-
Το 1.4 συμφωνώ ότι δεν θα πουλήσει, επίσης συμφωνώ ότι το octavia είναι δυνατή επιλογή. Ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα πάρει σίγουρα πωλήσεις από την octavia είτε λόγω του αισθητικού κομματιού (αλήθεια στην octavia μάλλον δεν έκαναν facelift αλλά αποτυχημένη πλαστική ),είτε γιατί κάποιοι απλώς δεν αγοράζουν vag. Όσο αφορά κάτι astra η focus sedan δεν νομίζω ότι μοντέλα με λιγότερες πωλήσεις από πορσε είναι σοβαροί εμπορικοί ανταγωνιστές.
-
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
-
η octavia μεχρι τα 150 αλογα εχει ημιακαμπτο εδω αν δεν κανω λαθος υπαρχει παντου μουλτιλνκ
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.Το fastback κάτι θα πουλήσει και στην Ελλάδα. Δεν ξέρω όμως αν θα είναι ικανές αυτές οι πωλήσεις ώστε να κρατηθεί το μοντέλο. Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ). Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές. Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επιπλέον φοβάμαι πολύ και τον Βασιλάκη (Βελμάρ). Ο ίδιος πουλάει ένα τσουβάλι κατασκευαστές. Τι θα κάνει με τον δικό του εσωτερικό ανταγωνισμό;Όντως έχει την εμπορία πολλών εταιρειών, αλλά εισαγωγέας είναι μόνο για την SEAT (και τώρα Hyundai/KIA). Είναι ακριβώς όπως ο Σφακινάκης (ο οποίος όμως έχει μεγάλα οικονομικά θέματα), που ενώ έχει την εμπορία πολλών εταιριών, εισαγωγέας είναι μόνο της SUZUKI.
-
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
...μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση...Αυτό προσπαθεί να 'χτίσει' η Hyundai με το i30, γιατί η μοναδική άλλη πρόταση της αγοράς είναι το Insignia
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Προσωπικά πάντως,αν ενδιέφερε τέτοιας κατηγορίας οικογενειακό αμάξι,πολύ καλά εξοπλισμένο για την τιμή του,αλλά να έχει και μια πιο σπορτίφ-κουπέ σχεδίαση,θα το προτιμούσα απο Octavia,Passat κ.α.+1 + Την μη ανάγκη για μαουνοκατασκευές (εκτός κάποιων εκδόσεων) όπως οι παραπάνω. Μην ξεχνάμε οι ανταγωνιστές του είναι τα astra, focus sedan και η Corolla Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Με το Passat δεν υπάρχει σύγκριση στην τιμή , με την βασική έκδοση στα 22000 δεν αξίζει. Με το Octavia τα πράγματα είναι δύσκολα καθώς το 1.0 TSI DSG style είναι ανώτερο παντού από το 1.0 fastback στα ίδια χρήματα. Το tdi Octavia αξίζει μόνο με το DSG αν το χειροκίνητο είναι 5αρι όπως διάβασα παραπάνω αλλά ξεκινά από 21.900. Για το insignia δεν ξέρω τι περιλαμβάνει η έκδοση selection με 21.950 αλλά ο 1.5 140hp ειναι ένα πλεονέκτημα. Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback. Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο. Δεν βλέπω κανένα λόγο να διαλέξει κάποιος το 5d i30 αντί αυτού. Για φανταστείτε ένα αντίστοιχο πανέμορφο Leon με 5η πόρτα ή ένα golf ( όχι το Jetta ) σε στυλ Arteon. Σίγουρα πιο όμορφα και πιο πρακτικά από τα hatchback . Ίσως η καλύτερη εναλλακτική στυλιστικά απέναντι στην λαίλαπα των μικρών SUV. Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
-
Ενα σενταν της Hyundai με πανεμορφο σχημα, καλυτερο εξοπλισμο και 5 χρονια εγγυηση. Ας μην κολλαμε με τις εταιρειες. Οπως εγραψα παλι τα insignia,passat και octavia ξεφευγουν σε τιμες αλλα κυριως σε μεγεθος.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Γιατί να δώσεις 15000€ που σίγουρα είναι καλή τιμή και να μη δώσεις 12000€ ..........να τα παίρνουμε δύο δύο!!!! Ας σοβαρευτούμε........οι τιμές για το 1.0 είναι πρόκληση. Του 1.4 θα τις ήθελα πιο κοντά στο 20αρικο.
-
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν είναι θέμα σνομπισμού ως προς την Χιουντάι και τα αυτοκίνητά της που πραγματικά είναι αξιόλογα. Καλές είναι οι εξυπνάδες για το πόσο το αξιολογεί ο καθένας μας αλλά το χώσιμο σε μια τιμολογιακή κατηγορία που από τη μία θα παίξει ως αουτσάιντερ (αφού κυριαρχείται από τα μικρότερα SUVοειδή) και από την άλλη θα πρέπει να κερδίσει ένα ιδιαίτερο και ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, αν έχει τα κότσια ο εισαγωγέας μακάρι να το σπρώξει και με 25.000 το κομμάτι.και επειδή είναι δύσκολη κατηγορία και οι καιροί,πρέπει να το τιμολογίσει σαν s.mini;;;; το 1.4 ζύγωσε τα 25000....
-
Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...
-
Η sedan κατηγορία έχει και συγκεκριμένο target group. Για να μην πω καλύτερα age group. Η ομάδα αυτή επιλέγει συγκεκριμένα brands και δε την ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός. Εξαιρέσεις σίγουρα υπάρχουν. Μην κοιτάτε μόνο εμάς εδώ που τα σχολιάζουμε και τα ψάχνουμε λίγο παραπάνω. Σίγουρα (ίσως ?) καταφέρει να κλέψει μερικούς.. Σε προηγούμενο post ξέχασα να αναφέρω την corolla, my bad..
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πάντως κατά την άποψη μου το fastback δημιουργεί μια νέα κατηγορία που ως στόχο έχει τα ... Hatchback. Είναι στυλατο, κουπεδιζει , πιο χαμηλό και με σπορτίφ προσανατολισμό, έχει και αυτό 5η πόρτα και μεγαλύτερο Πορτ - παγκαζ ενώ είναι μόνο λίγους πόντους μακρύτερο. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Νομίζω ότι το κοινό (οικονομικό, ηλικιακό και 'ιδεολογικό') των σεντάν ψωνίζει μεταξύ οκτάβια, ινσίνια, πασάτ. Εφόσον δεν μπορεί να πιάσει τιμές γύρω στα 15.000, δεν ξέρω πού θα μπορούσε να απευθυνθεί.
τουλάχιστον το πηγές σε τιμή i20, θα μπορούσες να το τιμολογήσεις και σε επίπεδο i10
Δεν το τιμολογώ εγώ γιατί δεν είμαι ο κατασκευαστής/εισαγωγέας. Έκανα μια εκτίμηση για το φάσμα τιμών στο οποίο ένα σεντάν της χιουντάι θα μπορούσε να είναι εμπορικά επιτυχημένο. Εσύ ίσως πιστεύεις ότι μπορεί να μοσχοπουλήσει και στις 20.000+. Οκ, ας κρατήσει ο καθένας την γνώμη του...
Ναι μονο που η hyundai δε πουλαει accent και atos πια.
-
Νονέ, το άξεντ του '95 και το i30 του '18 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα στην καταναλωτική συνείδηση του κοινού που αγοράζει σεντάν όσο είναι στην δική σου/μου. Άλλωστε όπως είπα νωρίτερα: >Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Η εταιρεία μπορεί να το τιμολογήσει όπως νομίζει, εγώ ως άσχετος βασιζόμενος στην πιθανή τιμή του έκανα μια εκτίμηση για το αν τελικά χωράει στην αγορά και αν θα πουλήσει. Θα δούμε...
Hyundai i30 Fastback