-
Αν είναι αυτό που είχε ο Τσαπαλος στη Συγγρού, πολύ καλή επιλογή.
Το έκανα τεστ τέλος Σεπτεμβρίου περίπου, αλλά θυμάμαι ότι είχε παραπάνω χιλιόμετρα.
Εκτός και αν είχαν 2 ίδια.
Τι να πω......
-
Συγχαρητήρια στους νέους ιδιοκτήτες και καλοταξιδα! Το συγκεκριμένο όχημα ενώ αρχικά με ξένιζε ως εμφάνιση πλέον το βλέπω και μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά λευκό. Τώρα θα ακουστω υπερβολικός αλλά πλέον το προτιμώ και από το 3008! Άρχισα να το βαριέμαι το 3008 εκτός αν είναι μαύρο Gt-line...Το GrandlandX είναι απλά κακέκτυπο του 3008.
Στην κατηγορία του c-segment suv/crossover θα επέλεγα C5-aircross με κλειστά τα μάτια αν είχα επιλογή το diesel. Εχω προσωπική εμπειρία για τον εξαιρετικό blueHdi (τοχουμε στην δουλειά σε άλλο σκάφος). Τον θεωρώ το μέτρο σύγκρισης για τους diesel της κατηγορίας.
Το όχημα, ας έχει λίγο μικρότερους χώρους για τους πίσω, έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό την άνεση των επιβατών, αντίθετα με πολλά άλλα σύγχρονα οχήματα που προσπαθούν μάταια να κάνουν 'λίγο από όλα' αποτυγχάνοντας στα περισσότερα. Βρέθηκα συνοδηγός σε ένα πρόσφατα σε highend έκδοση με καφέ δερμάτινα (δεν θυμάμαι όνομα έκδοσης). Τέτοιο 'λαλα' είχα να πάθω από τότε που οδήγησα 3λιτρη Citroen XM Βέλγου, καλοκαίρι 2002, με αποτέλεσμα να μου φαίνονται όλα τα υπόλοιπα οχήματα του περίγυρου μου σαν Σκανδιναβοί ξυλοκόποι...
ΥΓ: Ναι ξέρω πάλι πλατιάζω ανούσια...
-
Αγόρασα το feel Full Led 1.5 diesel automatic του test drive με 480 Χιλιόμετρα στα 30500 σε μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες , το αμάξι ήταν πραγματικά σαν καινούργιο .
Να πουληθει το test drive με 480 χλμ δεν ειναι παντως και πολυ λογικο ή συνηθισμενο.
Καλοταξιδο σε καθε περιπτωση!
-
kaminia7 wrote:
Αγόρασα το feel Full Led 1.5 diesel automatic του test drive με 480 Χιλιόμετρα στα 30500 σε μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες , το αμάξι ήταν πραγματικά σαν καινούργιο .
Να πουληθει το test drive με 480 χλμ δεν ειναι παντως και πολυ λογικο ή συνηθισμενο.
Καλοταξιδο σε καθε περιπτωση!
Εντάξει τι να πω όντως το να σου κόψουν 2.5-3 χιλιάρικα επειδή έκανε 500 χλμ ένα αμαξι ακούγεται τεράστιο κοντά στο 10% της αξίας! Ίσως έτσι θα έπρεπε να συμβαίνει αλλά δεν συμβαίνει.
Ίσως ο φίλος να είχε κάποια σχέση και να μην ήταν κάποια ξερή αγοραπωλησία
-
drastirios wrote:
kaminia7 wrote:
Αγόρασα το feel Full Led 1.5 diesel automatic του test drive με 480 Χιλιόμετρα στα 30500 σε μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες , το αμάξι ήταν πραγματικά σαν καινούργιο .
Να πουληθει το test drive με 480 χλμ δεν ειναι παντως και πολυ λογικο ή συνηθισμενο.
Εντάξει τι να πω όντως το να σου κόψουν 2.5-3 χιλιάρικα επειδή έκανε 500 χλμ ένα αμαξι ακούγεται τεράστιο κοντά στο 10% της αξίας! Ίσως έτσι θα έπρεπε να συμβαίνει αλλά δεν συμβαίνει.
Ίσως ο φίλος να είχε κάποια σχέση και να μην ήταν κάποια ξερή αγοραπωλησία
Κι όμως τα test drive πουλούνται με πολύ λίγα χιλιόμετρα (πολύ συχνά 1000-2000 Km) και βεβαίως είναι λογικό να κόψουν ένα τέτοιο ποσό. Η τιμή πώλησης φαίνεται πολύ καλή, αλλά αυτό οφείλεται σε δύο λόγους: α) συχνά ο έμπορος τα έχει πάρει με έξτρα έκπτωση από τον εισαγωγέα και β) μπορούν να πουληθούν σε τιμή που αντιστοιχεί στη λογιστική απόσβεση που έχουν κάνει.
Γενικά είναι πολύ καλή αγορά, κατά την άποψη μου.
-
Δεν τα ξερω και τοσο καλα, στη Θεσσαλονικη παντως δεν τα δινουν τοσο γρηγορα για πωληση.
Αλλο παντως 2000 χλμ κι αλλο 480. Δηλ. στα 480 χλμ ποσα test drives εκανε το αυτοκινητο; Τριαντα; Σαραντα; Λιγα δεν ειναι;
Ασε που συχνα τα κινουν και για αναγκες της αντιπροσωπειας και γραφουν ακομη περισσοτερα.
Καλη αγορα ειναι σιγουρα.
-
-
Ναι από Τσαπαλο το πήρα το μαύρο , σαν τιμή τους έκοψα από την αρχική κοντά στα 700 εύρω και αν κατάλαβα κάλα το πήρα όσο ήταν η επιταγή που έπρεπε να πλήρωση στη citroen
άπλα βιαζόταν να το πούληση.
όσο για τα χιλιομετρά τι να πω και 2000 -3000 να είχε δεν με ένοιαζε άλλα να τα πείραξαν σε καινούριο αμάξι τι να πω ....
πάντως για την ώρα είμαι ερωτευμένος με το αμάξι κάθε βόλτα είναι απόλαυση μονό κάλα έχω να πω .... έχω κάνει 1500 χλμ. και η μεση κατανάλωση είναι 7,2.
-
όσο για τα χιλιομετρά τι να πω και 2000 -3000 να είχε δεν με ένοιαζε άλλα να τα πείραξαν σε καινούριο αμάξι τι να πω ....
Μην παρασύρεσαι από κάθε χαζομάρα που μπορείς να ακούς! Δεν υπάρχει καμία περίπτωση επίσημος έμπορος να σου πουλήσει το testdrive γυρνώντας τα χιλιόμετρα από 2-3.000 σε 480!
-
Η ουσία είναι ότι αυτά αμάξια σε πολύ πλούσιες εκδόσεις με αυτόματο ντίζελ έχουν γύρω στα 30000 και συζητάμε για τέτοιες τιμές για το Χ - σίντ που είναι πολύ μικρότερο .
-
32+++ έχει το αυτόματο ντίζελ στην φιλ έκδοση που είναι μεν όντως πλούσια αλλά έχει και αυτη της ελληψεις της. Και σε απτή ποιότητα εσωτερικού το xceed που το είδα χθες είναι σαφώς μια σκάλα πάνω από το aircross. Φυσικά το Σιτροέν κερδίζει σε χώρους κυρίως μπροστά και αποσκευές μεγάλη διαφορά εκεί αλλά και αυτό έχει το κουσουρι στα γόνατα των πίσω όπου δοκιμάζεις αρνητική έκπληξη με τον μέτριο χώρο βλέποντας τις εξωτερικές διαστάσεις του.
30000 χιλιάρικα που το πήρε ο φίλος με 480 μόνο χλμ και με τα λεντ έξτρα είναι η εξαίρεση.
Διαστάσεις στους ώμους μπροστά και πίσω έχουμε για το aircross?
-
Εχει και εκπτώσεις προφανώς και βέβαια δεν έχω κάτσει στο σίντ αλλά απ΄ έξω είναι πολύ μικρότερο αμάξι . Απτή ποιότητα ίσως έχεις δίκιο , αλλά έχει εξοπλισμό ασφάλειας που μάλλον το σιντ δεν θα έχει .
-
Είναι μικρότερο με κύριο πλεονέκτημα του aircross τον χώρο αποσκευών. Το xceed έχει σε όλες τις εκδόσεις τα βασικά συστήματα ασφαλείας εκτός από acc και το τυφλό σημειο ( τα οποία δεν τα δίνει για την ώρα σε καμία έκδοση).
Πλεονέκτημα του κια ότι έχει σε όλες τις εκδόσεις όλα τα φώτα λεντ και κάμερα οπισθοπορειας πάλι παντού.
Επίσης καλύτερη και μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων και φυσικά τους πολλαπλούς πισω.
Φυσικά στην σύγκριση μεταξύ τους παίρνεις πολύ περισσότερο αμάξι με το airicross για τα λεφτά που θα δώσεις .
-
όσο για τα χιλιομετρά τι να πω και 2000 -3000 να είχε δεν με ένοιαζε άλλα να τα πείραξαν σε καινούριο αμάξι τι να πω ....
Δεν υπαρχει περιπτωση, ουτε και λογος, να ρισκαρει ο αντιπροσωπος γυρισμα των χιλιομετρων, ετσι κι αλλιως και με 2000 - 3000 χλμ καινουριο ειναι. Εγω απλα επισημανα οτι ειναι καπως περιεργο να το σπρωξουν τοσο νωρις. Ισως ερχοταν αλλο test drive ή θελαν τα χρηματα, ποιος ξερει.
Σε καθε περιπτωση πολυ καλη αγορα. Και παλι καλοταξιδο.
-
Καλησπέρα,
Αγόρασα πριν 2 μήνες το c5 aircorss, feel edition + led προβολεις, 1.2 βενζίνη, από test drive, από την Λαμία, με 5000χλμ
προφανώς δεν ήταν μόνο test drive, ξέρω σίγουρα ότι το χρησιμοποιούσαν και από την αντιπροσωπεία. Ηταν σαν καινούργιο, και το πήρα 24900 (τιμή καινούριου 30100).
-
Να χεις την υγειά σου να το ευχαριστηθείς καλέ μου άνθρωπε. Χιλιόμετρο και ευρώ σου κόβανε βλέπω.
-
Να χεις την υγειά σου να το ευχαριστηθείς καλέ μου άνθρωπε. Χιλιόμετρο και ευρώ σου κόβανε βλέπω.
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
-
Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην αναζήτηση αμαξιού χαζεύοντας στο ίντερνετ εδώ και ένα χρόνο και από το καλοκαίρι δειλά δειλά πήγα σε καναδυο αντιπροσωπείες. Στην toyota όπου οδήγησα δύο φορές το υβριδικό corolla hb μιας και δεν είχαν το 1.2 που ήθελα και στη citroen πριν μια βδομάδα να δω μαζί με τη γυναίκα όμως αυτή τη φορά.Όταν της έδειξα το C5 aircross αρχικά της φάνηκε τεράστιο μιας και οδηγαμε atos το οποίο πλέον δεν αρκεί μιας και έρχεται και 2ο παιδί.Το μπάτζετ μας είναι κοντά στα 23k οπότε μιλήσαμε για την έκδοση live την οποία μου άφηναν στα 21750 τελική τιμή απλό χρώμα με τρίμηνη παράδοση.Το οδηγήσαμε για πολύ λίγο και η γυναίκα μου ενθουσιάστηκε. Κάτι που με προβληματίζει είναι η μηδενική γνώση για citroen από οικογένεια και γνωστούς μου.Το αμάξι μου άρεσε πάρα πολύ πάντως και δυστυχώς είδα τη shine έκδοση και θα ήθελα οπωσδήποτε pack city camera και ψηφιακό πίνακα οργάνων(Η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με corolla).Από την εμπειρία σας σε διαπραγματεύσεις πόσο θα μπορούσα να ρίξω την inspire που μου έδωσε τιμή 26k?
-
Κοιτα τωρα π ειναι τελος του χρονου κ θελουν πωλησεις αν ζητησεις εκτπωση αντι για δωρα πιστευω απο την αρχικη το 1000αρικο θα στο κοψουν.Αρκει να γυρισεις κ κανα δυο αντιπροσωπειες της σιτροεν να δεις κ την διαθεση των πωλητων.
-
Ακόμα και €25.000 να στο αφήσει (πιστεύω όμως ότι μπορεί και €24.500), καλύτερα να βάλεις δόσεις τις €2-3.000 επιπλέον και να πάρεις το αυτοκίνητο που σου αρέσει, θα είναι κρίμα να το πάρεις και μετά να σκέφτεσαι συνεχώς 'γιατί δεν πήρα την άλλη έκδοση?'.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS