχρι και 5η δημοτικού και να είναι γενική .
Εκεί μαθαίνουν τα πάντα που τους χρειάζονται σαν γενικές γνώσεις και από εκεί και μετά ένα 4ετές γυμνάσιο , θα έπρεπε να είναι τέτοιο που να δίνει στα παιδιά την ικανότητα να επιλέξουν τι τους αρέσει , ώστε όσοι θέλουν να ακολουθήσουν ανώτερες σπουδές , να πάνε στο θεωρητικό - γενικό γυμνάσιο και όσοι θέλουν να ακολουθήσουν τεχνικές σπουδές να πάνε σε ένα σχολείο που θα τους δίνει κάποιες βασικές γενικές γνώσεις του γυμνασίου , οι οποίες θα τους βοηθάνε στα μαθήματα ειδικότητας που θα θελήσουν να ακολουθήσουν .
Εννοείται ότι πάντα θα υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής κατεύθυνσης από τα παιδιά και το απολυτήριο του Γυμνασίου θα είναι ισότιμο . Οπότε πάλι θα έχεις 9χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση , αλλά δεν θα είναι ΓΕΝΙΚΗ και άχρηστη για πολλούς .
Ετσι θα έχεις παιδιά που στα 15 τους θα μπορούν , είτε να μπουν σε μαθητεία , αν το αντικείμενο τους δεν χρειάζεται επιπλέον σπουδές , είτε να συνεχίσουν σε ένα συνδυασμό τεχνικού - επαγγελματικού σχολείου με πρακτική άσκηση , ώστε στα 16 - 17 - 18 να βγούν στην αγορά εργασίας , ανάλογα με τις απαιτήσεις του επαγγέλματος τους .
Μην ξεχνάς ότι σήμερα ψηφίζουν από τα 16 και μία μέρα .
Τι έχουμε σήμερα ? Το μπάχαλο στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο , όπου τα παιδιά απορρίπτονται μόνο αν κάνουν απουσίες ή πυροβολήσουν κάποιον...
Μετά πάνε είτε σε επαλ που είναι διαλυμένα και άντρα συμμοριών , είτε στο λύκειο που απλά ξεδίνουν για να είναι έτοιμοι για το φροντιστήριο και τέλος να περάσουν σε σχολές με πτυχία χωρίς αντίκρυσμα .
Παράλληλα , η τεχνική εκπαίδευση έχει πλέον τεράστια κοινωνική απαξία , από την νοοτροπία που μας πέρασε ο Κωστόπουλος και η πασοκίλα με την αριστερά αντάμα .
Εγώ πρόλαβα την εποχή που κάποιος Μάστορας , έλεγε στον κοινωνικό περίγυρο ότι τελείωσα την Σιβιτανίδειο ή την Σεβαστοπούλειο και άλλες τέτοιες σχολές και απολάμβανε απεριόριστου σεβασμού .
Ακόμα και κάτι πρόσφατο . Μου είπε ο γιος μου ότι στην προπαίδευση συνάντησε παιδιά 19χρονα που ΔΕΝ έχουν τελειώσει την υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση .
Γιατί όπως του είπαν , μέχρι τώρα ισχύει και το εξής . Αν τα παιδιά του γυμνασίου , μείνουν από απουσίες ή άλλο λόγο και δεν τελειώσουν το γυμνάσιο μέχρι τα 18 , τότε δεν πάνε πλέον στο γυμνάσιο και ίσως πάνε σε κάποιο σχολείο για ενήλικες .
Αρα η 9χρονη υποχρεωτική Γενική εκπαίδευση είναι εντελώς για τα μπάζα...
Τέλος εκτός από τους φασίστες , υπάρχουν και οι χρήσιμοι ηλίθιοι....
-
Τι λες ρε Βασίλη τώρα; Έλεος.
-
Μισό παιδιά γιατί ξεχνάτε τα βασικά .
Αρχικά δεν ανέφερα πουθενά για δίδακτρα . Προφανώς μιλάμε για δωρεάν παιδεία .
Αν σας μπέρδεψαν οι τεχνικές σχολές που ανέφερα ήταν κληροδοτήματα και η φοίτηση ήταν δωρεάν .
Οπως δωρεάν ήταν και η φοίτηση στο Βαρβάκειο που τελείωσα εγώ , έστω και αν μπαίναμε , όπως γίνεται πάλι και τώρα με εξετάσεις και ψηλούς βαθμούς . Το σχολείο όπως και τα άλλα πρότυπα ήταν και παραμένουν δημόσια .
Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος που θέλει να γίνει μαραγκός , ψυκτικός , ηλεκτρολόγος και οτιδήποτε άλλο Μαστορικό επάγγελμα θα πρέπει να τελειώσει Γενικό γυμνάσιο και Γενικό λύκειο .
Αλλά και στο δημόσιο δημοτικό που πήγα στο Χαλάνδρι , μια χαρά κάναμε Φυσική Πειραματική και Ιστορία και Γεωγραφία και Αριθμητική και Γεωμετρία .
Θέλεις να ρωτήσεις σημερινούς απόφοιτους Γυμνασίου για αυτά που γράφεις αν τα ξέρουν ?
Ποιος όγκος γνώσεων αυξάνεται ?
Εχω 10 συμμαθητές μου καθηγητές πανεπιστημίου , άλλους 10 εκπαιδευτικούς και φίλους εκπαιδευτικούς και όλοι λέμε το ίδιο πρόβλημα .
Που είναι ο ηλεκτρομαγνητισμός σήμερα ? Οι γεωμετρικοί τόποι και οι κατασκευές ? Η στερεομετρία ? Η τριγωνομετρία ? Η οπτική , η πυρηνική φυσική και πολλά ακόμα που κάναμε εμείς ΣΤΟ δημόσιο σχολείο και δεν γίνονται καθόλου σήμερα στο δημόσιο και ελάχιστα στα ακριβά ιδιωτικά , ενώ προφανώς είναι αναγκαία πολλά από αυτά στις σχολές .
Είμαι στην ηλικία που έχουμε πλήρη άποψη για την εκπαίδευση των παιδιών μας σε σύγκριση με εμάς . Και είναι απογοητευτική η σύγκριση . Και όσοι πληρώσαμε και ιδιωτικά σχολεία , κλαίμε τα λεφτά μας .
Αυτή η βλακεία με την γενική εκπαίδευση για όλους είχε ξεκινήσει από τις αρχές του 80 . Τότε είχαμε το φαινόμενο , παιδιά που δεν έκαναν για τριτοβάθμια , είχαμε και λίγους εισακτέους ακόμα τότε , αντί να πάνε σε τεχνικά λύκεια , πήγαιναν στα γενικά , τελείωναν όπως όπως και μετά πήγαιναν στα ιδιωτικά λύκεια και πλήρωναν .
Είχα φίλο κολλητό που ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερος και τελείωσε την Γ΄γυμνασίου και πήγε στην Σιβιτανίδειο ψυκτικός , τελείωσε έμαθε και μέχρι σήμερα δουλεύει και ζει καλά από την δουλειά αυτή .
Ο αδερφός του , 5 χρόνια μικρότερος του , έπεσε στην αλλαγή του 81 . Τελείωσε το γενικό λύκειο , δεν μπορούσε να περάσει πουθενά , πήγε σε ιδιωτική σχολή ψυκτικός , δεν έμαθε τίποτα , δούλεψε λίγο δίπλα στον αδελφό του και μετά άλλαξε επάγγελμα....
Αυτά εννοώ όταν λέω κάποια πράγματα και να τα διαβάζετε ακριβώς όπως τα λέω .
Περισσότερα το βράδυ ή αύριο το πρωί .
-
Criuser είσαι άσχετος από παιδαγωγικά και λες χαζομάρες
Η υποχρεωτική εκπαίδευση πρέπει να είναι γενική. Επίσης και η γενική και η εξειδικευμένη εκπαίδευση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ (μην ακούσω μαλακίες περί υποτροφιών, θα πέσει άσχημο βρισίδι).
ΟΛΟΙ οι άνθρωποι πρέπει να ξέρουν πως και γιατί γίνονται κάποια βασικά πράγματα. επίσης πρέπει να τα μαθαίνουν, όταν με βάση επιστημονικά δεδομένα, όταν είναι σε θέση με βάση την ανάπτυξή τους να τα κατανοήσουν πλήρως.
Δεν πήγατε τότε Σιβιτανίδειο μην γνωρίζοντας στους πόσους βαθμούς βράζει το νερό ή ότι το παιδί γράφεται με αι, πότε έγινε η μάχη των Θερμοπυλών ή πότε οι Τούρκοι κατέκτησαν την Κων/πολη (αυτό είναι γενική εκπαίδευση). Ο όγκος των γνώσεων συνεχώς αυξάνεται (άρα και το κομμάτι των γνώσεων αυτών που περνάει στο γενικό κομμάτι αυξάνεται επίσης, πχ βασικά Αγγλικά που πήγαν στην Β δημοτικού από την Ε δημοτικού) που σημαίνει ότι και η διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης αυξάνεται, πχ από τα 9 στα 12 χρόνια.
