-
τελευταία παράγραφος
Το κείμενο της ευρωπαικής επιτροπής, μιλάει για διασυνδεση μεταξύ οχημάτων και κεντρικού συστήματος οπότε μιλάμε για εκπομπή δεδομένων (4ο κεφάλαιο). μιλάνε και για προστασία δεδομένων βέβαια, αλλά κρατάω πολύ μικρό καλάθι για αυτό το κομμάτι.
Και κερασάκι μιλάνε για ανεξάρτητο οργανισμό οδικής ασφάλειας. δηλαδή ερχεται ώρα για μίζα, μάσα, λάδωμα και βόλεμα των δικών μας (μην ακουσω μ@λ@κία τύπου αυτά μόνο στην ελλάδα γίνονται επειδή εδώ τρώνε πολλοί ψίχουλα και λίγοι πολλά ενώ έξω ελάχιστοι πάρα πολλά και ξέρουν να κρύβονται).
Υ.Γ. Σόρρυ που δεν έβαλα το @ στην μ@λ@κία στην αρχή
-
Για αρχή, το 1984 ειναι όπως λέμε 'σκοτώθηκα' όταν γρατζουνίζόμαστε. Καμια υπερβολή κάπου κάπου εντάξει, αλλά είπαμε..
Κατόπιν, αυτά με τις κάμερες στο χώρο μας, ειναι στην ευχέρεια μας ο τρόπος λειτουργία τους. Εκτός και μιλάμε για κρυφές κάμερες.
Για το στίγμα του χώρου που βρισκόμαστε και την παρακολούθηση μας δε χρειάζεται το αμάξι, έχουμε τα κινητά που το 99% των κατόχων, δεν έχουν ιδέα τι καταγράφουν, μεταδίδουν, κατεβάζουν, ούτε τι εφαρμογές έχουν και τι κάνουν. Πόσοι δλδ, απενεργοποιούν το gps αν δεν το χρειάζονται; Στα περισσότερα κινητά τρέχουν 40 εφαρμογές που δεν τις κλείνουν ποτέ.
Οσους τους ενδιαφέρει η πραγματικά η ιδιωτικότητα, μια χαρά την υπερασπίζονται και δεν θα είναι το αμάξι η εξαίρεση.
Το σημαντικό ειναι να ξέρουμε τι κάνει το κάθε τι στο αμάξι μας και να το εκμεταλευόμαστε επωφελώς για την ασφάλεια και την χρηστικότητα που προσφέρουν. Εδω μεχρι και τώρα ακόμα, δεν βάζουμε ζώνη και κράνος αν δεν πέσει πρόστιμο..
Σε 20-30 χρόνια που θα γίνουν πραγματικά ζόρικα τα πράγματα να έβλεπα τι θα λένε. Εγω θά μαι κάτω από την καρυδια βεβαια τότε.
-
Υπάρχει όριο 50 χλμ; Το βλέπει το σύστημα του αυτοκινήτου και προσαρμόζει την οδήγηση
Σαν τις Θερμοπύλες που την περασμένη εβδομάδα είδα μέσ ασε 50 μέτρα το όρια να γίνεται από 80 σε 100 σε 60! Να δω πώς θα δουλέψει το αυτόματο.
Θυμάστε το Tesla που στούκαρε στις μπαριέρες ακολουθώντας την διαγράμμιση των ελληνικών δρόμων;
-
Θυμάστε το Tesla που στούκαρε στις μπαριέρες ακολουθώντας την διαγράμμιση των ελληνικών δρόμων;
Στην Εγνατια οδο, κοντα στην Φλωρινα? Αν εννοεις αυτο, δεν εφταιγε η διαγραμμιση
-
Καταλαβαίνω πλήρως τον αρχικό προβληματισμό και σίγουρα οι περισσότεροι θέλουμε να προστατεύεται η ιδιωτικότητά μας.
Από την άλλη θα έθετα όλα αυτά τα ερωτήματα για περισσότερη ασφάλεια στην αυτοκίνηση, όχι σε όσους μας είμαστε τυχεροί ως τώρα, αλλά σε όσους δεν ζουν λόγω ευθύνης τρίτου σε τροχαίο και σε όσους συγγενείς αυτών, τί θα επέλεγαν αν είχαν τη δυνατότητα αυτή.
Θα θυσιάζαν μερικώς έστω την ιδιωτικότητα, μιας πιθανής καταγραφής χωρίς πλήρη γνώση που είναι τα δεδομένα αυτά, στο όνομα να μην είχαν φύγει άκλαυτοι λόγω ένος τρίτου άσχετου/ανεύθυνου οδηγού;
-
Καταλαβαίνω πλήρως τον αρχικό προβληματισμό και σίγουρα οι περισσότεροι θέλουμε να προστατεύεται η ιδιωτικότητά μας.
Από την άλλη θα έθετα όλα αυτά τα ερωτήματα για περισσότερη ασφάλεια στην αυτοκίνηση, όχι σε όσους μας είμαστε τυχεροί ως τώρα, αλλά σε όσους δεν ζουν λόγω ευθύνης τρίτου σε τροχαίο και σε όσους συγγενείς αυτών, τί θα επέλεγαν αν είχαν τη δυνατότητα αυτή.
Θα θυσιάζαν μερικώς έστω την ιδιωτικότητα, μιας πιθανής καταγραφής χωρίς πλήρη γνώση που είναι τα δεδομένα αυτά, στο όνομα να μην είχαν φύγει άκλαυτοι λόγω ένος τρίτου άσχετου/ανεύθυνου οδηγού;
Εγώ που έχω χάσει ή έχω σακατεμένους αρκετούς δικούς μου, ΟΧΙ. Το ίδιο και αρκετοί στην οικογένειά μου (πχ θεία που έχασε γιο στα 17 του, σε κουβέντα που έγινε 4 μήνες μετά την απώλεια και όχι μετά από 10ετία).
Η ευθύνη είναι η μη ύπαρξη παιδείας κλπ (σκοπίμως σε ένα βαθμό) που αφήνει έναν τρίτο άσχετο/ανεύθυνο οδηγό να κυκλοφορεί. Προτιμώ τα εκατομμύρια €€€ που διατίθενται σε R and D για αυτά τα συστήματα να πήγαιναν ώστε να μην κυκλοφορούν ζώα,ζώα,ζώα... στους δρόμους.
-
Εγώ που έχω χάσει ή έχω σακατεμένους αρκετούς δικούς μου, ΟΧΙ. Το ίδιο και αρκετοί στην οικογένειά μου (πχ θεία που έχασε γιο στα 17 του, σε κουβέντα που έγινε 4 μήνες μετά την απώλεια και όχι μετά από 10ετία).
Η ευθύνη είναι η μη ύπαρξη παιδείας κλπ (σκοπίμως σε ένα βαθμό) που αφήνει έναν τρίτο άσχετο/ανεύθυνο οδηγό να κυκλοφορεί. Προτιμώ τα εκατομμύρια €€€ που διατίθενται σε R and D για αυτά τα συστήματα να πήγαιναν ώστε να μην κυκλοφορούν ζώα,ζώα,ζώα... στους δρόμους.
Νίκο, με όλο το σεβασμό για τις απώλειες σου, νομίζω ότι με αυτά που γράφεις αυτοαναιρείσαι.
Από τη μία δέχεσαι ότι κυκλοφορούν ζώα εκεί έξω που παίρνουν ή καταστρέφουν ζωές, οπότε στην ουσία αποδέχεσαι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ανθρώπινο λάθος. Και από την άλλη δεν αποδέχεσαι την έρευνα που γίνεται προς την κατεύθυνση της ελάττωσης του ανθρώπινου λάθους, η οποία όμως συνεπάγεται την παραχώρηση μέρους του ελέγχου που ασκεί ο άνθρωπος στις μηχανές ή/και σε ένα κεντρικό σύστημα ελέγχου.
-
Μιλάμε για κεντρικό συστημα ελέγχου και για παραχώρηση ιδιωτικότητας, Χαρη, όχι για μη υπαρξη συστημάτων ασφάλειας που βοηθάνε στην αποφυγή ή διορθώνουν ανθρώπινα λάθη.
Η διαφορά είναι χαοτική ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
-
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
-
Μιλάμε για κεντρικό συστημα ελέγχου και για παραχώρηση ιδιωτικότητας, Χαρη, όχι για μη υπαρξη συστημάτων ασφάλειας που βοηθάνε στην αποφυγή ή διορθώνουν ανθρώπινα λάθη.
Η διαφορά είναι χαοτική ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Όντως Νίκο η διαφορά είναι τεράστια, αλλά ήδη έκοντες (πολύ περισσότερο) - άκοντες (πολύ λιγότερο) έχουμε καταπατήσει μόνοι μας την ιδιωτικότητα μας.
Εξάλλου δεν γίνεται περισσότερη ασφάλεια χωρίς σε ένα βαθμό παραχώρηση του ελέγχου που ασκούμε οι ίδιοι στα οχήματα μας. Καλώς ή κακώς εμείς είμαστε οι αδύνατοι κρίκοι και όχι τα μηχανήματα ή αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε.
-
Αναρίθμητοι πλούσιοι διάσημοι και μορφωμένοι έχουν πιαστεί -εκεί βέβαια που γίνονται έλεγχοι - μεθυσμένοι φτιαγμένοι ,αναρίθμητα τα παραδείγματα και δεν χρειάζεται καν σύνδεσμος, άπειρες καριέρες χαρισματικών και έξυπνων ανθρώπων καταστράφηκαν, επειδή είδα και την ταινία πρόσφατα ο Μπομπ Κέννεντυ έχασε σίγουρη προεδρία όταν έπνιξε στη λίμνη την γραμματέα του (και γκόμενα) πέφτοντας με το αυτοκίνητο μεθυσμένος, ακόμα συζητάτε αν και ποιος είναι ο αδύναμος κρίκος εμείς είμαστε και εκπαίδευση ,παιδεία του αδύναμου κρίκου έχουν αποτύχει παταγωδώς .
Μακάρια τα έθνη που τώρα αποκτούν την δυνατότητα οι κάτοικοι τους να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ . Θα πάρουν τον αφρό της αυτοκίνησης και θα γλυτώσουν τις εκατόμβες.
-
Μακάρια τα έθνη που τώρα αποκτούν την δυνατότητα οι κάτοικοι τους να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ . Θα πάρουν τον αφρό της αυτοκίνησης και θα γλυτώσουν τις εκατόμβες.
Δυστυχώς δεν είναι έτσι.
Όπως και οι Έλληνες που απέκτησαν την δυνατότητα να αποκτήσουν μαζικά ΙΧ μετά το 1970 και πήραν τον τότε αφρό της αυτοκίνησης, αλλά δεν είχαν την παιδεία να την αξιοποιήσουν (και δεν την έχουν ακόμα), έτσι και θα γίνει και με τα έθνη που την αποκτούν τώρα.
Μπορεί απλά εκεί που στην Ελλάδα πέθαιναν 100 άτομα την εβδομάδα, σε μια αντίστοιχη χώρα να πεθαίνουν 80.
Δες τι γίνεται (στρατιωτικός είσαι, σωστά???) με τα νέα οπλικά συστήματα. Ανάπτυξή τους για αποφυγή πολέμων δεν λένε, τι γίνεται στην πραγματικότητα??? Απλά δεν γίνεται ΠΠ (ακόμα).
Αναρίθμητοι πλούσιοι διάσημοι και μορφωμένοι έχουν πιαστεί -εκεί βέβαια που γίνονται έλεγχοι - μεθυσμένοι φτιαγμένοι ,αναρίθμητα τα παραδείγματα και δεν χρειάζεται καν σύνδεσμος, άπειρες καριέρες χαρισματικών και έξυπνων ανθρώπων καταστράφηκαν, επειδή είδα και την ταινία πρόσφατα ο Μπομπ Κέννεντυ έχασε σίγουρη προεδρία όταν έπνιξε στη λίμνη την γραμματέα του (και γκόμενα) πέφτοντας με το αυτοκίνητο μεθυσμένος, ακόμα συζητάτε αν και ποιος είναι ο αδύναμος κρίκος εμείς είμαστε και εκπαίδευση ,παιδεία του αδύναμου κρίκου έχουν αποτύχει παταγωδώς .
Ο αδύναμος κρίκος και συμφωνώ σε αυτό είμαστε εμείς, σε άλλες τόσες περιπτώσεις είναι ο πιο δυνατός.
Αν υπήρχε ουσιαστική παιδεία (δεν υπάρχει, μην κοροϊδευόμαστε) δεν θα αποτύγχανε.
-
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό ΔΕΝ συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας, το να παρακολουθείται που πάει το αυτοκίνητο με κάμερα μέσα που παρακολουθεί τον οδηγό, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
Δεν έγραψα ΠΟΤΕ ότι είμαι κατά της άρνησης να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό. Παρακαλώ να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε.
-
agpr wrote:
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας.
η άρνηση να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό ΔΕΝ συνιστά παραχώρηση ιδιωτικότητας, το να παρακολουθείται που πάει το αυτοκίνητο με κάμερα μέσα που παρακολουθεί τον οδηγό, ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ.
Δεν έγραψα ΠΟΤΕ ότι είμαι κατά της άρνησης να εκκινήσει ένα αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό. Παρακαλώ να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε.
Χαίρομαι, ειλικρινά, που συμφωνούμε στον έλεγχο της κατάστασης του οδηγού ως προς τη μέθη. Την (αυστηρή έως αγενή) προτροπή να προσέχω τι διαβάζω και τι απαντώ, θα μπορούσα να σου την επιστρέψω στο ακέραιο. Ποτέ δεν είπα πως ΕΣΥ είσαι υπέρ της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Δεν θα το κάνω, γιατί θα ήταν παιδιάστικο, αγενές και ανώφελο.
Κατανοείς βέβαια πως το νήμα έχει αφετηρία, ροή και συμφραζόμενα. Επίσης πέρα από αυτούς που γράφουν, υπάρχουν και εκείνοι που διαβάζουν (άσχετα αν θα γράψουν πριν ή μετά). Σε αυτά τα πλαίσια, επειδή ο έλεγχος μέθης αναφέρεται στο αρχικό μήνυμα και επειδή με απασχολεί ιδιαίτερα, έγραψα το μήνυμά μου. Σε καμμία περίπτωση δεν το έγραψα για να ενοχλήσω κάποιον άγνωστο.
Ως προς την ουσία, αν δεν υπάρχει εκπομπή και επεξεργασία δεδομένων εκτός ατυχήματος, θεωρώ (ως πολίτης δικαιούμενος να έχω άποψη, όχι ως νομικός) πως δεν υφίσταται θέμα παραβίασης της ιδιωτικότητας. Σε περίπτωση ατυχήματος θέλω να υπάρχουν αντικειμενικά δεδομένα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες. Αυτό βεβαίως είναι περιορισμός της ιδιωτικότητας, αλλά προκρίνω το αγαθό της ασφάλειας και αναφέρομαι στη χρήση κοινόχρηστου και δημόσιου αγαθού, του δρόμου.
-
ακριβώς, το νήμα έχει ροή.
ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό και δεν συμφωνούν με τον βαθμό παραχώρησης ιδιωτικότητας όσο κάποιοι άλλοι δεν έγραψαν ότι συμφωνούν να επιτρέπεται σε μεθυσμένο οδηγό να ξεκινάει το αυτοκίνητο.
Όλοι σχεδόν ανέπτυξαν με σχεδόν σεντόνια τις απόψεις τους και όχι με μία ατάκα (που κανένας μας σε αυτό το φόρουμ δε διαφωνεί), με ύφος που εύκολα παρεξηγείται σε γραπτό κείμενο
Ως προς την ουσία, αν δεν υπάρχει εκπομπή και επεξεργασία δεδομένων εκτός ατυχήματος, θεωρώ (ως πολίτης δικαιούμενος να έχω άποψη, όχι ως νομικός) πως δεν υφίσταται θέμα παραβίασης της ιδιωτικότητας. Σε περίπτωση ατυχήματος θέλω να υπάρχουν αντικειμενικά δεδομένα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες. Αυτό βεβαίως είναι περιορισμός της ιδιωτικότητας, αλλά προκρίνω το αγαθό της ασφάλειας και αναφέρομαι στη χρήση κοινόχρηστου και δημόσιου αγαθού, του δρόμου.
Παραθέτοντας τις κατάλληλες πηγές απέδειξα ότι μιλάμε για εκπομπή δεδομένων σε real time και όχι μόνο σε περίπτωση ατυχήματος
-
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
-
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
Μετά απορείς γιατί γράφω να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε???
Γίνεται διασύνδεση μεταξύ οχημάτων χωρίς εκπομπή δεδομένων??? Το κεντρικό σύστημα, το παραβλέπουμε???
διασύνδεση μεταξύ οχημάτων (φαντάσου μάλλον και μέσω κεντρικού συστήματος που στανταρ καταγράφει) σημαίνει: το αμαξι Α ( πχ το δικό σου) που κινείται στην ταδε όδο με χ-3 χλμ/ωρα (χ = οριο ταχύτητας) πλησιάζει την διαστάυρωση με την δίνα οδό που κινείται το αμάξι Β (το δικό μου) με χ-1 χλμ/ωρα. μιλάει για παρακολούθηση της καταστασης εντός του οχήματος πχ αν μιλάς με την γυναίκα σου στο κινητό (ακόμα και νόμιμα, μέσω ανοιχτής ακρόασης) ή αν είναι δίπλα σου ή και τι λέτε.
Γίνεται ανώνυμο όχημα με στάνταρ mac address του wifi, 4g, 5g adapter??? αριθμός πλαισίου στην άδεια κυκλοφορίας, βρίσκεις mac, μαζί με ιδιοκτήτη κλπ κλπ.
Ποιά απο τα : οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά, χρειάζεται εκπομπή δεδομένων σε κεντρικό σύστημα ή, ακόμα χειρότερα, σε διπλανό αυτοκίνητο???
Ακόμα και αν μιλάμε για ενημέρωση τύπου google maps ή waze (που δεν μιλάμε για τέτοιου τύπου συστήματα,) μιλάμε για καταγραφή που πήγες, ποσό έκατσες, και από ποια διαδρομή πήγες. Χρησιμοποιούνται από την google και άλλους για καταγραφή συνηθειών κλπ (δεν έχεις λάβει προσωποποιημένη διαφήμιση μαγαζιού που συχνάζεις??? πως τα βρήκαν αυτά τα δεδομένα δεν απόρησες??? μέσω του κινητού σου ακόμα και αν το gps είναι κλειστό μέσω του δικτύου κινητής) Χρειάζεται να τους δώσουμε και άλλη πόρτα να μας παρακολουθούν, μας παρακολουθούν ήδη (δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας αυτά)
-
Εχω ευαισθησια με τα προσωπικα δεδομενα,αλλα στο θεμα του αυτοκινητου βλεπω πολλα καλα
Γινεται ενα ατυχημα,τερμα οι ψευδομαρτυριες (πηγαινα με 40 στη λωριδα μου/περασα με πρασινο/δεν ειχα πιει ουτε σταγονα)
Παει μεθυσος επαρχιωτης ετων 65+ με καταρρακτη και στα δυο ματια να πιασει το τιμονι του αυτοκινητου...φευ,ακυρο!
Για τα προσωπικα δεδομενα με ανησυχει περισσοτερο η Google παρα αυτα που ερχονται στο αυτοκινητο
Και πολυ περισσοτερο με ανησυχουν οι τραπεζες που γνωριζουν πια μεχρι και το μεγεθος της κωλοτριπιδ*ς μας και μολις παρουν εντολη απο κυβερνηση μπλοκαρουν τα λεφτα μας για αγνωστο χρονικο διαστημα..
