-
[quote=alexandros.K]
kostasT wrote:
Παρόλο που είμαστε στο νήμα του φόκους, τι άλλη εναλλακτική έχει εκτός αυτού? Γιατί τον 1.5 τον βλέπω παρελθόν. VAG δε θέλει αντι- Σόιμπλε κι αυτός, δεν τού ρχεται να τους δώσει λεφτά λέει. Αυτόματο, ΟΧΙ χιλιάρι -δεν πείθεται ότι δεν είναι 'ζορισμένα' τα μοτέρ αυτά- και όχι SUV.
Γιατι τα ευρωπαικα Ford τι ειναι, δεν ειναι γερμανικα ?
[/ζquote]
Του το ειπα κι εγω, οχι αμιγώς λέει, υπάρχει η φορντ αγγλϊας. Τι να σου πω, δεν το εχω ψαξει κι ολας.
-
Αν δεν θελει γερμανικο , μενουν γαλλικα (Megane ακριβο ομως) Ιαπωνικα και Κορεατικα
Απο Ιταλικα , μονο αν παρει Giulietta
Ή volvo (Κινεζικο απο την Σουηδια ή το αναποδο )
-
Ε ας πάρει το καινούριο Ceed. Μια χαρά σύνολο είναι. Ή το Civic αν δε τον πιάνουν τα κλάμματα όταν το κοιτάει από πίσω.
Μπορεί (αν ψάξει) να βρει και Focus μεταχειρισμένο με πολλαπλούς και 1.5 (μάλλον όμως από την αγαπημένη του Γερμανία!)
-
Ολα τα focus γερμανια φτιαχνονται ?
Η Αγγλια πλεον δεν φτιαχνεται κανενα Ford, μονο καποια μοτερ....
-
Ολα τα focus γερμανια φτιαχνονται ?
Η Αγγλια πλεον δεν φτιαχνεται κανενα Ford, μονο καποια μοτερ....
Για την αγορά της Ευρώπης φτιάχνονται Γερμανία ναι. Για την Ασία φτιάχνονται στην Κίνα. Αμερική δεν πάνε.
Οι κινητήρες φτιάχονται Αγγλία (ο πολυπόθητος 1.5), Μεξικό και Κίνα νομίζω.
-
Εδω κατι λεει και για Τουρκια https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus
Ισως το 4θυρο?
-
Εδω κατι λεει και για Τουρκια https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus
Ισως το 4θυρο?
Αυτή είναι η λίστα χωρών που πωλείται το sedan
-
Όσο σχετικά με το επιχείρημα που γράφτηκε ότι δεν βλέπω να γκρινιάζετε όταν παραλαμβάνετε αναβαθμισμένα οχήματα να πούμε ότι πολλές φορές αυτές οι αναβαθμίσεις είναι ξεκλειδωματα κωδικών και εντολών στους εγκεφάλους που δεν κοστίζουν τίποτα ή και όταν αφορά hardware ενώ προσφέρουν κάτι αναβαθμισμένο για αυτούς μπορεί να είναι εξοικονόμηση στην γραμμή παραγωγής λόγω καλύτερου προγραμματισμού δλδ να κερδίζουν από αυτή την αναβάθμιση.
Αντίθετα η αλλαγή απτου εξοπλισμού και εξοπλισμού ουσίας είναι εξαπάτηση του καταναλωτή όταν συμβαίνει αφού έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία και έχει δωθεί προκαταβολή.
-
alexandros.K wrote:
Εδω κατι λεει και για Τουρκια https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus
Ισως το 4θυρο?
Αυτή είναι η λίστα χωρών που πωλείται το sedan
Οχι , λεω διπλα στο κουτακι, εκει που λεει Assembly
-
Segmented Built Date!! Τι σημαίνει (σε όρους εργοστασίου); είναι αυτό που άλλαξαν από μέσα Δεκεμβρίου σε μέσα Ιανουαρίου!!
-
Σίγουρα, το 1ο που θα ζητήσω είναι να μου εγγυηθούν για τη τοποθέτηση του 1.5 ecoboost στο αυτοκίνητο μου, διότι το τελευταίο καιρό έχουν σταματήσει οι παραγγελίες πανευρωπαϊκά (όπως έχετε αναφέρει κι εσείς!). Το 2ο είναι να ξεκαθαρίσουν τι σημαίνει μείωση ρύπων, διότι αν γίνεται με υποβάθμιση του κινητήρα πρέπει να μειωθεί και η συμφωνηθείσα τιμή!! Το 3ο γενναία έκπτωση (και όχι δώρα που δίνουν χωρίς να τα θέλω) λόγω κατάργησης των paddles και γενικότερα του χειροκίνητου ελέγχου των σχέσεων από τον οδηγό, διότι δεν είχα ενημερωθεί μέχρι και τη παραγγελία μου και θα είχα αλλάξει άρδην εικόνα αν μου το είχαν πει!!
νομίζω είναι το λιγότερο λογικά!! Και πάλι σας ευχαριστώ!!
Λογικά όλα αυτά και εννοείται να τα απαιτήσεις και εαν είσαι αποφασισμένος, να ακαυρώσεις και την παραγγελία, τόσο απλά! Δίνεις αρκετά λεφτά, και ότι και να λέμε εμείς (π.χ εγώ λέω ότι δεν θα με πείραζε...προσωπική αποψη, όχι θέσφατο) το θέμα είναι να είσαι εσύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο που θα πάρεις. Μην πάρεις κάτι που δεν το θές...απλα ακυρώνεις!
Για την ανάρτηση που γράφτηκε, από το καλοκαίρι έχει αλλάξει, οπότε κανονικά θα έπρεπε να σε έχουν ενημερώσει....δεν ξέρω τι έκαναν όμως. Η εμπειρία μου με τους πωλητές της Φόρντ δεν είναι και η καλύτερη, για αύτο αγόρασα από αυτόν που μου φάνηκε ο πιο σωστός και σοβαρός και ας ήταν πιο ακριβά (μιλάμε για ελάχιστη διαφορά βέβαια).
-
Η αλήθεια είναι πάντως πως ένα χαντάκωμα το αξίζει η Ford ως προς το Focus, δεν υπάρχει πιο υγιής αντίδραση και πίεση απ' την πλευρά των καταναλωτών σε τέτοιες αλλαγές, απ' το να μειωθούν δραματικά οι παραγγελίες, μέχρι αναθεωρήσεως πολιτικής. (το γράφω κι εγώ που το είχα ως μία απ' τις πρώτες επιλογές μου για μελλοντική αγορά και θα ανεχόμουν ακόμη και τον χιλιάρι κινητήρα, που υποτίθεται κατεβάζει και το κόστος, αλλά όχι όλα τα άλλα.)
-
Έχει χίλια δίκια ο panoscivil να εξοργίζεται.Δηλαδή αν είναι να παραλάβεις αμάξι που έχει τρία βασικά δομικά χαρακτηριστικά του εντελώς διαφορετικά από αυτά που είχες κατά νου όταν το παρήγγειλες (κιβώτιο,αναρτήσεις,πιθανά και κινητήρα), δεν είναι κάτι απλό κι ο.κ. δεν έγινε τίποτα.Η αγορά ενός αυτοκινήτου γίνεται -ή θα έπρεπε να γίνεται- πρωτίστως για τέτοια χαρακτηριστικά (κινητήρα,κιβώτιο,ανάρτηση) κι άλλα παρόμοια π.χ. φρένα,σύστημα διεύθυνσης κ.τ.λ.
Όπως λένε κι οι περισσότεροι,αν κι είναι μια άσχημη ψυχολογική διαδικασία,θα σκεφθόμουν πάρα πολύ σοβαρά να ακυρώσω την παραγγελία και θα κοίταγα αλλού.Δε νομίζω ότι η όποια πιθανή έκπτωση των 500-1000 ευρώ (δε μου φαίνεται ότι θα του κάνουν μεγαλύτερη) αντισταθμίζει τις συγκεκριμένες αλλαγές στο αμάξι ή ότι μια προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού π.χ. ford connect,led φώτα είναι ο.κ. Καλοδεχούμενη,αλλά σ'αυτή την περίπτωση δεν αρκεί. Και το λέω εγώ που έχω κι είχα στην κατοχή μου Ford κι είμαι ευχαριστημένος κι αρκετά θετικός στη μάρκα.
Όπως λέει κι ο piliourits,χρειάζεται μια γερή μείωση πωλήσεων στο Focus (γενικά,όχι μόνο στην Ελλάδα),μπας και καταλάβουν τη λ@λ@κία έχουν κάνει εκεί στη Ford.Tουλάχιστον για παραγγελίες που ήδη έτρεχαν, έπρεπε να είναι συνεπείς και μετά από μια επίσημη ημερομηνία να άλλαζαν.Μπορεί να είναι νόμιμοι,αλλά δεν είναι σωστό κι ηθικό απέναντι στον πελάτη.
