-
alex mix wrote:
Παίδες είδατε μια αγγελία στο car για civic diesel έκδοση comfort 8000χλμ νομίζω 20000 euro κάτι δεν μου κάθεται καλά και θεωρώ λίγο ακριβό αν ήταν 18 18.5 ίσως αλλά και πάλι κάτι μου βρωμαει
Που είναι το περίεργο; Η τιμη; Αφού ο αντιπροσωπος δεν το εισάγει πλέον, αν κάποιος θέλει λαδιερα σου λέει μπορει και να τα δώσει τα 20500.
Την τιμή την θεωρώ λίγο τσιμπημένη. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως δίνεις ένα τέτοιο όχημα τόσο γρήγορα?
Υ. Γ Δεν πρέπει να τα πας καθόλου τα diesel.
-
Στο εξωτερικό αν είσαι παράνομος θα σε σκίσουν. Καλύτερα να μην κάνουμε συγκρίσεις για το πως λειτουργούν τα κράτη έξω και πως στην χώρα μας, δεν μας συμφέρει καθόλου! Αν στην Ελλάδα γράφαμε την κάθε παρανομία, θα είχε πλουτίσει το κράτος!
Θυμάμαι που είχα διαβάσει παλιότερα σε φόρουμ ότι τον σταμάτησε η Τροχαία σε Αυστρία ή Ελβετία για τα φιμέ, και δεν του επέτρεπε να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο, μέχρι να αφαιρέσει τις μεμβράνες από τα μπροστά τζάμια.
Σχετικά με τις βεβαιώσεις του εγκαταστάτη, φρόντισα να ενημερωθώ πριν μπω στην διαδικασία της εγκατάστασης και απέρριψα όποιον μου πρότεινε να βάλω σκούρες μεμβράνες μπροστά. Αν παρόλα αυτά δεν είχα φροντίσει να ενημερωθώ νωρίτερα και είχα εξαπατηθεί από τον εγκαταστάτη, τότε θα πήγαινα να ζητήσω τα ρέστα από αυτόν και όχι από τον Διοικητή της Τροχαίας. Εκτός και αν είναι το ίδιο άτομο
Καλά κάνουν στο εξωτερικό και σε σκίζουν (σκίζουν γενικά όποιον κάνει παρανομίες, και όχι μονό αυτούς που δεν έχουν γνωστό κάποιο κεφάλι), έχουν όργανα που βεβαιώνουν τις παραβάσεις και δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει κανείς.
Είπα στον sargus, αν πιστοποιηθεί με όργανο από την τροχαία ότι είναι παράνομος (αλλιως πως βεβαιώνεις παράβαση κυριε???) και η βεβαίωση από τον εγκαταστάτη έχει μέσα κομμάτι νομιμότητας να κυνηγήσει τον εγκαταστάτη. Μέχρι τότε, αυτός που πρέπει να κυνηγησει είναι η Τροχαία (ξεκάθαρα πάντως μιλάμε για φάση τύπου πήγαινε και γράψε τόσους για τόσα)
το αν θα συμβάλω στην πληρωμή το δικηγόρου το αφήνω ασχολίαστο, otokomae
-
otokomae wrote:
alex mix wrote:
Παίδες είδατε μια αγγελία στο car για civic diesel έκδοση comfort 8000χλμ νομίζω 20000 euro κάτι δεν μου κάθεται καλά και θεωρώ λίγο ακριβό αν ήταν 18 18.5 ίσως αλλά και πάλι κάτι μου βρωμαει
Που είναι το περίεργο; Η τιμη; Αφού ο αντιπροσωπος δεν το εισάγει πλέον, αν κάποιος θέλει λαδιερα σου λέει μπορει και να τα δώσει τα 20500.
Την τιμή την θεωρώ λίγο τσιμπημένη. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως δίνεις ένα τέτοιο όχημα τόσο γρήγορα?
Υ. Γ Δεν πρέπει να τα πας καθόλου τα diesel.
Το ντίζελ έχω. Τώρα σε κουφανα.
-
alex mix wrote:
otokomae wrote:
alex mix wrote:
Παίδες είδατε μια αγγελία στο car για civic diesel έκδοση comfort 8000χλμ νομίζω 20000 euro κάτι δεν μου κάθεται καλά και θεωρώ λίγο ακριβό αν ήταν 18 18.5 ίσως αλλά και πάλι κάτι μου βρωμαει
Που είναι το περίεργο; Η τιμη; Αφού ο αντιπροσωπος δεν το εισάγει πλέον, αν κάποιος θέλει λαδιερα σου λέει μπορει και να τα δώσει τα 20500.
Την τιμή την θεωρώ λίγο τσιμπημένη. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως δίνεις ένα τέτοιο όχημα τόσο γρήγορα?
Υ. Γ Δεν πρέπει να τα πας καθόλου τα diesel.
Το ντίζελ έχω. Τώρα σε κουφανα.
Όντως τώρα με άφησες μ.... κα. Απλά ρε φίλε όπως έχω γράψει είχω φάει κόλλημα με το αμάξι αλλά κάνω 22 με 24000 χλμ οπότε το diesel είναι μονοδρομοςμονόδρομος. Μόλις βρήκα το πακέτο και είπα να πάω Γιάννενα να το κλείσω έσκασε το απαγορευτικό. Εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος από το diesel?
-
Άλεξ στα 50000km που έχω είναι απροβληματιστο. Πολύ ελαστικό και ροπατο μοτερ. Καταπίνει με τεράστια ευκολία χιλιομετρα. Κανεις 300km και βγαίνεις ατσαλακωτος. Βοηθάνε πολύ και τα ηλεκτρονικά. Το ίδιο τούρμπο μοτέρ προηγουμενης γενιάς έχει κάνει 700000 km.
-
Άλεξ στα 50000km που έχω είναι απροβληματιστο. Πολύ ελαστικό και ροπατο μοτερ. Καταπίνει με τεράστια ευκολία χιλιομετρα. Κανεις 300km και βγαίνεις ατσαλακωτος. Βοηθάνε πολύ και τα ηλεκτρονικά. Το ίδιο τούρμπο μοτέρ προηγουμενης γενιάς έχει κάνει 700000 km.
Ευχαριστώ φίλε
-
Είχα κάνει test drive το προηγούμενο Civic και ο κινητήρας diesel που φορούσε ήταν με διαφορά ο καλύτερος από όσα είχα οδηγήσει εκείνη την περίοδο. Και θυμάμαι ότι ήταν και πολύ οικονομικός (ακόμη και με τα μέτρα των diesel, όχι σε σύγκριση με βενζίνη προφανώς). Εξαιρετικός κινητήρας.
-
Παιδιά ένα μικρό εικονίδιο στο κοντερ τέρμα δεξια 'trip' γράφει...τι έιναι; Βρίσκεται πάνω δεξιά απο την ένδειξη του καυσίμου
-
Αυτό λογικά εκτινάσσει το κάθισμα του συνοδηγού...αλά τζειμς μποντ!
-
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος βάζει μεμβράνες στο αμάξι μπροστά(οδηγού-συνοδηγού).
Στα πίσω καθίσματα καλές είναι οι μεμβράνες, αν και τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν όλα σκούρα κρύσταλλα.
Νέα μόδα, όπως έχω παρατηρήσει, είναι κάποιοι να σβήνουν (?) τα φώτα της πίσω πινακίδας.Άλλοι τοποθετούν μαύρα πλαστικά από πάνω.
Πήγαινε με το αμάξι Αυστρία και όταν σε σταματήσουν, κάνε τον κινέζο. Δυστυχώς Ελλάδα, τα ξέρουμε όλοι.
-
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάποιος βάζει μεμβράνες στο αμάξι μπροστά(οδηγού-συνοδηγού).
Άστα αδερφέ! Και εγώ βλέπω διάφορους ανθρώπους στην παραλία κάθε καλοκαίρι και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί βάζουν αντιλιακό! Και βάζουν και στα παιδιά τους οι αθεόφοβοι!!
Αμ οι άλλοι; Που φοράνε γυαλιά ηλίου ντάλα μεσημέρι το κατακαλόκαιρο; Ούτε αυτό ποτέ το κατάλαβα!
Να βρούμε κάποιον να μας τα εξηγήσει...
Εναλλακτικά, μπορούμε να διαβάζουμε τις αμέσως προηγούμενες σελίδες στο φόρουμ που πετάμε την εξυπνάδα μας και έτσι θα μας λυθούν οι απορίες για αυτά που δεν καταλαβαίνουμε!
-
Για να μην τον καίει ο ήλιος δλδ αποκλείεται?
-
Φίλε sargus, ποτέ δε βάζω αντηλιακό στην παραλία και είμαι δίπλα της από ενός έτους.
Η κόρη μου ξεκίνησε στα 15 της να βάζει, δεν είπα τίποτα, γούστα είναι αυτά.
Για να απαγορεύονται οι μεμβράνες μπροστά, υπάρχει λόγος.
Ο καθένας πράττει όπως νομίζει.
Αυτά.
-
Οι μεμβράνες απαγορεύονται στα 3 μπροστινά τζάμια γιατί περιορίζουν την ορατότητα, όταν σουρουπώνει ή όταν το αυτοκίνητο είναι από λίγο έως πολύ σκονισμένο. Μας καίει δε μας καίει ο ήλιος, θέλουμε δε θέλουμε να πουλήσουμε μούρη προέχει το να βλέπουμε.
-
Επίσης για όταν σε σταματά η αστυνομία να βλέπει τι πας να κάνεις και που είναι τα χέρια σου κ.τ.λ.
-
Με πείσετε να μη βάλω ούτε διάφανες μεμβράνες μπροστά. Κάπου άκουσα ότι αν δεν είναι καλό το μαστόρι μπορεί να έχει και φουσκίτσες στο μπαμπρίζ.
-
Δεν απαγορεύονται όλες οι μεμβράνες στα μπροστινά παράθυρα, παρά μόνο από μία σκουρότητα και πάνω. Αν θέλεις να προστατεύεσαι από τον ήλιο (πράγμα απολύτως λογικό) και να είσαι και νόμιμος, υπάρχουν λύσεις. Ειδικά να μιλάμε για τις μεγάλες εταιρείες του χώρου.
-
Όταν η νομοθεσία δε μας βολεύει, τη λυγίζουμε στα μέτρα μας !!!
10+ χρόνια «κρίσης» και οι αντιλήψεις που μας οδήγησαν σε αυτή δεν άλλαξαν …
Οι άλλοι θα αλλάξουν και θα είναι σύνομοι !!!
ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ !!!
Εμείς θα συνεχίσουμε να παρανομούμε, επειδή η νομοθεσία δε μας βολεύει και θα βρούμε τον γνωστό του γνωστού να μας γλιτώσει από την στραβή …
Ασήμαντο και προφανώς διογκωμένο θέμα, που όλοι εδώ έπρεπε να μάθουμε, μιας και πρέπει να ασχολούμαστε με τη μίζερη και τρισάθλια ζωή του όποιου γράφει εδώ μέσα !!!
Σκεφτείτε να ήταν και τίποτα σπουδαίο …
-
Η νομοθεσία δεν 'λυγίζει'. Αντιθέτως, αυτό που βλέπω εγώ είναι η ημιμάθεια πολλών, οι οποίοι γράφουν π.χ. ότι οι αντηλιακές μεμβράνες απαγορεύονται στο παρμπρίζ και τα μπροστινά παράθυρα. Που το διαβάσατε αυτό ρε παλικάρια;
Ο νόμος λέει ότι ο συντελεστής φωτοπερατότητας πρέπει να είναι στο 75% για το παρμπρίζ και στο 70% για τα μπροστινά κρύσταλλα. Αυτή είναι η μόνη ουσιαστικά δέσμευση (γιατί υπάρχουν και άλλες που αναφέρουν ότι ο οδηγός πρέπει να είναι ευδιάκριτος, ότι η ορατότητα από τη θέση του οδηγού πρέπει να είναι ανεμπόδιστη κτλ, οι οποίες προφανώς καλύπτονται από το συντελεστή του 70-75%). Αν ο συντελεστής επιτυγχάνεται με διαφανείς ή σχεδόν διαφανείς αντηλιακές μεμβράνες, καμία παράβαση του νόμου δεν υφίσταται!
-
αυτο που λες ισχυει αλλα στην πραξη μονο διαφανεις μεμβρανες και αν μπορουν να μπουν νομιμα.
Νέο Honda Civic 2017