-
agpr wrote:
Ποια δεδομένα εκπέμπονται; Το έγγραφο μιλά για ανωνυμοποιημένα και διασυνδεδεμένα οχήματα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ενημέρωση για ταχύτητα, μποτιλιάρισμα, ατυχήματα, ό,τι παρέχει το waze. Η απορία μου είναι ειλικρινής, ποια από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται συνιστούν στοιχείο ιδιωτικότητας που πρέπει να διαφυλαχθεί; Προφανώς όχι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, σε αυτό συμφωνούμε. Η οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά; Δεν διαβάζω κάτι που να νιώθω πως δεν αφορά την ασφάλεια των οδηγών. Η ιδιωτικότητα με αφορά και με απασχολεί ως πολίτη. Εν προκειμένω, όμως, δυσκολεύομαι να βρω το πρόβλημα.
Μετά απορείς γιατί γράφω να προσέχουμε τι διαβάζουμε και τι απαντάμε???
Γίνεται διασύνδεση μεταξύ οχημάτων χωρίς εκπομπή δεδομένων??? Το κεντρικό σύστημα, το παραβλέπουμε???
διασύνδεση μεταξύ οχημάτων (φαντάσου μάλλον και μέσω κεντρικού συστήματος που στανταρ καταγράφει) σημαίνει: το αμαξι Α ( πχ το δικό σου) που κινείται στην ταδε όδο με χ-3 χλμ/ωρα (χ = οριο ταχύτητας) πλησιάζει την διαστάυρωση με την δίνα οδό που κινείται το αμάξι Β (το δικό μου) με χ-1 χλμ/ωρα. μιλάει για παρακολούθηση της καταστασης εντός του οχήματος πχ αν μιλάς με την γυναίκα σου στο κινητό (ακόμα και νόμιμα, μέσω ανοιχτής ακρόασης) ή αν είναι δίπλα σου ή και τι λέτε.
Γίνεται ανώνυμο όχημα με στάνταρ mac address του wifi, 4g, 5g adapter??? αριθμός πλαισίου στην άδεια κυκλοφορίας, βρίσκεις mac, μαζί με ιδιοκτήτη κλπ κλπ.
Ποιά απο τα : οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα; Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας; Η οδήγηση χωρίς να μπορούμε να κρατήσουμε τα βλέφαρα μας ανοιχτά, χρειάζεται εκπομπή δεδομένων σε κεντρικό σύστημα ή, ακόμα χειρότερα, σε διπλανό αυτοκίνητο???
Ακόμα και αν μιλάμε για ενημέρωση τύπου google maps ή waze (που δεν μιλάμε για τέτοιου τύπου συστήματα,) μιλάμε για καταγραφή που πήγες, ποσό έκατσες, και από ποια διαδρομή πήγες. Χρησιμοποιούνται από την google και άλλους για καταγραφή συνηθειών κλπ (δεν έχεις λάβει προσωποποιημένη διαφήμιση μαγαζιού που συχνάζεις??? πως τα βρήκαν αυτά τα δεδομένα δεν απόρησες??? μέσω του κινητού σου ακόμα και αν το gps είναι κλειστό μέσω του δικτύου κινητής) Χρειάζεται να τους δώσουμε και άλλη πόρτα να μας παρακολουθούν, μας παρακολουθούν ήδη (δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας αυτά)
Υποπίπτει σε αυτό ακριβώς για το οποίο με κατηγορείς. Πρόσεχε, λοιπόν, τι διαβάζεις και τι απαντάς. Η απάντηση στο ερώτημα 'τι δεδομένα εκπέμπονται' δίνεται αμέσως μετά (ανωνυμοποιημένα) και είναι όρος παρμένος μέσα από το κείμενο που παρέθεσες. Μπορούν τα δεδομένα να είναι ανώνυμα εφόσον δεν καταγράφεται η πηγή.
Μπορείς, σε παρακαλώ, να με παραπέμψεις στο σημείο που αναφέρονται τα δεδομένα προς εκπομπή; Εγώ δεν το βρήκα, αλλά μπορεί να μου ξέφυγε. Θα με ενδιέφερε, όμως, να ξέρω πού αναφέρει πως παρακολουθεί τις ομιλίες εντός οχήματος.
Ο έλεγχος για υπερβολική ταχύτητα, κόπωση, ζώνη ασφαλείας και μέθη δεν απαιτούν εκπομπή δεδομένων. Συμφωνώ και ακριβώς αυτό λέω. Για αυτό και δεν έχω ένσταση. Ούτε έχω ένσταση να μεταδοθούν τα δεδομένα αν κάποιος παραβιάζει το νόμο και εκθέτει τους υπόλοιπους χρήστες σε κίνδυνο. Το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα σε κοινόχρηστο δίκτυο υποχωρεί κατά την κρίση μου στο δικαίωμα στην ασφάλεια.
Λυπάμαι που σε έβαλα στον κόπο να μου εξηγήσεις πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις στο ίντερνετ. Άθελα μου σου έδωσα την εντύπωση πως το αγνοώ.
-
Εχω ευαισθησια με τα προσωπικα δεδομενα, αλλα στο θεμα του αυτοκινητου βλεπω πολλα καλα
Γινεται ενα ατυχημα,τερμα οι ψευδομαρτυριες (πηγαινα με 40 στη λωριδα μου/περασα με πρασινο/δεν ειχα πιει ουτε σταγονα)
Παει μεθυσος επαρχιωτης ετων 65+ με καταρρακτη και στα δυο ματια να πιασει το τιμονι του αυτοκινητου...φευ,ακυρο!
Για τα προσωπικα δεδομενα με ανησυχει περισσοτερο η Google παρα αυτα που ερχονται στο αυτοκινητο
Και πολυ περισσοτερο με ανησυχουν οι τραπεζες που γνωριζουν πια μεχρι και το μεγεθος της κωλοτριπιδ*ς μας και μολις παρουν εντολη απο κυβερνηση μπλοκαρουν τα λεφτα μας για αγνωστο χρονικο διαστημα..
Δεν είμαι κατά της καταγραφής δεδομένων κίνησης του αυτοκινήτου (ταχύτητα κλπ), κατά της εκπομπής τους είμαι.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ όμως η εκπομπή δεδομένων για την λειτουργία των συστημάτων ασφάλειας που μπορούν να αποτρέψουν ή να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες ενός ατυχήματος. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ είμαι ΥΠΕΡ της λειτουργίας των συστημάτων αυτών.
Το νήμα όμως, άνοιξε με βάση την απόφαση της ευρωπαϊκής επιτροπής για ανάπτυξη συστήματος που θα διασυνδέει τα οχήματα μεταξύ τους μέσω κεντρικού συστήματος και ότι μέσω αυτού ανοίγει μια ακόμα πόρτα για την παραχώρηση ακόμα περισσότερων κομματιών της ιδιωτικότητάς μας.
Είμαι αυτός που έχω γράψει περισσότερες φορές στο νήμα (θα μπορούσα να δουλεύω στην ανάπτυξη συστημάτων ασφαλείας, αν δεν ήθελα να παραμείνω στην Ελλάδα), ότι δεν χρειάζεται διασύνδεση οχημάτων για να δουλέψουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφάλειας, ακόμα και ημιαυτόνομης οδήγησης (στην καθαρά αυτόνομη όμως ίσως χρειάζεται, αλλά έχουμε πάνω από 30ετία για αυτόνομη οδήγηση ακόμα). Όλα αυτά τα συστήματα δεν μπορούν σε αυτό το επίπεδο που είναι (και δύσκολα θα μπορέσουν) να ιεραρχήσουν τους σχεδόν άπειρους παράγοντες που υπάρχουν κατά την κίνηση ενός οχήματος. ΠΑΝΤΑ οι προγραμματιστές θα λένε 'ουπς υπάρχει και αυτή η μεταβλητή που πρέπει να μπει' ή 'αυτό τελικά κάποιες φορές είναι πιο σημαντικό από το άλλο'.
Ξέρω πολύ καλά πόσο εύκολο είναι να παραβιαστούν (και πιστέψτε με παραβιάζονται από παντού) προσωπικά δεδομένα και με ποιους σκοπούς αξιοποιούνται αυτά τα δεδομένα.
To 1984 του Orwell στην γλώσσα του αυτοκινήτου λέγεται 2022