-
Εσείς όλοι που μιλάτε αν είχατε στα χέρια σας 1 τέτοιο προϊόν. Ερωτώ, θα το ξεφτυλιζατε; Τι έγινε πάλιωσε ξαφνικά; Και εσύ που έχεις το μεταχειρισμένο τι αξία θα έχανε αύριο. Και τα αδιαθετα του δυκτιου πόσο θα τα πουλούσαν. Και τέλος πόσο νομίζετε ότι ότι είναι το ποσοστό επί του C.I.F εισαγωγής. Νομιζεται ότι το μαγαζί βγαίνει από τις πωλήσεις μόνο. Όχι βγαίνει από το after sales. Και φυσικά κατάφερε να φθάσει τη honda στο μηδέν, δεν την ξεφτιλησε όμως. Το θέμα είναι ότι οι μεγάλοι χαμένοι είμαστε εμείς γιατί όταν υπάρχουν πωλήσεις γίνονται εισαγωγές ανταλλακτικών και από ανεξάρτητους. Παλληκάρια τα μεγάλα κόστη ακολουθούν την πώληση.
-
Ρε παιδια ειμαστε σοβαροι, θα πας να δωσεις 27 χιλιαρικα για να παρεις αμαξι ενος χρονου παλιο. Τοτε ποια η εννοια του καινουργιου;. Και που ηταν σκεπασμενο σε μια αποθηκη φυλαγμενο; Δεν νομιζω. Δεν διαφωνω το αμαξι ειναι αστερι και το my18 αλλα σε καθε προβλημα που εχει παρουσιαστει στα οχηματα του 16 17 κ 18 εχουν διορθωθει θελω να πιστευω απο το εργοστασιο σε οχηματα του 19. Και αφου ξεστοκαρεις δωσε μου τουλαχιστον την εκπτωση των 750 ευρω που ετρεχε πριν μερικους μηνες στα στοκ. Ετσι δουλευουν οι επαγγελματιες. Δεν μου κανουν χαρη θα τα παρουν τα λεφτα τους κ τωρα κ στa service ανταλλακτικα.
-
Aikibill wrote:
Έχει καμία διαφορά το my18 από το my19? Υπάρχει δλδ κάποιο ζήτημα άλλο από τα λάστιχα τα οποία έχουν παλιώσει?
Και χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ με τον aikbill (δεν μπορώ να καταλάβω και προς τα που κινείται. Υπέρ ή κατά της αγοράς), να προσθέσω και τα λάδια που έχουν παλιώσει και αυτά.
Γιατι να αντιπαρατεθούμε άλλωστε Νίκο? Το που κινούμε εξαρτάται από τι αλλαγές έχει το my18 από το my19.
Αν έχουν αλλάξει τον αναπτήρα η κάτι τέτοιο,με καινούργια λάστιχα και μια δωρεάν αλλαγη λαδιών είμαι εντάξει. Αν έχουν αλλάξει σημαντικά πράγματα είμαι κατά.
-
Ρε παιδια ειμαστε σοβαροι, θα πας να δωσεις 27 χιλιαρικα για να παρεις αμαξι ενος χρονου παλιο. Τοτε ποια η εννοια του καινουργιου;. Και που ηταν σκεπασμενο σε μια αποθηκη φυλαγμενο; Δεν νομιζω. Δεν διαφωνω το αμαξι ειναι αστερι και το my18 αλλα σε καθε προβλημα που εχει παρουσιαστει στα οχηματα του 16 17 κ 18 εχουν διορθωθει θελω να πιστευω απο το εργοστασιο σε οχηματα του 19. Και αφου ξεστοκαρεις δωσε μου τουλαχιστον την εκπτωση των 750 ευρω που ετρεχε πριν μερικους μηνες στα στοκ. Ετσι δουλευουν οι επαγγελματιες. Δεν μου κανουν χαρη θα τα παρουν τα λεφτα τους κ τωρα κ στa service ανταλλακτικα.
Δεν σε πιανω....
Τοτε γιατι το παιρνεις? Παρε καλυτερα ενα fl ας ειναι και πιο ακριβο
-
foldgik wrote:
Ρε παιδια ειμαστε σοβαροι, θα πας να δωσεις 27 χιλιαρικα για να παρεις αμαξι ενος χρονου παλιο. Τοτε ποια η εννοια του καινουργιου;. Και που ηταν σκεπασμενο σε μια αποθηκη φυλαγμενο; Δεν νομιζω. Δεν διαφωνω το αμαξι ειναι αστερι και το my18 αλλα σε καθε προβλημα που εχει παρουσιαστει στα οχηματα του 16 17 κ 18 εχουν διορθωθει θελω να πιστευω απο το εργοστασιο σε οχηματα του 19. Και αφου ξεστοκαρεις δωσε μου τουλαχιστον την εκπτωση των 750 ευρω που ετρεχε πριν μερικους μηνες στα στοκ. Ετσι δουλευουν οι επαγγελματιες. Δεν μου κανουν χαρη θα τα παρουν τα λεφτα τους κ τωρα κ στa service ανταλλακτικα.
Δεν σε πιανω....
Τοτε γιατι το παιρνεις? Παρε καλυτερα ενα fl ας ειναι και πιο ακριβο
Δεν το εχω παρει ακομα, τους εχω πει τους προβληματισμους μου και περιμενω αποκριση. Το αναφερω για τους μελλοντικους αγοραστες να την ψαχνουν λιγο την δουλεια πριν την αγορα καινουργιου.
-
Έχει καμία διαφορά το my18 από το my19? Υπάρχει δλδ κάποιο ζήτημα άλλο από τα λάστιχα τα οποία έχουν παλιώσει?
ειναι ενα θεμα που ηταν αποθηκευμενο το αυτοκινητο...ηταν εκθεσιακο? το ετρωγε ο ηλιος?
ειναι απλο το θεμα...δεν υπαρχει καποιος λογος να το παρεις εαν δεν γινει εκπτωση...
-
Μία ματιά να ρίξει κανείς στις πωλήσεις της Ηοnda στη χώρα μας, αρκεί για να καταλάβει την απογοητευτική πολιτική πωλήσεων της εισαγωγικής εταιρείας:
CIVIC : 2017: 183, 2018: 303, 2019: 276
HRV : 2017: 185, 2018: 160, 2019: 129
CRV: 2017: 172, 2018: 68, 2019: 102
JAZZ: 2017: 83, 2018: 96, 2019: 64
Είναι άραγε τόσο καλύτερο και αν ναι πόσο καλύτερο το yaris από το jazz, ώστε να πουλά 7277 αυτ/τα και να είναι πρώτο σε πωλήσεις και το jazz … 64 για το έτος 2019 ???
Eίναι καλύτερο αυτ/το η corolla από το civic ώστε σε μόλις 8 μήνες στην Ελλάδα για το απελθόν έτος να πουλά 1300 κομμάτια και το civic μόλις 276 ???
Aντίστοιχα και για τα υπόλοιπα μοντέλα στη κατηγορία τους.
Πλήρης αποτυχία της εισαγωγικής εταιρείας, γιατί το προϊόν που εκπροσωπεί είναι εφάμιλλο και σε κάποιες περιπτώσεις (civic) πολύ καλύτερο του ανταγωνισμού. Σε λίγο η Honda στη χώρα μας θα είναι ειδικός κατασκευαστής τύπου Porsche, lotus, jaguar κλπ με το ανάλογο κόστος χρήσης - συντήρησης για τους κατόχους …
ειδικα για το Civic kai to CRV να πω οτι βρισκονται στο τοπ 5 πωλησεων παγκοσμιως οχι στην κατηγορια τους αλλα σε συνολο πωλησεων ενος μοντελου... παραθετω σχετικο λινκ
-
Πραγματικα περιμενω ποτε θα το καταλαβει η ιδια η Honda..
Εχουν εξαιρετικα αυτοκινητα....και τα χαντακωνει ο εισαγωγεας.
-
Όταν είχα επισκεφθεί την αντιπροσωπεία ο πωλητής αδιαφόρησε να μου μιλήσει και προτίμησε να κάνει παρουσίαση σε κάποιον άλλο κύριο, μεγαλύτερης ηλικίας από εμένα, που ήρθε αργότερα. Αφού έφυγε ο κύριος, ο πωλητής μου έβγαλε δύο προσφορές, σαν αγγαρεία, που ήταν ουσιαστικά τιμές καταλόγου, με υπολογισμό κάποιον δόσεων ενώ δεν ζήτησα ποτέ δόσεις, αλλά άμεση εξόφληση. Σημειωτέων όση ώρα περιεργαζόμουν το Civic ο πωλητής έδινε στον κύριο σετ πατάκια καμπίνας και χώρου αποσκευών και 300€ έκπτωση στην τελική τιμή, σε εμένα δεν έκανε ποτέ αναφορά για δώρα ή έκπτωση.
Την επόμενη φορά που την επισκέφθηκα μίλησα με τον μηχανικό, ο οποίος μπήκε μέσα στην έκθεση, και αφού με είδε να προσπαθώ να κοιτάξω τα ενδότερα του κινητήρα μου μιλούσε με ενθουσιασμό για το καινούργιο μοτέρ της Honda με turbo! Ο πωλητής άφαντος! Ο μηχανικός με κατατόπισε σχετικά με τις περιόδους σέρβις (υπ όψιν το αυτοκίνητο είχε μόλις κυκλοφορήσε,ι ο πωλητής μου είπε δεν υπάρχει ακόμα κατάλογος με σέρβις όμως ο μηχανικός είχε φροντίσει να ενημερωθεί από Αγγλία) και μια γενική εικόνα κόστους των σέρβις και κόστους ανταλλακτικών φανοποιείας. Ο μηχανικός ήταν και εκείνος που κατάφερε να μου βρει 1.5 MT Sport Hatchback για test drive ενώ ο πωλητής επέμενε πεισματικά ότι έχει μόνο το χιλιάρι για δοκιμή.
Δεν έχω εμπειρία από άλλη αντιπροσωπεία honda αλλά αν είναι έτσι οι πωλητές της και αλλού κλάφτα!
-
Να ρωτησω του κατοχους. Εχει παρει κανεις honda civic sport του 19 και την vin εχει. Εγω που εχω παραγγελει τωρα δεν θα επρεπε να ειναι του 19 γιατι συμφωνα με το αριθμο πλαισιου vin:SHHFK7760JU... το j υποδειλωνει 2018 συμφωνα με https://www.meadowvalehonda.ca/en/news/view/how-to-read-your-vin-number/63510 , δεν το εχω παρει ακομα στα χερια μου.
Καθε λογικος αγοραστης ΜΥ18 ανω απο 24κ δεν θα επαιρνε με τιποτα απο την στιγμη που ηδη εχει ερθει το ΜΥ20 Sport plus
https://www.car.gr/25608450-honda-civic-civic-1-5-turbo-sport-navi
-
Oι πωλητές του δικτύου του Σ σίγουρα δεν είναι όλοι ίδιοι. Πάντως ισχύει ένας γενικός κανόνας σε όλες τις αντιπροσωπείες όλων των εταιρειών:
Κάνουν face control !
Aν σε δουν καλοντυμένο και τύχει να έρθεις και με καλό αυτ/το, με τη καλοντυμένη σύζυγο πέφτουν πάνω σου σα κοράκια. Προτιμούν ηλικίες 40 με 50 και απαξιώνουν τις μικρότερες για ευνόητους λόγους.
Γνωστός μου στα 30 του, πήγε με κομμένο τζιν και t-shirt να παραγγείλει (όχι να δει) αυτ/το 45.000€, με τα «λεφτά στο χέρι» και οι πωλητές τον έγραψαν κανονικά. Ενώ άλλος γνωστός 40άρης, πήγε με πανάκριβο κοστούμι, laptop & business bag και έπεσαν πάνω του, άσχετα αν δεν είχε μία, κυκλοφορεί εταιρικό αυτ/το και πήγε για χαβαλέ.
Έτσι έχουν μάθει να λειτουργούν όλοι τους. Μηδενός εξαιρουμένου. Φροντίστε το και δε θα χάσετε. Και εκπτώσεις και δώρα θα πάρετε και θα ασχοληθούν μαζί σας όσο δε πάει.
-
θα επισκεφθώ Κοζάνη για td. για να δούμε τι θα δούμε.ελπιζω να μην βαριουνται
-
foldgik wrote:
Να ρωτησω του κατοχους. Εχει παρει κανεις honda civic sport του 19 και την vin εχει. Εγω που εχω παραγγελει τωρα δεν θα επρεπε να ειναι του 19 γιατι συμφωνα με το αριθμο πλαισιου vin:SHHFK7760JU... το j υποδειλωνει 2018 συμφωνα με https://www.meadowvalehonda.ca/en/news/view/how-to-read-your-vin-number/63510 , δεν το εχω παρει ακομα στα χερια μου.
Καθε λογικος αγοραστης ΜΥ18 ανω απο 24κ δεν θα επαιρνε με τιποτα απο την στιγμη που ηδη εχει ερθει το ΜΥ20 Sport plus
https://www.car.gr/25608450-honda-civic-civic-1-5-turbo-sport-navi
Κάθε λογικός αγοραστής δεν θα έπαιρνε με τίποτα το my20 αν μπορούσε να πάρει το my18 κάτω από 24Κ...
-
nickthetrib wrote:
Και χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ με τον aikbill (δεν μπορώ να καταλάβω και προς τα που κινείται. Υπέρ ή κατά της αγοράς), να προσθέσω και τα λάδια που έχουν παλιώσει και αυτά.
Γιατι να αντιπαρατεθούμε άλλωστε Νίκο? Το που κινούμε εξαρτάται από τι αλλαγές έχει το my18 από το my19.
Αν έχουν αλλάξει τον αναπτήρα η κάτι τέτοιο,με καινούργια λάστιχα και μια δωρεάν αλλαγη λαδιών είμαι εντάξει. Αν έχουν αλλάξει σημαντικά πράγματα είμαι κατά.
Επειδή όπως είπα δεν κατάλαβα αν ήσουν υπέρ ή κατά της αγοράς (γραπτός λόγος το χάνουμε λίγο). Όπως είπα και παραπάνω συμφωνώ μαζί σου.
Αν καταφέρει και μια έκπτωση ακόμα καλύτερα.
-
Τώρα για τον ακατονόμαστο που έχει την αντιπροσωπεία λέγε με Σ, έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση των πωλήσεων των Honda.
Μιλάμε για αυτοκίνητα που είναι μέσα στο top 10 των κατηγοριών τους και λόγο τιμής πώλησης, μη δυνατότητα διαμόρφωσης των αυτοκινήτων όπως θέλει ο αγοραστής, ελλείψεις ανταλλακτικών (επειδή δεν κρατάει στοκ ο Σ) κλπ κλπ πάνε άπατα.
ένα civic 1000αρι sedan θα ήταν σίγουρα πολύ ψηλά στην λίστα αν ήμουν στην διαδικασία για καινούργιο αυτοκίνητο.
-
@nickthetrib: Η δυνατότητα διαμόρφωσης κάνει τα γερμανικά να είναι υπερτιμολογημένα και πανάκριβα με ελάχιστο βασικό εξοπλισμό. Αυτό που κάνει η Honda και ο Σ δεν είναι κακό. Άλλωστε και η ΤΟΥΟΤΑ, πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως, την ίδια πολιτική ακολουθεί με φιξαρισμένες εκδόσεις. Στα υπόλοιπα έχεις δίκιο. Πρέπει να κάνει κάποια στρατηγική μάρκετινγκ, να ανατρέψει την άσχημη άποψη που έχει ο Έλληνας όχι απόλυτα για τη Honda, αλλά για τον εισαγωγέα και τις αναχρονιστικές πρακτικές του.
Η Ηοnda δεν είναι κατασκευαστής φθηνών αυτ/των. Πουθενά στον πλανήτη, ακόμα και στις ΗΠΑ που πουλάει σωρηδόν, δεν θεωρούνται φθηνά τα αυτ/τα της. Δε το χάνει από τις τιμές, αλλά από αυτά που ανάφερες και άλλα πολλά …
-
Sorry κι όλας αλλά αλήθεια πιστεύει κανείς ότι σκάει η Honda για την ελληνική αγορά; Η αλήθεια είναι πως χ#@ι%κε! Μπορεί η αγορά της Αμερικής ή της Ασίας να συγκριθεί με της Ελλάδος και πόσο μάλλον της Ευρώπης; Μα τι συζητάμε τώρα; Και για αυτό και δεν τι νοιάζει τι κάνει ο Σ και ο κάθε Σ από τη στιγμή που είμαστε σταγόνα στον ωκεανό.. Άποψη΄μου είναι πως δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι γιατί πρώτα από όλους το θέλει η ίδια η Honda..Εάν ήμασταν μια αγορά των 500 εκατ. ανθρώπων ο Σ ούτε απ΄'έξω δε θα πέρναγε. Βασικοί κανόνες αγοράς και ζήτησης..Ακόμα και το CRV το καινούργιο έμαθα ότι έχιε αυτή την αηδία ψευτό ξύλου στο εσωτερικό λογω των Σουηδών που είναι το CRV από τα πρώτα στις πωλήσεις εκί πάνω.. οπότε.. για αυτό άλλωστε και έχει και το civic αυτή την αμερικανική φινέτσα (φάρδος , απότομα κοψίματα εξωτερικά, κτλ.)
Όντας γνώστης όλων αυτών πήρα το 1.5 my17 εκθεσιακό και σου κάνει πριν πλήρη έλεγχο και σου δίνει και επίσημα χαρτιά και απ'όλα.Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε Δεκ. 2017, ήρθε Μάιο 2018 Ελλάδα και ε΄γω το πήρα απο έκθεση Ιαν. 2019. ΚΑμία έκπτωση (και ζήτησα) και δώρα της τάξεως των 450-500 ευρω. (πατάκια κτλ. τα οποία επίσης ζήτησα)
-
Και η ΤΟΥΟΤΑ δε νοιάζεται για την αγορά της Ελλάδος, αλλά με κάποιο τρόπο έχει φροντίσει να έχει έναν γενικό αντιπρόσωπο ο οποίος έχει αναπτύξει ένα δίκτυο στη χώρα μας που τη βγάζει 1η σε πωλήσεις εδώ και 10ετίες, με λογικό κόστος κτήσης – συντήρησης, παροιμιώδη αξιοπιστία, φθηνά ανταλλακτικά με άμεση παραλαβή και το κυριότερο να έχει το καλύτερο μακράν όνομα στην αγορά, αν και η πλειονότητα των μοντέλων της που μπορεί να αγοράσει κοινός θνητός στην Ελλάδα είναι για μετακίνηση και όχι για οδήγηση. Και πλέον πουλάνε μόνα τους με διαφήμιση από στόμα σε στόμα, χωρίς τερτίπια του μάρκετινγκ.
Δεν είναι άμοιροι ευθυνών οι Japs της Honda ή η Ηοnda Europe (αν υπάρχει), γιατί ποτέ δεν φρόντισαν να κάνουν στη χώρα μας και στην Ευρώπη γενικά ότι αναφέρω παραπάνω. Λογικά αυτό που συμβαίνει σ΄ εμάς θα συμβαίνει και σε άλλες μικρές χώρες (και όχι μόνο) της Ευρώπης με αντίστοιχο πληθυσμό και αγοραστική ικανότητα.
-
Παίδες μάλλον αγνοείτε το γεγονός ότι ο Σαρακάκης πάει εξαιρετικά ως επιχείρηση και μόνο αυτό μετράει. Τα υπόλοιπα είναι ευσεβείς πόθοι και ονειρώξεις.
Καλά, χρυσά τα Honda αλλά με περιορισμένη γκάμα προϊόντων εκ των οποίων μόνο το Civic είναι ανταγωνιστικό κι αυτό έχει (τουλάχιστον) αμφιλεγόμενη αισθητική. Το Jazz είναι ένας αστείος τενεκές με μεγάλους για το μήκος του χώρους (το χει δυστυχώς η γυναίκα και ψάχνω εναγωνίως τρόπους να το σουτάρουμε), το HRV είναι της πλάκας και το CRV είναι πανάκριβο και μετριότατο στην πιθανότατα πιο ανταγωνιστική κατηγορία οχημάτων αυτή τη στιγμή. Επομένως πως να κάνει πωλήσεις? Και το θεό τον ίδιο να είχε εισαγωγέα πάλι το προϊόν χωλαίνει, πόσο μάλλον όταν έχεις και το Σαρακάκη από πίσω.
Τι μας μένει λοιπόν? Ένα εξαιρετικό Type R το οποίο είναι πολύ ειδικό για να κάνει νούμερα και φυσικά είναι κι αυτό σε εξωφρενική τιμή. Όποτε Honda έχουν απομείνει να ψωνίζουν αυτοί που αρέσκονται στο εκκεντρικό styling του Civic και οι κολλημένοι με την παραδοσιακή γιαπωνέζικη αξιοπιστία.
-
Νομίζω ότι έχεις δίκιο στα περισσότερα από αυτά που γράφεις, αλλά έχω κάποιες διαφωνίες στα δύο παρακάτω σημεία:
α) 'ο Σαρακάκης πάει εξαιρετικά ως επιχείρηση'. Ως προς τον κλάδο των αυτοκινήτων σίγουρα όχι! Μπορεί να πηγαίνουν καλά οι υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητες της οικογενείας (π.χ. ναυτιλία), αλλά όχι τα αυτοκίνητα.
β) Λες για το Jazz ότι 'ψάχνω εναγωνίως τρόπους να το σουτάρουμε'. Μπορεί να μην σου αρέσει, αλλά αποκλείεται να δυσκολεύεσαι να το πουλήσεις. Το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική μεταπώληση και σε τιμές και σε ευκολία.
Νέο Honda Civic 2017