-
Σε περιπτωση αλλαγης offset στην ζαντα τι γινεται;
Π.χ. Εαν εχω μια εργοστασιακη ζαντα με offset 38 μπορω να βαλω αλλη με μικροτερο η μεγαλυτερο offset.....Και αν ναι υπαρχει καποια επιπτωση;
-
Σε περιπτωση αλλαγης offset στην ζαντα τι γινεται;
Π.χ. Εαν εχω μια εργοστασιακη ζαντα με offset 38 μπορω να βαλω αλλη με μικροτερο η μεγαλυτερο offset.....Και αν ναι υπαρχει καποια επιπτωση;
-
Μπες σε διαφορες υπολογιστικες μηχανες και παιξε με τα νουμερα,βγαζουν και σχεδιο.Θεωρητικα με μικροτερο οφσετ το αμαξι τραβαει κτλ.Εγω με 6-7mm εχω να πω τα καλυτερα.Το κυριοτερο ειναι να μην βρισκεις
-
Εαν αλλάξεις offset αλλάζει και την γεωμετρία της ανάρτησης, οπότε θέλει προσοχή ώστε να μην την χαλάσεις. Όσο μικρότερο το offset τόσο πιο ''εξω' βγαίνει η ζάντα (κάποτε βάζανε αποστάτες). Είναι και θέμα να μην βρίσκουν οι ζάνες στα φτερά, ειδκκά στο στρίψιμο του τιμονιού.
-
Aκόμα βάζουν αποστάτες για διάφορους λόγους, είτε πρακτικούς είτε για φαίνεσθαι, όποτε γίνεται αυτό όμως όσοι βγάζουν έξω τους τροχούς τους θα πρέπει να υπολογίζουν και το - μαλάκωμα - της ανάρτησης λόγω της αλλαγής μοχλού.
-
Ευχαριστω παιδια.....αποστατες ειχα βαλει στο παλιο μου Πολο που ειχα αλλαξει τα εργοστασιακα τασια......Απο τοτε εχουν περασει 20 χρονια και το αυτοκινητο και οι ζαντες ειναι αψογες ακομη (το εχω δωσει πλεον στον πατερα μου)..
-
Για να σας πω και την αληθεια μου,ετοιμαζομαι να παρω Ιμπιζα (εκτος απροοπτου) το οποιο σκεφτομαι να παραγγειλω χωρις τις εργοστασιακες ζαντες (δεν μου αρεσουν αυτες που δινει η Σεατ).Εχω βρει στο ιντερνετ καποιες που μου αρεσουν αλλα βλεπω οτι το offset ειναι 35 ενω του Ιμπιζα ειναι 38.Γι αυτο και η απορια.Φυσικα μιλαμε για ιδια διασταση ελαστικων.
-
Από 38 σε 35 είναι ασήμαντη διαφορά και νομίζω ότι μάλλον δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
-
Για να μην ανοιγω νεο θεμα συνεχιζω απο εδω....
Εχει καποιος βαλει ρεπλικα ζαντες στο αυτοκινητο του;
-
Για να σας πω και την αληθεια μου,ετοιμαζομαι να παρω Ιμπιζα (εκτος απροοπτου) το οποιο σκεφτομαι να παραγγειλω χωρις τις εργοστασιακες ζαντες (δεν μου αρεσουν αυτες που δινει η Σεατ).
Θα τις πουλησεις αμεσως ή θα στο φερουν με σιδερένιες?
-
Κοιτα δεν το εχω παραγγηλει ακομη (κοιταζω και αλλα αυτοκινητα) αλλα στην δικη μου περιπτωση θα ερθει με σιδερενιες....
-
Αν αγοράσεις ζάντες, εκτός από την εμφάνιση πρέπει να έχουν και προδιαγραφές, δηλ. να ξέρεις τι φορτίο (kg) αντέχουν και να είναι εντάξει για το αυτοκίνητο και τη χρήση του (π.χ. σύγκρινε με προδιαγραφες ελαστικών). Στη συνέχεια μπορείς να συγκρίνεις βάρος, αντοχή, τιμή, και εμφάνιση να αποφασίσεις τι σου ταιριάζει.
Προδιαγραφές έχουν σίγουρα όσες πουλιόνται στη Γερμανία. Για ψάξιμο είναι καλό το παρακάτω (για αγορά μπορεί να μην συμφέρει λόγω μεταφορικών)
https://www.felgenoutlet.com/en/
Από τις επιλογες που σου δίνει για κάθε μοντέλο, και τα πιστοποιητικά TUV, μπορείς να δεις τι αλλαγές offset κλπ είναι εφικτές. Γενικά από κάπου 5mm και πάνω γράφουν να ανοίξεις τα φτερά, αν και δεν χρειάζεται απαραίτητα (εξαρτάται και από ελαστικό, χαμήλωμα, κλπ.)
-
Κοιτα εαν καταληξω στο Φιεστα εχω βρει 16αρες ρεπλικα οι οποιες ειναι ιδιες με αυτες του ST και εχουν ακριβως το ιδιο offset και καρε με τις εργοστασιακες οποτε πιστευω οτι δεν ντιθεται θεμα εφαρμογης.Απλα δεν γνωριζω εαν οι ρεπλικα ειναι αντοχης σε σχεση με μια επωνυμη ζαντα οπως η OZ η η momo.....Το ιδιο ισχυει σε περιπτωση αγορας ibiza....
-
Και οι OZ δεν είναι όλες το ίδιο. Αν δεις αυτές που δίνει για το Fiesta St η ΟΖ Ultraleggera έχει Wheel Load:500,00 kg, ενώ η ΟΖ Rally Racing έχει Wheel Load:615,00 kg αλλά ειναι και 2,2 κιλά βαρύτερη.
Για τους δρόμους δεν θα έπαιρνα ποτέ ζάντες στο κάτω όριο wheel load που επιτρέπει το αυτοκίνητο (ακόμα χειρότερα οι αγνώστων προδιαγραφών).
Από ψάξιμο που είχα κάνει δεν είχε η OZ τον καλύτερο συνδυασμό wheel load και μικρού βάρους. Υποθέτοντας ότι τα TUV πιστοποητικά τα πιστεύουμε.
-
@ad276 Δεν μπορείς να το παραγγείλεις με τις ζάντες που θέλεις;
Γενικά έχει περάσει λίγο η εποχή που όλοι άλλαζαν ζάντες. Και αυτό γιατί πλέον οι μάρκες προσφέρουν και μεγάλα μεγέθη (υπερβολικά δλδ, όπως ήθελε ο κόσμος) και όμορφα σχετικά, σχέδια. Επίσης έχεις και μια καλή αντοχή πάνω απ όλα και δεν σπας τα νεύρα σου να βρεις κάτι σωστό aftermarket.
-
Αν πας σε aftermarket ζάντα να κάνεις ότι είπε ο Adriver παραπάνω ,τα γερμανικά σαιτ για ζάντες πχ Dezent λόγω της αυστηρότητας των ΚΤΕΟ τους δεν προτείνουν ότι να είναι και υπάρχει πάντα η επιλογή να τσεκάρεις το κουτάκι TUV , αν τσεκάρεις μάλιστα και το κουτάκι που πάντα έχουν για χρήση με χειμωνιάτικα ελαστικά ξέρεις σίγουρα οτι θα πάρεις καλό προϊόν ανθεκτικό στις λακκούβες και με καλά βερνίκια ανθεκτικά στα αλάτια και στην σκόνη των φρένων .
Σε αντίθετη περίπτωση κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι τα οδηγικά χαρακτηριστικά δεν θα αλλάξουν , ότι δεν θα βρίσκουν τα λάστιχα στους θόλους ή οτι δεν θα ανακαλύψεις πόσο κάνουν τα πίσω ρουλεμάν (που είναι ακριβότερα συνήθως από τα μπροστινά).
Εννοείτε οτι δεν χρειάζεται να παραγγέλνεις από αυτούς απλά βρίσκεις μοντέλο ζάντας με πράσινο χρώμα στην πρόταση και μετά το ψάχνεις Ελλάδα φθηνότερα θα έχει ή ιδια .
-
Σε αντίθετη περίπτωση κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι τα οδηγικά χαρακτηριστικά δεν θα αλλάξουν , ότι δεν θα βρίσκουν τα λάστιχα στους θόλους ή οτι δεν θα ανακαλύψεις πόσο κάνουν τα πίσω ρουλεμάν (που είναι ακριβότερα συνήθως από τα μπροστινά).
Αν οι ζαντες ειναι ίδιων διαστασεων με τις μανησιες , πως θα γινουν ολα αυτα?
-
MONMAN2 wrote:
Σε αντίθετη περίπτωση κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι τα οδηγικά χαρακτηριστικά δεν θα αλλάξουν , ότι δεν θα βρίσκουν τα λάστιχα στους θόλους ή οτι δεν θα ανακαλύψεις πόσο κάνουν τα πίσω ρουλεμάν (που είναι ακριβότερα συνήθως από τα μπροστινά).
Αν οι ζαντες ειναι ίδιων διαστασεων με τις μανησιες , πως θα γινουν ολα αυτα?
Αν βρεις ζάντα αφτερ με διαστάσεις ίδιες στον αφαλό στο πλάτος και το οφσετ δεν θα γίνει τίποτα αλλά όταν δεις ότι στην Ελλάδα σε 15 πχ θα σου προτείνουν όλοι 15Χ7 με οφσετ 35 γιατί μόνο αυτές έχουν, τότε μπορεί να γίνουν πολλά.
-
Ετσι ναι , αλλαζει το πραγμα
-
Πριν μερικά χρόνια που έψαχνα 15αρες για το yaris μου ολόκληρη Θεσσαλονίκη δεν μπορούσα να βρω στενή (6') και με οφσετ όσο πιο κοντά γίνεται στο εργοστασιακό ,όλοι είχαν και πρότειναν αβερτα 15Χ7 λες και θα έβαζα 195/50/15 (welcome to '90) .
Βρήκα τελικά στην Βέροια τις rial που έψαχνα σε 15Χ6 με οφσετ 45 , το γερμανικό σάιτ με έσπρωξε σε αυτές γιατί τις πρότεινε σαν tuv certificate.
Offset ζαντων.