-
Αν θες πιο δυνατό μοτέρ παίρνεις τούρμπο. Το κέρδος της ατμόσφαιρας είναι πως πολλοί 1.4 έχουν επιβεβαιώσει την αξιοπιστία τους εδώ και πολλά χρόνια. Μπορεί και ο 1.0 να αποδειχτεί εξίσου αξιόπιστος στο ίδιο βάθος χρόνου,αλλά δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος γι αυτό. Εγώ προσωπικά είμαι της ατμόσφαιρας,δε θέλω να έχω το νου μου πως πρέπει να φερθώ σε ένα τούμπο κινητήρα υπό κάποιες συνθήκες.Επίσης το αμάξι θέλω να το κρατήσω για 20 χρόνια γιατί δεν παίζουν φράγκα οπότε η σιγουριά για την αξιοπίστία τπυ κινητήρα είναι πρωταρχικό κριτήριο για εμένα.Άλλον δεν τον πειράζει κάτι τέτοιο και βάζει τη δύναμη του μοτέρ πιο πάνω. Κάθε λογική είναι σεβαστή. Πάντως αν κάποιος πάρει ατμόσφαιρα, να πάρει αμάξι με μοτέρ που μπορεί να κάνει μια αξιοπρεπή προσπέραση.Αυτά, και μην τσακώνεστε.
-
Καθόμαστε όλοι μας και εικάζουμε για το αν οι τούρμπο κινητήρες έχουν η όχι αξιοπιστία χωρίς να έχουμε γνώσεις. Ούτε τα μαστόρια στα συνεργεία έχουν. Ούτε οι αντιπρόσωποι. Μόνο γενικολογίες του τύπου 'έχουν πιο γερά κράματα' ή αμφιλεγόμενα επιχειρήματα.
Ένα απλό στατιστικό θα αρκούσε: σε δείγμα 1000 αυτοκινήτων ίδιου τύπου, το x% των τούρμπο και το y% των ατμοσφαιρικων βγάλαν σοβαρά προβλήματα στα 150.000χλμ.
-
Το οτι εχουν πιο γερα εξαρτηματα κατα μεσο ορο δεν το λεμε ετσι. (Εγω το ανεφερα για αυτο παιρνω τη πασα)
Το διαβασαμε εδω και ετη, το ψαξαμε εδω και πολλα ετη, τα ειχαμε και τα εχουμε, τα ανοιξαμε σε επισκευες (εκει να δεις), μιλησαμε με σοβαρους μηχανικους, εχουμε φιλους μηχανολογους με διδακτωρικα πανω σε κινητηρες κτλ
Ρωταμε και μαθαινουμε μεσα απο εμπειριες και διαβασμα
Γενικα πως ξερετε ολοι σας τι εμπειριες εχει ο καθενας;;
Θελω να πω το παραπονο μου με αφορμη αυτο. Γνωριζω ατομα που σχεδιαζουν και ξερουν την αυτοκινηση σε επιπεδο διδακτωρικων και μεταδιδακτωρικων κτλ. Οταν και οποτε τους δω, πλεον πολυ σπανια, ρωταω μια λιστα απο πραγματα για να μαθω. Οι ανθρωποι με το χαμογελο με χαρα και μεχρι και στοργη (αν μπορω να το περιγραψω ετσι) μου εξηγουν ομορφα και ωραια τι και πως με τοσες λεπτομερειες που δεν τα ξερει ο καλυτερος δημοσιογραφος του χωρου.
Εδω υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι που δεν γραφουν ποτε, και αν γραψουν θα ειρωνευτουν τον μη γνωστη αντι να του μεταφερουν τη γνωση τους. Θα κανουν επιδειξη γνωσης και μετα θα χαθουν.
Εμ ετσι δεν γινεται δουλεια.
Προσπαθω και εγω με τη σειρα μου οτι μπορω, οσα ξερω να τα μεραφερω ψαχνοντας σε πηγες και να τις ποσταρω εδω μεσα. Ανετα θα μπορουσα να διαβαζω μονος μου και να τα λεω στον εαυτο μου. Να μη μοιραζομαι οτι εμαθα, να λεω 'κοιτα τα λενε λαθος' και να κοιτω τη παρτη μου.
Σκοπος μας δηλαδη (περα απο το χαβαλε μας) θεωρω πως πρεπει να ειναι η αναπτυξη της αυτοκινητιστικης κουλτουρας στην Ελλαδα. Ολα ξεκινουν με τις σωστες γνωσεις και τη σωστη μεταδοση αυτων. Αυτο το εκανε ο παππους Κ.Κ. Για αυτο και θα ειναι παντα για ολους μας αγαπητος και θα απολαμβανει τον σεβασμο ολων. Αυτος ναι, ξεβλαχεψε τον νεοελληνα, πραγματι.