Μετά εξειδίκευση, με βάση σωστό επαγγελματικό προσανατολισμό (ανύπαρκτο από τότε που τον θυμάμαι σαν όρο, μέσα 90, αν και νωρίτερα ανύπαρκτος ήταν, και τώρα ανύπαρκτος είναι*), σε επιστημονικό ή τεχνικό αντικείμενο (και σύνδεσή τους) ή απευθείας σε εργασία όπου δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο. ΑΑΑΑΑΑ βασικό, ΟΛΟΙ πρέπει να μπορούν να ζήσουν από την δουλειά τους.
Εξειδίκευση όμως, όχι μαθαίνω c++, αλλά μαθαίνω σωστές αρχές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού. Γιατί πχ αν μάθεις στη σχολή c++ και πας για δουλεία και θέλουν VB, παίρνεις το 3ο το μακρύ.
Το μπάχαλο στην εκπαίδευση πάντως δεν το προκάλεσαν οι μαθητές (ποσοστό ευθύνης περίπου 15-20%). Ούτε οι δάσκαλοι - καθηγητές γιατί δεν αποφασίζουν αυτοί την διδακτέα ύλη ή τι εργαλεία έχουν στα χέρια τους, αλλού φταίνε (ποσοστό ευθύνης περίπου 20-25%). Ξεκάθαρα είναι πολιτική επιλογή με βάση επιθυμίες οικονομικών παραγόντων να βγαίνουν ημιμαθείς (που θα ξέρουν μόνο αυτά που θέλουν τεράστιες εταιρίες, όχι μία σαν του γάτου), που θα πληρώνονται με ψίχουλα.
Έκτακτος καθηγητής στο ΤΕΙ που πήγα (που δούλευε και σε εταιρία), πήγε να βάλει στο πρόγραμμα σπουδών μάθημα που το αντικείμενό του το χρησιμοποιούσε μόνο ΜΙΑ εταιρία, αυτή που δούλευε (φαντάσου ακόμα και αυτή μετά το παράτησε).
Το γιατί κάποιοι μένουν από απουσίες στο γυμνάσιο δεν το ακουμπάς. Προβλήματα υγείας, οικονομικά (μπορεί να μην καταγράφεται, είναι παράνομη έξαλλου, αλλά υπάρχει παιδική εργασία. οκ όχι από τα 10-12 αλλά στα 14 σίγουρα), οικογενειακά. Ακόμα και το αν το άλλο είναι πρεζάκι ή αράζει στο προαύλιο επειδή δεν γουστάρει να μπει στην τάξη. Ποιοι παράγοντες οδηγούν εκεί δεν τους ακουμπάς, γιατί??? Δεν ξέρεις? (οκ δεκτό, μην γενικεύεις όμως γιατί δεν έχεις έρθει σε επαφή, πραγματική επαφή με ανθρώπους που δεν μπορούν να επιβιώσουν) Ή καταλαβαίνεις και την δικιά σου ευθύνη σε αυτά που οδήγησαν εκεί και προσπαθείς να την διώξεις από πάνω σου και να την φορτώσεις σε άλλους? (αυτό δεν είναι δεκτό).
ΤΟΣΟ καιρό ούτε διάθεση, ούτε ψίγμα αυτοκριτικής δεν έχουμε δει.
- Για να δουλέψει σωστά ο επαγγελματικός προσανατολισμός, χρειάζεται άλλου τύπου σχεδιασμός της οικονομίας (μην το ανοίξω περισσότερο κάποιοι ζορίζονται να καταλάβουν και μετά κάνουν κωλοτούμπες καλύτερες από τον Τσίπρα προσπαθώντας να μαζέψουν τις κοτσάνες που πέταξαν)
-
Τι λες ρε Βασίλη τώρα; Έλεος.
Αν αυτό πάει σε εμένα, Με λένε Νίκο και θέλω με σωστά επιχειρήματα, και όχι απλά λέω κάτι, να μου πείς που διαφωνείς.
-
Το δωρεάν είναι κάτι που το πρόσθεσα γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο, ειδικά με δεξιούς (οποίος έχει πληρώνει και βγαίνει από πάνω). Χαίρομαι πραγματικά που συμφωνείς σε αυτό.
Τα πρότυπα σχολεία που αναφέρεις ήταν παράδειγμα και με βάση αυτά έπρεπε να διαμορφωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι με βάση το τι νόμιζε ο κουμπάρος του Δράκουλα το 90 ή ο ξάδερφος του Αρσένη το 99 ή ο όποιος μίλαγε με την Γιαννάκου το 2006 που ΟΛΟΙ έπαιρναν εντολές από επιχειρηματικά συμφέροντα.
Τα τεχνικά κληροδοτήματα (Σιβιτανείδιος κλπ) παρείχαν σωστές γνώσεις σε τεχνικό επίπεδο, με δυστυχώς μη σύνδεση με βασικές αρχές του αντίστοιχου επιστημονικού αντικειμένου, έπρεπε να μπουν στο υπόλοιπο σύστημα τριτοβάθμιας και να ανέβουν επίπεδο και τα μεν και τα δε. Έπεσαν στο σχέδιο κανιβαλισμού της τριτοβάθμιας και αυτά τώρα και είναι χειρότερα από ΤΕΙ.
Ο όγκος των γνώσεων, ναι, αυξάνεται συνολικά και παγκόσμια.
Ακόμα και το ότι ξέρει να γράψει κάποιος εδώ στο φόρουμ στα περίπου 60 και κάποιος άλλος στα 14 αύξηση γνώσεων είναι. το 90 ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος θα ήξερε. Για να είμαι στο κλίμα του φόρουμ, το ότι υπάρχουν αυτοκίνητα με 1000κ.εκ που βγάζουν 130 άλογα και καίνε 6λιτρα /100χλμ σε αύξηση των γνώσεων οφείλεται.
Στο κομμάτι αύξηση γνώσεων στην εκπαίδευση. Έμαθες αγγλικά στο σχολείο το 1970κατι, criuser??? Σίγουρα όχι, εγώ ξεκίνησα στην 1η γυμνασίου, η αδερφή μου στην 5η δημοτικού και η ανιψιά μου στη 2α δημοτικού, για εμένα ήταν αργά που ξεκίνησα, για την ανιψιά μου είναι νωρίς. Τόσο νωρίς που αν δεν την είχει μάθει η αδερφή μου να της διαβαζει πριν κοιμηθεί, δεν θα της άρεσε να διαβάζει γενικά.
Θέλει πολύ προσεκτικό σχεδιασμό το τι μαθαίνεις, πως το μαθαίνεις και πότε το μαθαίνεις. Πρέπει ο εκπαιδευόμενος να μπορεί να καταλάβει αυτό που μαθαίνει και που θα το χρησιμοποιήσει. Πολύ μεγάλη κουβέντα και λυπάμαι που δεν καταλαβαίνεις κάποια πράγματα και πετάς ατάκες περί βλακείας τις γενικής εκπαίδευσης.
Αυτή η βλακεία με την γενική εκπαίδευση για όλους είχε ξεκινήσει από τις αρχές του 80 . Τότε είχαμε το φαινόμενο , παιδιά που δεν έκαναν για τριτοβάθμια , είχαμε και λίγους εισακτέους ακόμα τότε , αντί να πάνε σε τεχνικά λύκεια , πήγαιναν στα γενικά , τελείωναν όπως όπως και μετά πήγαιναν στα ιδιωτικά λύκεια και πλήρωναν.
Για την 2η πρότασή σου Δες τον * στο προηγούμενο ποστ
Μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις την έννοια της γενικής εκπαίδευσης. Βασικά πράγματα για τον κόσμο και πως λειτουργεί (μαθηματικά, ανάγνωση, γραφή, φυσική, ιστορία, κοινωνιολογία). Επίσης έγραψα και το παρακάτω
Το ότι αυτή η υποχρεωτική γενική εκπαίδευση έχει καταλήξει χάλια, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει.
Επαναλαμβάνω το κομμάτι των πολιτικών επιλογών για την εκπαίδευση συνολικά. Που γίνεται σκατά από το 80 και χειροτερεύει συνέχεια με όχι σταθερούς ρυθμούς (το μπαμ γίνεται σε κάθε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση)
Διδακτέα ύλη (παντού, προσχολική, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) ποιος την καθορίζει, με ποια κριτήρια??? Πχ. ποιος μαλάκας από ποια κυβέρνηση έβγαλε από την ύλη (εμείς τα μάθαμε στο λύκειο**, και τα αδερφια μας ξαδερφια κλπ έχουν τελειώσει, ενώ τα παιδιά μας είναι μικρά) ηλεκτρομαγνητισμό, γεωμετρικοί τόποι, τριγωνομετρία κλπ κλπ. ** μήπως εσύ criuser στα έμαθες στο 6ταξιο γυμνάσιο και έχεις 6+6 =12 χρόνια βασική γενική εκπαίδευση?
Λεφτά για την δημόσια εκπαίδευση (κτήρια, εξοπλισμοί, αρκετοί καθηγητές - δάσκαλοι κλπ κλπ)
On topic
δεν μου αρέσει που ο μαλάκας ο πελάτης δεν κράταγε backup την 5gb βάση δεδομένων του, χτύπησε ο server του και παλεύω 2 μέρες να την διορθώσω.
