-
Ισως αν περνουσαν υποχρεωτικα ΚΤΕΟ προ αγορας να ηταν πιο ευκολο να περιοριστει το φαινομενο χωρις πολλες παρενεργειες.Δηλαδη καθε μεταχειρισμενο να πρεπει να περασει ΚΤΕΟ και μετα η μεταβιβαση.Ουτε μηνυσεις,ουτε διωξεις,ουτε τιποτα.
+1
-
Αν δεν υπάρχει όμως αρχείο των προηγούμενων ΚΤΕΟ στην χώρα προέλευσης τα χλμ γυρίζουν για πλάκα.
Σωστά, γι αυτό ο νέος νόμος προβλέπει (μεταξύ πολλών άλλων) πλήρες αρχείο ΚΤΕΟ χώρας προέλευσης για να μπορεί να εισαχθεί το κάθε μτχ. *Υποτίθεται *ότι θα ισχύσει από 1/1/2020...
-
-
Aikibill wrote:
Αν δεν υπάρχει όμως αρχείο των προηγούμενων ΚΤΕΟ στην χώρα προέλευσης τα χλμ γυρίζουν για πλάκα.
Σωστά, γι αυτό ο νέος νόμος προβλέπει (μεταξύ πολλών άλλων) πλήρες αρχείο ΚΤΕΟ χώρας προέλευσης για να μπορεί να εισαχθεί το κάθε μτχ. *Υποτίθεται *ότι θα ισχύσει από 1/1/2020...
μακαρι να ισχύσει.
-
Βασικά το μόνο ζήτημα που βλέπω εγώ είναι ότι θεωρητικά αν δώσεις το αυτοκίνητο σου σε μια εμπορία και δεν έχεις κάποια βεβαίωση ότι το έδωσες με χ χλμ ο έμπορος μπορεί να γυρίσει τα χλμ και να πει ότι έτσι του το πούλησες.
Μπορουν να κανουν μια 'βεβαιωση' που να την υπογραφουν απο κοινου, οτι το αμαξι οταν παραδοθηκε την ταδε ημερομηνια, εγραφε τοσα χλμ
-
Επαναλαμβάνω, μακάρι να το κάνουν, αλλά δεν το βλέπω.
Αυτά τα έγραφαν πέρσι...
https://www.star.gr/eidiseis/oikonomia/436975/apo-shmera-prostimo-150-eyrw-sta-aytokinhta-xwris-kteo
-
https://www.newsauto.gr/news/kteo-2-000-ochimata-kovonte-kathimerina-gia-girismena-chiliometra/
Τραγικά είναι τα αποτελέσματα των πρώτων ημερών στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας καθώς το 20% των οχημάτων «κόβονται» με Σοβαρή Έλλειψη για γυρισμένα χιλιόμετρα τη στιγμή που ο Σεπτέμβριος θεωρείται ένας παραδοσιακά «ήσυχος» μήνας για τα ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα το φαινόμενο να ενταθεί στους επόμενους μήνες.
Όπως μάλιστα επισημαίνει μιλώντας στο Newsauto.gr o Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας: «Οι κάτοχοι οχημάτων, στην μεγάλη τους πλειοψηφία αποδέχονται το αποτέλεσμα ελέγχου και στη συνέχεια απευθύνονται ή στον έμπορο που τους πούλησε το όχημα ή σε κάποιον πιστοποιημένο τεχνίτη χιλιομετρητών για να διορθώσουν τις ενδείξεις.
Προσεγγιστικά, ο αριθμός των οχημάτων που προσέρχεται για έλεγχο και αφορά σε τέτοιες περιπτώσεις αφορά στο 20% περίπου με αρκετές περιπτώσεις από αυτές (περίπου οι μισές αναφέρουν οι πληροφορίες μου) να οφείλονται σε λάθος προηγούμενη αναγραφή από τα ΚΤΕΟ. Σε αυτήν την περίπτωση τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς γίνεται επί τόπου διόρθωση στο σύστημα του ΥΜΕ από το ΚΤΕΟ σε περιβάλλον online και ο οδηγός εξυπηρετείται επιτυχώς και χωρίς ταλαιπωρία περνά τον έλεγχο όσον αφορά στα χιλιόμετρα.
Σε κάθε περίπτωση ο Σεπτέμβριος δεν είναι ενδεικτικός καθώς γενικά είναι ένας χαλαρός μήνας στα ΚΤΕΟ και για αυτό το φαινόμενο αναμένεται να ενταθεί τους επόμενους μήνες και για τα επόμενα 2 χρόνια.»
Όσον αφορά στην λειτουργικότητα του συστήματος ο κ. Βήκας αναφέρει ότι έχουν εντοπιστεί τα προβλήματα στη μηχανογράφηση αλλά και στα κενά της νομοθεσίας και σε κάθε περίπτωση «θεραπεύονται».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Βρισκόμαστε στις πρώτες μέρες εφαρμογής της νέας νομοθεσίας (4η μέρα) για τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα οχήματα αντιμετωπίζοντας στα ΚΤΕΟ συστημικές δυσκολίες τόσο σε επίπεδο μηχανογράφησης όσο και σε κενά της νομοθεσίας.
π.χ. α) δεν προβλέπεται η περίπτωση λόγω λάθους αναγραφής χιλιομέτρων σε προηγούμενο ΚΤΕΟ και πως ιχνηλατείται και θεραπεύεται,
β)δεν προβλέπεται επίσης αν τα ΚΤΕΟ θα πρέπει να κάνουν αποδεκτές τις υπεύθυνες δηλώσεις μη πιστοποιημένων τεχνιτών,
γ)τέλος απασχολούν οι περιπτώσεις των Ταξί και των ρυμουλκούμενων στα φορτηγά καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις η πινακίδα κυκλοφορίας σύμφωνα με την οποία πραγματοποιείται η λήψη στοιχείων από την βάση του ΥΜΕ, αφορά στην άδεια και όχι στο όχημα…
Για παράδειγμα σε μια άδεια-πινακίδα Ταξί αντιστοιχίζεται το κάθε όχημα κάθε φορά και όχι το αντίστροφο όπως συμβαίνει με τα ΙΧΕ και Μοτό, με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης Ταξί να έχει αλλάξει όχημα (πιο καινούργιο με λίγα χιλιόμετρα) και στη βάση του ΥΜΕ να υπάρχουν αναρτημένα τα δεδομένα χιλιομέτρων του προηγούμενου οχήματος όταν πέρασε τελευταία φορά ΚΤΕΟ.
Με τα ρυμουλκούμενα προβλέπεται όπως λαμβάνουν δελτίο ΚΤΕΟ όπως και οι τράκτορες, με την μόνη διαφορά ότι οι ρυμούλκες δεν διαθέτουν κοντέρ και έως σήμερα αναγράφονταν για τυπικούς λόγους το 0, πλέον οι ρυμούλκες σύμφωνα με το ΥΜΕ θα πρέπει να «κόβονται».
Βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας και τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΜΕ και θεωρούμε πολύ σύντομα θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες ενέργειες συμπλήρωσης και οριστικοποίησης των διαδικασιών σε περιπτώσεις που δεν προβλέφθηκαν εξ αρχής.»
-
Ως συνήθως θα την πληρώσουν όσοι δεν έχουν άκρες, αυτοί που έχουν - θεωρητικά - πρόβλημα είναι οι έμποροι οι οποίοι όμως έχουν τις άκρες τους και με 30-50€ περνάνε τα πάντα, Ελληνικά πράγματα, τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα.
-
Εδώ πάντως τα λέει διαφορετικά τα πράγματα από ότι στο αρχικό άρθρο.
ο έλεγχος των χλμ ισχύει από όταν υπάρχει αρχείο ΚΤΕΟ δλδ 2004 για ιδιωτικό και 2012 για δημόσιο, επίσης αυτό που δεν έχει λογική είναι ότι αν τα χλμ γυρίστηκαν πριν 10 χρόνια θα σε βάλουν να αυξήσεις τα χλμ 10χ12χ1000=120.000χλμ λες και η παραποίηση των χλμ δεν έγινε μόνο 1 φορά μεταξύ 2 ΚΤΕΟ αλλά ήταν συνεχής.
