-
Για αρχή, το 1984 ειναι όπως λέμε 'σκοτώθηκα' όταν γρατζουνίζόμαστε. Καμια υπερβολή κάπου κάπου εντάξει, αλλά είπαμε..
Κατόπιν, αυτά με τις κάμερες στο χώρο μας, ειναι στην ευχέρεια μας ο τρόπος λειτουργία τους. Εκτός και μιλάμε για κρυφές κάμερες.
Για το στίγμα του χώρου που βρισκόμαστε και την παρακολούθηση μας δε χρειάζεται το αμάξι, έχουμε τα κινητά που το 99% των κατόχων, δεν έχουν ιδέα τι καταγράφουν, μεταδίδουν, κατεβάζουν, ούτε τι εφαρμογές έχουν και τι κάνουν. Πόσοι δλδ, απενεργοποιούν το gps αν δεν το χρειάζονται; Στα περισσότερα κινητά τρέχουν 40 εφαρμογές που δεν τις κλείνουν ποτέ.
Οσους τους ενδιαφέρει η πραγματικά η ιδιωτικότητα, μια χαρά την υπερασπίζονται και δεν θα είναι το αμάξι η εξαίρεση.
Το σημαντικό ειναι να ξέρουμε τι κάνει το κάθε τι στο αμάξι μας και να το εκμεταλευόμαστε επωφελώς για την ασφάλεια και την χρηστικότητα που προσφέρουν. Εδω μεχρι και τώρα ακόμα, δεν βάζουμε ζώνη και κράνος αν δεν πέσει πρόστιμο..
Σε 20-30 χρόνια που θα γίνουν πραγματικά ζόρικα τα πράγματα να έβλεπα τι θα λένε. Εγω θά μαι κάτω από την καρυδια βεβαια τότε.
-
Υπάρχει όριο 50 χλμ; Το βλέπει το σύστημα του αυτοκινήτου και προσαρμόζει την οδήγηση
Σαν τις Θερμοπύλες που την περασμένη εβδομάδα είδα μέσ ασε 50 μέτρα το όρια να γίνεται από 80 σε 100 σε 60! Να δω πώς θα δουλέψει το αυτόματο.
Θυμάστε το Tesla που στούκαρε στις μπαριέρες ακολουθώντας την διαγράμμιση των ελληνικών δρόμων;
-
Θυμάστε το Tesla που στούκαρε στις μπαριέρες ακολουθώντας την διαγράμμιση των ελληνικών δρόμων;
Στην Εγνατια οδο, κοντα στην Φλωρινα? Αν εννοεις αυτο, δεν εφταιγε η διαγραμμιση
-
Καταλαβαίνω πλήρως τον αρχικό προβληματισμό και σίγουρα οι περισσότεροι θέλουμε να προστατεύεται η ιδιωτικότητά μας.
Από την άλλη θα έθετα όλα αυτά τα ερωτήματα για περισσότερη ασφάλεια στην αυτοκίνηση, όχι σε όσους μας είμαστε τυχεροί ως τώρα, αλλά σε όσους δεν ζουν λόγω ευθύνης τρίτου σε τροχαίο και σε όσους συγγενείς αυτών, τί θα επέλεγαν αν είχαν τη δυνατότητα αυτή.
Θα θυσιάζαν μερικώς έστω την ιδιωτικότητα, μιας πιθανής καταγραφής χωρίς πλήρη γνώση που είναι τα δεδομένα αυτά, στο όνομα να μην είχαν φύγει άκλαυτοι λόγω ένος τρίτου άσχετου/ανεύθυνου οδηγού;
-
Καταλαβαίνω πλήρως τον αρχικό προβληματισμό και σίγουρα οι περισσότεροι θέλουμε να προστατεύεται η ιδιωτικότητά μας.
