Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 269
    • 270
    • 23 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @abi last edited by

      Puma, kamiq και το captur εφόσον έρθει με λογική τιμολόγηση. Στα λεφτά που κοστίζει το 2008 σαφώς και πας για το 3008.

      Εγω που κοιταω μονο για πετρελαιο δηλαδη, με 21.400 παιρνω 3008; ή επειδη δεν θελω να δωσω 30.000 για αυτοκινητο δεν πρεπει να αγορασω τιποτα κ να παιρνω μονο λεωφορείο εγω κ τα παιδιά μου;

      Puma, Capture k 2008 εχω και εγω. Το Kamiq το ειδαμε κ παρα λιγο να βαλουμε τα γέλια απο την αναχρονιστικη εμφανιση. Karoq πολυ ποιο suv. Αν βαλεις αυτα που εχει το 2008 Active σε πετρέλαιο βγαινει μια σοκαριστικα παρεμφερής τιμη, κ ο χωρος αποσκευων ειναι οριακα μικρότερος του C3 Aircross, που εχω θεσει για το απολυτως ελαχιστο. Επισης με 2 χρονια εγγύηση ΔΕΝ αγοραζω καινούργιο αυτοκινητο. Τουλαχιστον 4, οσα περιμενω να ειναι και σε αριστη κατασταση δηλαδη.

      Το Active χανει μονο απο το Allure σε εξοπλισμό, οχι απο αλλα σε παρεμφερη τιμη, τουλαχιστον πετρελαιο που κοιταω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        aikibill @dublin last edited by

        Το Kamiq το ειδαμε κ παρα λιγο να βαλουμε τα γέλια απο την αναχρονιστικη εμφανιση.

        Σε θέματα εμφάνισης πάντως που είναι κυρίως υποκειμενικά καλύτερα να λέμε «εμένα δεν μου αρέσε» παρά να κάνουμε τόσο επιθετικούς χαρακτηρισμούς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dublin @aikibill last edited by

          Dublin wrote:

          Το Kamiq το ειδαμε κ παρα λιγο να βαλουμε τα γέλια απο την αναχρονιστικη εμφανιση.

          Σε θέματα εμφάνισης πάντως που είναι κυρίως υποκειμενικά καλύτερα να λέμε «εμένα δεν μου αρέσε» παρά να κάνουμε τόσο επιθετικούς χαρακτηρισμούς.

          Σίγουρα. Ζητω συγνωμη για τον επιθετικο προσδιορισμό. Αλλωστε, ας πουμε το S-Cross μου αρεσει πολυ περισσότερο απο το Kamiq, αλλα διαβαζω οτι δεν φημιζεται για την ευμορφια του! Ισως η αισθητική του υπερυψωμενου station wagon να αρέσει τελικα.

          Αναρωτιέμαι αν σε αυτους τους αγραφους νομους εμπεριστατωμενης κ πολιτισμενης συζητησης εμπεριεχονται κ οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοι κ προβολες που κανει ο καθενας.

          Οπως κ να εχει ζητω συγνωμη απο τους κατοχους ή θαυμαστες της εξωτερικης εμφανισης του Kamiq, εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε καθολου για αυτοκινητο του 2020, να προσθεσω οτι εσωτερικα πρεπει να ειναι το καλυτερο του ομιλου, καλη εργονομια, καλα υλικα/συναρμογη κ το infotainment μαλλον ειναι καλυτερο απο των PSA.Ωραια καθισματα επισης, αλλα νομιζω οτι πλεον ολα τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν καλα καθισματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            abi last edited by

            Το τι θέλει και τι αρέσει στον καθένα είναι εντελώς υποκειμενικό. Εγώ για παράδειγμα θεωρώ το 2008 στην έκδοση active ελλιπέστατο σε εξοπλισμό. Επίσης αν και όμορφο για τα γούστα μου το θεωρώ πανάκριβο. Δεν θα έδινα για αυτό το αυτοκίνητο 30κ. Πριν βγουν οι τιμές είχα ως ταβάνι τα 25κ για αυτόματο πετρέλαιο και μόλις είδα τον τιμοκατάλογο έφυγε τελείως από τη λίστα μου.

            Επίσης για το θέμα της εγγύησης στη skoda μπορείς να πάρεις επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Αϊ γεια σου...

              Εδω υπαρχουν ανθρωποι που τους αρεσει η Σκαρλετ Γιοχανσον.

              Τι να πεις;;;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • N
                nontaskatsaras last edited by

                Και στη Suzuki παίρνεις επέκταση εγγύησης 4 χρόνια + τα 4 χρόνια από το εργοστάσιο, οπότε είσαι 7 χρόνια άνετος και με οδική βοήθεια μάλιστα, οπότε γλιτώνεις κ απο τα έξοδα της ασφάλειας για αυτό το διάστημα. Έτσι μπόρεσα κ έκανα ασφάλεια ολικής κλοπής στο Baleno, κ σώθηκα, ευτυχώς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nontaskatsaras @nontaskatsaras last edited by

                  Και στη Suzuki παίρνεις επέκταση εγγύησης 4 χρόνια + τα 3 χρόνια από το εργοστάσιο, οπότε είσαι 7 χρόνια άνετος και με οδική βοήθεια μάλιστα, οπότε γλιτώνεις κ απο τα έξοδα της ασφάλειας για αυτό το διάστημα. Έτσι μπόρεσα κ έκανα ασφάλεια ολικής κλοπής στο Baleno, κ σώθηκα, ευτυχώς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dublin last edited by

                    Ποιο ειναι το τοπ 3 σου;

                    Puma, Kamiq, C-HR (και outsider to C3 Aircross εαν στο facelift δεήσουν να βάλουν φώτα LED έστω ως έξτρα). Captur αναμένω να δω τιμές για να μιλήσω.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το φέις λίφτ του Αιρκρός προβλέπεται σε 12-15 μήνες , οπότε μέχρι τότε θα έχουμε αλλαγές .

                      Εγώ σκέφτομαι 3 αιρκρος ντίζελ 100 shine /120 i touch /2008 100 B allure /2008 100 D active .

                      Αν πάω ψηλά παίζει μόνο το 5 αιρκρος αφού το 2008 στα 25-26000 χάνει από το ντίζελ αιρκρος inspire και το feel είναι κοντά .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dublin @criuser last edited by

                        Το φέις λίφτ του Αιρκρός προβλέπεται σε 12-15 μήνες , οπότε μέχρι τότε θα έχουμε αλλαγές .

                        Εγώ σκέφτομαι 3 αιρκρος ντίζελ 100 shine /120 i touch /2008 100 B allure /2008 100 D active .

                        Αν πάω ψηλά παίζει μόνο το 5 αιρκρος αφού το 2008 στα 25-26000 χάνει από το ντίζελ αιρκρος inspire και το feel είναι κοντά .

                        Το θεμα ειναι αν σε παιρνει απο μεγεθος, αλλιώς C5 με χιλια!

                        C3 Aircross μονο Shine, εχουν προσφορα 21.000 ετοιμοπαραδοτο Sable χρωμα (τελειο).

                        2008 δεν παω βενζίνη. Βλεπω μεγαλες διαφορες στα δοκιμαστικά. Λιγο να πατησεις το 9 και 10 το βλεπεις πολυ ευκολα. Καλυτερα Active.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Μιλάω για τα δύο επίπεδα τιμών . Το ένα στα 20-22000 , το άλλο στα 26-29000 .

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            theo93 last edited by

                            Για 2008 allure στα 20700 με φιμε, συναγερμό, 5 χρόνια εργατικά service και 3 χρόνια οδική τι γνώμη έχετε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Νομίζω ότι τα 100 άλογα αργά η γρήγορα θα είναι πρόβλημα..

                              "I am what you made me", D.V.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tkin73 @theo93 last edited by

                                Για 2008 allure στα 20700 με φιμε, συναγερμό, 5 χρόνια εργατικά service και 3 χρόνια οδική τι γνώμη έχετε;

                                Χωρις παρεξήγηση από τον τρόπο που το γράφεις φαίνεται ότι εστιάζεις σε λάθος πράγματα. Δεν αναφέρεις καύσιμο κινητήρα κιβώτιο αλλά τα φιμε και τον συναγερμό.

                                Είσαι ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητηρα που οδηγησες; Από το κιβώτιο; Από την κατανάλωση; Την ποιότητα κύλισης; Σε κάλυπταν;

                                Εκτός αν τα έχεις λήξει όλα μέσα σου σε ικανοποιούν τα πάντα στην έκδοση που διάλεξες , και δεν ξέρουμε ποια ακριβώς είναι ως προς τον κινητήρα, και απλά ρωτάς αν είναι καλή η τιμή.

                                Αλλά αν τα έχεις λήξει όλα ε θα πρέπει να ξέρεις και αν η τιμή είναι καλή!

                                Και για να απαντήσω τελικά στην ερώτηση σου ακριβώς. Έχεις μια τιμή -1200 από την αρχική τιμοκατάλογο και αφαιρούμε τα 500 που έδιναν ως προσφορά σε όλα τα πρώτα κομμάτια πάμε σε όφελος 700 ευρώ. Τα φιμε είσαι σίγουρος ότι δεν είναι στάνταρ στην έκδοση σου;

                                Συναγερμός after market + 5 χρόνια εργατικά στο σέρβις +3 χρόνια οδική κοστίζουν πάνω κάτω αλλά 500 ευρώ. Άρα μιλάμε για συνολικό όφελος 1200 .

                                Καλή εκτύπωση για νέο αμαξι τώρα αν αυτά αντισταθμίζουν τον αδύναμο κινητήρα χωρίς να είναι και οικονομικότερος εκεί έξω και το χειροκίνητο κιβώτιο εσύ το ξέρεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Τα 100 άλογα , που ίσως πραγματικά να μην είναι 100 , δίνουν πολύ καλές επιδόσεις και έχουμε μόνο 1200 κιλά αν θυμάμαι καλά βάρος .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Κατανάλωση πόσο την υπολογίζουμε; Στα 130 θα μένει κάτω από 7-7.5 άραγε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      theo93 @tkin73 last edited by

                                      theo93 wrote:

                                      Για 2008 allure στα 20700 με φιμε, συναγερμό, 5 χρόνια εργατικά service και 3 χρόνια οδική τι γνώμη έχετε;

                                      Χωρις παρεξήγηση από τον τρόπο που το γράφεις φαίνεται ότι εστιάζεις σε λάθος πράγματα. Δεν αναφέρεις καύσιμο κινητήρα κιβώτιο αλλά τα φιμε και τον συναγερμό.

                                      Είσαι ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητηρα που οδηγησες; Από το κιβώτιο; Από την κατανάλωση; Την ποιότητα κύλισης; Σε κάλυπταν;

                                      Εκτός αν τα έχεις λήξει όλα μέσα σου σε ικανοποιούν τα πάντα στην έκδοση που διάλεξες , και δεν ξέρουμε ποια ακριβώς είναι ως προς τον κινητήρα, και απλά ρωτάς αν είναι καλή η τιμή.

                                      Αλλά αν τα έχεις λήξει όλα ε θα πρέπει να ξέρεις και αν η τιμή είναι καλή!

                                      Και για να απαντήσω τελικά στην ερώτηση σου ακριβώς. Έχεις μια τιμή -1200 από την αρχική τιμοκατάλογο και αφαιρούμε τα 500 που έδιναν ως προσφορά σε όλα τα πρώτα κομμάτια πάμε σε όφελος 700 ευρώ. Τα φιμε είσαι σίγουρος ότι δεν είναι στάνταρ στην έκδοση σου;

                                      Συναγερμός after market + 5 χρόνια εργατικά στο σέρβις +3 χρόνια οδική κοστίζουν πάνω κάτω αλλά 500 ευρώ. Άρα μιλάμε για συνολικό όφελος 1200 .

                                      Καλή εκτύπωση για νέο αμαξι τώρα αν αυτά αντισταθμίζουν τον αδύναμο κινητήρα χωρίς να είναι και οικονομικότερος εκεί έξω και το χειροκίνητο κιβώτιο εσύ το ξέρεις.

                                      Καλησπέρα και σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις.
                                      Εστίασα σε αυτά γιατί ήταν τα έξτρα σε σχέση με βασικά του πακέτου.

                                      Τον κινητήρα και το κιβώτιο παρέλειψα να τα αναφέρω γιατί είναι τα βασικά (100άλογα, χειροκίνητο, βενζίνη).
                                      Είναι λίγα τα 100 άλογα για απλό αμάξι;

                                      Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο δεν είναι για εμένα αλλα για συγγενικό πρόσωπο που έχει ένα 307 με περίπου 70 άλογα και ήθελε ένα τύπου mini suv.
                                      Τα υπόλοιπα της κατηγορίας δεν της άρεσαν ή της φαίνονταν μικρά(Vitara, Kamiq, Captur, C3).

                                      • Είσαι ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητήρα που οδηγησε; 
                                        Δεν οδήγησε το 2008 αλλα το 208 με τον ίδιο κινητήρα και της άρεσε.

                                      • Από το κιβώτιο; 
                                        Δεν θέλει αυτόματο άρα το χειροκίνητο είναι μονόδρομος

                                      • Από την κατανάλωση; 
                                        Αυτή που αναφέρει φαίνεται ικανοποιητική, πραγματική φαντάζομαι θα έχει γύρω στα 6?
                                        Τώρα έχει αέριο στο 307(1400cc) οπότε θα της κακοφανεί φαντάζομαι 😛

                                      Τα φιμέ είναι στην GT line έκδοση και για αυτό τα ανέφερα, εγώ θα προτιμούσα τα προβολάκια ομίχλης.
                                      Για τα λεφτά του πιστεύετε υπάρχουν πολύ καλύτερα σε αυτή την κατηγορία;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εξαρτάται από το ποδαράκι στα τουρμπάκια ....

                                        Αντίθετα στα ατμοσφαιρικά εξαρτάται από το βάρος και υποφέρουν στην πόλη και είναι καλά στον ανοικτό δρόμο .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costasar last edited by

                                          Πέρασα απο peugeot για να δω εκθεσιακή έκδοση allure, προγραμματισα και τεστ ντραϊβ τος επομενες μερες με την 130 βενζίνη που έχουν. Από οτι μου είπε ο πωλητής allure πετρελαιο τέλος. Ένα είχε μείνει σε ασπρο και με το launch pack (προβολείς ομίχλης led και αυτοματη εναλλαγή σκάλας) στα 26600 περιπου.

                                          • 1000 ευρω περιπου για έξτρα προβολάκια ομιχλης το λες και κάπως.

                                          Η παραγγελια σε πετρελαιο έχει πάνω από 3-4 μήνες που κάνεις δεν ξέρει τι θα ισχυει μέχρι τότε φορολογικα  οπότε μένει η βενζινη στα 100 η οποία (δυστυχως) ειναι η μόνη τιμολογιακα σωστή επιλογή αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμη ούτε αυτή.Προσωπικά έχω εναν ενδοιασμό για  τον συγκεκριμενο κινητηρα σε αυτο το όχημα (αν και όλες οι κριτικές στο προηγουμένο μοντέλο τον είχαν από τους καλύτερους και οικονομικότερους) και απο την στιγμή που δεν υπάρχει ακόμα σε παραγωγή για κάποια δοκιμή είναι ένα ρίσκο.

                                          υπηρξε και μια σύντομη κουβέντα με τον πωλητή για την τιμολογιακή πολιτική που επέλεξε η πεζώ για τα νέα μοντέλα. Δεν ξέρω αν αυτά που μου είπε ειναι η προσωπική του άποψη ή η γενικότερη πολιτική της peugeot αλλά αν ισχύει το 2ο μάλλον κάπως λάθος την έχουν δει. Αν ρενώ και φορντ το παίξουν σωστά θα πάνε (δυστυχώς) άκλαφτοι. Και το λέω σαν μεγάλος θαυμαστής της εμφάνισης του 2008 που είχε την διάθεση να δώσει το κάτι παραπάνω. 
                                          αλλά 10.000 ευρώ και 5000 ευρω διαφορά απο το προηγούμενο μοντέλο στην gtline και στην allure όσο και καλό να είναι το καινούργιο και όσο και λάθος ναι ειναι οι φορολογικοί συντελεστές είναι λίγο υπερβολή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            panormus772 @costasar last edited by

                                            υπηρξε και μια σύντομη κουβέντα με τον πωλητή για την τιμολογιακή πολιτική που επέλεξε η πεζώ για τα νέα μοντέλα. Δεν ξέρω αν αυτά που μου είπε ειναι η προσωπική του άποψη ή η γενικότερη πολιτική της peugeot αλλά αν ισχύει το 2ο μάλλον κάπως λάθος την έχουν δει. Αν ρενώ και φορντ το παίξουν σωστά θα πάνε (δυστυχώς) άκλαφτοι. Και το λέω σαν μεγάλος θαυμαστής της εμφάνισης του 2008 που είχε την διάθεση να δώσει το κάτι παραπάνω. 
                                            αλλά 10.000 ευρώ και 5000 ευρω διαφορά απο το προηγούμενο μοντέλο στην gtline και στην allure όσο και καλό να είναι το καινούργιο και όσο και λάθος ναι ειναι οι φορολογικοί συντελεστές είναι λίγο υπερβολή.

                                            Eντάξει,δε λες ότι είναι και εντελώς λάθος, με βάση τις πωλήσεις τους σε λιγότερο από 1 μήνα.Αφού κατάφεραν και πούλησαν όλα τα diesel και τα 100άρια (δηλ. τους έχουν μείνει οι 2 εκδόσεις των 130 βενζίνη -που τις χρησιμοποιήσαν ως κράχτη μάλλον- και στην ουσία η μία,η allure,γιατί η Gt-line είναι τόσο ψηλά που ίσως ξεφεύγει κατά πολύ) σημαίνει ότι το αγοραστικό κοινό επιδοκίμασε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 23 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr