-
Άλλη μια αποτυχία της** ελληνικής αντιπροσωπείας** της KIA να μη μπορεί να κρατήσει το Stonic σε αξιοπρεπείς πωλήσεις σε σχέση με το δίδυμο Kona.
Σόρυ, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία της KIA προτιμά να πουλάει Ford...
ΚΙΑ και Hyundai είναι στην γκάμα της ελληνικής αντιπροσωπείας απλά για να γεμίζουν το 'ράφι'...
Επιβεβαιωμένο από τους ίδιους τους πωλητές σε 4 εκθέσεις.
ΚΙΑ/HYUNDAI θα είχαν καλύτερες προοπτικές αν τις είχε ένας ανεξάρτητος γενικός αντιπρόσωπος.
-
futurist wrote:
Άλλη μια αποτυχία της** ελληνικής αντιπροσωπείας** της KIA να μη μπορεί να κρατήσει το Stonic σε αξιοπρεπείς πωλήσεις σε σχέση με το δίδυμο Kona.
Σόρυ, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία της KIA προτιμά να πουλάει Ford...
ΚΙΑ και Hyundai είναι στην γκάμα της ελληνικής αντιπροσωπείας απλά για να γεμίζουν το 'ράφι'...
Επιβεβαιωμένο από τους ίδιους τους πωλητές σε 4 εκθέσεις.
ΚΙΑ/HYUNDAI θα είχαν καλύτερες προοπτικές αν τις είχε ένας ανεξάρτητος γενικός αντιπρόσωπος.
Α, έτσι εξηγείται, και είχα πάντα την απορία!
Σε τέτοιες περιπτώσεις, πάντα προχωράει η απορία μου και αναρωτιέμαι, πώς γίνεται η μητρική από το εξωτερικό να συνεχίζει να συνεργάζεται με τέτοιες τοπικές, αφού δεν φέρνουν αποτελέσματα;
Ειδικά η KIA, στο εξωτερικό είναι μίλια μπροστά και σε πωλήσεις και σε πλασάρισμα ως πιο ποιοτικής. Αφού έτσι κι αλλιώς είναι σε επίπεδο υλικών, σε σχέση με όλα τα αδέρφια του από Ασία.
-
Καθε μερα καταλαβαινω οτι εδω στην χωρα μας ειμαστε τελειως για τα μπαζα.
Ο τυπας στην εισαγωγικη που διαμορφωνει τις ελληνικες εκδοσεις πρεπει να ναι....ΑΣΧΕΤΟΣ απο αυτοκινηση
Ζητα να του στειλουν αυτοκινητα με δερματινη και δεν ζητα ADAS συστηματα....μονο με παραγγελια απο τον πελατη
Στο Picanto στην τοπ εκδοση ζητα, δερματινη και 17αρες με 45 προφιλ στα 66 αλογα με 1000 κιλα βαρος και δεν βαζει αεροσακο γονατων και ADAS... στο εξωτερικό κανουν ακριβως το αντιθετο.
θα του προτεινα να κλεινει παραγγελειες για επιπλα σπιτιου σε καποια αλλη εταιρια.
-
Καθε μερα καταλαβαινω οτι εδω στην χωρα μας ειμαστε τελειως για τα μπαζα.
Ο τυπας στην εισαγωγικη που διαμορφωνει τις ελληνικες εκδοσεις πρεπει να ναι....ΑΣΧΕΤΟΣ απο αυτοκινηση
Ζητα να του στειλουν αυτοκινητα με δερματινη και δεν ζητα ADAS συστηματα....μονο με παραγγελια απο τον πελατη
Στο Picanto στην τοπ εκδοση ζητα, δερματινη και 17αρες με 45 προφιλ στα 66 αλογα με 1000 κιλα βαρος και δεν βαζει αεροσακο γονατων και ADAS... στο εξωτερικό κανουν ακριβως το αντιθετο.
θα του προτεινα να κλεινει παραγγελειες για επιπλα σπιτιου σε καποια αλλη εταιρια.
Αυτό ξαναπέστο! Χαχα!
-
Από την εποχή του 2000 υπήρχε αυτή η τάση στις Ελληνικές εκδόσεις των δύο Κορεάτικων. Ζαντούμπες και δέρμα/δερματίνη στις 'πλούσιες' εκδόσεις. Θεωρούσαν (και μάλλον ακόμη θεωρούν) ότι έτσι κάνουν την διαφορά και ότι έλκουν περισσότερους πελάτες.
Τότε ίσχυε και για αυτό ήταν πρώτες σε πωλήσεις. Αλλά τότε ήταν και VFM κατασκευαστές και απευθυνόντουσαν και σε όσους δεν είχαν γεμάτες τσέπες. Αυτές οι εποχές όμως πέρασαν.
Οι ανεβασμένες τιμές, το μονοπωλιακό καθεστώς της ΒΕΛΜΑΡ, οι αδιάφορες εκθέσεις της, το άθλιο δίκτυο εξυπηρέτησης, ήταν οι λόγοι που δεν ήθελα να μπλέξω με το Stonic ή το Kona.
-
Ακριβώς . Και εμένα μου αρέσει σχετικά το Στόνικ , περισσότερο απ΄ έξω , λιγότερο το ταμπλώ του , θα το σκεφτόμουν με τα δέρματα και τα συστήματα ασφαλείας , αλλά να ήταν και 2000 κάτω τουλάχιστον .
Τώρα είναι πολύ ακριβό χωρίς λόγο και η 7ετής εγγύηση , μπροστά στην 5ετή των άλλων , δεν λέει κάτι .
-
Σόρυ, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία της KIA προτιμά να πουλάει Ford...
ΚΙΑ και Hyundai είναι στην γκάμα της ελληνικής αντιπροσωπείας απλά για να γεμίζουν το 'ράφι'...
Γιατί το λές αυτό? Στην Ford (όπως και σε άλλες 5-6 μάρκες) είναι απλά έμπορος ενώ KIA, Hyundai & Seat είναι και εισαγωγέας, οπότε έχει διπλό κέρδος.
-
Το λέω γιατί αυτό δείχνει η στάση τους στο όλο θέμα. Την ΒΕΛΜΑΡ ενδιαφέρει περισσότερο η FORD.
Τo διπλό κέρδος είναι υπό συζήτηση, γιατί δεν ξέρω τι συμβάσεις έχει η Ford Hellas με την Βελμάρ.
Αν κρίνω από την αντίστοιχη της ΩΜΕΓΑ με την CITROEN HELLAS, είναι γνωστό ότι η ΩΜΕΓΑ έχει προνομιακή μεταχείριση, οπότε συμπεριφέρεται άτυπα σαν γενική αντιπροσωπεία.
Πάντως ένα είναι το σίγουρο. Η ΒΕΛΜΑΡ δεν καίγεται ιδιαίτερα για τις πωλήσεις των KIA/HYUNDAI.
-
Τo διπλό κέρδος είναι υπό συζήτηση, γιατί δεν ξέρω τι συμβάσεις έχει η Ford Hellas με την Βελμάρ.
Ό,τι σύμβαση και να έχει είναι απλά μαθηματικά. Την μια περίπτωση το κέρδος μοιράζεται σε 2 εταιρείες ενώ στην άλλη περίπτωση όλο το κέρδος το καρπώνεται μια εταιρεία. Εκτός εαν τα Κορεάτικα έχουν πολύ μικρό περιθώριο και η Ford πολύ μεγάλο.
-
Citroen Hellas και Ωμεγα ίσον Συγγελίδης. Ένας άνθρωπος (ας το πούμε όμιλος καλύτερα), 2 εταιρίες. Τα βρίσκουν καλύτερα μεταξύ τους και γι'αυτό η Ωμέγα είναι σαν εισαγωγική και αντιπροσωπεία.
Όπως kosmocar και karenta.
Στην Ford Hellas δεν ξέρουμε ποσοστό συμμετοχής του Βασιλάκη (σίγουρα έχει μεγάλο), οπότε και εκεί μπλέκουμε σε τέτοιου είδους μονταρίσματα (οι 2 εταιρίες σε ένα πρόσωπο-όμιλο). Πιθανότατα αυτά τα μονταρίσματα να συμφέρουν το μπος της ΒΕΛΜΑΡ και σπρώχνει προς Ford μεριά παρ'όλο που σαν εταιρία η Βελμαρ έχει και εισαγωγή και αντιπροσώπευση KIA-HYUNDAI.
Είναι τα κόλπα της ανώνυμης συγκέντρωσης €€, δεν ξέρεις ποιος έχει ποια εταιρία.
-
Για την Ωμέγα δεν ξέρω την σχέση με τον Συγγελίδη.
Η Καρέντα είναι θυγατρική της Κοσμοκάρ, ειναι η ίδια εταιρεία ουσιαστικά.
Εξ όσων γνωρίζω η FMH είναι 100% θυγατρική της Ford Europe και ο Βασιλάκης δεν έχει καμία συμμετοχή πλέον (είχα παλιά ώς Κοντέλλης).
-
Μόνο που διάβασα Καρέντα και Κοσμοκάρ μεσημεριάτικα μου ήρθε αναγούλα....
-
Μόνο που διάβασα Καρέντα και Κοσμοκάρ μεσημεριάτικα μου ήρθε αναγούλα....
Ειλικρινά συγνώμη, απλά για να δείξω την σχέση το έκανα. Ελπίζω να μην σε πετύχαμε στο φαγητό.
Να ξέρεις ότι και εγώ προσπαθώ να αποφύγω τέτοιες εταιρίες γκρουπ κλπ.
Για την Ωμέγα δεν ξέρω την σχέση με τον Συγγελίδη.
Εξ όσων γνωρίζω η FMH είναι 100% θυγατρική της Ford Europe και ο Βασιλάκης δεν έχει καμία συμμετοχή πλέον (είχα παλιά ώς Κοντέλλης).
Για την Ωμέγα με το Συγγελίδη είμαι 90% σιγουρός ότι είναι όπως οι σιχαμένες εταιρίες παραπάνω.
Για την ford το έβγαλα ως συμπέρασμα με βάση αυτό που είπε ο storm και που έχω παρατηρήσει και εγώ, μπορεί να κάνω λάθος.
-
Για την Ωμέγα με το Συγγελίδη είμαι 90% σιγουρός ότι είναι όπως οι σιχαμένες εταιρίες παραπάνω.
Θα προσπαθήσω να μάθω. Πάντως από την μετοχική σύνθεση αλλά και την σύνθεση των Δ.Σ των 2 εταιρειών φαίνεται οι 2 εταιρείες να μην έχουν καμία σχέση!
-
Καλά δεν χρειάζεται να είναι μέτοχος ο Βασιλάκης (που δεν είναι, αφού το 100% το έχει η Ford Motor Company στις ΗΠΑ), η προνομιακή μεταχείριση φαίνεται από την δομή του δικτύου πωλήσεων και εξυπηρέτησης στην Αττική.
Αν ήταν ένας απλός έμπορος θα είχε μία απλή εμπορία και ένα απλό συνεργείο και όχι **να έχει τέσσερις **εκθέσεις και 3 συνεργεία και να έχει μονοπωλήσει σχεδόν την μισή Αττική.
Και την ίδια στιγμή σαν επίσημος αντιπρόσωπος των Κορεάτικων, στις ίδιες περιοχές έχει **δύο **εκθέσεις της KIA και **δύο **της Hyundai. Ανταγωνισμός μηδέν, δυνατότητα επιλογής άλλου εμπόρου καμία.
Είναι ολοφάνερο ότι τα Ford είναι προτεραιότητά του και έχει τις Κορεάτικες για ένα επιπλέον χαρτζιλίκι.
-
Ακριβώς . Και εμένα μου αρέσει σχετικά το Στόνικ , περισσότερο απ΄ έξω , λιγότερο το ταμπλώ του , θα το σκεφτόμουν με τα δέρματα και τα συστήματα ασφαλείας , αλλά να ήταν και 2000 κάτω τουλάχιστον .
Τώρα είναι πολύ ακριβό χωρίς λόγο και η 7ετής εγγύηση , μπροστά στην 5ετή των άλλων , δεν λέει κάτι .
Κοίτα το θέμα είναι να κάνεις την δουλειά σου... Τα μεταχειρισμένα τους δουλεύουν καλά και εμένα μου έδωσαν μακράν και την καλύτερη τιμή από τον επόμενο, που εντάξει θα μου πείς είναι θέμα έκπτωσης από το καινούργιο αλλά το πούλησαν και μέσα σε 5 εβδομάδες. Σε αυτό τους παραδέχτηκα...το είχα και φτιαγμένο το άτιμο. Τώρα για τα πακέτα περισσότερη έμφαση θα έδινα σε αυτή την περίπτωση στα δερμάτινα και λιγότερο στο ADAS και σε κάποια features έτσι για την εξέλιξη... Για τους παλιούς προσεκτικούς οδηγούς σαν και του λόγου μας το cruise control ας πούμε που άλλοι το μοσχοπουλάνε είναι πιο σημαντικό, και καλό είναι να μην αισθάνεσαι ότι σε εκμεταλλεύονται και σε πατάνε πάνω σε κάτι τέτοια ... σιγά την πολυτέλεια ρε παιδιά για αυτοκίνητα του 2019
-
για την ιστορία τελικά παρήγγειλα το stonic 1.6 diesel 115hp με το πακετάκι ADAS και μεταλικό χρώμα στα 22.000 με τέλη κυκλοφορίας κτλ όλα μέσα
από άποψη τιμής πιστεύω είναι απλά οκ, δε προσφέρει κάτι ιδιαίτερο, είναι όμορφο, προσφέρει ότι και ο ανταγωνισμός από άποψη ανέσεων και τεχνολογιών με κυριότερο θετικό την αξιοπιστία της εταιρείας και τα 7 χόνια εγγύηση που ήταν ο μεγαλύτερος λόγος που επέλεξα kia
το μεγαλύτερο φάουλ όπως ανέφερα και παραπάνω είναι οι χρόνοι αναμονής για το προαιρετικό πακέτο ADAS το οποίο θα έπρεπε να υπάρχει στο βασικό πακέτο κατά την άποψη μου ή τουλάχιστον να μην υπάρχει επίσημη αναμονή 6 μηνών
όταν θέλει κάποιος αμάξι και του λένε οκ, θα πρέπει να περιμένεις 6 μήνες πιστεύουν οτι υπάρχει ένας ο οποίος θα περιμένει τόσο καιρό? να πεις ότι το αμάξι είναι υπερκαύλα να σου πω οκ θα περιμένεις, για το stonic όμως απλά πας σε άλλη επιλογή
εμένα μου είπαν ότι κατά 90% θα το έχω στο 3μηνο 4μηνο για αυτό και προχώρησα, αν και πάλι θεωρώ ότι και αυτοί οι χρόνοι είναι μεγάλοι
το πιο άσχημο δε είναι ότι προσπαθούσαν σε όποια αντιπροσωπεία Kia μίλησα να με πείσουν ότι το πακετάκι ADAS δεν είναι και τόσο σημαντικό και ότι το πιο σημαντικό είναι να έχουμε το μυαλό μας στην οδήγηση κτλ ότι να ναι
αμάξι του 2020 αξίας 20.000 ευρώ και άνω χωρίς 5 αστέρια απλά απορρίπτεται
-
Με το γοργό, και με καλό να έρθει λοιπόν!! Πολύ ωραίο, θα το χαρείς!!!
-
Και σε εμένα 3,5 μήνες μου είπαν, νομίζω πως σε όσα κάνουν παραγγελία είναι ο μικρότερος χρόνος αναμονής.
Αν γίνει η παραγγελία σου δλδ, αφού έχουν παραδώσει τη δική τους στο εργοστάσιο, πάμε για 4.5 - 5 μήνες αναμονή.
Δεν πιστεύω να έχουν ούτε ενα καινούργιο αμάξι ετοιμοπαράδοτο εκτός των βασικών εκδόσεων.
-
........ προσπαθούσαν σε όποια αντιπροσωπεία Kia μίλησα να με πείσουν ότι το πακετάκι ADAS δεν είναι και τόσο σημαντικό και ότι το πιο σημαντικό είναι να έχουμε το μυαλό μας στην οδήγηση κτλ ότι να ναι
αμάξι του 2020 αξίας 20.000 ευρώ και άνω χωρίς 5 αστέρια απλά απορρίπτεται
Να ναι καλα οι ανθρωποι.....προσφερουν δωρεαν κομμωδια.
Γενικα για το αλλο μη κολλας στα αστερια. Στα τεστς ανακοινωνεται η αναλυτικη βαθμολογια και εκει μπορει να δεις ενα με 4 αστερια να προσφερει καλυτερη παθητικη ασφαλεια απο αλλο με 5 αστερια. Το ενα αστερι παει στα συστηματα adas...
Kia Stonic