Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 236
    • 237
    • 6 / 237
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4735
    255029
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Δηλαδη μεχρι 4000 που εχει περιοριστη με software η δυναμη εχει μετρηθει λαθος απο τα περιοδικα;;;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        arvani last edited by

        https://www.newsauto.gr/test-drive/proti-dokimi-mazda-cx-30-skyactiv-x-g180-awd/

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Αραγε τι καταναλωση εχουν τα διλιτρα diesel με 180 αλογα, αυτοματα και τετρακινητα;;;

          Εδω σε δοκιμη επιασε 8,9 λιτρα μ.ο.

          Σε δοκιμες γενικα παντα ανε αινει η καταναλωση αλλα οκ κραταμε αυτην ως δειγμα για εντονες επιταγχυνσεις και υψηλες ταχυτητες ταξιδιου.

          Υ.γ αραγε το αυτοκινητο ειχε ανω των 4.000χλμ οπου ξεκλειδωνει το software του κινητηρα;;;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • P
            panormus772 last edited by

            CX-30 skyactiv-x

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Ενώ τον συμπαθω πολυ, άλλωστε ο γιατρος τον προτεινε οποτε έχω εμπιστοσυνη στο γουστο του.. Παρατηρώ όμως μια να το πω μετριότητα στην δοκιμή του που με ένα  γκουγκλαρισμα τα διορθώνεις.

              Λοιπόν.

              1 Και οι ιδιοκτήτες των mazda 3 έχουν αναφέρει τον ήχο αλα ντίζελ. Έχει να κανει και με την ποιοτητα της βενζίνης.

              2.Γενικα κυκλοφορεί στο ίντερνετ και στα forum  των ιδιοκτητών πως το αυτοκίνητο είχε ενα safety mode για κάπου 4000χλμ. Για αυτό ίσως και τώρα τραβάει ωραία και δυνατά, όπως αναφέρουν και ιδιοκτήτες του, αλλά και επισης διαπιστώνει και ο ίδιος στο τεστ.

              1. Δεν είναι ο μηχανικός υπερσυμπιεστης που δίνει ώθηση στις 5000 σ. α. λ αλλά είναι οι στροφές όπου γυρίζει από αυτανάφλεξη σε σπινθυρα.

              Συμφωνώ με αυτό που λεει πως για όποιον ψαχνει σπορτιφ οδήγηση το έξτρα φάσμα λειτουργίας απλά σε πορωνει και κινησε πολυ γρηγορα και αγωνιαρικα συγκριτικά με τα diesel

              Τα 5.5 λίτρα (με προσοχη στην οδήγηση)  και τα 6.5 λίτρα χωρίς προσοχη, για 180 άλογα και φάσμα λειτουργίας βενζίνης και μεγάλο suv... είναι απλά ένα μηχανολογικό θαυμα,  τίποτα άλλο.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                super-t last edited by

                Αναμενόμενος δεν είναι ο ήχος σαν diesel αν το καύσιμο καίγεται σαν diesel (περίπου);

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Και η συμπίεση σχεδόν αντίστοιχη με diesel...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Όντως, μαλιστα σε σύγκριση με τους TDI και τον blue hdi της psa, αλλά ακόμα και από τον diesel της Mazda, ειναι υψηλότερη η συμπίεση, εξυπηρετώντας έτσι τη δυνατότητα καύσης με πολύ φτωχό στοιχειομετρικο μίγμα.

                    Όλη η υπόθεση και το κλειδί είναι στους αισθητήρες εσωτερικής συμπίεσης στον θάλαμο καύσης. Λόγω αυτών και της ταχύτητας επεξεργασίας των δεδομένων (το είχα διαβάσει αυτό σε τεστ του πρωτότυπου κινητηρα πριν καποια ετη) τα κατάφερε η Mazda.

                    Το είχε επιχείρησε παλιότερα αν θυμάμαι σωστά και η GM σε πρωτότυπο κινητήρα,  αλλά λόγω των μην γρήγορων επεξεργαστών και των σωστών αισθητήρων δεν τα κατάφερε και έκανε προαναφλεξεις.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      super-t last edited by

                      Φτωχό και στοιχειομετρικό ταυτόχρονα δεν γίνεται πάντως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap last edited by

                        Στοιχειομετρικο σημαίνει όταν κάτι μεταβάλλεται επιτυχημένα, όπως π.χ κατα την καύση. Όποτε αν λέμε φτωχό (ενοουμε αναλογια καύσιμου και αερα φυσικα) ενώ μιας και ολόκληρηνεται η καύση είναι στοιχειομετρικη

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          super-t last edited by

                          Στοιχειομετρικό στην χημεία και κατ` επέκταση στην καύση σημαίνει ότι έχεις τόση ποσότητα οξυγόνου ή αέρα για να κάψεις όλο το καύσιμο και να μην μείνει οξυγόνο μετά. το 14,7:1 που βλέπεις συχνά, είναι ο στοιχειομετρικός λόγος για βενζίνη π.χ.

                          Φτωχό είναι να έχεις περισσότερη ποσότητα αέρα ή οξυγόνου από ότι είναι απαραίτητο. Το 20:1 είναι φτωχό.

                          Πλούσιο είναι να έχεις πιο πολύ καύσιμο από ότι μπορείς να κάψεις με τον αέρα που έχεις. Το 12:1 είναι πλούσιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by

                            Περίπου το ίδιο ανέφερα και εγώ με άλλα λόγια.

                            Γενικά η μετάβαση από τη μια φάση του μίγματος στην άλλη να είναι μετρήσιμη και ίση.

                            Στον skyactive x ανά μοίρες αβάνς ο λόγος αγγίζει και το 40:1 (Περιπου)

                            Άρα εφόσον γίνεται καυση στον θαλαμο καυσης και με 'φτωχό' μιγμα, πως περιγράφεις το 'στοιχειομετρια' καιντην μη υπαρξη της ακομα και με φτωχο μιγμα ;

                            Στα μηχανολογικό άρθρα το αναφέρουν συνεχως.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              super-t last edited by

                              Δεν κατάλαβα τίποτα, επαναδιατύπωσε. Οι μοίρες αβανς τι σχέση έχουν;

                              Και με φτωχό και με στοιχειομετρικό και με πλούσιο γίνεται καύση ανάλογα που λειτουργεί.

                              .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Καλα θα το πω αλλιως.

                                Στοιχειομετρια τι εννοεις;; μηπως εννοείς π.χ το λ= 14:1

                                Ή  θεωρεις την μετάβαση των στοιχείων από την μια κατάσταση στην άλλη επιτυχημένα. Ανεξάρτητα από το 'λ' ;

                                Το αβανς το ανέφερα για να πω πως σε κάποιες μοίρες το λ στον skyactive x φτάνει μέχρι και το 40:1. Αρα οντως είναι φτωχό.....παρά πολύ μάλιστα.

                                Edit, ξαναδιαβάζω το τι λες και αντιλαμβάνομαι πως η χημεία του καυσίμου απαιτεί έναν λόγο 14,7:1, και θέλω να ρωτήσω: Η συμπίεση παίζει ρόλο στο στοιχειομετρικο μίγμα (όπως το ορίζεις λ= 14,7);;;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Η συμπίεση δεν παίζει ρόλο. Ο στοιχειομετρικός λόγος στο μείγμα βενζίνης είναι 14:1.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Edit, ξαναδιαβάζω το τι λες και αντιλαμβάνομαι πως η χημεία του καυσίμου απαιτεί έναν λόγο 14,7:1, και θέλω να ρωτήσω: Η συμπίεση παίζει ρόλο στο στοιχειομετρικο μίγμα (όπως το ορίζεις λ= 14,7);;;

                                    Όχι δεν έχει σχέση. Ούτε το αβάνς έχει. Το πότε θα δώσει το σπίθα το μπουζί είναι το αβάνς. Ούτε το 14,7 είναι το λ. το λ είναι 0.8, 1, 2 τέτοια νούμερα. Στο 40:1 το λ είναι 2,7 (40/14,7)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Άρα το παιρνουμε ως σταθερά. Πιστευα πως αλλάζει η αναλογία αυτή, ως προς το τι είναι στοιχείομετρικο, ανάλογα την πλήρη καύση που πιθανόν να συνέβαινε και σε άλλα μίγματα αέρα καυσιμου καθώς ίσως το επηρεάζαν και άλλοι μηχανικοι παράγοντες. Για αυτό πάντα το ανέφερα στοιχειομετρικο για να πεφτω μέσα.

                                      Υ.γ Ξέρω βρε τι ειναι το αβανς απλά θελω να πω πως πριν πλησιάσει το ΑΝΣ παρουσίαζε ο κινητήρας λόγο μίγματος 40:1 (Αν δεν κανω λαθος χρησιμοποιεί κύκλο Miller), ( πως να το αναφέρω αλλιώς χωρίς να πω μοίρες αβανς; Ποιος είναι ο σωστός τροπος;)

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Δοκιμή skyactiv-x αυτομ. ΑWD:

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Η δοκιμή του skyactiv-g:

                                          Youtube Video

                                          Υπέροχο αμαξάκι,αλλά στο Ελλάντα -όπως είχαμε προβλέψει,ειδικά για τη βενζίνη- χαντακώνεται από τα κυβικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Στο ντίζελ όμως αν και με αρκετά κυβικά και εδώ 1750 στα 27000 ( που φυσικά δεν είναι λίγα) παίρνεις τα πάντα από συστήματα ασφαλείας ακόμα και acc & blind spot μεπμε έλεγχο διασταυρουμενου οχήματος(!) δεν βρίσκεις πουθενά αλλού σε βασική έκδοση ανταγωνισμού. Κακώς βέβαια λείπει ο αυτόματος κλιματισμός.

                                            Λαμβάνοντας υπόψη , χωρίς να το έχω δει αλλά από την εμπειρία που έχω ως πρωην κάτοχος Μάζντα την ποιότητα του εσωτερικού που είναι επιπέδου κορυφαίου πριμιουμ , ότι έχει κορυφαίο επιλογεα ταχυτήτων, αξιοπιστία, πολύ όμορφο εξωτερικό νορμάλ χώρο αποσκευών καλό μήκος , πάνω από τον μέσο όρο ποιότητα κύλισης σε κάνουν να παραβλέπεις κάπως το μέτριο πίσω χώρο επιβατών και την απουσία αεραγωγών πίσω.

                                            Από το xceed σε ντίζελ ( που ακόμα να έρθει) με τον εξοπλισμό που προσφέρει είναι και αισθητά φθηνότερα καθώς στα 27 έχει εξοπλισμό που το xceed δεν τον έχει ούτε στα 30!

                                            Αχχχ το χρώμα που το έχει στο τεστ ντραιβ ο Σαλονικιός είναι αυτό που είχα στο cx7 , φοβερό χρώμα του πάει πάρα πολύ κάνει τρομερό παιχνίδι με το φως!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 6 / 237
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr