-
Ψηνομαι για red desire ibiza.Ειδαμε ενα live με τη συζυγο και το ερωτευτηκαμε.
Το MGB δεν ξερω ποιανου ειναι αλλα ειναι πληρης αναπαλαιωση οπως εμαθα στα 'καφενεια'.
Lap οποτε γουσταρεις κατεβα να δεις και το Θεατρο Απολλων (ειναι το μεγαρο μουσικης που ειπες με ιστορια 150+ ετων) αλλα να βολταρεις και σε ενα διαφορετικο νησι που δεν θυμιζει Τηνο,Ναξο κ.α.Μπορει να 'βλεπουμε' ανατολη αλλα στα μετοπισθεν εχουμε το δικο μας υπεροχο ηλιοβασιλεμα....
Εδω στο Νεωριο επι Γουλανδρη τη δεκαετια του 70 οι Ελληνες μεγαλουργησαν και δημιουργησαν ηλεκτρικο αυτοκινητο.Που αν το κρατος ηταν.....κρατος ποιος ξερει που θα ειμαστε σημερα σε αυτοκινητιστικο επιπεδο οχι μονο η Συρα αλλα και η Ελλαδα γενικοτερα.Αλλα οπως διδαξε η ιστορια καποιοι δεν θελουν να σηκωθει ο γιγαντας που λεγεται Ελλαδα.
-
.Αλλα οπως διδαξε η ιστορια καποιοι δεν θελουν να σηκωθει ο γιγαντας που λεγεται Ελλαδα.
- απειρο
-
Εδω στο Νεωριο επι Γουλανδρη τη δεκαετια του 70 οι Ελληνες μεγαλουργησαν και δημιουργησαν ηλεκτρικο αυτοκινητο.Που αν το κρατος ηταν.....κρατος ποιος ξερει που θα ειμαστε σημερα σε αυτοκινητιστικο επιπεδο οχι μονο η Συρα αλλα και η Ελλαδα γενικοτερα.Αλλα οπως διδαξε η ιστορια καποιοι δεν θελουν να σηκωθει ο γιγαντας που λεγεται Ελλαδα.
Αγγλικό ήταν το αυτοκινητάκι (Enfield 8000, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Αγγλία), ο Γουλανδρής ήταν απλά ο ιδιοκτήτης της Enfield Automotive και κάποια στιγμή έφερε την παραγωγή στην Σύρο. Τώρα αυτό με τον 'γίγαντα' Ελλάδα δεν θέλω να το σχολιάσω...
-
Καποτε ηταν γιγαντας Αλεξανδρε
-
Καποτε ηταν γιγαντας Αλεξανδρε
Προ 2,5 χιλιάδων ετών!
Άντε, αν θεωρήσουμε και τη βυζαντινή αυτοκρατορία ελληνική (σηκώνει πολύ κουβέντα αυτό) να πούμε ότι η Ελλάδα ήταν γίγαντας προ 1000 ετών.
-
Δεν ειπα το αντιθετο
-
Δια σωστα αλλα ειχε την τολμη να φερει την παραγωγη εδω,η οποια δεν ευδοκιμησε λογω του κρατους μας.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εν ετει 1970+ σε ενα τοσο μικρο νησι με ντοπιους εργατες υποστηριχθηκε με επιτυχια αυτο το εγχειρημα,φανταστειτε τι θα γινοταν αν αυτη η ιστορια συνεχιζοταν μεχρι σημερα και με ακομη περισσοτερη τεχνογνωσια.
-
Οτιδηποτε πηγε να δημιουργηθει στην Ελλαδα, το σταματησαν
-
Καλησπερα παιδες......αφου με πεισατε στην αγορα τουρμπο σουπερμινι.....για δωστε τωρα συμβουλες για την σωστη λειτουργια του και συντηρηση του γιατι πλεον οι εποχες μας δεν εχουν σχεση με τα τουρμπο που κυκλοφορουσα τη δεκαετια του 80.
-
Ακολουθείς τη συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Όσον αφορά τη χρήση, κάνεις τα λογικά και αναμενόμενα. Από κρύο ξεκινάς αμέσως, χωρίς αναμονή για ζέσταμα και οδηγείς χαλαρά χωρίς υψηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Όταν είναι να το σβήσεις, ρίχνεις ρυθμούς τα τελευταία 1-2 λεπτά.
Υ.Γ.: Δεν σε πείσαμε εμείς για υπερτροφοδοτούμενο. Η δοκιμή σε έπεισε! Όταν στα λέγαμε όλοι εμείς, εσύ είχες μουλαρώσει...
-
Καλα εγω δεν θα ελεγα αμεσως αλλα σε κανα 10 -15 δευτερολεπτα μεχρι να βαλεις ζωνη και γυαλλια κτλ....προκειμενου να ανεβασει πιεση το λαδι και να κυκλοφορησει κτλ.
-
Χαρισμα ναι η δοκιμη με επεισε.....'χαριτολογωντας' το ειπα......;)
-
Καλα εγω δεν θα ελεγα αμεσως αλλα σε κανα 10 -15 δευτερολεπτα μεχρι να βαλεις ζωνη και γυαλλια κτλ....προκειμενου να ανεβασει πιεση το λαδι και να κυκλοφορησει κτλ.
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις ούτε αυτά τα 10'.
Σε γενικές γραμμές οδηγείς κανονικά, δεν είναι κάτι εξωγήινο. Όπως είπε ο harisma23, λίγο ήρεμα στο τελευταίο λεπτό πριν σβήσεις και αυτό μόνο αν το είχες πλακώσει πριν.
-
Εγω προτεινω αυτο στον φιλο μας.,και αυτο πηγαζει απο συζητησεις με μηχανικους.
Ο καθενας ας κανει οτι θελει.
-
10-15 δευτερόλεπτα; τι λες ρε φίλε;; είσαι στην pole postion και θα περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι;
Πάντως εγώ λόγω επαγγελματικής συνήθειας 30 ετών, μέχρι να ελέγξω περιμετρικά και ότι όλα φαίνονται και ακούγονται φυσιολογικά περνάει μισό με ενα λεπτό.
-
Εγώ περιμένω κανά 10λεπτο, το ανάβω, πετάγομαι κάνω καμια δουλίτσα και μόλις ζεσταθεί φεύγω.
-
Μπραβο σου
-
Ενταξει το λαδι αργει αρκετα να ζεσταθει...
Αλλα η πιεση στο κυκλωμα αλλα και τα μερη που ασκουνται πιεσεις καλα ειναι να εχουν καλη λυπανση.
Αλλωστε σε καθε κινητηρα ακους τις βαλβιδες να χτυπουν με το που βαλεις μπροστα....σκεψου να τους ζητησεις αμεσως να παραξουν και εξτρα εργο.
Ετσι λοιπον αυτο προτεινω και εγω.... δηλαδη 10 με 15 δευτερα και εχου νλιπανθει αρκετα καλα τα εσωτερικα μερη του κινητηρα και τοτε ξεκινας κανονικα.
Επισης τα πρωτα δευτερα οι ψεκασμοι βενζινης ειναι πολλαπλασιοι για να αυξηθει γρηγορα η θερμοκρασια και να φτασει ο καταλυτης γρηγορα σε αποδοτικη θερνοκρασια.
-
10-15 δευτερόλεπτα; τι λες ρε φίλε;; είσαι στην pole postion και θα περιμένεις να ζεσταθεί το λάδι;
Πάντως εγώ λόγω επαγγελματικής συνήθειας 30 ετών, μέχρι να ελέγξω περιμετρικά και ότι όλα φαίνονται και ακούγονται φυσιολογικά περνάει μισό με ενα λεπτό.
Καμιά φορά επισης αν έχω χρόνο το σηκώνω, μπαίνω απο κάτω και κάνω μια επιθεώρηση πριν ξεκινήσω.
-
lol
Ατμοσφαιρικο σουπερμινι.