μου αρέσει που οσο το πρόγραμμα που την διορθώνει, μου αφήνει χρόνο να απαντήσω σε διάφορες απόψεις που είναι μακριά από την πραγματηκότητα και μάλλον δεν θα έρθουν ποτέ, αλλά ευτυχώς διαβάζουν και άλλοι που μπαίνουν σε σκέψεις
-
Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος που θέλει να γίνει μαραγκός , ψυκτικός , ηλεκτρολόγος και οτιδήποτε άλλο Μαστορικό επάγγελμα θα πρέπει να τελειώσει Γενικό γυμνάσιο και Γενικό λύκειο .
Δεν διαφωνώ γενικά με το νόημα των όσων λες περί έλλειψης εξειδίκευσης, χαμένων χρόνων στα θρανία και 'άχρηστων πτυχίων', αλλά ειδικά το παράδειγμα που φέρνεις, θέλω να το χρησιμοποιήσω για να πω πως δεν γίνεται το 2020 και τις δεκαετίες που έρχονται να υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα έχουν τελειώσει το Λύκειο, σε όποια κατάσταση και να είναι αυτό.
Μπορούμε να καταλογίζουμε ευθύνες στο παρελθόν, αλλά το παρελθόν δεν αλλάζει, μόνο το μέλλον μπορεί να αλλάξει. Στο μέλλον λοιπόν, τα έτη 2030, 2040 κλπ. που θα εργάζονται όσοι είναι μαθητές σήμερα, ΔΕΝ γίνεται να ασχοληθεί με τεχνικό επάγγελμα άνθρωπος που δεν έχει τελιώσει το λειψό έστω Λύκειο.
Παράδειγμα: Στην 'εποχή σου', δουλειά του ηλεκτρολόγου ήταν το σφυροκάλεμο και η ατσαλίνα και να ξέρει τη συνδεσμολογία αλέ-ρετούρ και τα βατ των ασφαλειών και το πολύ πολύ να συνδέσει ένα αστεροτρίγωνο κινητήρα ή τους ρελέδες, αν δούλευε στη βιομηχανία. Ήδη τώρα που μιλάμε και στο μέλλον, θέλουμε home-automation, δικτυακά, συναγερμούς-κάμερες κλπ. όλα ψηφιακά με διάφορα bus των εταιρειών (ΚΝΧ κλπ.) μόνο για τα σπίτια και τα εμπορικά κτήρια... στη βιομηχανία κάθε μοτέρ και inverter και ψηφιακά σήματα, υποσταθμοί 'διαστημόπλοια', PLC, αισθητήρια κλπ. Αποτέλεσμα: για να είναι κάποιος 'ηλεκτρολόγος' κι όχι κουβαλητής εργαλείων, θα χρειαστεί όχι μόνο Λύκειο, αλλά και μεταλυκειακή εκπαίδευση κάποιου είδους και συνεχή επιμόρφωση ανα 10 χρόνια.
Τα ίδια για τον υδραυλικό-ψυκτικό κλπ. που κάποτε αρκούσε να μάθει τον κουρμπαδόρο και πως να κολλάει χαλκοσωλήνα, και τώρα σε κάθε κτήριο κάνει το αντίστοιχο της 'δομημένης καλωδίωσης' για τα υδραυλικά. Ο μαραγκός, κάποτε δούλευε με το μολυβάκι στ' αυτί και τη ράσπα και πατέντες στον τόρνο, τώρα πρέπει να χειρίζεται εργαλειομηχανές από τον υπολογιστή.
Το πρόβλημα της εξειδίκευσης παραμένει, αλλά δε λύνεται με ημιαγράμματους εφήβους που θα αφήσουν το θρανίο και θα βγουν στο μεροκάματο. Στα επόμενα 10-20 χρόνια, όσοι δεν έχουν έστω μια μεταλυκειακή εκπαίδευση, μόνο γκαρσόνια (που πάλι θα πρέπει να χειρίζονται ασύρματη παραγγελία και μίνι ERP συστήματα), ομοίως επαγγελματίες οδηγοί που σε 20 χρόνια αν δεν έχουν καταργηθεί πλήρως, θα απαιτούν πολύ παραπάνω από τις γνώσεις ενός σημερινού ταρίφα ή νταλικιέρη), άντε και καθαριστές κτιρίων... Γι αυτούς που είναι σήμερα σχολιαρόπαιδα, θα πέσει πολύ πείνα αν δεν έχουν μια 14ετή τουλάχιστον εκπαίδευση...
-
Εγω θα το παω σε αλλο επιπεδο.
Όταν φοιτά κανείς σε ένα πρόγραμμα γενικής παιδείας, εφόσον αυτή είναι σωστά δομημένη ως πηγές γνώσης, αποκτά την λεγόμενη κριτική σκέψη.
Αρχίζει να μαθαίνει την σχέση αιτίου αιτιατού, αρχίζει να σκέφτεται.
Ε τσι λοιπόν στα σταυροδρόμια της ζωής εκεί που θα εμφανιστεί το αίσθημα του φόβου για το νέο, θα ενεργοποιηθεί αυτός ο τροπος σκεψης που εκπαιδεύτηκε. Θα βρει λογικές συνδέσεις, θα παραδεχτεί τι γνωρίζει και τι όχι και θα ακολουθήσει τα βήματα ορθολογικης επεξεργασίας στο μυαλό του.
Το βλέπουμε πλέον στην πράξη. Τα τεχνικά λύκεια παράγουν ανθρώπους που στην μετέπειτα ζωή τους αρέσκονται και τρέφονται από συνωμοσίες, από ακραίες απόψεις καθώς σε αυτές βρίσκουν ασφάλεια διότι δεν μπορούν να κολλήσουν της τελείες του αιτίου και αιτιατού και αυτό τους δημιουργεί μονιμο άγχος. Ο φόβος στο κάθε τι νέο ή που δεν γνωριζουν ειναι εμφανέστατος
Δεν είναι χαζοί, απλά δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την νοημοσύνη τους, δεν έχουν μάθει τα εργαλεία.
Θα μου πεις και στα λύκεια γενικής παιδείας είναι καλύτερα τα πράγματα. Όχι, δεν είναι. Αλλά από τους 30 μαθητές οι 5-7 θα αποκτήσουν αυτήν παιδεία.
Στα τεχνικά λύκεια ούτε ένας διότι δεν υπάρχουν τα μαθήματα που θα ξυπνήσουν τους εγκεφάλους τους.
Επειδή, λοιπόν οι άνθρωποι ψηφίζουν και διαμορφώνουν το μέλλον τους, και δεν είναι εργαλεία χωρίς δικαίωμα ψήφου και άποψη, η σωστή παιδεία είναι πρώτη ύλη μιας ευνομούμενης κοινωνίας και κυρίως μια δίκαιης και σωστής δημοκρατίας.
-
Χαίρομαι που δεν το βλέπω μόνο εγώ έτσι.
Τρόμαξα που δεν είχε γράψει κάτι κάποιος από χτες.
-
nontaskatsaras wrote:
Τι λες ρε Βασίλη τώρα; Έλεος.
Αν αυτό πάει σε εμένα, Με λένε Νίκο και θέλω με σωστά επιχειρήματα, και όχι απλά λέω κάτι, να μου πείς που διαφωνείς.
Στον Criu πήγαινε, Νίκο!
-
Στον Criu πήγαινε, Νίκο!
ΟΚ
-
Απαντώντας με 'δεν μου αρέσει' θα πω ότι πέραν των θεωριών συνομωσίας (και καλά 'δεν θέλουν να μας εκπαιδεύσουν γιατί θα γίνουμε σούπερ ντούπερ και δεν θα τους ψηφίζουμε') ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που η εκπαίδευσή μας είναι πρωτίστως 'καθηγητοκεντρική' και όλα τα προγράμματα στουδών εκπορεύονται όχι από τις ανάγκες της κοινωνίας αλλά από τις ανάγκες των καθηγητών. Αυτό το καταλαβαίνει κάποιος όχι τόσο στο δημοτικό αλλά περισσότερο στο γυμνάσιο-λύκειο
Προφανώς ο αντίλογος είναι 'και τι θα κάνουμε, θα απολύσουμε τόσους ανθρώπους;'. Δυστυχώς εδώ το πολιτικό κόστος είναι τόσο μεγάλο που ένας υπουργός παιδείας ούτε καν σκέφτεται ότι θα μπορούσε να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών αφήνοντάς τους απλά σε δουλειές γραφείου (και γιατι αρκετοί θα δυσαρεστηθούν με μια τέτοια εξέλιξη και διότι θα χαθούν ανάγκες για αρκετά 'παραδοσιακά' φροντιστήρια...).
Γενικώς δηλαδή αυτούς τους καθηγητές έχουμε, άλλους δεν προσλαμβάνουμε, οπότε θα διδάσκουμε ότι μπορούν να διδάσκουν αυτοί. Μην μου πει κανείς ότι μπορούν να μετεκπαιδευτούν διότι θα πέσει η ΟΛΜΕ να μας κάψει. Και σε καμιά 20ρια χρόνια τα λέμε πάλι.
-
Καμια σχεση fiverg θεωρώ πως αδυνατείς να καταλάβεις αυτο που λέω, και το παίρνεις στην ειρωνεία, πέφτει και το επίπεδο αν μου επιτρέπεις.
Έχεις διαβάσει κοινωνιολογία στην ζωή σου;
Σοβαρά βιβλία.
Και άντε εσύ πες είσαι σοβαρός άνθρωπος (το εννοω, δεν ειρωνεύομαι )
Εχει κατσει κάποιος σοβαρός καθηγητής να εξηγήσει τα βασικά στα παιδια. Τι σημαίνει κεντρικη οργάνωση κάποιου κράτους, ποιες οι ευθύνες του τι και πώς.
Έχει πάει στα βαθύτερα στρώματα των αιτιων της δημιουργίας αυτών και του γιατί, έχουν συνδεθεί αυτά ακόμα και με την βιολογια του ανθρώπου και την ψυχοσύνθεση του.
Έχουν συνδεθεί τα κοινωινιλογικα στοιχεία με την οικονομία. Ποσο βασικο αυτο το θεμα. Κανείς δεν μιλά για αυτά.
Τι σημαίνει κοινωνική υπεραξία, και τι οικοξομικη υπεραξια κτλ
Τι σημαίνει πολιτισμός, έχει εξηγήσει κάποιος καθηγητής στα παιδιά τι είναι τελος πάντων αυτός ο πολιτισμός μας;;
Φαίνεται αυτό πλέον σε συζητήσεις ενηλίκων ανθρώπων. Δεν γνωρίζουν ΤΙΠΟΤΑ από κοινωνιολογία. Τίποτα απολύτως. Μπερδεύουν τα μπούτια τους σε θέματα για παραδειγμα ευθυνών των πολιτών, των διαφόρων εξουσιών, της κεντρικής διοίκησης.
Εγώ θυμάμαι αυτά τα μαθαίναμε στην πρώτη λυκείου.
Όλα τουρμλουμπουκι στο κεφάλι τους.
Και επειδή δεν είναι χαζοί αλλά δεν έχουν τις βασικές γνώσεις πρέπει να συνδέσουν τα γεγονότα δίπλα τους. Το πράττουν μέσω συνομωσιων διότι δεν ξέρουν πως να δικαιολογήσουν και τι.
Λογικό επακόλουθο.
Τσπ θεωρώ δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση.
Στα των καθηγητών συμφωνώ. Να γίνουν επαγγελματίες σωστοί και ενημερωμένοι. Οι περισσότεροι είναι άχρηστοι.
-
Καμια σχεση fiverg θεωρώ πως αδυνατείς να καταλάβεις αυτο που λέω, και το παίρνεις στην ειρωνεία, πέφτει και το επίπεδο αν μου επιτρέπεις.
Έχεις διαβάσει κοινωνιολογία στην ζωή σου;
Σοβαρά βιβλία.
Και άντε εσύ πες είσαι σοβαρός άνθρωπος (το εννοω)
Εχει κατσει κάποιος σοβαρός καθηγητής να εξηγήσει τα βασικά στα παιδια. Τι σημαίνει κεντρικη οργάνωση κάποιου κράτους, ποιες οι ευθύνες του τι και πώς.
Έχεις πάει στα βαθύτερα στρώματ των αιτιων της δημιουργίας αυτών και του γιατί, έχουν συ δεθεί αυτά ακόμα και με την βιολογια του ανθρώπου και την ψυχοσύνθεση του.
Έχουν συνδεθεί τα κοινωινιλολογικα στοιχεία με την οικονομία. Τι σημαίνει κοινωνική υπεραξία κτλ
Τι σημαίνει πολιτισμός, έχει εξηγήσει κάποιος καθηγητής στα παιδιά τι είναι τελος πάντων αυτός ο πολιτισμός μας;;
Φαίνεται αυτό πλέον σε συζητήσεις ενηλίκων ανθρώπων. Δεν γνωρίζουν ΤΙΠΟΤΑ από κοινωνιολογία. Τίποτα απολύτως. Μπερδεύουν τα μπούτια τους σε θέματα για παραδειγμα ευθυνών των πολιτών, των διαφόρων εξουσιών, της κεντρικής διοίκησης.
Όλα τουρμλουμπουκι στο κεφάλι τους.
Τσπ θεωρώ δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση.
Lap δεν απάντησα σε εσένα. Όταν το παιδί σου φτάσει στην πρώτη γυμνασίου θα ανακαλύψεις μαγικά ότι έχω δίκιο. Στο δημοτικό η κατάσταση κάπως καλύπτεται (γιατί οι απαιτήσεις είναι λιγότερες και ο βασικός δάσκαλος πάντα ένας). Για να φτιάξεις στην ββάθμια σύγχρονο και σωστό πρόγραμμα σπουδών χρειάζονται σίγουρα χρήματα (να προσλάβεις κόσμο που να μπορεί να το υποστηρίξει) αλλά και να σπάσεις αυγά (να ανακατατάξεις τις ώρες διδασκαλίας και να βάλεις στην άκρη όσους τρέχοντες καθηγητές δεν μπορούν ή δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται). Δεν είπα να πετάξεις τους κοινωνιολόγους. Βασικά δεν είπα να πετάξεις κανέναν γιατί δεν είμαι ειδικός. Αλλα΄είναι σίγουρο ίοτι οι ώρες διαδασκαλίας είναι πεπερασμένες (30-35 την εβδομάδα) και δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα. Αν η τεκμηριωμένη ανάγκη ενός σύγχρονου προγράμματος σπουδών είναι να κάνεις π.χ. 10 ώρες θρησκευτικά την εβδομάδα, κάνε τις. Αλλά το σίγουρο είναι ότι πρέπει να προσλάβεις θεολόγους και να ξεβολέψεις κάποιους από τους υπόλοιπους. Ούτε το ένα γίνεται, ούτε το άλλο όπως σου είπα, οπότε πορευόμαστε με ότι έχουμε, απλά είναι τα πράγματα.
-
Οκ οπως το εγραψες καταλαβα οτι η κοινωνιολογια μαι η φιλοσοφια ειναι αχρηστη και υπαρχει καποιος απωτερος σκοπος οταν κάποιος την διδάσκεται.
Το αντιθετο μαλιστα πιστεύω, και αυτο διότι ανεξαρτήτως τις πολιτικές πεποιθήσεις για την καλύτερη διοίκηση και διαχείριση του κράτους (για αυτό μαλώνουμε στην ουσια μεταξύ μας ως ψηφοφόροι) πολλοί δεν γνωρίζουν το αλφάβητο στην λειτουργια των σύγχρονων κρατών, όπως επίσης μπερδεύουν οικονομικες θεωρίες, τη συνδεση τους με την οικονομικη και την κοινωνικη αναπτυξη αλλα και τα απαιτούμενα βηματα με ιστορικα στοιχεια καθώς μπερδεύουν επίσης όλα αυτά με τις προτασεις διακυβερνησης σε αλλά θέματα που απασχολούν μια κοινωνία.
Όλα μαζί χύμα στο κεφάλι τους.
Τσπ...
Υ.γ Νά χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να ειναι πάντα τυχερά και ευτυχισμένα.
-
Το περίεργο είναι πως άτομα που κανείς δεν προσλαμβάνει στην Ελλάδα τα προσλαμβάνουν στη Γερμανία.
Ξέρω δυο γειτονόπουλά μου απόφοιτοι πληροφορικής κι οι δύο δουλεύουν ως προγραμματιστές στη Γερμανία εδώ και δυο - τρία χρόνια.
Εδώ ήταν...μπαρίστες
που λέει κι ο γάτος.
ΕΝΤΙΤ: ξέχασα, κι ένα τρίτο στη Τσεχία! (εδώ δούλευε στη...λαϊκή)
Ποιες Γερμανίες και Τσεχίες μας λες εσύ, λες να ξέρουν αυτοί καλύτερα από τον τρόπο που τα κάνουν στην Ελλάδα;
-
Ευχαριστώ Lap και για να μην νομίζεις ότι είμαι κολλημένος: είναι κοινώς αποδεκτό ότι Έλληνας μαθητής που έχει προετοιμαστεί καλα και είναι σε θέση να γράψει ένα 17+ στα μαθηματικα πανελληνιων, σε οποιοδήποτε σχεδόν ξένο Πανεπιστήμιο 'εχει' τα μαθηματικά πρώτου έτους εύκολα. Ποιος είναι άραγε ο λόγος που 'πρεπει' τα παιδια μας να κάνουν στην γ λυκείου υλη πανεπιστημιακού επιπέδου σε κάποιο μαθημα (για να μην πουν αλλοι ότι έχω με τα μαθηματικά προκαταληψη, έχω γράψει πανελλήνιες 19.5 Α δέσμη). Αλλά βλέπεις η 'επετηριδα' των μαθηματικών και τα φροντιστήρια είναι αρκούντως ισχυρά για να σκεφτεί ένας υπουργός να μειώσει εκει τις ώρες και να βάλει π.χ κοινωνιολογία!
Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]