Αν αγαπατε τα αυτοκινητα οσοι ξερετε κατι παραπανω με ευγενεια και στοργη (οπως ανεφερα πιο πανω) μεταδωστε τη γνωση σας.
Οι ειρωνιες αποπροσανατολιζουν τις κουβεντες και εστιαζουμε στις συμπεριφορες και οχι στις παραπανω λεπτομερειες και γνωσεις.
Π,χ ο ρενακιας ειναι στα θετικα παραδειγματα.
-
Από δικές μου εμπειρίες,-δίπλωμα από το 1992- έχω οδηγήσει αρκετά αμάξια ατμόσφαιρα (Seicento 900 40 ή 45hp(!) δε θυμάμαι, Micra 1.0 με 68hp απ'όσο νομίζω,i10 1.2 78hp,147 1.6 120hp,156 1.6 120hp,Punto 16V 1.2 80hp κ.α.) κι έπειτα αρκετά turbo. Η γνώμη μου είναι πως δύσκολα θα γύριζα σε ατμόσφαιρα,έχοντας δοκιμάσει και συγκρίνει τη διαφορά στη δύναμη (ιδίως σε επαρχιακούς -όπου οι διαδρομές μου είναι συχνές- που η άμεση ισχύς για γρήγορο κι ασφαλές προσπέρασμα είναι πολλές φορές σωτήρια). Ή αν γύριζα σε ατμόσφαιρα θα ήταν -ας πούμε χοντρικά- με κυβικά από 1600 και πάνω και με ιπποδύναμη από 120+ άλογα (δηλ. περίπου τα σημερινά turbo 1.0,1.2 και 1.3 με ιπποδυνάμεις 110 έως 130-140 άλογα).
Να σημειώσω βέβαια πως τότε μια χαρά πήγαιναν τα 80 άλογα από 1200άρη ή 68 από 1000άρη (πηγαινοερχόμουνα σχετικά γρήγορα με το Punto μου και καμιά φορά και με το Micra του πατέρα μου από Λειβαδιά/Αθήνα σχεδόν κάθε ΣΚ για 15 μήνες -μιλάμε για το 2001-).Όπως και τα 78 του i10 του 2008 μια χαρά ήταν -κι είναι-για την Αθήνα και για μικρές βόλτες μέσα σε Αττική. Όμως μην ξεχνάμε πως τα αμάξια ήταν αρκετά ελαφρύτερα από τα σημερινά που έχουν φουλ συστήματα παθητικής (π.χ. ενισχυμένες μπάρες στις πόρτες,που στο sei,i10,punto του 2000 κ.λ.π. δεν υπήρχαν) κι ενεργητικής ασφάλειας που προσθέτουν κιλά.
Κι εγώ ήμουν κατά των turbo -ή για να λέμε καλύτερα επιφυλακτικός,ιδίως με την πρώιμη υιοθέτηση τους από το VAG- θες γιατί το φοβόμουν αφού δεν το είχα οδηγήσει,θες λόγω των πιθανών βλαβών που λέγανε και τότε. Όμως τώρα δυσκολεύομαι να γυρίσω στην ατμόσφαιρα ή αν το κάνω θα είναι για έναν πραγματικά ισχυρό κινητήρα.Από τους άτμο που έχω οδηγήσει, τον πιο ικανό που με ευχαριστούσε και σε ταξίδι -αλλά και πολύ βενζινοβόρο-, θεωρώ μόνο τον 1.6 120hp twinspark της Alfa.
Γι αυτό όπως λέει κι ο madhorse1976, αν πας σε ατμόσφαιρα -δικαίωμά σου είναι άλλωστε- και δεν έχεις πρόβλημα με τεκμήρια κ.λ.π.,διάλεξε υψηλά κυβικά για να έχεις και επιδόσεις εφ'άμιλλες με έναν 1200άρι,1300άρη turbo που μπορεί να κοιτάς τώρα.
-
Επειδη ειμαι προσφατο παραδειγμα ανθρωπου πουυποστηριζα τα ατμοσφαιρικα παρακολουθω με πολυ ενδιαφερον αυτο το θεμα,αν και η επιλογη μου δεν ειναι απ την μικρομεσαια κατηγορια..