-
Έχει χίλια δίκια ο panoscivil να εξοργίζεται.Δηλαδή αν είναι να παραλάβεις αμάξι που έχει τρία βασικά δομικά χαρακτηριστικά του εντελώς διαφορετικά από αυτά που είχες κατά νου όταν το παρήγγειλες (κιβώτιο,αναρτήσεις,πιθανά και κινητήρα), δεν είναι κάτι απλό κι ο.κ. δεν έγινε τίποτα.Η αγορά ενός αυτοκινήτου γίνεται -ή θα έπρεπε να γίνεται- πρωτίστως για τέτοια χαρακτηριστικά (κινητήρα,κιβώτιο,ανάρτηση) κι άλλα παρόμοια π.χ. φρένα,σύστημα διεύθυνσης κ.τ.λ.
Όπως λένε κι οι περισσότεροι,αν κι είναι μια άσχημη ψυχολογική διαδικασία,θα σκεφθόμουν πάρα πολύ σοβαρά να ακυρώσω την παραγγελία και θα κοίταγα αλλού.Δε νομίζω ότι η όποια πιθανή έκπτωση των 500-1000 ευρώ (δε μου φαίνεται ότι θα του κάνουν μεγαλύτερη) αντισταθμίζει τις συγκεκριμένες αλλαγές στο αμάξι ή ότι μια προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού π.χ. ford connect,led φώτα είναι ο.κ. Καλοδεχούμενη,αλλά σ'αυτή την περίπτωση δεν αρκεί. Και το λέω εγώ που έχω κι είχα στην κατοχή μου Ford κι είμαι ευχαριστημένος κι αρκετά θετικός στη μάρκα.
Όπως λέει κι ο piliourits,χρειάζεται μια γερή μείωση πωλήσεων στο Focus (γενικά,όχι μόνο στην Ελλάδα),μπας και καταλάβουν τη λ@λ@κία έχουν κάνει εκεί στη Ford.Tουλάχιστον για παραγγελίες που ήδη έτρεχαν, έπρεπε να είναι συνεπείς και μετά από μια επίσημη ημερομηνία να άλλαζαν.Μπορεί να είναι νόμιμοι,αλλά δεν είναι σωστό κι ηθικό απέναντι στον πελάτη.
ακριβως αυτο θα υποστηριξω σε τυχον αρνητικη απαντηση!! πολυ σωστη τοποθετηση!! ευχαριστω!!
η επιστολη σταλθηκε και αναμενουμε!!
-
Ελπίζω να έχει το καλύτερο τέλος για εσένα. Ενημέρωσέ μας για την απάντηση.
-
Ρε παιδιά λέτε να έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα η φορντ και να κάνει όλα αυτά τα τραγικά για γλυτώσει την χρεοκοπια ? Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τέτοιες αποφάσεις.
-
Εγώ αναρωτιόμουν το άλλο...μήπως έχει αναλάβει η Κosmokar την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα? Με τόσες βλακείες που κάνουν...
-
Είναι πολύ πιθανό. Δεν είναι τυχαία αυτά που ακούγονται κατά καιρούς για συγχώνευση με το VAG. Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
-
Είναι πολύ πιθανό. Δεν είναι τυχαία αυτά που ακούγονται κατά καιρούς για συγχώνευση με το VAG. Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά.
Κι εγώ είχα διαβάσει προ μηνών διάφορα άρθρα -και στους 4τροχούς- για 'συνεργασία' VAG-Ford για ηλεκτρικά,υβριδικά,κοινές πλατφόρμες κ.ά.
(Συνωμοσιολόγος mode on): Λες η VW τώρα που βγήκε και το νέο Golf, να μην καλοβλέπει που ένας δυνατός ανταγωνιστής βλ. Focus, έχει πολλ/λους πίσω,εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο,ανταγωνιστικό κινητήρα στα 1.5 και να τους 'εκβίασε' προκειμένου να γίνει το deal και να μην χάσει πωλήσεις ο 'βασιλιάς της κατηγορίας'; (συνωμοσιολόγος mode off)
-
Θέλει αρκετή υποβάθμιση ακόμα στην οδηγική εμπειρία του φοκους για να στρέψει τον υποψήφιο στο γκολφ. Επίσης θα πρέπει ενδεχομενως να αδειάσει και εξοπλιστικά γιατί χωρίς να έχω ψάξει τα πακέτα του γκολφ οι εκδόσεις του φοκους είναι αστακοί εξοπλιστικά.
Δλδ πέρα από την απτή ποιότητα του εσωτερικού και την εργονομία που νομίζω παραδοσιακά το γκολφ υπερτερεί αλλά το φοκους έχει πλησιάσει, δεν μπορώ να βρω πουθενά αλλού λόγο να το επιλέξεις έναντι του φοκους.
Ford Focus MK4