Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 225
    • 226
    • 2 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4515
    238468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Αυτό το αμάξι είναι στα 4,4 μέτρα οπότε περίπου είναι στην κατηγορία tiguan, Q3, X1 (βάζω αυτές τις εταιρίες γιατί απο τις φωτό τουλάχιστον μου φαίνεται αυτής της 'κλάσης'). Νομίζω λοιπόν (δεν το έχω ψάξει και διόρθωσε με αν κάνω λάθος) ότι τιμολογιακά στέκεται πολύ καλά απέναντι τους.

      Εμένα προσωπικά -όπως έχω ξαναπεί- μου αρέσει τρομερά πολύ! Αν είχα τα λεφτά, αν ήθελα να πάρω SUV της κατηγορίας και αν μου κάνει κλικ οδηγικά (τουλάχιστον όπως μου κάνει η X1) τότε η προτίμηση μου θα ήταν 1. CX-30 και 2. X1

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Σωστά τα λές Σαργέ σε αυτή την κατηγορία είναι και δεν διαφωνώ σε αυτά που λές! Συμφωνώ 100% μαζί σου και στα €40Κ θα ήταν μέσα στις πρώτεες μου επιλογές, χωρίς αυτό φυσικά να αναιρει το γεγονός ότι είναι πολύ 'ειδικό' όχημα...βλ. και τις πωλήσει των Subaru που είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα.

        Όμως ζούμε στην Ελλάδα και οι περισσότεροι γνωρίζουμε τις στρεβλώσεις τις Ελληνικής αγοράς (δες τις πωλήσεις της Χ1...5η σε πωλήσεις παρόλο που ερχόταν το facelift, με 923 αυτοκίνητα στο 9μηνο και 3η το 2018 πίσω από QQ & C-HR, δλδ πολύ πιο φτηνά αυτοκίνητα!). Άρα με αυτές τις τιμές και το 2λιτρο μοτέρ (εγώ δέχομαι ότι είναι καλύτερο από 2λιτρη Χ1 και με πολύ καλύτερο εξοπλισμό στα ίδια χρήματα), πόσοι πιστεύεις ότι θα το προτιμήσουν στην Ελλάδα έναντι Χ1 ή Q3? Γιατί στον Έλληνα (και όχι μόνο) μετράει πάρα πολύ και η μάρκα. Πόσοι προτίμησαν ένα Subaru (αντικειμενικά καλύτερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές στα χρήματά του) αντί για μια BMW ή Audi ή ΜΒ?

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.

          Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;

          Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.

          Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.

          Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 16
          • P
            panormus772 last edited by

            Γραμμή παραγωγής CX-30 στην Ιαπωνία:

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 13
            • P
              panormus772 last edited by

              Aπ'ότι δείχνει,πολύ καλά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς και στο Euro NCAP Test:

              Youtube Video

              Edit 14/11/19: Tελικά,έχοντας χθες ποστάρει μόνο το παραπάνω βίντεο,χωρίς να αναφέρονται τα αποτελέσματα,με το μάτι είχα δίκιο που μου είχε φανεί πολύ καλό. 99% στην προστασία επιβατών,έσπασε το ρεκόρ των Giulia,Volvo και του 'αδερφού' 3 !! Υψηλότατοι βαθμοί ασφαλείας στα υπόλοιπα σκορ και στην πλαγιομετωπική:  http://www.gazzetta.gr/in-motion/news/article/1414416/mazda-cx-30-einai-pio-asfales-ix-ston-kosmo-vid

              Πραγματικά,η Mazda άξιζε και θα είχε καλύτερη τύχη στη χώρα,αν δεν υπήρχε το φορολογικό 'σαφάρι' στην Ελλάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • katafractos17
                katafractos17 last edited by

                Εν έτει 2019 δίλιτρος κινητήρας με μόνο 122 άλογα;
                Κρίμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • P
                  panormus772 @katafractos17 last edited by

                  Εν έτει 2019 δίλιτρος κινητήρας με μόνο 122 άλογα;
                  Κρίμα...

                  Έχει και το 2λιτρο skyactive-x με 180hp

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • F
                    futurist last edited by

                    Με τη συνεχιζόμενη φορολογική λογική στον κυβισμό στη χώρα, άκλαυτα θα πάνε όλα αυτά τα μοντέλα χωρίς μικρούς κυβισμούς.

                    Πανέμορφα και φρέσκα, αλλά άκλαυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Έχει και εντυπωσιακά πλούσιο εξοπλισμό το CX-30 ήδη από την βασική έκδοση! Αλλά χρειάζεται επειγόντως άλλους κινητήρες.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Προφανώς η Mazda δεν θα βγάλει άλλους κινητήρες για την Ελλάδα και άλλες 5-10 χώρες με τέτοια φορολογική πολιτική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • F
                          futurist @realzeus last edited by

                          Προφανώς η Mazda δεν θα βγάλει άλλους κινητήρες για την Ελλάδα και άλλες 5-10 χώρες με τέτοια φορολογική πολιτική.

                          Ακριβώς αυτό. Πολλές φορές τείνουμε να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από τη γυάλα μας, αλλά η γυάλα είναι πολύ μικρή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @realzeus last edited by

                            Προφανώς η Mazda δεν θα βγάλει άλλους κινητήρες για την Ελλάδα και άλλες 5-10 χώρες με τέτοια φορολογική πολιτική.

                            Εεε καλά ναι, προφανώς! Απλά λέω τι θα ήθελα!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by

                              Οι περισσότεροι κατασκευαστές (με εξαίρεση Land Rover και Jaguar αν θυμάμαι καλά), για την κατηγορία αυτή βγάζουν και μικρότερους κινητήρες.

                              Δεν είναι θέμα γυάλας.

                              Δεν το κάνουν όλοι αυτοί σκεφτόμενοι την Ελλάδα και 5-6 χώρες ακόμη.

                              Εν έτει 2019 δίλιτρος κινητήρας με μόνο 122 άλογα;
                              Κρίμα...

                              Έχει και το 2λιτρο skyactive-x με 180hp

                              Το γνωρίζω και πιθανόν για κάποιον που θα αποφασίσει να φορολογηθεί για την 'πολυτέλεια' του δίλιτρου κινητήρα, να είναι πιο συμφέρον να πληρώσει περίπου τα 3 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει αυτόν με τα 180 άλογα.

                              Πόσο θα γλυτώσει δηλαδή από κατανάλωση και τέλη αν πάρει αυτόν με τα 122 άλογα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Οι περισσότεροι κατασκευαστές πιστεύουν στην υπερτροφοδότηση και για αυτό βγάζουν μικρότερα μοτέρ, όχι για την Ελληνική αγορά (και άλλες 5-10). Η Mazda πιστεύει στην ατμοσφαιρική αναπνοή, οπότε αναγκαστικά στους μεγαλύτερους κυβισμούς - αν και τα 2 λίτρα είναι νορμάλ κυβισμός στην Ευρώπη και μικρός κυβισμός σε άλλες χώρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • P
                                  panormus772 @katafractos17 last edited by

                                  panormus772 wrote:

                                  Katafractos17 wrote:

                                  Εν έτει 2019 δίλιτρος κινητήρας με μόνο 122 άλογα;
                                  Κρίμα...

                                  Έχει και το 2λιτρο skyactive-x με 180hp

                                  Το γνωρίζω και πιθανόν για κάποιον που θα αποφασίσει να φορολογηθεί για την 'πολυτέλεια' του δίλιτρου κινητήρα, να είναι πιο συμφέρον να πληρώσει περίπου τα 3 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει αυτόν με τα 180 άλογα.

                                  Πόσο θα γλυτώσει δηλαδή από κατανάλωση και τέλη αν πάρει αυτόν με τα 122 άλογα;

                                  Δεν γλυτώνει τίποτα ούτε απο κατανάλωση (ο skyactive-x 180 λόγω λειτουργίας είναι πιο οικονομικός,με χαμηλότερους ρύπους όπως δείχνουν τα επίσημα τεχν.χαρακτηρηστικά) και άρα δε γλυτώνει κι από τέλη.

                                  Πάντως το Mazda 2 και το 3 έρχονται και με τον 1.5 (ίσως λοιπόν στο μέλλον και το CX-30)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Μία καλή είδηση για το αμάξι , ότι είναι πολύ αξιόπιστη η μάρκα σύμφωνα με τους αμερικάνους και τα συστήνουν για αγορά και μία κακή είδηση στον τάρανδο , που δεν τα πήγε καλά .

                                    https://www.autoblog.gr/2019/11/15/oi-pio-aksiopistes-anaksiopistes-markes-kai-ta-pio-aksiopista-anaksiopista-autokinhta/

                                    Youtube Video

                                    Βέβαια υπάρχει το CX 3 που απέτυχε οικτρά κάνοντας να γελάσουν μέχρι και τα ναυπηγεία και τα bow thruster...

                                    Youtube Video

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Αυτά τα τεστ του ταράνδου είναι για γέλια , τα έλεγα όταν κάποιοι κορόιδευαν τα RAV4 και τα HILUX  τα λέω και τώρα ,πρέπει να είσαι  άσχετος οδηγός για να κάνεις ελιγμό αποφυγής ΑΦΡΕΝΑΡΙΣΤΟΣ και πανάσχετος να εχεις Suv και να κάνεις άτσαλες τιμονιές αντί να περάσεις από πάνω το σκυλί τη γάτα και ότι άλλη παπαριά βγει στο δρόμο, άσε που μάλλον θα τη γλυτώσουν λόγω ύψους αμαξώματος , για άνθρωπο το συζητάμε αν και το αυτόματο φρενάρισμα θα κάνει τη δουλειά του πιστεύω καλλίτερα από τους ''δοκιμαστές'' .

                                      Νομίζω άνετα πια το τεστ του ταράνδου παίρνει  την πρώτη θέση ανοησίας και στέλνει στην δεύτερη θέση την κλασική ατάκα των 'ειδικών'   ''...στα αρνητικά του αυτοκινήτου ανήκει το  ESP που ΔΕΝ απενεργοποιείται ...''

                                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Το θέμα όμως είναι ότι θα βρεθεί άσχετος οδηγός πίσω από το τιμόνι και θα κάνει την εν λόγω κίνηση. Από τη στιγμή που πλέον μια μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων μπορεί και ανταποκρίνεται σωστά σε αυτό το τεστ οφείλουν όλα να μπορούν να το κάνουν. Αυτό δε μειώνει συνολικά το κάθε αυτοκίνητο αλλά προσωπικά θα προτιμούσα ο απέναντί μου να έχει ένα Qasqai παρά ένα CX30, RAV, X1 κλπ και κάνοντας αυτή τη μ....... να έρθει πάνω μου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          Για την mazda τώρα και την επιλογή της για δίλιτρο κινητήρα χαμηλής ιπποδύναμης αλλά και ακόμα χαμηλότερης κατανάλωσης (σε πραγματικές συνθήκες γιατί η ροπή μετράει όπως ξέρουμε όλοι πια) δεν είναι η μόνη που το κάνει , το απερχόμενο V40 της Volvo είχε μία έκδοση του δίλιτρου τουρμποντίζελ , με μόνο 120 άλογα   D2 ήταν η έκδοση για μετα το 2016 μοντέλα

                                          πχ https://www.car.gr/16837690-volvo-v40-d2-livstyl

                                          ,μόνο που χαμογέλαγες από ευχαρίστηση όταν μάθαινες ότι δεν πληρώνει καθόλου τέλη κυκλοφορίας (89g/km) , όταν έβλεπες την κατανάλωση και φυσικά όταν ανακάλυπτες ότι δεν ήταν καθόλου αργό (αν μετράει η ροπή ενός ατμοσφαιρικού δίλιτρου σκεφτείτε τι γίνεται με την ντιζελοροπή) δεν συζητάμε ότι με ένα απλό πρόγραμμα της BSR πήγαινε σχεδόν  190 άλογα και 39 ροπή !

                                          https://en.bsr.se/tuning-kits/t/3147/volvo-v40-ii-d2-120-hp-2016-2018-d-4204-t20-d-4204-t8

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • monman2
                                            monman2 @panos2171 last edited by

                                            Το θέμα όμως είναι ότι θα βρεθεί άσχετος οδηγός πίσω από το τιμόνι και θα κάνει την εν λόγω κίνηση. Από τη στιγμή που πλέον μια μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων μπορεί και ανταποκρίνεται σωστά σε αυτό το τεστ οφείλουν όλα να μπορούν να το κάνουν. Αυτό δε μειώνει συνολικά το κάθε αυτοκίνητο αλλά προσωπικά θα προτιμούσα ο απέναντί μου να έχει ένα Qasqai παρά ένα CX30, RAV, X1 κλπ και κάνοντας αυτή τη μ....... να έρθει πάνω μου.

                                            Συγνώμη Πάνο άλλα κάνεις λάθος ,μιλάμε για μοντέλα 2019-2020 που έχουν κάμερες αυτόματο φρενάρισμα και χίλια άλλα συστήματα υποβοήθησης το αυτοκίνητο ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ θες δεν θες οπότε όλο το τεστ είναι εκτός πραγματικότητος   γιατί άλλη η δυναμική ενός οχήματος με φορτισμένες τις αναρτήσεις , επειδή φυσικά οι 'ειδικοί' δεν έχουν τα δις που απαιτούνται για να αναπαράγουν με ακρίβεια τις συνθήκες για τα εκαντόνταδες μοντέλα της αγοράς κάνουν αυτή την εκτός πραγματικότητος παραδοχή του αφρενάριστου ελιγμού και μας τα πρήζουν .

                                            Προβλέπω ότι σύντομα θα φάνε γερή αγωγή από κάποια αυτοκινητοβιομηχανία για συκοφαντική δυσφήμιση άλλα και απο κάποιον δημόσιο οργανισμό ,TUV πχ γιατί μάτωσαν για να περάσουν τα συστήματα υποβοήθησης ως υποχρεωτικά και έρχονται οι άσχετοι να τα ακυρώνουν!

                                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 2 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr