-
Η Ευρώπη γυρνάει την πλάτη στο diesel όχι για τη βενζίνη αλλά για το υβριδικό. Εκεί αγοράζουν ότι έχει την χαμηλότερη κατανάλωση. Αυτή τη στιγμή την έχουν τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά, απλά τα πρώτα είναι πιο προσιτά. Το diesel ούτε εγώ πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί απλά θα περιοριστεί αρκετά οπότε μόνο λίγοι θα μείνουν να το προσφέρουν. Μένει να κάνει κάποιος την κίνηση να βγάλει υβριδικό diesel.
-
Υπάρχουν ήδη υβριδικά ντιζελ σε χιουνται / κια στην Σιτροέν και αλλου. Έστω ψευδο υβριδικά στις δύο πρώτες αλλα υπάρχουν.
-
Κι όμως μου είπε ο μαντράς οτι παίρνει Yaris, αλλά δεν του είχα πει οτι είναι diesel. Οπότε μου λέει 'sorry νόμιζα οτι είναι βενζίνη, δεν παίρνω diesel, καλή τύχη'.
Ο μεν ιδιοκτήτης της Toyota μου είχε πει: 'το Yaris θα το πουλήσεις σε μία μέρα μέσα!'. Του λέω diesel ειναι. 'Νόμιζα ότι είναι βενζίνη, το diesel θα φύγει πιο δύσκολα γιατί υπάρχει επιστροφή της προτίμησης του κόσμου στην βενζίνη'
-
Τα παραπάνω έπαιξαν το ρόλο τους στην απόφαση μου για βενζίνη.
Τι παίζεται στις μεγαλουπόλεις με το diesel; Τι λένε οι τηλεοράσεις για το diesel;
-
Ποια είναι η γνώμη σας για τον επερχόμενο 1.0L Mild Hybrid που έρχεται στο Focus από το 2020 (ανεξάρτητα από το πως αυτό επηρεάζει τον 1.5 που καταργείται όπως καταργείται). Από αυτά που διαβάζω το νέο χιλιάρι θα μπει σε fiesta και focus και θα επιτρέψει μεγαλύτερο στροβιλοκινητήρα και αυξημένες επιδόσεις στην ροπή κυρίως στις χαμηλές με λιγότερο turbo lag και καλύτερη οικονομία μέσα στην πόλη.
-
dimitriscsd wrote:
Για να το παρουσιάζουν σε εκθέσεις πάει να πει ότι είναι επίσημο θεωρώ.
Ευχαριστώ, δεν το είχα δεί!
Τώρα διάβασα ότι τελικά ο πραγματικός λόγος που σταμάτησε ο 1.5 είναι καθραά θέμα κόστους. Δεν πουλάει όσο ήλπιζαν και είναι ζημιογόνος για την εταιρεία και έτσι κλείνει το εργοστάσιο που τον κατασκευάζει! Δεν ξέρω εαν ισχύει.
**Ford is shutting **its Welsh engine production facility after 40 years
*“The Dragon engine [the 1.5-litre three-cylinder petrol engine used in the Fiesta ST and Focus] is not selling as well as hoped, Ford is running the plant well below capacity and it needs to make cost cuts.” *https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/analysis-what-went-wrong-fords-bridgend-plant
Αυτό μάλιστα. Έχει λογική. Τι ρύποι και πράσσειν άλογα, όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές πλήρους γκάμας όπως η φόρντ έχουν αντίστοιχους κινητήρες. Αυτοί πώς και δεν έχουν πρόβλημα ρύπων?
Φυσικά τι να πει η εδώ αντιπροσωπεία, ότι δε μας βγήκε ο σχεδιασμός στις πωλήσεις? Πιο κομψό είναι να φταίνε 'οι ρύποι'.
Βέβαια στα φόρα της Αγγλίας όλοι έχουν τον 1.5 που πουλάει τρελά. Κρίμα που οι μάνατζερς δεν τα διαβάζουν, αλλά κοιτάνε μόνο τα νούμερα των πωλήσεων... -
Αφού ήθελες να γράψεις μεγαλύτερο τούρμπο με έναν τρόπο δόκιμο για την ελληνική γλώσσα, οι λέξεις 'στροβιλοσυμπιεστής' ή 'υπερσυμπιεστής' εξάτμισης ή καυσαερίων θα το έκανε σαφές. Ο στροβιλοκινητήρας είναι άλλο πράγμα. Είναι αυτό που λέμε 'Jet engine'.
ΥΓ. Μου θύμισε ένα επεισόδιο από τα Φιλαράκια που ο Τζόι χρησιμοποίησε το θυσαυρό του Office για να γράψει μια συστατική επιστολή...
-
Τα diesel για το 2019 (Ιαν-Σεπ) είναι στο 30,8 % των πωλήσεων στην Ε.Ε. πάντως.
-
Μπα αυτά πέθαναν πέρυσι! Το είπαν και στην τηλεόραση το εγραψε και το οτοτριτι!
-
Τα diesel για το 2019 (Ιαν-Σεπ) είναι στο 30,8 % των πωλήσεων στην Ε.Ε. πάντως.
Diesel Ευρώπη
2015 51%
2017 44%
2018 36%
Η πτώση είναι αρκετή για να σπείρει τον πανικό
Πηγή:
Στην περίπτωση μου πάντως για πώληση diesel, προσγειώθηκα ανώμαλα σε μια άλλη πραγματικότητα. Αν δεν είχε βρεθεί ο πελάτης του και δεν έριχνα και την τιμή αρκετά....δεν....
-
Εντάξει αφού το έγραψε και ο .... Σπύρος χωτος τρέχω να το πουλήσω τώρα μπας και σώσω καμιά ρόδα!!!! Λογικά από το 2020 θα τα απαγορεύσουν όλα ήδη βλέπω ουρές στις αντιπροσωπείες για αγορά ηλεκτρικών !!!
Όσο καποιοι μασάνε στον πανικό που σπέρνουν τα payrolls αυτά θα διαβάζουμε...
Εγώ παλι βλέπω τις αγγελίες των euro 5 και νεότερες να κρατούν μια χαρά τις τιμές τους , οι αγγελίες να ανανεώνονται με νέες , ενώ και τα ντίζελ μοντέλα είναι τα ακριβότερα στους τιμοκαταλογους και με τον ποιον φορτωμένο εξοπλισμό.
Ότι οι εταιρείες σπρώχνουν μακριά από το ντίζελ ισχύει, δείτε τις προσφορές οι 9/10 αφορούν τούρμπο βενζινοκινητήρες 1.0 1.2 . Την αγορά την κατευθύνουν οι γραμμές που βγάζουν οι εταιρείες. Αν πας για ντίζελ και σου πουν 6 μήνες παράδοση αλλά έχω ετοιμοπαραδοτο σε προσφορά το 1.0 που καίει μόνο ένα λτ παραπάνω και δεν έχει και τα προβληματα των ντιζελ και τις απαγορεύσεις , πετάνε ότι κοτσανα θέλουν, οποιοι βιάζονται ή οποίοι φοβούνται θα πάρουν την βενζίνη. Έτσι ανεβαίνουν οι πωλήσεις σε βάρος των ντίζελ. Αν υπήρχαν ετοιμοπαραδοτα και ντίζελ τα νούμερα θα ήταν αλλιώς.
-
Mην ακους κανενα Tkin73, πάνε να σε πιάσουν κώτσο. Στην θέση σου θα αγόραζα diesel euro 5 με κλειστά τα μάτια.
-
Και σε μένα αρέσουν τα ντίζελ αν και δεν είχα την τύχη να πάρω αυτοκίνητο πάνω στο κύμα της αλλαγής, ώστε να αγοράσω ντίζελ.
Ακόμη έχουν σημαντική οικονομία καυσίμου και ροπή και κάποιες αρετές πολύ ευνοϊκές για τους ελληνικούς δρόμους. Πιθανότατα όμως η στροφή, να οφείλεται και στην πρόοδο που σημείωσαν οι βενζινοκινητήρες με τα καινούρια συστήματα τροφοδοσίας και τα εξελιγμένα τούρμπο, ώστε να πλησιάσουν πολύ την απόδοση των μοντέρνων ντίζελ. Καθώς στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής καυσίμου (κάπου είναι ακριβότερο το ντίζελ) οι αγοραστές άρχισαν να σκέφτονται διαφορετικά. Προφανώς και στην Ελλάδα, όταν γέμισε ο τόπος ντιζελοκινητήρες κι άρχισαν να παρουσιάζονται περιπτώσεις όπως φίλου που έμαθα προχθές ότι του κοστολόγησαν 2400€ βλάβη στα μπεκ, άρχισαν να αναθεωρούν οι αγοραστές τα πραγματικά περιθώρια οικονομίας και να πηγαίνουν σε πιο καινούριες και φθηνές επιλογές...
-
Και σε μένα αρέσουν τα ντίζελ αν και δεν είχα την τύχη να πάρω αυτοκίνητο πάνω στο κύμα της αλλαγής, ώστε να αγοράσω ντίζελ.
Ακόμη έχουν σημαντική οικονομία καυσίμου και ροπή και κάποιες αρετές πολύ ευνοϊκές για τους ελληνικούς δρόμους. Πιθανότατα όμως η στροφή, να οφείλεται και στην πρόοδο που σημείωσαν οι βενζινοκινητήρες με τα καινούρια συστήματα τροφοδοσίας και τα εξελιγμένα τούρμπο, ώστε να πλησιάσουν πολύ την απόδοση των μοντέρνων ντίζελ. Καθώς στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες δεν υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής καυσίμου (κάπου είναι ακριβότερο το ντίζελ) οι αγοραστές άρχισαν να σκέφτονται διαφορετικά. Προφανώς και στην Ελλάδα, όταν γέμισε ο τόπος ντιζελοκινητήρες κι άρχισαν να παρουσιάζονται περιπτώσεις όπως φίλου που έμαθα προχθές ότι του κοστολόγησαν 2400€ βλάβη στα μπεκ, άρχισαν να αναθεωρούν οι αγοραστές τα πραγματικά περιθώρια οικονομίας και να πηγαίνουν σε πιο καινούριες και φθηνές επιλογές...
Αυτα που λες + η ανοικτή πληγή dpf με τον τρόπο που δουλεύει. Το μπλε υγρό είναι 100 φορές καλύτερο
-
Συμβιώνοντας με ένα diesel έξι χρόνια τώρα μόνο θετικά έχω να αναφέρω.Οικονομια καυσιμου 4,7 με το πόδι στο πάτωμα.
27 κιλά ροπή από 1450 κε κινητήρα που είναι αρκετά για το μέσο οδηγό να κινηθεί σβέλτα και να κάνει ασφαλείς προσπεράσεις.
Το θέμα με τα diesel είναι ότι ζούμε σε ένα κράτος που δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.Πριν λίγα χρόνια μας τα έπαιρναν από τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.Τώρα που αυτά εξαφανίστηκαν από κάπου αλλού θα πρέπει να αντλήσουν την 'χασούρα' στα έσοδα.Πιστέυω ότι ο επόμενος στόχος τους θα είναι τα diesel euro 5.
-
Mην ακους κανενα Tkin73, πάνε να σε πιάσουν κώτσο. Στην θέση σου θα αγόραζα diesel euro 5 με κλειστά τα μάτια.
Tετοιο έχω εδώ και 5.5 χρόνια και έχω μείωση το κόστος μετακίνησης στο μισό και βάλε. Δεν λέω ότι τα ντίζελ είναι το μέλλον αλλά αυτοί οι αφορισμοί που ακούγονται , σαν το ότι ντίζελ αξίζει μόνο πάνω από ....25000 χλμ , αφορά μάλλον ανθρώπους που έχουν ξεχάσει να κάνουν ακόμα και τις βασικές πράξεις αριθμητικης....
πρόσφατα οδήγησα το ντίζελ φοκους 1.5 και έπαθα πλάκα από το πόσο ζωντανο ήταν από πολύ χαμηλά ,σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, πόσο ωραία επιτάχυνε ακοπα και έκανε τα +1300 κιλά να φαίνονται πούπουλο και πόσο λίγο έκαψε , κάτω από 6.5 όσο και αν το έσκισα , με 150-160 και με οδήγηση ότι ναναι με αλλεπάλληλα kickdown του κινητήρα. Ε αυτόν τον κινητήρα δεν μπορώ να τον προσπεράσω έτσι απλά και να πάω στο 1000 αρι της Φορντ ....
-
Super@T wrote:
Τα diesel για το 2019 (Ιαν-Σεπ) είναι στο 30,8 % των πωλήσεων στην Ε.Ε. πάντως.
Diesel Ευρώπη
2015 51%
2017 44%
2018 36%
Η πτώση είναι αρκετή για να σπείρει τον πανικό
Πηγή:
Στην περίπτωση μου πάντως για πώληση diesel, προσγειώθηκα ανώμαλα σε μια άλλη πραγματικότητα. Αν δεν είχε βρεθεί ο πελάτης του και δεν έριχνα και την τιμή αρκετά....δεν....
Ναι, από all time high του 55 %, έχει πέσει στο 31 % τώρα. Εσύ λες εξαφανίζονται, εγώ λεω μειώνεται το ποσοστό και παραμένουν. Όπως θέλει ο καθένας.
Πηγή: European Environment Agency
-
Για τα Yaris diesel είναι πολύ λογικό να έχει γίνει δυσκολότερη η αγορά των μεταχειρισμένων. Υπάρχουν πολλές και καλύτερες επιλογές για όποιον θέλει diesel supermini. Το αυτό ισχύει και για το Auris στα μικρομεσαία. Αντίθετα αν κάποιος θέλει υβριδικό παίζουν μπάλα μόνα τους οπότε κρατούν τιμή.
-
Αυτα που λες + η ανοικτή πληγή dpf με τον τρόπο που δουλεύει. Το μπλε υγρό είναι 100 φορές καλύτερο
Το ποιο ???
-
Λογοπαίγνιο για το Addblue μάλλον, μόνο που η δουλειά του είναι διαφορετική από του φίλτρου DPF, το οποίο συνεχίζει να υπάρχει στα diesel.
Ford Focus MK4