Εχω καποιες μηχανολογικες γνωσεις με το αυτοκινητο και μπορω να πω με σιγουρια οτι οσες πιθανοτητες εχει να ειναι μη αξιοπιστος ενας τουρμπο κινητηρας αλλες τοσες εχει και ο ατμοσφαιρικος.Απλα οι δικοι μου ενδοισαμοι ηταν εαν ταιριαζει ενα τετοιο αυτοκινητο στον τοπο μου τη Συρο με τις μικρες αποστασεις και οδικο δικτυο.Εαν ημουν στην ηπειρωτικη Ελλαδα δεν θα το συζητουσα καν.
Η τεχνολογια των τουρμπο δεν ειναι καινουρια και εχει τις ριζες της πολυ παλια σε αυτοκινητα επιδοδεων πρωτιστως και αργοτερα σε ευρειας παραγωγης αληθεια θυμαστε αυτο το daihatsu charade GT με 3 κυλινδρους και τα 100 αλογα; Ηταν μεσα της δεκαετιας του 80 αν θυμαμσι καλα.Εποχες που βλεπαμε στους δρομους και τα fiat uno turbo,rensult 5,suzuki swift gti και αλλα.
Οι σημερινοι τουρμπο κινητηρες ομως εχουν εξελιχθει και ηδη εχουν δωσει δειγματσ γραφης και αξιοπιστιας οπως ο ecoboost της ford αλλα και αναξιοπιστιας οπως οι προηγουμενοι tsi του γκρουπ vag.Επισης θελω να αναφερω και ατμοσφαιρικους μη αξιοπιστους κινητηρες οπωςτης,κατα τ αλλα αξιοπιστης,toyota, o 1,4 vvtli οπου εκαιγε λαδια η ακομη και οι πρωτοι vtec της honda οπου ειχαν θεμα.
Οσο για την καταναλωση καυσιμου εξαρταται παντα απο το ποδι του οδηγου.Αν πηγαινεις νορμαλ μπορει ανετα να ειναι πιο οικονομικο απ το ατμοσφαιρικο ενω εαν σχιστει θα καψει παραπανω.Συμπερασμα οτι οι τουρμπο εχουν πιο μεγαλο φασμα καταναλωσης αναλογα με το πως οδηγουνται.Επισης διαβασα απο καποιον για την αντοχη των μεταλλων που χρησιμοποιουνται στους τουρμπο,αυτο το θεωρω γελοιο να το πιστευει καποιος.Τα εργοστασια ξερουν καλυτερα απο εμας,ειδικα οταν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες εχουν εναν τουρμπο στη γκαμα τους.Πριν μπουν στην παραγωγη δοκιμσζονται επι χρονια αν και υπαρχουν παραδειγματα (tsi) που ειχαν σρκετσ θεματα.
Θα μου πουν μερικοι.καλα εσυ δεν εισαι που καναμε αμαν να σε πεισουμε να παρεις τουρμπο;Ναι ο ιδος ειμαι....
-
To 1o βίντεο που είδα πριν πάρω το Fabia TSi 1.0 ήταν το παρακάτω. Ήμουν σίγουρος ότι απλά ο τύπος έτυχε σε θορυβώδη κινητήρα.
Το δικό μου τον 1ο μήνα ήταν εντελώς ήσυχο. Και ξαφνικά μετά από ένα μήνα χρήσης έβγαλε ακριβώς τον ίδιο θόρυβο. Ο οποίος φυσικά ακουγόταν και εντός του αυτοκινήτου. Ένα διαρκές υποχθόνιο κροτάλισμα, το οποίο στο ρελαντί ήταν κάπως εκνευριστικό. Αυτός ο θόρυβος σε συνάρτηση με το περίεργο γουργουρητό στο ανέβασμα των στροφών ήταν κάτι που εμένα δεν μου άρεσε. Και ομολογώ ότι αυτά τα σκεφτόμουν πολύ για το Citroen.
Μάλιστα πολλοί νόμιζαν ότι το FABIA είναι diesel ταξιτζίδικο... Μπορεί για κάποιους ο θόρυβος να θεωρείται μειονέκτημα. Για άλλους όχι. Αυτά είναι υποκειμενικά κριτήρια.
-
suzuki swift gti και αλλα.
Αυτό ήταν ατμοσφαιρικό.
-
Ρε καταιγιδα, να σε ρωτηαω κατι πως μπορεις να δωσεις ετσι ευκολα ενα αυτοκινητο τοσο νεο;;;
Εγω γενικα ειμαι στο αλλο ακρο απο εσενα.... τα αγαπαω.......τους βαζω κερι χαιδευω την απαλη αφη τους ...οσο παλια και αν ειναι.
Τα βλεπω ως ζωακια...
-
Δια ναι εχεις δικιο για το Σουιφτ......;)
-
Ρε καταιγιδα, να σε ρωτηαω κατι πως μπορεις να δωσεις ετσι ευκολα ενα αυτοκινητο τοσο νεο;;;
Μπερδεμένη ιστορία φίλε και θα βγούμε εκτός θέματος.
Θα περιοριστώ μόνο σε αυτό: Αν με ρωτούσες και σήμερα αν το C3 Aircross με έχει καλύψει σε αυτά που ήθελα θα σου πω ένα μεγάλο ΟΧΙ.
Αυτά.
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει βγει ακόμη το αυτοκίνητο που θα μπορεί να σε καλύψει. Και μάλλον δεν θα βγει ποτέ!
-
Πάντως είναι αστείο το ότι κάνουμε ακόμη συζήτηση για την αξιοπιστία ατμοσφαιρικών και υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Και ότι διάφοροι 'γνώστες' (δεν αναφέρομαι σε άτομα εντός φόρουμ) συμβουλεύουν την αποφυγή των δεύτερων. Με το 100% των σύγχρονων ντίζελ να είναι υπερτροφοδοτούμενοι και το 90% των σύγχρονων κινητήρων βενζίνης...
-
Δεν είναι θέμα αυτοκινήτου.
-
Αυτό ακριβώς!
-
Καλησπέρα . Μέτα από test drive και τον 2 (1.4 ατμόσφαιρα και 1000 turbo) εχω να πω τα εξής:
Η κατανάλωση είναι στον οδηγό ξεκάθαρα και τα 2 αυτοκίνητα την ίδια διαδρομή έκανα εγώ και η γυναικά μου (μαντέψτε σε ποιον ήταν πάρα πάνω η κατανάλωση ΣΕ ΕΜΕΝΑ) Όσον άφορα τα οχήματα ναι υπάρχει διάφορα το turbo πιο ροπατο ποιο άνετο να ανοίξει για προσπέραση . Έχω καταλήξη στο turbo όποτε αναμένω τράπεζα και τα περαιτέρω.
Οσον αφορά σε αξιοπιστία είμαι απο τους τυχαίους που εχω καλο φίλο στην hyundai και με απάντησε 'απο 2017 κυκλοφορεί αυτό το μοτερ δεν εχει βγάλει θέματα' τωρα αν ψάξουμε ολο το internet ολο και κάποιον θα βρούμε αλλα τα στατιστικά αυτά λένε.
Όσον άφορα diesel 2 παράγοντες με απέτρεψαν
- Το κόστος του αυτοκίνητου (ποιο ακριβό το diesel)
- Φεύγω από disel αυτοκίνητο που το είχα χρονιά και τα λεφτά που εχω γλυτώσει σε βενζίνες τα εχω δώσει σε ανταλλακτικά και ζημίες (αυτήν είναι δικιά μου εμπειρία και καθαρά δικιά μου γνώμη για να μην παρεξηγηθώ )
Σας ευχαριστώ όλους
-
Lap wrote:
Ρε καταιγιδα, να σε ρωτηαω κατι πως μπορεις να δωσεις ετσι ευκολα ενα αυτοκινητο τοσο νεο;;;
Μπερδεμένη ιστορία φίλε και θα βγούμε εκτός θέματος.
Κάτι θυμάμαι,προβλήματα με την δουλειά κλπ.,ελπίζω να έχουν ξεπεραστεί...Λόγω του οτι περιμένω το aircross κι εγώ,θα μπορούσες να μου πεις σε παρακαλώ σε τι δεν σε ικανοποιεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα περιοριστώ μόνο σε αυτό: Αν με ρωτούσες και σήμερα αν το C3 Aircross με έχει καλύψει σε αυτά που ήθελα θα σου πω ένα μεγάλο ΟΧΙ.
Αυτά.
-
Μπερδεμένη ιστορία φίλε και θα βγούμε εκτός θέματος.
Κάτι θυμάμαι,προβλήματα με την δουλειά κλπ.,ελπίζω να έχουν ξεπεραστεί...Λόγω του οτι περιμένω το aircross κι εγώ,θα μπορούσες να μου πεις σε παρακαλώ σε τι δεν σε ικανοποιεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα περιοριστώ μόνο σε αυτό: Αν με ρωτούσες και σήμερα αν το C3 Aircross με έχει καλύψει σε αυτά που ήθελα θα σου πω ένα μεγάλο ΟΧΙ.
Αυτά.
-
Κάτι θυμάμαι,προβλήματα με την δουλειά κλπ.,ελπίζω να έχουν ξεπεραστεί...Λόγω του οτι περιμένω το aircross κι εγώ,θα μπορούσες να μου πεις σε παρακαλώ σε τι δεν σε ικανοποιεί? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με το Aircross δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Σαν αυτοκίνητο έχει ακριβώς αυτά που ήθελα από εξοπλισμό και με έχει καλύψει και σε αυτά που ζητούσα όσο αφορά το θέμα αυτοκίνητο. Οπότε δεν έχω κάποιο θέμα με το αυτοκίνητο.
Αλλά καλώς ή κακώς δεν καλύπτει όλες μου τις μεταφορικές ανάγκες μου, οι οποίες είναι κυρίως εργασιακές.
-
Καλησπέρα . Μέτα από test drive και τον 2 (1.4 ατμόσφαιρα και 1000 turbo) εχω να πω τα εξής:
Η κατανάλωση είναι στον οδηγό ξεκάθαρα και τα 2 αυτοκίνητα την ίδια διαδρομή έκανα εγώ και η γυναικά μου (μαντέψτε σε ποιον ήταν πάρα πάνω η κατανάλωση ΣΕ ΕΜΕΝΑ) Όσον άφορα τα οχήματα ναι υπάρχει διάφορα το turbo πιο ροπατο ποιο άνετο να ανοίξει για προσπέραση . Έχω καταλήξη στο turbo όποτε αναμένω τράπεζα και τα περαιτέρω.
Οσον αφορά σε αξιοπιστία είμαι απο τους τυχαίους που εχω καλο φίλο στην hyundai και με απάντησε 'απο 2017 κυκλοφορεί αυτό το μοτερ δεν εχει βγάλει θέματα' τωρα αν ψάξουμε ολο το internet ολο και κάποιον θα βρούμε αλλα τα στατιστικά αυτά λένε.
Όσον άφορα diesel 2 παράγοντες με απέτρεψαν
- Το κόστος του αυτοκίνητου (ποιο ακριβό το diesel)
- Φεύγω από disel αυτοκίνητο που το είχα χρονιά και τα λεφτά που εχω γλυτώσει σε βενζίνες τα εχω δώσει σε ανταλλακτικά και ζημίες (αυτήν είναι δικιά μου εμπειρία και καθαρά δικιά μου γνώμη για να μην παρεξηγηθώ )
Σας ευχαριστώ όλους
Μπράβο! Χαίρομαι που επέλεξες το 1000άρι.
Ποια έκδοση διάλεξες;
-
JohnEvagg wrote:
Καλησπέρα . Μέτα από test drive και τον 2 (1.4 ατμόσφαιρα και 1000 turbo) εχω να πω τα εξής:
Η κατανάλωση είναι στον οδηγό ξεκάθαρα και τα 2 αυτοκίνητα την ίδια διαδρομή έκανα εγώ και η γυναικά μου (μαντέψτε σε ποιον ήταν πάρα πάνω η κατανάλωση ΣΕ ΕΜΕΝΑ) Όσον άφορα τα οχήματα ναι υπάρχει διάφορα το turbo πιο ροπατο ποιο άνετο να ανοίξει για προσπέραση . Έχω καταλήξη στο turbo όποτε αναμένω τράπεζα και τα περαιτέρω.
Οσον αφορά σε αξιοπιστία είμαι απο τους τυχαίους που εχω καλο φίλο στην hyundai και με απάντησε 'απο 2017 κυκλοφορεί αυτό το μοτερ δεν εχει βγάλει θέματα' τωρα αν ψάξουμε ολο το internet ολο και κάποιον θα βρούμε αλλα τα στατιστικά αυτά λένε.
Όσον άφορα diesel 2 παράγοντες με απέτρεψαν
- Το κόστος του αυτοκίνητου (ποιο ακριβό το diesel)
- Φεύγω από disel αυτοκίνητο που το είχα χρονιά και τα λεφτά που εχω γλυτώσει σε βενζίνες τα εχω δώσει σε ανταλλακτικά και ζημίες (αυτήν είναι δικιά μου εμπειρία και καθαρά δικιά μου γνώμη για να μην παρεξηγηθώ )
Σας ευχαριστώ όλους
Μπράβο! Χαίρομαι που επέλεξες το 1000άρι.
Ποια έκδοση διάλεξες;
To 1000 βγαίνει μονό στην distinctive πλέον και ρώτησα είναι με πίσω ανάρτηση πολλαπλών ( η τουλάχιστον ήμουν από τους τελευταιους τυχαιρους που θα πάρει). Ήδη έχω σχεδιάσει ταξίδι 1000+ χιλ οπότε θα σας πω και εντυπώσεις
Αγορά Νέου αυτοκινήτου