-
Η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη. Επίσης αλήθεια όμως είναι ότι δεν έχουν όλες οι απόψεις την ίδια βαρύτητα.
Η δυσκολία αυτών που τις διαβάζουν είναι να ξεχωρίσουν ποιες είναι αυτές που έχουν την απαιτούμενη βαρύτητα (δηλαδή γνώση, εμπειρία, αντικειμενικότητα)...
-
Καλώς φίλε, οκ. Απλά δεν έχει νόημα με κάποιους ανθρώπους να προσπαθείς να μπεις στην λογική τους. 'Κάνε αναφορά', νοοτροπία 4η δημοτικού.
Κάθε άλλο! Είναι η πιο νηφάλια απάντηση και η διαδικασία που προβλέπεται από τον κανονισμό του φόρουμ.
-
Σταμάτα να μιλάς σαν να είσαι moderator. Btw και αν είσαι (ίσως γι'αυτό το ubber ύφος) δεν σε προσκυνώ. Άντε καληνύχτα...
-
Η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη. Επίσης αλήθεια όμως είναι ότι δεν έχουν όλες οι απόψεις την ίδια βαρύτητα.
Η δυσκολία αυτών που τις διαβάζουν είναι να ξεχωρίσουν ποιες είναι αυτές που έχουν την απαιτούμενη βαρύτητα (δηλαδή γνώση, εμπειρία, αντικειμενικότητα)...
Πολυ βαθυ αυτο φιλε!
Ετσι ακριβως ειναι, απλα στην εποχη του ιντερνετ οι πληροφοριες κ γνωμες ειναι κυριολεκτικα δισεκατομμύρια. Η κριτικη ικανοτητα πρεπει να ειναι 24/7 σε υψηλα επιπεδα συγκεντρωσης και οι γνωσεις σε πολυ υψηλο επίπεδο επισης.
Ευχομαι να επικεντρωθουμε στο 2008 απο εδω και περα, ηδη κυκλοφορούν, και τα σχολια ειναι μονο θετικα μεχρι στιγμής!
-
Αντί να εκτιμήσεις το ότι σου λέω πως μπορείς να αντιδράσεις αν ενοχλείσαι, το παίζεις και κοκόρι... Επειδή κουράσαμε όμως τους υπολόίπους, εγώ σταματώ εδώ αυτήν την συζήτηση.
-
Διεγράφη πολιτικό σχόλιο, άσχετο με την συζήτηση. + Warn. [Mod]
-
Είδα ένα κόκκινο σήμερα στον δρόμο από Αγία Παρασκευή προς Χαλάνδρι το μεσημέρι. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό στον δρόμο με το συγκεκριμένο χρώμα. Και δεν ήταν καν gt line.
Αν όπως ακουγεται εξορθολογησουν οι κυβερνώντες το ειδικό τέλος ταξινόμησης ώστε να έχει μια κάπως πιο λογική τιμή το diesel eat8 με κάποιο καλό εξοπλισμό πχ acc θα είναι φαβορί για αγορά.
-
Ασχετο συμφορουμιτη sabbas τον jack nickolson τον εβαλα πως ειμαι εγω...οχι εσυ...
Του χτυπαγα την πορτα του Χαρη μας αν ψαχνει για αντιλογο..να τον φορτωσω προσπαθουσα...δεν τσιμπησε
Ρε dublin το παμε ειναι εξαιρετικο αλλα ακριβο....τα χεις;;;;...παρτο.
Τι ψαχνεσαι και εσυ ...χαχαχα
Christou...μακαρι.
Μηπως να περιμενετε ολοι οι πεζακιδες για λιγο καιρο;;;
Υ.γ μη βγει ανθρωπος για καφε....τοτε να πλακωθειτε ολοι. Παλι εχασα το τι εγινε....σαν τον ταξιδευτη και εγω.
-
Ασχετο συμφορουμιτη sabbas τον jack nickolson τον εβαλα πως ειμαι εγω...οχι εσυ...
Του χτυπαγα την πορτα του Χαρη μας αν ψαχνει για αντιλογο..να τον φορτωσω προσπαθουσα...δεν τσιμπησε
Ρε dublin το παμε ειναι εξαιρετικο αλλα ακριβο....τα χεις;;;;...παρτο.
Τι ψαχνεσαι και εσυ ...χαχαχα
Christou...μακαρι.
Μηπως να περιμενετε ολοι οι πεζακιδες για λιγο καιρο;;;
Υ.γ μη βγει ανθρωπος για καφε....τοτε να πλακωθειτε ολοι. Παλι εχασα το τι εγινε....σαν τον ταξιδευτη και εγω.
Ειναι ηδη στα χερια της συζυγου, την αλλη εβδομαδα που επιστρεφω απο επαγγελματικό ταξιδι, ελπιζω να το οδηγησω κ εγω λιγο!
-
Με το καλο.... καλοταξιδο και ατρακαριστο....να το χαρειτε...
-
Βλέπω συνέχεια ένα λευκή περλα το οποίο είναι είναι πολύ πολύ όμορφο.
Περασα από autone δαχτυλίδι και είχε αρκετά απ έξω. Είχε κι ένα ανθρακί που σκέπαζε εντελως το design του. Αν και fan του μαύρου θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο πάνε τα πιο ανοιχτά χρώματα. Και η allure μου φάνηκε ΟΚ τουλάχιστον απ έξω. Ενώ στο 208 η διαφορά είναι μεγαλύτερη μεταξύ gt allure
-
Βλέπω συνέχεια ένα λευκή περλα το οποίο είναι είναι πολύ πολύ όμορφο.
Περασα από autone δαχτυλίδι και είχε αρκετά απ έξω. Είχε κι ένα ανθρακί που σκέπαζε εντελως το design του. Αν και fan του μαύρου θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο πάνε τα πιο ανοιχτά χρώματα. Και η allure μου φάνηκε ΟΚ τουλάχιστον απ έξω. Ενώ στο 208 η διαφορά είναι μεγαλύτερη μεταξύ gt allure
Κριμα, γιατι ακριβως αυτο πηραμε!
Ηταν τελευταιο αμαξι, οποτε δεν το διαλέξαμε, με εναν ειρωνικο τροπο ηταν το πρωτο χρωμα που ειδα επισης, εκεινο το Σαββατοκύριακο που εσκασε σαν κεραυνος εν αιθρία, θυμαμαι ειχα πει στον ιδιοκτητη επαρχιακης Peugeot 'δεν με βλεπω για αυτο το χρωμα', μετα απο αλλες 3 αντιπροσωπείες και μολις 2 εβδομαδες, οταν συνειδητοποιησα οτι τα επομενα αυτοκινητα θα ερχοντουσαν τελη Μαρτίου, εσπευσα!
Ειχα θεσει σαν no-go το κοκκινο, το ανοιχτό ασημι, το απλο ασπρο κ το μαυρο. Στη γυναικα μου δεν αρεσε το πορτοκαλι, οποτε ειχε μεινει ασπρο περλα, μπλε - που προτιμούσα και το σκουρο γκρι, οποτε ειπαμε αν ειχε μεινει εστω ενα με αυτα τα χρωματα θα το παιρναμε. Ειχε μεινει ακριβως ενα Platinium grey, κ μαλιστα σπευσαμε να το κλεισουμε και το προλαβαμε κυριολεκτικά τελευταια στιγμη (Παρασκευη), τοσο τελευταια που μας επιβεβαιωσαν τη Δευτερα οτι οντως ειχε περαστει σωστα στο συστημα και προχωρησαμε στις διαδικασιες.
Με τις ασημι λεπτομερειες της Allure παντως φαίνεται πολυ σοβαρο κ 'επιβλητικό' στο ματι, μπορει στην αρχη να το μπερδεψεις κ με 3008 αν το δεις φευγαλέα. Το πορτοκαλι ειναι ποιο παιχνιδιαρικο σπορτιφ, περλα απιστευτη αλλα εχουμε ασπρο αυτοκινητο κ το εχω βαρεθει λιγο (οχι οτι εχει σχεση η περλα του 2008 με το απλο ασπρο του C3). Νομιζω το μπλε θα ειναι το χρωμα της χρονιας, προβλεπω πολλοι θα πανε σε 2008 κ Puma με αυτα τα υπεροχα μπλε τριπλης επιστρωσης.
Τεσπα, καλα να ειμαστε, θα παρουμε κ αλλα χρωματα κάποτε!
-
Αχαχαχαχαχ καλορίζικο.
Μεταξύ μας κι εγώ σε κάτι σκούρο θα πήγαινα αν το έπαιρνα η λευκό. Δεν θα πήγαινα σε μπλε, κόκκινο, πορτοκαλί κτλ. παρόλο που εκεί διαγράφονται καλύτερα οι γραμμες του. Σίγουρα το ανθρακί το κάνει πιο σοβαρό και επιβλητικό και μακροπρόθεσμα ισως όταν ξεπεραστεί το πρωτο wow factor να μην χτυπάνε τόσο στο μάτι τα πιο φανταχτερά χρώματα.
Βεβαια το είδα και σούρουπο οποτε μετράει και αυτό.Λογική κίνηση από το να περιμένεις μετά μήνες. Τίμιο και μια χαρά το ανθρακί !!
-
Αχαχαχαχαχ καλορίζικο.
Μεταξύ μας κι εγώ σε κάτι σκούρο θα πήγαινα αν το έπαιρνα η λευκό. Δεν θα πήγαινα σε μπλε, κόκκινο, πορτοκαλί κτλ. παρόλο που εκεί διαγράφονται καλύτερα οι γραμμες του. Σίγουρα το ανθρακί το κάνει πιο σοβαρό και επιβλητικό και μακροπρόθεσμα ισως όταν ξεπεραστεί το πρωτο wow factor να μην χτυπάνε τόσο στο μάτι τα πιο φανταχτερά χρώματα.
Βεβαια το είδα και σούρουπο οποτε μετράει και αυτό.Λογική κίνηση από το να περιμένεις μετά μήνες. Τίμιο και μια χαρά το ανθρακί !!
Χαχα! Ευχαριστω φιλε! Ενα χρονο εψαχνα, ηταν συνειδητή απόφαση, δεν το γυριζω πισω!
-
Καλημέρα στην παρέα.
Ήμουνα έτοιμος να κλείσω το Audi Q2 diesel 115hp αλλά με το που είδα σε μια έκθεση τυχαία το Peugeot 2008 τρελάθηκα (το παλιό δεν μου άρεσε). Μου άρεσε πολύ το νεο design του, μου θυμίζει αρκετά το 3008 που εξίσου μου άρεσε. Εμένα μου αρέσει πολύ το λευκό πέρλα, στην gt line είναι πάρα πολύ όμορφο αλλά η τιμή του ξεφεύγει για τα κυβικά μου.
Με βλέπω να το κλείνω, για την allure είμαι σε βενζινοκίνητο 130hp, το diesel δεν το πολυκοιτάω γιατί δεν κάνω πολλά χιλ. το χρόνο (έχω μηχανή για την πόλη), αλλά θα ήθελα και τα παραπάνω άλογα.Θα σας ενημερώσω όταν το προχωρήσω...
-
Σημερα επιτέλους το πήρα td. Puretech 130ps M/T, έκδοση Active. Πολύ φτωχό το Active, το αμάξι φωνάζει για Allure τουλάχιστον.
Θα εστιάσω στους χώρους για τους οποίους βασικά ανησυχούσα. Άλλωστε όλα τα υπόλοιπα τα έχουν αναλύσει πλήρως οι προλαλησαντες. Με ύψος 1,83m και 135kg βρήκα θέση οδήγησης κατά την οποία μπαίνω/βγαίνω άνετα, βλέπω καθαρά όλο το i-cockpit, φτάνω εργονομικά όπου χρειάζεται χωρίς να τεντωθώ τόσο ώστε να ξεκολλήσει η πλάτη μου από το κάθισμα.
Πίσω μου κάθομαι με ένα πόντο αερα μεταξύ γονάτων & πλάτης καθίσματος. Τα πόδια μου χωράνε άνετα κάτω από το κάθισμα του οδηγού χωρίς να έχω κάνει εκπτώσεις μπροστά στην ρύθμιση ύψους του καθίσματος για τον χώρο του κεφαλιού. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός σε σχήμα και μέγεθος με ρεζέρβα όχι κιτ επισκευής.
Καθήμενος στην θέση του οδηγού ευτυχώς δεν ένιωθα σαν να είμαι σε κονσέρβα όπως στο 208. Η πόρτα κάνει μια κύρτωση προς τα μέσα, λόγο στιλιστικής γραμμής, όσο πηγαίνει προς την πλευρά του ταμπλό. Αντίστοιχα η κεντρική κονσόλα ανοίγει διαγώνια αριστερά προς τα πόδια του οδηγού μετά την κάθετη ανωφέρεια.
Αυτό είναι και το πρώτο μου παράπονο από το όχημα. Δημιουργεί σε ανθρώπους του όγκου μου χώρο για τα πόδια με ένα όριο που με κάνει να ακουμπάω περισσότερο 'γεμάτα' από όσο θα ήθελα δεξιά και αριστερά. Ευτυχώς έχει καλή ποιότητα συναρμολόγησης και δεν κατάλαβα 'παράπονα' με περίεργους θορύβους από τα σημεία που ακουμπούσα με τα πόδια παρά το ότι το έβγαλα και λιγο σε χωμάτινη στεγνή επιφάνεια (κυρίως για να δω πως είναι η αισθηση των 20cm από το έδαφος, όχι για να τεστάρω πρόσφυση, δεν το έχω με το off-road). Μετά από 5 χρόνια χρήσης δεν ξέρω πως θα είναι...
Το δεύτερο παράπονο, ίσως και υπερβολικό για αυτή την κατηγορία, είναι ότι κατά την κύλιση στις εγκάρσιες ανωμαλίες καταλάβαινες ότι πίσω υπάρχει απλός ημιακαμπτος. Όχι ότι κοπανάει άσχημα και ενοχλεί. Απλά θα μπορούσε πχ στην έκδοση GT-line που είναι αν μη τι άλλο αλμυρή σε τιμή να σου δίνει sla ανάρτηση....
-
Ασχετο αλλα φιλε Σαμπα προσεχε λιγο τα θεμα με τα κιλα σου. Για την υγεια σου το λεω. 15 κιλα κατω θα νιωσεις αλλος ανθρωπος.
Τελικα δεν καταλαβα βολευτηκες ανετα;;;
Το xceed το δες;
-
Παρακολουθώ τα ποστ του φίλου Sabas και έχω μία υποψία ότι μάλλον ψάχνει αφορμές για να καταλήξει στο C5 Aircross... ή όχι;
-
Το θέμα είναι ότι το ψάχνεις πολύ, οπότε δεν θα πάρεις 'γουρούνι στο σακί'. Θα καταλήξεις σε αυτό που σε καλύπτει περισσότερο και θα το ευχαριστηθείτε κιόλας! Και αυτό έχει την μεγαλύτερη σημασία στην επιλογή ενός αυτοκινήτου...
-
Όλα καλά κάνω 5 χρόνια συστηματικά βάρη, έχω άψογες εξετάσεις και δεν είμαι όπως ίσως θα φαντάζεσαι από τα νούμερα σαν το ανθρωπάκι της Michelin! Θα προκαλώ την καθεστηκυία άρχουσα τάξη του forum για πολύ καιρό ακόμα
Στο όχημα χώρεσα οριακά αλλά δεν θέλω να με αγκαλιάζουν όσα με περιβάλουν. Πρώτον δεν είναι ασφαλές, δεύτερον δεν μαρεσει ως αίσθηση καθώς είναι σαν να οδηγώ αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας και τρίτο νομίζω θα επιδράσει με τον καιρό αρνητικά στην κατά τα άλλα πολύ στιβαρή συναρμολόγηση με αποτέλεσμα να έχω 'θορύβους παραπόνων'.
Η συνολική εικόνα του οχήματος με ικανοποίησε φυσικά αλλά το ανωτέρω θα με κάνει να δω, χωρίς τις ' παρωπίδες αγάπης' για το PSA και άλλες προτάσεις όπως CHR, Captur II, τα QQ/Kadjar αν αλλάξουν άμεσα. Ίσως και άλλα. Σίγουρα όχι όμως κορεατικά. Δεν μου αρέσει η εικόνα και η ποιότητα του εσωτερικού τους. Ξέρω από το περιβάλλον μου πως έχουν κάνει άλματα μπροστά και είναι εξαιρετικά αξιόπιστα. Παρά ταύτα όμως δεν...
@Storm
Όχι φίλε. Πολύ όγκος για λίγο gain εσωτερικών χώρων. Σεβασμός ο χώρος αποσκευών 550+ λίτρα αλλά μη λειτουργικό όχημα για μια μεγάλη πόλη σαν την Θεσσαλονίκη. Ειδικά όταν δεν κάνεις χιλιόμετρα σε εθνικό επαρχιακό δίκτυο. Περαν αυτών είναι και το οικονομικό. Σκέφτομαι αν είναι να ανέβω τα 30.000€ και να με χωρίσει η γυναίκα να πάω σε 2008 Allure blueHDI EAT8 που αλλάζει επίπεδο το αμαξι από τον ρεαλιστικό στόχο που είναι αυτή τη στιγμή το Allure purtech 130ps M/T. Μίλησα πολύ με τον φίλο μου τον πωλητή στην Peugeot εχθές και κατάλαβα από τις προσωπικές του εμπειρίες με όλη την γκάμα της εταιρίας πόσο σημαντικός είναι ο συνδυασμός blueHDI & EAT8! Όπως βέβαια τα έλεγαν και όλοι εδώ μέσα. Επίσης να ξέρεις αν δεν το έχεις οδηγήσει ότι το 2008 δεν έχει την χαλαρή πλεύση του C5 Aircross που για κάποιους είναι ενοχλητική. Πατάει καλύτερα, δεν βουτάει στα φρένα και μπαίνει σε στροφές με σαφώς λιγότερες κλίσεις.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)