Από την άλλη θα έθετα όλα αυτά τα ερωτήματα για περισσότερη ασφάλεια στην αυτοκίνηση, όχι σε όσους μας είμαστε τυχεροί ως τώρα, αλλά σε όσους δεν ζουν λόγω ευθύνης τρίτου σε τροχαίο και σε όσους συγγενείς αυτών, τί θα επέλεγαν αν είχαν τη δυνατότητα αυτή.
Θα θυσιάζαν μερικώς έστω την ιδιωτικότητα, μιας πιθανής καταγραφής χωρίς πλήρη γνώση που είναι τα δεδομένα αυτά, στο όνομα να μην είχαν φύγει άκλαυτοι λόγω ένος τρίτου άσχετου/ανεύθυνου οδηγού;
Εγώ που έχω χάσει ή έχω σακατεμένους αρκετούς δικούς μου, ΟΧΙ. Το ίδιο και αρκετοί στην οικογένειά μου (πχ θεία που έχασε γιο στα 17 του, σε κουβέντα που έγινε 4 μήνες μετά την απώλεια και όχι μετά από 10ετία).
Η ευθύνη είναι η μη ύπαρξη παιδείας κλπ (σκοπίμως σε ένα βαθμό) που αφήνει έναν τρίτο άσχετο/ανεύθυνο οδηγό να κυκλοφορεί. Προτιμώ τα εκατομμύρια €€€ που διατίθενται σε R and D για αυτά τα συστήματα να πήγαιναν ώστε να μην κυκλοφορούν ζώα,ζώα,ζώα... στους δρόμους.
-
Εγώ που έχω χάσει ή έχω σακατεμένους αρκετούς δικούς μου, ΟΧΙ. Το ίδιο και αρκετοί στην οικογένειά μου (πχ θεία που έχασε γιο στα 17 του, σε κουβέντα που έγινε 4 μήνες μετά την απώλεια και όχι μετά από 10ετία).
Η ευθύνη είναι η μη ύπαρξη παιδείας κλπ (σκοπίμως σε ένα βαθμό) που αφήνει έναν τρίτο άσχετο/ανεύθυνο οδηγό να κυκλοφορεί. Προτιμώ τα εκατομμύρια €€€ που διατίθενται σε R and D για αυτά τα συστήματα να πήγαιναν ώστε να μην κυκλοφορούν ζώα,ζώα,ζώα... στους δρόμους.
Νίκο, με όλο το σεβασμό για τις απώλειες σου, νομίζω ότι με αυτά που γράφεις αυτοαναιρείσαι.
Από τη μία δέχεσαι ότι κυκλοφορούν ζώα εκεί έξω που παίρνουν ή καταστρέφουν ζωές, οπότε στην ουσία αποδέχεσαι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ανθρώπινο λάθος. Και από την άλλη δεν αποδέχεσαι την έρευνα που γίνεται προς την κατεύθυνση της ελάττωσης του ανθρώπινου λάθους, η οποία όμως συνεπάγεται την παραχώρηση μέρους του ελέγχου που ασκεί ο άνθρωπος στις μηχανές ή/και σε ένα κεντρικό σύστημα ελέγχου.
-
Μιλάμε για κεντρικό συστημα ελέγχου και για παραχώρηση ιδιωτικότητας, Χαρη, όχι για μη υπαρξη συστημάτων ασφάλειας που βοηθάνε στην αποφυγή ή διορθώνουν ανθρώπινα λάθη.
Η διαφορά είναι χαοτική ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
-
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
-
Μιλάμε για κεντρικό συστημα ελέγχου και για παραχώρηση ιδιωτικότητας, Χαρη, όχι για μη υπαρξη συστημάτων ασφάλειας που βοηθάνε στην αποφυγή ή διορθώνουν ανθρώπινα λάθη.
Η διαφορά είναι χαοτική ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Όντως Νίκο η διαφορά είναι τεράστια, αλλά ήδη έκοντες (πολύ περισσότερο) - άκοντες (πολύ λιγότερο) έχουμε καταπατήσει μόνοι μας την ιδιωτικότητα μας.
Εξάλλου δεν γίνεται περισσότερη ασφάλεια χωρίς σε ένα βαθμό παραχώρηση του ελέγχου που ασκούμε οι ίδιοι στα οχήματα μας. Καλώς ή κακώς εμείς είμαστε οι αδύνατοι κρίκοι και όχι τα μηχανήματα ή αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε.
-
Αναρίθμητοι πλούσιοι διάσημοι και μορφωμένοι έχουν πιαστεί -εκεί βέβαια που γίνονται έλεγχοι - μεθυσμένοι φτιαγμένοι ,αναρίθμητα τα παραδείγματα και δεν χρειάζεται καν σύνδεσμος, άπειρες καριέρες χαρισματικών και έξυπνων ανθρώπων καταστράφηκαν, επειδή είδα και την ταινία πρόσφατα ο Μπομπ Κέννεντυ έχασε σίγουρη προεδρία όταν έπνιξε στη λίμνη την γραμματέα του (και γκόμενα) πέφτοντας με το αυτοκίνητο μεθυσμένος, ακόμα συζητάτε αν και ποιος είναι ο αδύναμος κρίκος εμείς είμαστε και εκπαίδευση ,παιδεία του αδύναμου κρίκου έχουν αποτύχει παταγωδώς .
Μακάρια τα έθνη που τώρα αποκτούν την δυνατότητα οι κάτοικοι τους να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ . Θα πάρουν τον αφρό της αυτοκίνησης και θα γλυτώσουν τις εκατόμβες.
-
Μακάρια τα έθνη που τώρα αποκτούν την δυνατότητα οι κάτοικοι τους να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ . Θα πάρουν τον αφρό της αυτοκίνησης και θα γλυτώσουν τις εκατόμβες.
Δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Όπως και οι Έλληνες που απέκτησαν την δυνατότητα να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ μετά το 1970 και πήραν τον τότε αφρό της αυτοκίνησης, αλλά δεν είχαν την παιδεία να την αξιοποιήσουν (και δεν την έχουν ακόμα), έτσι και θα γίνει και με τα έθνη που την αποκτούν τώρα.
Μπορεί απλά εκεί που στην Ελλάδα πέθαιναν 100 άτομα την εβδομάδα, σε μια αντίστοιχη χώρα να πεθαίνουν 80.
Δες τι γίνεται (στρατιωτικός είσαι, σωστά???) με τα νέα οπλικά συστήματα. Ανάπτυξή τους για αποφυγή πολέμων δεν λένε, τι γίνεται στην πραγματικότητα??? Απλά δεν γίνεται ΠΠ (ακόμα).
Αναρίθμητοι πλούσιοι διάσημοι και μορφωμένοι έχουν πιαστεί -εκεί βέβαια που γίνονται έλεγχοι - μεθυσμένοι φτιαγμένοι ,αναρίθμητα τα παραδείγματα και δεν χρειάζεται καν σύνδεσμος, άπειρες καριέρες χαρισματικών και έξυπνων ανθρώπων καταστράφηκαν, επειδή είδα και την ταινία πρόσφατα ο Μπομπ Κέννεντυ έχασε σίγουρη προεδρία όταν έπνιξε στη λίμνη την γραμματέα του (και γκόμενα) πέφτοντας με το αυτοκίνητο μεθυσμένος, ακόμα συζητάτε αν και ποιος είναι ο αδύναμος κρίκος εμείς είμαστε και εκπαίδευση ,παιδεία του αδύναμου κρίκου έχουν αποτύχει παταγωδώς .
Ο αδύναμος κρίκος και συμφωνώ σε αυτό είμαστε εμείς, σε άλλες τόσες περιπτώσεις είναι ο πιο δυνατός.
Αν υπήρχε ουσιαστική παιδεία (δεν υπάρχει, μην κοροϊδευόμαστε) δεν θα αποτύγχανε.
-
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό ΔΕΝ συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας, το να παρακολουθείται που πάει το αυτοκίνητο με κάμερα μέσα που παρακολουθεί τον οδηγό, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
Δεν έγραψα ΠΟΤΕ ότι είμαι κατά της άρνησης να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό. Παρακαλώ να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε.
-
agpr wrote:
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό ΔΕΝ συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας, το να παρακολουθείται που πάει το αυτοκίνητο με κάμερα μέσα που παρακολουθεί τον οδηγό, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
Δεν έγραψα ΠΟΤΕ ότι είμαι κατά της άρνησης να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό. Παρακαλώ να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε.
Χαίρομαι, ειλικρινά, που συμφωνούμε στον έλεγχο της κατάστασης του οδηγού ως προς τη μέθη. Την (αυστηρή έως αγενή) προτροπή να προσέχω τι διαβάζω και τι απαντώ, θα μπορούσα να σου την επιστρέψω στο ακέραιο. Ποτέ δεν είπα πως ΕΣΥ είσαι υπέρ της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Δεν θα το κάνω, γιατί θα ήταν παιδιάστικο, αγενές και ανώφελο.
Κατανοείς βέβαια πως το νήμα έχει αφετηρία, ροή και συμφραζόμενα. Επίσης πέρα από αυτούς που γράφουν, υπάρχουν και εκείνοι που διαβάζουν (άσχετα αν θα γράψουν πριν ή μετά). Σε αυτά τα πλαίσια, επειδή ο έλεγχος μέθης αναφέρεται στο αρχικό μήνυμα και επειδή με απασχολεί ιδιαίτερα, έγραψα το μήνυμά μου. Σε καμμία περίπτωση δεν το έγραψα για να ενοχλήσω κάποιον άγνωστο.
Ως προς την ουσία, αν δεν υπάρχει εκπομπή και επεξεργασία δεδομένων εκτός ατυχήματος, θεωρώ (ως πολίτης δικαιούμενος να έχω άποψη, όχι ως νομικός) πως δεν υφίσταται θέμα παραβίασης της ιδιωτικότητας. Σε περίπτωση ατυχήματος θέλω να υπάρχουν αντικειμενικά δεδομένα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες. Αυτό βεβαίως είναι περιορισμός της ιδιωτικότητας, αλλά προκρίνω το αγαθό της ασφάλειας και αναφέρομαι στη χρήση κοινόχρηστου και δημόσιου αγαθού, του δρόμου.
-
ακριβώς, το νήμα έχει ροή.
ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό και δεν συμφωνούν με τον βαθμό παραχώρησης ιδιωτικότητας όσο κάποιοι άλλοι δεν έγραψαν ότι συμφωνούν να επιτρέπεται σε μεθυσμένο οδηγό να ξεκινάει το αυτοκίνητο.
Όλοι σχεδόν ανέπτυξαν με σχεδόν σεντόνια τις απόψεις τους και όχι με μία ατάκα (που κανένας μας σε αυτό το φόρουμ δε διαφωνεί), με ύφος που εύκολα παρεξηγείται σε γραπτό κείμενο
Ως προς την ουσία, αν δεν υπάρχει εκπομπή και επεξεργασία δεδομένων εκτός ατυχήματος, θεωρώ (ως πολίτης δικαιούμενος να έχω άποψη, όχι ως νομικός) πως δεν υφίσταται θέμα παραβίασης της ιδιωτικότητας. Σε περίπτωση ατυχήματος θέλω να υπάρχουν αντικειμενικά δεδομένα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες. Αυτό βεβαίως είναι περιορισμός της ιδιωτικότητας, αλλά προκρίνω το αγαθό της ασφάλειας και αναφέρομαι στη χρήση κοινόχρηστου και δημόσιου αγαθού, του δρόμου.
Παραθέτοντας τις κατάλληλες πηγές απέδειξα ότι μιλάμε για εκπομπή δεδομένων σε real time και όχι μόνο σε περίπτωση ατυχήματος
-
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
-
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
Μετά απορείς γιατί γράφω να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε???
Γίνεται διασύνδεση μεταξύ οχημάτων χωρίς εκπομπή δεδομένων??? Το κεντρικό σύστημα, το παραβλέπουμε???
διασύνδεση μεταξύ οχημάτων (φαντάσου μάλλον και μέσω κεντρικού συστήματος που στανταρ καταγράφει) σημαίνει: το αμαξι Α ( πχ το δικό σου) που κινείται στην ταδε όδο με χ-3 χλμ/ωρα (χ = οριο ταχύτητας) πλησιάζει την διαστάυρωση με την δίνα οδό που κινείται το αμάξι Β (το δικό μου) με χ-1 χλμ/ωρα. μιλάει για παρακολούθηση της καταστασης εντός του οχήματος πχ αν μιλάς με την γυναίκα σου στο κινητό (ακόμα και νόμιμα, μέσω ανοιχτής ακρόασης) ή αν είναι δίπλα σου ή και τι λέτε.
Γίνεται ανώνυμο όχημα με στάνταρ mac address του wifi, 4g, 5g adapter??? αριθμός πλαισίου στην άδεια κυκλοφορίας, βρίσκεις mac, μαζί με ιδιοκτήτη κλπ κλπ.
Ποιά απο τα : οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά, χρειάζεται εκπομπή δεδομένων σε κεντρικό σύστημα ή, ακόμα χειρότερα, σε διπλανό αυτοκίνητο???
Ακόμα και αν μιλάμε για ενημέρωση τύπου google maps ή waze (που δεν μιλάμε για τέτοιου τύπου συστήματα,) μιλάμε για καταγραφή που πήγες, ποσό έκατσες, και από ποια διαδρομή πήγες. Χρησιμοποιούνται από την google και άλλους για καταγραφή συνηθειών κλπ (δεν έχεις λάβει προσωποποιημένη διαφήμιση μαγαζιού που συχνάζεις??? πως τα βρήκαν αυτά τα δεδομένα δεν απόρησες??? μέσω του κινητού σου ακόμα και αν το gps είναι κλειστό μέσω του δικτύου κινητής) Χρειάζεται να τους δώσουμε και άλλη πόρτα να μας παρακολουθούν, μας παρακολουθούν ήδη (δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας αυτά)
-
Εχω ευαισθησια με τα προσωπικα δεδομενα,αλλα στο θεμα του αυτοκινητου βλεπω πολλα καλα
Γινεται ενα ατυχημα,τερμα οι ψευδομαρτυριες (πηγαινα με 40 στη λωριδα μου/περασα με πρασινο/δεν ειχα πιει ουτε σταγονα)
Παει μεθυσος επαρχιωτης ετων 65+ με καταρρακτη και στα δυο ματια να πιασει το τιμονι του αυτοκινητου...φευ,ακυρο!
Για τα προσωπικα δεδομενα με ανησυχει περισσοτερο η Google παρα αυτα που ερχονται στο αυτοκινητο
Και πολυ περισσοτερο με ανησυχουν οι τραπεζες που γνωριζουν πια μεχρι και το μεγεθος της κωλοτριπιδ*ς μας και μολις παρουν εντολη απο κυβερνηση μπλοκαρουν τα λεφτα μας για αγνωστο χρονικο διαστημα..
-
agpr wrote:
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
Μετά απορείς γιατί γράφω να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε???
Γίνεται διασύνδεση μεταξύ οχημάτων χωρίς εκπομπή δεδομένων??? Το κεντρικό σύστημα, το παραβλέπουμε???
διασύνδεση μεταξύ οχημάτων (φαντάσου μάλλον και μέσω κεντρικού συστήματος που στανταρ καταγράφει) σημαίνει: το αμαξι Α ( πχ το δικό σου) που κινείται στην ταδε όδο με χ-3 χλμ/ωρα (χ = οριο ταχύτητας) πλησιάζει την διαστάυρωση με την δίνα οδό που κινείται το αμάξι Β (το δικό μου) με χ-1 χλμ/ωρα. μιλάει για παρακολούθηση της καταστασης εντός του οχήματος πχ αν μιλάς με την γυναίκα σου στο κινητό (ακόμα και νόμιμα, μέσω ανοιχτής ακρόασης) ή αν είναι δίπλα σου ή και τι λέτε.
Γίνεται ανώνυμο όχημα με στάνταρ mac address του wifi, 4g, 5g adapter??? αριθμός πλαισίου στην άδεια κυκλοφορίας, βρίσκεις mac, μαζί με ιδιοκτήτη κλπ κλπ.
Ποιά απο τα : οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά, χρειάζεται εκπομπή δεδομένων σε κεντρικό σύστημα ή, ακόμα χειρότερα, σε διπλανό αυτοκίνητο???
Ακόμα και αν μιλάμε για ενημέρωση τύπου google maps ή waze (που δεν μιλάμε για τέτοιου τύπου συστήματα,) μιλάμε για καταγραφή που πήγες, ποσό έκατσες, και από ποια διαδρομή πήγες. Χρησιμοποιούνται από την google και άλλους για καταγραφή συνηθειών κλπ (δεν έχεις λάβει προσωποποιημένη διαφήμιση μαγαζιού που συχνάζεις??? πως τα βρήκαν αυτά τα δεδομένα δεν απόρησες??? μέσω του κινητού σου ακόμα και αν το gps είναι κλειστό μέσω του δικτύου κινητής) Χρειάζεται να τους δώσουμε και άλλη πόρτα να μας παρακολουθούν, μας παρακολουθούν ήδη (δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας αυτά)
Υποπίπτει σε αυτό ακριβώς για το οποίο με κατηγορείς. Πρόσεχε, λοιπόν, τι διαβάζεις και τι απαντάς. Η απάντηση στο ερώτημα 'τι δεδομένα εκπέμπονται' δίνεται αμέσως μετά (ανωνυμοποιημένα) και είναι όρος παρμένος μέσα από το κείμενο που παρέθεσες. Μπορούν τα δεδομένα να είναι ανώνυμα εφόσον δεν καταγράφεται η πηγή.
Μπορείς, σε παρακαλώ, να με παραπέμψεις στο σημείο που αναφέρονται τα δεδομένα προς εκπομπή; Εγώ δεν το βρήκα, αλλά μπορεί να μου ξέφυγε. Θα με ενδιέφερε, όμως, να ξέρω πού αναφέρει πως παρακολουθεί τις ομιλίες εντός οχήματος.
Ο έλεγχος για υπερβολική ταχύτητα, κόπωση, ζώνη ασφαλείας και μέθη δεν απαιτούν εκπομπή δεδομένων. Συμφωνώ και ακριβώς αυτό λέω. Για αυτό και δεν έχω ένσταση. Ούτε έχω ένσταση να μεταδοθούν τα δεδομένα αν κάποιος παραβιάζει το νόμο και εκθέτει τους υπόλοιπους χρήστες σε κίνδυνο. Το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα σε κοινόχρηστο δίκτυο υποχωρεί κατά την κρίση μου στο δικαίωμα στην ασφάλεια.
Λυπάμαι που σε έβαλα στον κόπο να μου εξηγήσεις πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις στο ίντερνετ. Άθελα μου σου έδωσα την εντύπωση πως το αγνοώ.
-
Εχω ευαισθησια με τα προσωπικα δεδομενα, αλλα στο θεμα του αυτοκινητου βλεπω πολλα καλα
Γινεται ενα ατυχημα,τερμα οι ψευδομαρτυριες (πηγαινα με 40 στη λωριδα μου/περασα με πρασινο/δεν ειχα πιει ουτε σταγονα)
Παει μεθυσος επαρχιωτης ετων 65+ με καταρρακτη και στα δυο ματια να πιασει το τιμονι του αυτοκινητου...φευ,ακυρο!
Για τα προσωπικα δεδομενα με ανησυχει περισσοτερο η Google παρα αυτα που ερχονται στο αυτοκινητο
Και πολυ περισσοτερο με ανησυχουν οι τραπεζες που γνωριζουν πια μεχρι και το μεγεθος της κωλοτριπιδ*ς μας και μολις παρουν εντολη απο κυβερνηση μπλοκαρουν τα λεφτα μας για αγνωστο χρονικο διαστημα..
Δεν είμαι κατά της καταγραφής δεδομένων κίνησης του αυτοκινήτου (ταχύτητα κλπ), κατά της εκπομπής τους είμαι.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ όμως η εκπομπή δεδομένων για την λειτουργία των συστημάτων ασφάλειας που μπορούν να αποτρέψουν ή να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες ενός ατυχήματος. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ είμαι ΥΠΕΡ της λειτουργίας των συστημάτων αυτών.
Το νήμα όμως, άνοιξε με βάση την απόφαση της ευρωπαϊκής επιτροπής για ανάπτυξη συστήματος που θα διασυνδέει τα οχήματα μεταξύ τους μέσω κεντρικού συστήματος και ότι μέσω αυτού ανοίγει μια ακόμα πόρτα για την παραχώρηση ακόμα περισσότερων κομματιών της ιδιωτικότητάς μας.
Είμαι αυτός που έχω γράψει περισσότερες φορές στο νήμα (θα μπορούσα να δουλεύω στην ανάπτυξη συστημάτων ασφαλείας, αν δεν ήθελα να παραμείνω στην Ελλάδα), ότι δεν χρειάζεται διασύνδεση οχημάτων για να δουλέψουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφάλειας, ακόμα και ημιαυτόνομης οδήγησης (στην καθαρά αυτόνομη όμως ίσως χρειάζεται, αλλά έχουμε πάνω από 30ετία για αυτόνομη οδήγηση ακόμα). Όλα αυτά τα συστήματα δεν μπορούν σε αυτό το επίπεδο που είναι (και δύσκολα θα μπορέσουν) να ιεραρχήσουν τους σχεδόν άπειρους παράγοντες που υπάρχουν κατά την κίνηση ενός οχήματος. ΠΑΝΤΑ οι προγραμματιστές θα λένε 'ουπς υπάρχει και αυτή η μεταβλητή που πρέπει να μπει' ή 'αυτό τελικά κάποιες φορές είναι πιο σημαντικό από το άλλο'.
Ξέρω πολύ καλά πόσο εύκολο είναι να παραβιαστούν (και πιστέψτε με παραβιάζονται από παντού) προσωπικά δεδομένα και με ποιους σκοπούς αξιοποιούνται αυτά τα δεδομένα.
-
Επίσης η τοποθέτηση των λεγόμενων «μαύρων κουτιών» και τα οχήματα θα αποτελεί γεγονός καθώς η νέα νομοθεσία προβλέπει την ύπαρξη συστημάτων καταγραφής δεδομένων συμβάντος!
Ποια είναι τα υποχρεωτικά συστήματα
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών, λεωφορείων, ημιφορτηγών και οχημάτων τύπου SUV) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά ασφαλείας:
- ευφυής έλεγχος ταχύτητας,
- εγκατάσταση συστήματος για την παρεμπόδιση της οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος,
- σήματα επείγουσας στάθμευσης,
- συστήματα ανίχνευσης οπισθοπορείας,
- συστήματα καταγραφής δεδομένων συμβάντος,
- ακριβής παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών,
- συστήματα προειδοποίησης της υπνηλίας και της προσοχής του οδηγού,
- προηγμένα συστήματα προειδοποίησης διάσπασης της προσοχής του οδηγού.
- προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης,
- συστήματα παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας σε έκτακτη ανάγκη,
- διευρυμένες περιοχές προστασίας πρόσκρουσης της κεφαλής ικανές να μετριάζουν τους τραυματισμούς σε συγκρούσεις με ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες.
Επίσης πέραν των παραπάνω οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να κατασκευάζουν με τέτοιο τρόπο τα οχήματά τους ώστε να μειώνονται σημαντικά τα τυφλά σημεία γύρω από αυτά.
Επίσης θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης πεζών, ποδηλατών αλλά και άλλων οχημάτων.
Επόμενο βήμα για την Επιτροπή αποτελεί η ομαλή μετάβαση στα αυτοκίνητα με αυτόνομα συστήματα οδήγησης
Τα μαύρα κουτιά (που στην ουσία είναι κόκκινα) χρησιμοποιούνται στα αεροπλάνα εδώ και δεκαετίες και βοηθούν με την καταγραφή δεδομένων της πτήσης, αν γίνει δυστύχημα να βγούνε συμπεράσματα για τον λόγο του δυστυχήματος και για το τι πρέπει να διορθωθεί στο αεροπλάνο αλλά και τυχόν στους κανόνες που σχετίζονται με τις πτήσεις.
Αυτά που αναφέρονται στο άρθρο, κατά τη γνώμη μου, είναι συστήματα ασφαλείας που δεν παραβιάζουν την ιδιωτική ζωή και τα ευαίσθητα προσωπικά του οδηγού, ή αν αυτό το κάνουν δεν το κάνουν εις βάρος του. Οι διάφορες εταιρίες που έχουν κατηγορηθεί πως παραβιάζουν την ιδιωτική ζωή του καθενός μας, έχουν προχωρήσει στη λήψη προσωπικών μας προτιμήσεων κυρίως στο διαδίκτυο, που τις πουλάνε σε διαφημιστικές εταιρίες.
Χρειάζεται για εμένα πάντα όπου γίνεται χρήση της τεχνολογίας, να υπάρχει επιφύλαξη, γιατί η τεχνολογία δίνει μεγάλες δυνατότητες σε όσους την κατέχουν και την προσφέρουν και δεν θα πρέπει να την χρησιμοποιούν με τρόπο που θα παραβιάζεται η ιδιωτική μας ζωή και τα προσωπικά μας δεδομένα. Εμένα για παράδειγμα με ενοχλεί, που οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν τους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων και με τηλεφωνούν για προσφορές κλπ. Με ποιο δικαίωμα με ενοχλούν για να μου πουλήσουν κάτι αυτές οι εταιρίες; Αν θελήσω θα επικοινωνήσω εγώ μαζί τους ή θα κοιτάξω στην ιστοσελίδα τους όταν θα ενδιαφερθώ να αλλάξω εταιρία κινητής τηλεφωνίας.
-
Το πρόβλημα είναι ότι μιλάμε για ΚΑΙ διασύνδεση οχημάτων,όχι απλά καταγραφή δεδομένων κίνησης κλπ κλπ.
Η διασύνδεση σημαίνει ότι τα δεδομένα αυτά εκπέμπονται σε κάποιο κεντρικό σύστημα και δεν αποθηκεύονται εντός του οχήματος σε μαύρο (κόκκινο) κουτί. Το τι γίνονται από εκεί ας το αφήσουμε καλύτερα.
Η διασύνδεση ΔΕΝ είναι απαραίτητη για την λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας, που είπαμε ΕΙΝΑΙ απαραίτητα.
To 1984 του Orwell στην γλώσσα του αυτοκινήτου λέγεται 2022