-
Επειδή δεν έχω καταλάβει πως παίζει αυτή η φάση με τα χιλιόμετρα και το ΚΤΕΟ να κάνω μία ερώτηση;
Έστω ότι πουλάει κάποιος σήμερα στο car.gr ένα αυτοκίνητο με 4500euro και με 115000χιλ.
Έχει και το χαρτί του ΚΤΕΟ που γράφει ότι πέρασε έλεγχο τον 9/2019.
Την ημέρα του ελέγχου είχε 105000, οπότε αναγράφηκε και στο χαρτί. Το ΚΤΕΟ ισχύει μέχρι τον 9/2021.
Υπάρχει περίπτωση να κοπεί στο επόμενο ΚΤΕΟ για γυρισμένα χιλιόμετρα;
-
Επειδή δεν έχω καταλάβει πως παίζει αυτή η φάση με τα χιλιόμετρα και το ΚΤΕΟ να κάνω μία ερώτηση;
Έστω ότι πουλάει κάποιος σήμερα στο car.gr ένα αυτοκίνητο με 4500euro και με 115000χιλ.
Έχει και το χαρτί του ΚΤΕΟ που γράφει ότι πέρασε έλεγχο τον 9/2019.
Την ημέρα του ελέγχου είχε 105000, οπότε αναγράφηκε και στο χαρτί. Το ΚΤΕΟ ισχύει μέχρι τον 9/2021.
Υπάρχει περίπτωση να κοπεί στο επόμενο ΚΤΕΟ για γυρισμένα χιλιόμετρα;
Γιατι να κοπει για γυρισμενα χιλιομετρα?? ολα φυσιολογικα φαινονται οπως τα περιγραφεις....
Μηπως μπερδευτηκες με τα νουμερα και εννουσες 115Κ στο ΚΤΕΟ στις 9/19 και τωρα να πουλιεται με 105Κ ??
-
Όχι, δεν μπερδεύτηκα. Απλά σκέφτηκα μήπως υπάρχει τρόπος να πειράζονται τα χαρτιά των ΚΤΕΟ. Δηλαδή να γυρίσει κάποιος χιλιόμετρα, να έχει άκρη στο ΚΤΕΟ και να βγάλει χαρτί.
Και μετά όταν αγοράσεις το αυτοκίνητο να πας σε ένα άλλο ΚΤΕΟ και εκεί να διαπιστώσουν ότι το αυτοκίνητο σε παλιότερους ελέγχους ΚΤΕΟ είχε περισσότερα χιλιόμετρα.
-
Με πειραγμένα - παραποιημένα χαρτιά του ΚΤΕΟ πάντως πουλιούνται πολλά εκεί έξω , βασίζονται στο ότι μετά από 1,5-2 χρόνια που θα ξαναπεράσει ΚΤΕΟ ο συνηθισμένος Έλληνας δεν θα κάνει τίποτα ούτε θα πει τίποτα για να μην πληγωθεί ο εγωισμός του ,άλλωστε μπορεί μετά από 1,5-2 χρόνια να κάνει μήνυση για απάτη άραγε;
Νομίζω ότι άλλο ένα έξοδο μετά το 30αρι -60άρι € για έλεγχο στην αντιπροσωπεία είναι και το 40άρι -50αρι € να το περάσει κάποιος ΚΤΕΟ αμέσως μόλις το αγοράσει (σε διαφορετικό βέβαια από τον τελευταίο έλεγχο) , ίσως έχει και πιο φρέσκο νομικό πάτημα αν προκύψει πρόβλημα .
-
**Γυρισμένα χιλιόμετρα – Εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ θα κοπούν! **
Εκτός από τα leasing , δυο εταιριών (με πμ όποιος ενδιαφέρετε γιατί έχουν δικηγόρους ).
Αυτό που κάποιοι υποψιαζόμαστε επιβεβαιώθηκε πριν λίγες μέρες σε φιλικό καφέ που είχα με άνθρωπο που έχει αυτοκίνητο leasing εδώ και χρόνια και έχουν περάσει από την κατοχή του Opel, Skoda , Dacia ,VW απο τις παραπάνω εταιρίες leasing.
Όταν κάνει service* δεν γράφουν τίποτα στο βιβλίο συντήρησης , το οποίο συμπληρώνεται στην τετραετία μετά την επιστροφή του αυτοκινήτου αφού βέβαια κατέβουν τα χλμ και μετά αμέσως στο ΚΤΕΟ (4ετία γαρ) όλα πλέον με σφραγίδες υπογραφές κλπ για πιάστε τους αν μπορείτε .
Προσπαθήστε τώρα να πουλήσετε το δικό σας όταν θα έχετε να ανταγωνιστείτε τα Leasing με κατεβασμένα 200-250000 χλμ και τον κάθε παπάρα να σας παίρνει τηλ και να λέει βρήκα ίδιο με 2000 € φθηνότερα και ΛΙΓΟΤΕΡΑ χλμ!
Μόνη λύση να θεσμοθετηθεί τα leasing να περνάνε ΚΤΕΟ πρώτη φορά στο χρόνο ή το πολύ διετία , μέχρι τότε να κρατάτε και τα τιμολόγια από τα σέρβις του αυτοκινήτου σας, μόνη σας ελπίδα όταν θα πάτε να πουλήσετε στην ζούγκλα του car.gr και αν πάτε να αγοράσετε να ζητάτε τιμολόγια σέρβις και όχι απλώς βιβλιαράκια και εκτυπώσεις από ηλεκτρονικό αρχείο, ο νοικοκύρης φαίνεται και από αυτό ΔΕΝ θα έχει χάσει τα τιμολόγια και η λογίστρια κάνει την δουλειά της και με φωτοτυπίες για τους πονηρούς !
- σέρβις κανονικά στην αντιπροσωπεία εννοείτε άλλα ο αντιπρόσωπος είναι και μέτοχος στην Leasing ....
-
Μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ πριν την καθορισμένη περίοδο;
-
Αυτά για το λήζινγκ είναι γνωστά και έτσι περνάνε πρώτη φορά όταν τα γυρίσουν πίσω . Το κάνουν πολλοί , όχι όλοι προφανώς αλλά όσοι πουλάμε μτχ με αυτό το θέμα όπως και τα εισαγωγής έχουμε πρόβλημα αφού είναι θέμα ανταγωνισμού .
Μέχρι τώρα η κομπίνα για τα ελληνικά ήταν η εξής . Είχες 150000 και στο περασμένο ΚΤΕΟ ήταν 130000 . Πριν το περάσεις , τα γυρίζεις στα 80000 χλμ . Το περνάς ΚΤΕΟ και γράφει τώρα 80000 , το προηγούμενο χωρίς ημερομηνία προηγούμενου 130000 .
Σε δύο μέρες το ξαναπερνάς σε άλλο ΚΤΕΟ , όποτε θέλεις το περνάς ΚΤΕΟ , έχεις ανεβάσει και λίγο τα χμλ και τότε γράφει προηγούμενο 80000 , τωρινό 85000 .
Αυτό στράβωσε για τα λαμόγια τώρα , που βγαίνουν όλα τα προηγούμενα ΚΤΕΟ οπότε θα δεις και τα 130000 χλμ .
Αλλά φταίει ο ιδιώτης που αγοράζει τέτοια μτχ . Μπορεί να βρει ένα από ιδιώτη που θα το ελέγξει και μάλιστα οι έμποροι θα μπορούσαν να βοηθήσουν την χρηματοδότηση για να πάρει ο πωλητής καινούργιο .
-
Όποτε θέλεις περνάς. Οικιοθελής έλεγχος.
-
Καποια στιγμη μου ειχαν πει οτιη leaseplan κανεο ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Ενω αλλες εταιριες τα κανουν μονοι τους. Τωρα δεν ξερω αν η leaseplan κανει κατι περιεργο με τις αντιπροσωπιες. Στειλε pm να γνωριζουμε τι συμβαινει.
-
Όποτε θέλεις περνάς. Οικιοθελής έλεγχος.
Δηλαδή αν θέλει κάποιος περνά κάθε χρόνο ΚΤΕΟ ή και κάθε μήνα και παίρνει και αντίστοιχο χαρτί;
-
Καλησπέρα στο φόρουμ .
Θα ήθελα να καταθέσω την πικρή εμπειρία μου από αγορά ΙΧ αυτοκινήτου από 'χέρι'. Πριν από 6 μέρες αγόρασα από Θεσσαλονίκη (καλαμαριά ) ένα μεταχειρισμένο Peugeot 208 μοντέλο 1/2016 και με 63000 δήθεν χλμ. 1600cc με 100 ίππους diesel , αγγελία από το car.gr Το αυτοκίνητο ήταν περασμένο ΚΤΕΟ , δυστυχώς για πρώτη φορά οπότε δεν υπήρχε ιστορικό , και με βιβλίο σέρβις , 2 σέρβις στην Peugeot και τα δυο τελευταία σε ιδιώτη . Η κυρία με την οποία συναντήθηκα και είδα το αυτοκίνητο μου έδειξε τα απαραίτητα έγραφα κλπ και μου είπε ότι είναι της εταιρίας της που εδρεύει στην καλαμαριά και ότι είναι ελληνικό το αυτοκίνητο και πρώτη ιδιοκτήτης αυτή ...
Να μη τα πολυλογώ το αγόρασα επειδή είδα τα σέρβις στην Peugeot και το χαρτί ΚΤΕΟ. Μετά από λίγες μέρες το πήγα στη Peugeot για να το ελέγξω ...με το που δώσαμε το αριθμό πλαισίου είδαμε ότι το αυτοκίνητο ήταν τελικά το 1600 με τα 75 άλογα και όχι το 1600 με τα 100 όπως έγραφε στην αγγελία , η οποία δυστυχώς κατέβηκε και το car.gr μου είπε ότι δεν κρατά αρχείο . Αυτή ήταν η πρώτη κρυάδα , η δεύτερη κρυάδα ήταν όταν είδα πως τ αυτοκίνητο δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπίας , από που ??? Ένας θεός ξέρει .
Έφυγα , πήγα σπίτι και άνοιξα το autodna.com , έδωσα τον αριθμό πλαισίου , πλήρωσα 20€ , και βρήκα τελικά ότι το αυτοκίνητο έχει ταξινομηθεί πρώτη φορά τον 10/2015 στην Πολωνία ...και έχει στο ιστορικό του καταγεγραμμένα 163000χλμ μέχρι τον 04/2019....δηλαδή αγόρασα αυτοκίνητο με περίπου 200000χλμ ενώ το κοντέρ και το ΚΤΕΟ έδειχναν 61000χλμ.
Ξεκάθαρη απάτη με γυρισμένα χλμ. Επικοινώνησα με την κυρία μέσω δικηγόρου και δυστυχώς εισέπραξα ειρωνίες του στυλ πούλα το και 'σύ....Φυσικά θα προχωρήσω σε αγωγή αλλά θέλω να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει κάποια ανάλογη περίπτωση , αν υπάρχει κάποιο δεδικασμένο για να βασιστούμε πάνω σ αυτό . Αν μπορεί να στηριχτεί η αγωγή στα στοιχεία από το autodna.com. Εννοείται πως θα ψάξω και για το χαρτί εκτελωνισμού του αυτοκινήτου μιας και τελικά η 'εταιρια' της εν λόγου κυρίας εμπορεύεται αυτοκίνητα από 2017....Άρα πρόκειται για εισαγωγέα-απατεώνα που γυρνάει χλμ.
Επειδή δεν μπορώ να δημοσιεύω στοιχεία προσωπικών δεδομένων θα παρακαλούσα τους φίλους από Θεσσαλονίκη ΑΝ έχουν ακούσει κάτι ανάλογο να μου στείλουν οποιαδήποτε πληροφορία μπορούν . Έστω και η παραμικρή πληροφορία ίσως βοηθήσει . Φυσικά μπορώ να δώσω και το όνομα αυτού και της κυρίας του μιας και προκειται για ζευγάρι αλλά μόνο σε pm.
Σας ευχαριστώ , ζητώ συγνώμη για το μακροσκελή κείμενο μου και ελπίζω να βρω κάποια βοήθεια κάποια συμβουλή κάτι τέλος πάντων που δεν γνωρίζω και ίσως βοηθήσει ΚΑΙ ελπίζω το πάθημα μου να μας κάνει όλους πιο σοφούς σε τέτοιες αγορές .
Γυρισμένα χιλιόμετρα – Εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ θα κοπούν!