-
χα!χα! Το τερματίσατε ρε σεις... χα!χα!
-
Εγω προτεινω αυτο στον φιλο μας.,και αυτο πηγαζει απο συζητησεις με μηχανικους.
Ο καθενας ας κανει οτι θελει.
Θα ξέρει καλύτερα ο μάστρο Μήτσος από το εργοστάσιο που προτείνει άμεσο ξεκίνημα...
-
Με τη ιδια λογικη δεν θα υπηρχαν εν γενη αδυναμιες στις μηχανες και σε αλλα εξαρτηματα σε αρκετα μοντελα...αφου ξερει το εργοστασιο καλυτερα.
Τσπ
Τα μεταλλικα εξαρτηματα θελουν λυπανση και χρειαζεται καποιος χρονος να κυκλοφορησει το λαδι και να φτιαχτει το καταλληλο φιλμ λαδιου σε ολα τα μερη του κινητηρα.
Οποιος θελει το ακολουθει οποιος δεν θελει δεν το ακολουθει.
-
Καμιά φορά επισης αν έχω χρόνο το σηκώνω, μπαίνω απο κάτω και κάνω μια επιθεώρηση πριν ξεκινήσω.
Γεώργιε, ειναι κάποιες δουλειές που καλό ειναι να κοιτάς και από κάτω και από πάνω και τι γίνεται σε ακτίνα 50 μέτρων.
Δεν είχα καμια παλαβομάρα να τα κάνω αυτά, ζήτημα αυτοπροστασίας ήταν. Απλά κάποια πράγματα που τα κάνεις 50-60 φορές την ημέρα, γίνονται συνήθεια. Εδώ περίμενα στό βενζίνης μου όσο για τον προθερμαντήρα του φορτηγού.
Συνήθειες..
-
Georgemit wrote:
Καμιά φορά επισης αν έχω χρόνο το σηκώνω, μπαίνω απο κάτω και κάνω μια επιθεώρηση πριν ξεκινήσω.
Γεώργιε, ειναι κάποιες δουλειές που καλό ειναι να κοιτάς και από κάτω και από πάνω και τι γίνεται σε ακτίνα 50 μέτρων.
Δεν είχα καμια παλαβομάρα να τα κάνω αυτά, ζήτημα αυτοπροστασίας ήταν. Απλά κάποια πράγματα που τα κάνεις 50-60 φορές την ημέρα, γίνονται συνήθεια. Εδώ περίμενα στό βενζίνης μου όσο για τον προθερμαντήρα του φορτηγού.
Συνήθειες..
Δηλαδή θα έπρεπε να κάνω 60'' προθέρμανση και 30'' προλίπανση, όπως στα Leopard 1, επειδή έτσι είχα συνηθίσει; (Σε πειράζω κι εσένα και τον φίλο Λαπ).
-
Αν είσουν 10-12 ώρες την ημέρα, 6 μερες την εβδομάδα επί 30 χρόνια μέσα στο Leopard, θα γύριζες με το λαδικό να λιπάνεις τις ερπύστριες του ακόμα και του Autobianchi, αν ήταν το abarth..
-
Με τη ιδια λογικη δεν θα υπηρχαν εν γενη αδυναμιες στις μηχανες και σε αλλα εξαρτηματα σε αρκετα μοντελα...αφου ξερει το εργοστασιο καλυτερα.
Τσπ
Τα μεταλλικα εξαρτηματα θελουν λυπανση και χρειαζεται καποιος χρονος να κυκλοφορησει το λαδι και να φτιαχτει το καταλληλο φιλμ λαδιου σε ολα τα μερη του κινητηρα.
Οποιος θελει το ακολουθει οποιος δεν θελει δεν το ακολουθει.
Φίλε Lap, όσα περιγράφεις (φίλμ, θερμοκρασίες, κλπ.) αναπτύσσονται γρηγορότερα και φτάνουν στα επιθυμητά επίπεδα με το αυτοκίνητο εν κινήσει σε χαλαρές ταχύτητες και μέτριες στροφές κινητήρα, παρά στις ελάχιστες στροφές του ρελαντί. Τα ελάχιστα 5-10 δευτερόλεπτα που συζητούμε δεν θα έπρεπε να γίνονται θέμα, αλλά τα λίγα λεπτά που πολλοί οδηγοί συνήθιζαν από παλιά, ειδικά τα κρύα πρωινά, απλά αυξάνουν το διάστημα που ο κινητήρας λειτουργεί εκτός προδιαγραφών και φθείρεται περισσότερο. Και λόγω του αυξημένου ψεκασμού βενζίνης στη κρύα εκκίνηση κλπ. φθείρεται κι ο καταλύτης που στο ρελαντί θα πάρει πολλαπλάσιο χρόνο να φτάσει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ αν το αυτοκίνητο ξεκινήσει να κινείται και υπάρχει φορτίο στον κινητήρα, τα καυσαέρια θα τον ζεστάνουν πολύ πιο γρήγορα και δε θα φτάσουν καθόλου σταγονίδια καυσίμου, υγρασίας κλπ. να συμπυκνωθούν στους πόρους του καταλύτη και να τον φθείρουν.
Γι αυτό οι κατασκευαστές πλέον συνιστούν άμεση κίνηση του αυτοκινήτου, κι ας διατηρούν τις ενστάσεις τους οι μάστορες λόγο 'εμπειρίας' που ανάγεται σε προηγούμενες τεχνολογίες.
-
Οκ...τοτε να ρωτηαω εγω....για τα εξτρα δευτερα...για τον περισσοτερο χρονο απο λιγα δευτερα, συμφωνω μαζι σου.
Ποια η διαφορετικη τεχνολογια που υπαρχει απο τους παλαιοτερους στους πιο νεους κινητηρες περι γρηγορης (ακαριαιας) λιπανσης.
Για παραδειγμα οι νεοι κινητηρς εχουν δυο διαφορετικα κυκλωματα υγρων του ψυγειου για γρηγορη ανοδο της θερμοκρασιας. Ενα πανω στην κεφαλη και ενα στα εξω περιφεριακα.
Ο λογος ειναι κυριως για να επιτυγχανεται γρηγορα η σωστη θερμοκρασια, κατι που αποδιδει με σκοπο την καταπολεμηση των Nox.
Στο λαδι;;; υπαρχει κατι αντιστοιχο;;;
Συνεπως, μεχρι να ψεκαστει το λαδι παντου και να κανει εναν κυκλο μεσα στον κινητηρα θελει λιγα δευτερα.
Απο την αλλη οταν γινονται πολλαπλασιοι ψεκασμοι τα πρωτα δευτερα αν κινηθεις αμεσως μπορει να περασει ακαυστη βενζινη στον καταλυτη. Μιλαω για τα πρωτα δευτερολεπτα.
Μετα οπως λες ναι ξεκινας με κρυο κινητηρα σιγα σιγα, δεν χρειαζεται να πιασει θερμοκρασιες στο ρελαντι.
-
Οπως φαινεται,ολο αυτο σηκωνει πολυ κουβεντα γιατι ο καθενας εχει δικη του γνωμη.Εγω ομως θα κρατησω την ουσια που λεει οτι χρησιμοποιουνται με βαση τις οδηγιες του κατασκευαστη.Ενω κραταω οτι δεν σκιζουμε τον κινητηρα με το που βαλουμε εμπρος και στο σταματημα περιμενουμε λιγο στο ρελαντι και μετσ σβηνουμε.Βεβαια υπαρχει και ενα τελευταιο ερωτημα με το τι γινεται με το start/stop των συγχρονων αυτοκινητων και το αναψε/σβησε του κινητηρα.Εκει δεν καταπονειται η τουρμπινα;Εγω παντως εδω στη Συρο δεν μπορω να πω οτι θα μου ειναι χρησιμο γιατι πολυ απλα δεν εχουμε πολλα σταματα/ξεκινα αλλα ουτε και φαναρια.
Παντως τελικα φαινεται οτι η αγορα ενος τουρμπο αυτοκινητου δεν ειναι πλεον ρισκο,τουλαχιστον για τα μικρα νησια.....
-
Αν είσουν 10-12 ώρες την ημέρα, 6 μερες την εβδομάδα επί 30 χρόνια μέσα στο Leopard, θα γύριζες με το λαδικό να λιπάνεις τις ερπύστριες του ακόμα και του Autobianchi, αν ήταν το abarth..
Ήμουν 10+ χρόνια.
Α, τα Leopard δεν θέλουν λάδωμα στις ερπύστριες. Γίνεται αλλαγή λαδιών μόνο στα ρουλεμάν κάθε 2 χρόνια, στην βαριά συντήρηση που είναι εργασία 2ου Κλιμακίου (του Ουλαμού Συντηρήσεως, όχι του πληρώματος).
-
Οκ...τοτε να ρωτηαω εγω....για τα εξτρα δευτερα...για τον περισσοτερο χρονο απο λιγα δευτερα, συμφωνω μαζι σου.
Ποια η διαφορετικη τεχνολογια που υπαρχει απο τους παλαιοτερους στους πιο νεους κινητηρες περι γρηγορης (ακαριαιας) λιπανσης.
Για παραδειγμα οι νεοι κινητηρς εχουν δυο διαφορετικα κυκλωματα υγρων του ψυγειου για γρηγορη ανοδο της θερμοκρασιας. Ενα πανω στην κεφαλη και ενα στα εξω περιφεριακα.
Ο λογος ειναι κυριως για να επιτυγχανεται γρηγορα η σωστη θερμοκρασια, κατι που αποδιδει με σκοπο την καταπολεμηση των Nox.
Στο λαδι;;; υπαρχει κατι αντιστοιχο;;;
Συνεπως, μεχρι να ψεκαστει το λαδι παντου και να κανει εναν κυκλο μεσα στον κινητηρα θελει λιγα δευτερα.
Απο την αλλη οταν γινονται πολλαπλασιοι ψεκασμοι τα πρωτα δευτερα αν κινηθεις αμεσως μπορει να περασει ακαυστη βενζινη στον καταλυτη. Μιλαω για τα πρωτα δευτερολεπτα.
Μετα οπως λες ναι ξεκινας με κρυο κινητηρα σιγα σιγα, δεν χρειαζεται να πιασει θερμοκρασιες στο ρελαντι.
Λαπάκο το λάδι δεν ψεκάζεται, το λάδι κυκλοφορεί μέσω ειδικών αυλών. Μέσα σε 1-2'' έχει φτάσει παντού από το κάρτερ, ενώ φυσικά υπάρχει ήδη μια ποσότητα στο κύκλωμα (δεν επιστρέφει όλο στο κάρτερ όταν σβήνει το μοτέρ). Ο piliourits το εξήγησε πολύ όμορφα και έχει απόλυτο δίκαιο!
-
ΚΑΙ...ψεκαζεται σε αρκετα ιαπωνικα και αλλα κατω απο εμβολα κτλ.
Στην κεφαλη και σε αλλα εξαρτηματα ειναι πολυ μικρο το ποσοστο του λαδιου με το που γυρισει ο στροφαλος.
Τσπ ο καθεις με τις αποψεις του. Εγω το ειπα αυτο στον ανθρωπο για εξτρα βοηθεια, καθως το εχω συζητησει οπως και αλλα θεματα με ανθρωπους που ανοιγουν κινητηρες και μαλιστα πολυ συγχρονους κινητηρες, αλλοι μαστρονικοι φιλοι μου που συζητω μολις γυρισαν απο ενημερωσεις και σεμιναρια στην εδρα μεγαλων αυτοκινητοβιομηχανιων.
Κανετε οτι θελετε, δικο σας αυτοκινητο, κανεις δεν θα σας επιβαλει τιποτα.
-
Εγώ να φανταστείς πρώτα ξεκινάω και μετά βάζω μπρος (παρκάρω σε κατηφόρα και αμολαω το χειρόφρενο), δεν έχω πάθει τίποτα ποτέ.
-
-
Οπως φαινεται,ολο αυτο σηκωνει πολυ κουβεντα γιατι ο καθενας εχει δικη του γνωμη.Εγω ομως θα κρατησω την ουσια που λεει οτι χρησιμοποιουνται με βαση τις οδηγιες του κατασκευαστη.Ενω κραταω οτι δεν σκιζουμε τον κινητηρα με το που βαλουμε εμπρος και στο σταματημα περιμενουμε λιγο στο ρελαντι και μετσ σβηνουμε.
Όταν είναι να το σβήσεις μετά από μια νορμάλ διαδρομή ή ακόμη και γρήγορη στην οποία όμως έχεις χαλαρώσει τα τελευταία 1-2 λέπτα, ΔΕΝ χρειάζεται να περιμένεις! Θα περιμένεις 1-2 λεπτά μόνο αν το έχεις πατήσει μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου. Αλλιώς δεν χρειάζεται να το αφήσεις να δουλεύει, γιατί κάνεις κακό και στην τσέπη σου και στο περιβάλλον.
-
ευχαριστω....ελπιζω η επομενη φορα που θα γραψω να ειναι με ευχαριστα νεα....;)
-
Εν αναμονη των χρηματων μπαινω πλεον στην τελικη ευθεια για την αγορα (ουφφφ) μετα απο τοση αναμονη...αλλα σκαλωσαμε παλι.
Οντας πλεον σιγουρος οτι παω για τουρμπο,εχω δυο τελικες επιλογες το Κλιο (expression15540€) και το Μικρα (acenta 14890€)....Δωστε μια γνωμη....
Το Ιμπιζα απορριφθηκε λογω ιστορικου των tsi κινητηρων αλλα και της διετους(;) εγγυησης.
Υ.Γ. Ας με συγχωρεσετε εαν εχω κουρασει με τις τοσες αναρτησεις
-
Εγώ πάντως θα σου πω ότι αν απορρίπτεις το Ibiza λόγω της (αν)αξιοπιστιας των TSi θα έχεις κάνει λάθος! Για τον χιλιάρη TSi δεν έχουν ακουστεί σοβαρά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα αξιοπιστίας.
Επιπλέον το Ibιza Style με τον χιλιάρη TSi των 115 ίππων και το 6άρι κιβώτιο, που είναι εντός του προϋπολογισμού σου, προσφέρει ένα πολύ καλύτερο κινητήριο σύνολο από τον χιλιάρη με τα 100 άλογα και το 5άρι κιβώτιο της Renault - Nissan.
Όσο για την επέκταση εγγύησης, είναι κάτι που μπορείς να προσθέσεις και να παραμείνεις κάτω από την τιμή του Clio. Αν πας τελικά σε Ibiza, αξίζει να δεις και τα δύο πακέτα StylePack που είναι πολύ συμφέροντα.
-
Ξεχασα να αναφερω οτι στο Κλιο ισχυει εκπτωση 500 ευρω....
Σωστο αυτο για την 6η ταχυτητα αλλα μην ξεχνας οτι μενω σε νησι οπου δεν υπαρχουν οι μεγαλες ευθειες και θα χρησιμευσει μονο σε περιπτωση ταξιδιου στην ηπειρωτικη Ελλαδα οποτε και αν.Οποτε οι 5 ταχυτητες των δυο δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας για μενα εφ οσον το 99% της ζωης του αυτοκινητου θα ειναι στη Συρο.
Στο Ιμπιζα παντως πιο χρησιμα ειναι τα φωτα LED παρα καποιο style pack.
-
Εννοειται. Για εμενα τα εργοστασιακα led επρεπε να ειναι υππχρεωτικα.
Ατμοσφαιρικο σουπερμινι.