-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Aς κάνει ένα κόπο ένας μοντέρ να συγχωνεύσει αυτό το ΤΡΟΠΙΚ και το άλλο που είναι για Α3 1.000 κυβικών, είναι κρίμα να ανοίγονται συνεχώς ΤΡΟΠΙΚ με παραλλαγές του ιδίου θέματος και των ιδίων διλλημάτων.επειδη έγραφα γρήγορα και δο έγραψα λαθος είναι λογος ειρωνίας ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sorry
Τα υπόλοιπα ισχύουν, μαζεμένες όλες οι απορίες σε ένα νήμα βοηθούν και τον ερωτώντα και τον αναγνώστη να τα βρίσκει συγκεντρωμένα και να μην ψάχνει.
-
Ρε ils, και εσύ το έχεις παρακάνει. Μας έχεις βγάλει τα μάτια! Ζήτημα να έχεις γράψει 1 πρόταση στις 100 που να είναι σωστή. Γράφε πιο αργά αν δε μπορείς.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Ρε ils, και εσύ το έχεις παρακάνει. Μας έχεις βγάλει τα μάτια! Ζήτημα να έχεις γράψει 1 πρόταση στις 100 που να είναι σωστή. Γράφε πιο αργά αν δε μπορείς.αυτο το IPhone καμία φορά γράφει ότι θέλει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αλλάζει κλίμακα το αυτοκίνητο προσθέτοντας το s-tronic και φτάνει στα 4Κ το κόστος του? Εάν είναι όντως έτσι, τότε προφανώς και δεν αξίζει. Τα 2Κ που συνήθως χρεώνουν είναι ΟΚ. Οπωσδήποτε βέβαια θα χρειαστεί επέκταση εγγύησης εάν δεν ισχύουν ακόμα τα 5 χρόνια που έδινε πριν λίγο καιρό η Audi.
-
Το έχει αγοράσει κανείς;
Να ακούσουμε εμπειρίες σχετικά με το «αδερφό» Kona.
-
Το είδα κι αυτό από κοντά σε έκθεση, πολύ μικρό. Δεν ξέρω, μάλλον αυτή η κατηγορία κατ' ευφημισμό αποκαλείται SUV, έστω και με επιπρόσθετο προσδιοριστικό γράμμα μπροστά.
-
Καλησπέρα. Επειδή μέσα στην εβδομάδα θα περάσω από μια αντιπροσωπεία να δω το συγκεκριμένο μοντέλο, μπορεί αν υπάρχει κάποιος κάτοχος να μου πει μερικά πραγματάκια σε ότι αφορά κατανάλωση μέσα στην πόλη, συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε θέματα άνεσης (λόγω σχετικά σκληρής ανάρτησης) και αν γενικότερα είναι ευχαριστημένος μέχρι στιγμής?
Προσωπικά προσανατολίζομαι στην έκδοση premium 1.4 ατμόσφαιρα....
-
Καλημέρα,
από το Δεκέμβριο έχουμε το 1.4 με ως τώρα 14.000 Km, το οποίο οδηγεί η σύζυγος. Χωρίς να φημίζεται για την οικονομική οδήγησή της το έχει στα 6.0lt μέση κατανάλωση, αλλά σε ανοιχτούς κυρίως δρόμους. Δεν πολυ-κυκλοφορούμε μέσα στην πόλη ....
Την ανάρτηση δεν θα την χαρακτήριζα σκληρή, αλλά μάλλον σφιχτή. Προσωπικά δεν φαίνεται να κουράζει και στις στροφές μπαίνει χωρίς να 'πλέει'. Πολύ ευχαριστημένος με τα Conti που έχει από το εργοστάσιο.
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων. Έχει μια 'χαλαρή' αίσθηση, χωρίς να είναι ασαφής βέβαια. Απλά θα τον προτιμούσα περισσότερο 'σφιχτό'. Έχει επίσης ένα σημείο που το θεωρώ έως και ενοχλητικό..... Πολύ μπιπ-μπιπ όταν βάζεις το κλειδί στην μιζα και μάλιστα δυνατό. Επίσης όπως έχω ξανα-αναφέρει σε άλλο post τα φώτα στο αυτόματο ανάβουν πολύ νωρίς και όπως είπε άλλος συμφορουμήτης κάτοχος ΚΙΑ, δεν επιδέχονται ρύθμισης. Μου φαίνεται πολύ παράξενο να είναι αναμένα στις 18:00 ντάλα ήλιος τώρα το καλοκαίρι.....
Συνολικά νομίζω μια τίμια πρόταση στην κατηγορία και προσωπικά ευχαριστημένος.
-
Καλημέρα,
από το Δεκέμβριο έχουμε το 1.4 με ως τώρα 14.000 Km, το οποίο οδηγεί η σύζυγος. Χωρίς να φημίζεται για την οικονομική οδήγησή της το έχει στα 6.0lt μέση κατανάλωση, αλλά σε ανοιχτούς κυρίως δρόμους. Δεν πολυ-κυκλοφορούμε μέσα στην πόλη ....
Την ανάρτηση δεν θα την χαρακτήριζα σκληρή, αλλά μάλλον σφιχτή. Προσωπικά δεν φαίνεται να κουράζει και στις στροφές μπαίνει χωρίς να 'πλέει'. Πολύ ευχαριστημένος με τα Conti που έχει από το εργοστάσιο.
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων. Έχει μια 'χαλαρή' αίσθηση, χωρίς να είναι ασαφής βέβαια. Απλά θα τον προτιμούσα περισσότερο 'σφιχτό'. Έχει επίσης ένα σημείο που το θεωρώ έως και ενοχλητικό..... Πολύ μπιπ-μπιπ όταν βάζεις το κλειδί στην μιζα και μάλιστα δυνατό. Επίσης όπως έχω ξανα-αναφέρει σε άλλο post τα φώτα στο αυτόματο ανάβουν πολύ νωρίς και όπως είπε άλλος συμφορουμήτης κάτοχος ΚΙΑ, δεν επιδέχονται ρύθμισης. Μου φαίνεται πολύ παράξενο να είναι αναμένα στις 18:00 ντάλα ήλιος τώρα το καλοκαίρι.....
Συνολικά νομίζω μια τίμια πρόταση στην κατηγορία και προσωπικά ευχαριστημένος.
Σ ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις...Η αλήθεια είναι πως ήμουν έτοιμος να το κλείσω, λόγω του ότι επίκειται και αύξηση τιμής απο Σεπτέμβριο, αλλά προβληματίστικα στο ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο (μη αυτόματο) για test drive, όπως επίσης και στο θέμα κινητήρα, (φοβάμαι μήπως ο 1.4 είναι ιδιαίτερα αργός, ενώ ο 1.0 Τ με προβλήματίζει σε θέματα αξιοπιστίας) και σε δεύτερη μοίρα ήταν το θέμα χρώματος, όπου δεν μπορούσα πουθενά να το δω σε platinum graphite.
Αυτό που λες για το κιβώτιο, λίγο που το 'έπαιξα' στην αντιπροσωπεία, όντως κάτι με χάλαγε....
-
Δεν ξέρω βέβαια τι απαιτήσεις έχεις από τον κινητήρα, αλλά τώρα στις διακοπές που το οδήγησα λίγο παραπάνω (και μάλιστα σχετικά φορτωμένο με 2 ενήλικες, το παιδί και τα μπαγκάζια) δεν προβληματίσε από θέμα ισχύος. Να μου έλεγες για το 1.2, ναι νομίζω και εγώ ότι 85 ατίθασα κορεάτικα αλογάκια του πέφτουν λίγα. Ο 1.4 και σε επαρχιακούς ανηφορικούς δρόμους με άφησε ικανοποιημένο.
Δεν είναι αυτοκίνητο για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο φυσικά και μόλις περάσεις τις 2.000 rpm σε προτρέπει να ανεβάσεις ταχύτητα.
Τις απορίες αυτές βέβαια μόνο το test drive μπορεί να τις διευκρινήσει, αφού (νομίζω) υπάρχει αρκετά υποκειμενική αίσθηση σε αυτό το θέμα.
καλή επιλογή σε ότι διαλεξεις.
-
Δεν ξέρω βέβαια τι απαιτήσεις έχεις από τον κινητήρα, αλλά τώρα στις διακοπές που το οδήγησα λίγο παραπάνω (και μάλιστα σχετικά φορτωμένο με 2 ενήλικες, το παιδί και τα μπαγκάζια) δεν προβληματίσε από θέμα ισχύος. Να μου έλεγες για το 1.2, ναι νομίζω και εγώ ότι 85 ατίθασα κορεάτικα αλογάκια του πέφτουν λίγα. Ο 1.4 και σε επαρχιακούς ανηφορικούς δρόμους με άφησε ικανοποιημένο.
Δεν είναι αυτοκίνητο για να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο φυσικά και μόλις περάσεις τις 2.000 rpm σε προτρέπει να ανεβάσεις ταχύτητα.
Τις απορίες αυτές βέβαια μόνο το test drive μπορεί να τις διευκρινήσει, αφού (νομίζω) υπάρχει αρκετά υποκειμενική αίσθηση σε αυτό το θέμα.
καλή επιλογή σε ότι διαλεξεις.
Σ ευχαριστώ πολύ....!!! Σε τι χρώμα το πήρατε αν επιτρέπεται?
-
signal red μονόχρωμο
-
Έμεινε λίγο πίσω στις πωλήσεις το Stonic ή είναι ιδέα μου;
-
πάντως το ντίζελ με 18μιση χιλιάρικα είναι καλή πρόταση... και ίσως το πιο όμορφο μικρό SUV εξωτερικά. Έχω καταλάβει όμως από επίσκεψη, πως το εμπορικό κομμάτι της εταιρείας πάσχει. Όταν ήθελα να πάρω τιμή για αγορά μετρητοίς, περίμενα μισή ώρα να βγάλει άκρη ο πωλητής μέσα στα ντοσιέ του και τα τηλέφωνα με τα κεντρικά...
-
μεταξύ άλλων σκέφτομαι και την αγορά του stonic 1.6 diesel 115hp στην έκδοση premium με το πακέτο ADAS (πακέτο ασφαλείας)
έχω μιλήσει με αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ενώ χωρίς το ADAS το αμάξι θα το έχω μέσα στο Γενάρη, για το πακέτο ADAS ο επίσημος χρόνος αναμονής πάει στο εξάμηνο σύμφωνα με την KIA
μα είναι δυνατόν ρε παιδιά??? Δε μιλάμε για κάποια extreme διαμόρφωση αυτοκινήτου, μιλάμε για την εργοστασιακή πλούσια έκδοση+το πακέτο ασφαλείας που θα έπρεπε να είναι διαδεδομένο, τι να πω, πραγματικά...
-
Τα κορεάτικα και τα γιαπωνέζικα ως επί το πλείστον, έτσι είναι. Συνήθως βέβαια είναι καλά εξοπλισμένα που δεν χρειάζεται να προσθέσεις κάτι, αλλά αν χρειαστεί α) ή πάς στην παραπάνω έκδοση β) ή αν παραγγείλεις κάτι extra -ακόμη και το πιο απλό- από το εργοστάσιο θα πάρει μήνες... Πολλές φορές κιόλας οι αντιπρόσωποι -τουλάχιστον στην Ελλάδα- σου λένε ότι δεν μπαίνει καν παραγγελία..
-
μα είναι δυνατόν ρε παιδιά??? Δε μιλάμε για κάποια extreme διαμόρφωση αυτοκινήτου, μιλάμε για την εργοστασιακή πλούσια έκδοση+το πακέτο ασφαλείας που θα έπρεπε να είναι διαδεδομένο, τι να πω, πραγματικά...
Δεν είναι θέμα extreme διαμόρφωσης, αλλά θέμα του τρόπου λειτουργίας των παραγγελιών και του εργοστασίου. Οι Ασιάτες συνήθως κλείνουν πολύ νωρίς την παραγωγή, οπότε οποιαδήποτε ειδική παραγγελία θα μπεί στην 1η διαθέσιμη ημερομηνία που συνήθως είναι 6 μήνες+ μετά. Είναι θέμα οργάνωσης της παραγωγής.
-
Άλλη μια αποτυχία της ελληνικής αντιπροσωπείας της KIA να μη μπορεί να κρατήσει το Stonic σε αξιοπρεπείς πωλήσεις σε σχέση με το δίδυμο Kona.
-
Προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος θα επελεγε το ΚΟΝΑ εναντι του STONIC, το οποιο επελεξα εγω.
Tο ΚΙΑ εχει μεγαλυτερη εγγυηση, πολυ καλυτερες επιδοσεις, καλυτερο χρηματοδοτικο, μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος (παρ' οτι ειναι πιο κοντο).
Χωροι - τιμη - εξοπλισμοι παρομοια.
Μενει η εμφανιση, που ειναι υποκειμενικη. Προσωπικα το ΚΟΝΑ δεν μου αρεσει καθολου, καταλαβαινω ομως οτι καποιοι το βρισκουν πιο εντυπωσιακο.
Τωρα, για το οτι δεν πουλαει καλα το Stonic, εχω δυο ερμηνειες: Πρωτον οι καθυστερησεις στις παραγγελιες, ειδικα αν θελεις κατι εξτρα και δευτερο οτι ειναι και δειχνει αρκετα χαμηλο, με αποτελεσμα να μην το προτιμουν αυτοι που θελουν 'τζιπ'. Εχει βεβαια αποσταση απο το εδαφος 183mm, μεγαλυτερη απο ολα σχεδον τα ανταγωνιστικα μοντελα, αλλα, τι να το κανεις, δεν δειχνει SUV ρε φιλε...
Kia Stonic