-
Slowmotion wrote:
Κορεάτικα (και Ιταλικά) τσιμπάνε μισό με ένα λίτρο παραπάνω καύσιμο καρατσεκαρισμένο εχω 4 γνωστούς που ναι μεν είναι ευχαριστημένοι απο την αξιοπιστίας τους αλλά παραπονιούνται για την κατανάλωση. Μιλαμε για το προηγούμενο Kia ceed 1.4 diesel, Hyundai Getz 1.4 βενζίνη, Kia Rio 1.2 το προηγούμενο βενζίνη, Kia Ceed πρωτης γενιάς 1.4 βενζινη.
Επίσης φίλος αγόρασε το 2008 Mondeo 1.6 βενζίνη και τωρα με 85000 ΚΜ μου ανοίγει το καπό και μου δείχνει όχι χάνει λαδια από την φλάτζα! Επίσης εφυγε το κολαρο οταν το είχε πρωτοπάρει και έχασε ολο το παραφλού κ έμεινε φυσικά, επίσης έσπασε η κλειδαριά του πορτπαγκαζ εντελως ψευτικη μου είπε. Άλλο, λιώσανε ενα καλοκαίρι τα πλαστικά εκει που αποχετευει το νερο απο το μπροστινό παρπρίζ και τα πισω παραθυρα χαλασε ο γρύλλος τους επειδη δεν τα πολυχρησιμοποιούσε του ειπανε στην γνωστή εταιρεία παρπριζ που το πήγε...
Ο φίλος σου μάλλον έτυχε στην περίπτωση. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστα τα Ford, χωρίς φυσικά να φτάνουν σε επίπεδα Mazda. Επειδή όμως μερικοί κινητήρες τους είναι σχεδίασης της Mazda (MZR) έχουν κι εκεί καλές επιδόσεις.
Το να μιλάμε τώρα για μισό λίτρο στα 100, εκτός του ότι είναι στα όρια του στατιστικού σφάλματος, είναι και αστείο. Θαρρείς και θα σωθείς με 1 Ευρώ στα 100 χλμ...
η εντύπωση που μου έχει σχηματιστεί είναι ότι τα Ford μέχρι την δεκαετία έχουν άνω του ευρωπαϊκού μέσου όρου αξιοπιστία χωρίς να φτάνουν τα ασιατικά. Μετά την δεκαετία αρχίζουν όμως και βγάζουν συχνα προβλήματα.
-
Παιδιά, κατεβάστε το pdf για να δείτε.
www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2019/07/i30-hatch-2019-06-specs.pdf
Στον τομέα που λέει 'ορατότητα'. Η μοναδική έκδοση που δεν έχει standard τα led είναι η business.
Απορώ στο κάτω κάτω πώς κάνετε έτσι για τα led λες και στις μέρες μας είναι καμιά προχωρημένη τεχνολογία. Πλέον οι λάμπες led είναι παντού και η τιμή τους έχει πέσει πάρα πολύ.
-
Παιδια εγω συγκρινω 1000αρι 3 κυλινδρο 125 ιππων με 1200αρι 4κυλινδρο 115 ιππων,που βλεπετε την ιδια χωρικτικοτητα και το ιδιο εργο;
-
Τα led ειναι ενα πολυ σημαντικο στοιχειο εξοπλισμου που για μενα πρεπει πλεον να εχει ενα συγχρονο αυτοκινητο.Προτιμω να εχω led φωτα απο το να εχω παρκορανταρ η κλιμα.....Αλλα προσεξε το pdf δεν αναφερει πουθενα για φωτα led πορειας,παρα μονο για ημερας,θεσης και πισω.Μηπως μπερδευεις τα θεσης με τα πορειας;
-
Ακριβώς! Σημασία έχει ότι τελικά από ίδιας χωρητικότητας θάλαμο καύσης παράγεται ίδιο έργο!
Μπορεί και να ισχύει το αντίθετο: θυμάμαι παλιά ότι τα μονοκύλινδρα μηχανάκια θεωρούνταν πιο αξιόπιστα από τα 2κύλινδρα.
Είναι ίδια;
1,2 L, 3 κύλινδροι ή 4 κύλινδροι
3 κύλινδροι, 1 L ή 1,2 L.
-
Παιδιά, μην κολλάτε.
Μιλάω (εγώ τουλάχιστον) για σύγκριση 3κύλινδρου με 4κύλινδρο κινητήρα επί της κατασκευής και της λειτουργίας γενικά, επειδή κάποιοι είπαν ότι φοβούνται τον 3κύλινδρο κινητήρα . Όχι ότι φοβούνται το συγκεκριμένο 3κύλινδρο κινητήρα της συγκεκριμένης εταιρίας έναντι ενός άλλου 3κύλινδρου κινητήρα μιας άλλης εταιρίας που δεν τον φοβούνται. Αυτό που ειπώθηκε εδώ μέσα δηλαδή (σε ελεύθερη μετάφραση) είναι ότι ο τάδε κινητήρας που είναι 3κύλινδρος είναι πιο επίφοβος από τον ίδιο εαν ήταν 4κύλινδρος. Ε, πάνω σε αυτό απάντησα εγώ (και ο Realzeus από ότι αντιλαμβάνομαι).
*μια άσχετη σημείωση για τον 1.2 116 ps της toyota. Αναφέρεται από πολλούς -και με δεδομένες τις επιδόσεις που μετρώνται- ότι παράγει κάμποσα περισσότερα άλογα από τα ανακοινωθέντα.
-
alex mix wrote:
Aikibill wrote:
Η μεγαλύτερη αξιοπιστία των τετρακυλινδρων από τους τρικυλινδρων κινητήρες δεν προκύπτει από πουθενά.
Το Hyundai δεν έχει led.
Είχα Kia και έχω Ford και δεν είδα αξιόλογες διάφορες στο κόστος των σέρβις, τα οποία είναι συγκριτικά χαμηλότερα του μέσου όρου.
Οταν λες αξιολογες διαφορες ποιο ειχε χαμηλοτερο κοστος?
Είπα δεν ήταν αξίες λόγου οι διάφορες, αν έβγαινε 10€ παραπάνω η παρακάτω στην μια σε σχέση με την άλλη δεν την θεώρησα σημαντική πληροφορία για να πιάσει χώρο στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου
λαθος δικου μου εγκεφαλου δεν ειδα το δεν, διαβασα αξιολογες διαφορες
-
Τα led ειναι ενα πολυ σημαντικο στοιχειο εξοπλισμου που για μενα πρεπει πλεον να εχει ενα συγχρονο αυτοκινητο.Προτιμω να εχω led φωτα απο το να εχω παρκορανταρ η κλιμα.....Αλλα προσεξε το pdf δεν αναφερει πουθενα για φωτα led πορειας,παρα μονο για ημερας,θεσης και πισω.Μηπως μπερδευεις τα θεσης με τα πορειας;
για μένα πάντως και καλά aftermarket led σε 2ο χρόνο δεν θα με χάλαγαν σε σχέση με κάποιον εξοπλισμό που η τον βάζεις όταν παίρνεις το αυτοκίνητο η δεν τον βάζεις ποτέ.
-
για μένα πάντως και **καλά **aftermarket led σε 2ο χρόνο δεν θα με χάλαγαν σε σχέση με κάποιον εξοπλισμό που η τον βάζεις όταν παίρνεις το αυτοκίνητο η δεν τον βάζεις ποτέ.
Υπάρχουν τελικά καλά αφτερμαρκετ; Ή όλα παράνομα είναι (χωρίς ρύθμιση ύψους κτλ);
-
Καλά aftermarket led φυσικά και υπάρχουν,ρύθμιση ύψους έχουν όλα τα φώτα αυτοκινήτων και στα αλογόνου αν δεν έχει σωστή ρύθμιση το ύψος τυφλώνουν. Παράνομα,είναι συζητήσιμο αλλά μάλλον είναι, αλλά ποιος θα σου πει τίποτα και ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο.
-
REALZEUS wrote:
Slowmotion wrote:
Κορεάτικα (και Ιταλικά) τσιμπάνε μισό με ένα λίτρο παραπάνω καύσιμο καρατσεκαρισμένο εχω 4 γνωστούς που ναι μεν είναι ευχαριστημένοι απο την αξιοπιστίας τους αλλά παραπονιούνται για την κατανάλωση. Μιλαμε για το προηγούμενο Kia ceed 1.4 diesel, Hyundai Getz 1.4 βενζίνη, Kia Rio 1.2 το προηγούμενο βενζίνη, Kia Ceed πρωτης γενιάς 1.4 βενζινη.
Επίσης φίλος αγόρασε το 2008 Mondeo 1.6 βενζίνη και τωρα με 85000 ΚΜ μου ανοίγει το καπό και μου δείχνει όχι χάνει λαδια από την φλάτζα! Επίσης εφυγε το κολαρο οταν το είχε πρωτοπάρει και έχασε ολο το παραφλού κ έμεινε φυσικά, επίσης έσπασε η κλειδαριά του πορτπαγκαζ εντελως ψευτικη μου είπε. Άλλο, λιώσανε ενα καλοκαίρι τα πλαστικά εκει που αποχετευει το νερο απο το μπροστινό παρπρίζ και τα πισω παραθυρα χαλασε ο γρύλλος τους επειδη δεν τα πολυχρησιμοποιούσε του ειπανε στην γνωστή εταιρεία παρπριζ που το πήγε...
Ο φίλος σου μάλλον έτυχε στην περίπτωση. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστα τα Ford, χωρίς φυσικά να φτάνουν σε επίπεδα Mazda. Επειδή όμως μερικοί κινητήρες τους είναι σχεδίασης της Mazda (MZR) έχουν κι εκεί καλές επιδόσεις.
Το να μιλάμε τώρα για μισό λίτρο στα 100, εκτός του ότι είναι στα όρια του στατιστικού σφάλματος, είναι και αστείο. Θαρρείς και θα σωθείς με 1 Ευρώ στα 100 χλμ...
η εντύπωση που μου έχει σχηματιστεί είναι ότι τα Ford μέχρι την δεκαετία έχουν άνω του ευρωπαϊκού μέσου όρου αξιοπιστία χωρίς να φτάνουν τα ασιατικά. Μετά την δεκαετία αρχίζουν όμως και βγάζουν συχνα προβλήματα.
Βγάζουν πρόβλημα εκεί που βγάζουν και όλα τα άλλα Ευρωπαικά, πάνω-κάτω, δηλαδή κάπου στις 200.000 χλμ.
-
Καλά aftermarket led φυσικά και υπάρχουν,ρύθμιση ύψους έχουν όλα τα φώτα αυτοκινήτων και στα αλογόνου αν δεν έχει σωστή ρύθμιση το ύψος τυφλώνουν. Παράνομα,είναι συζητήσιμο αλλά μάλλον είναι, αλλά ποιος θα σου πει τίποτα και ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο.
Αφού είναι παράνομα λοιπόν, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ!
-
sargus wrote:
Ακριβώς! Σημασία έχει ότι τελικά από ίδιας χωρητικότητας θάλαμο καύσης παράγεται ίδιο έργο!
Μπορεί και να ισχύει το αντίθετο: θυμάμαι παλιά ότι τα μονοκύλινδρα μηχανάκια θεωρούνταν πιο αξιόπιστα από τα 2κύλινδρα.
Είναι ίδια;
1,2 L, 3 κύλινδροι ή 4 κύλινδροι
3 κύλινδροι, 1 L ή 1,2 L.
Δεν έχει απολύτως καμία σημασία από άποψη αξιοπιστίας-μακροζωίας.
-
LED καλά aftermarket, μόνο αν έχει projector το φανάρι. Αλλιώς είναι επιεικώς απαράδεκτα. Και τυφλώνουν τους πάντες αν είναι με κάτοπτρο, χωρίς να μπορούν να ρυθμιστούν σωστά, και λιγότερο από αλογόνου βλέπεις εσύ.
Τα φώτα είναι υπερβολικά σημαντικά και γι αυτό έγραψα στην αρχή, διάλεξε όποιο έχει LED εμπρός σε αυτά τα λεφτά. Δεν εννοούσα φυσικά τα ημέρας... Εννοούσα να βλέπεις με LED.
-
Πότε δεν είχα παράπονο από τα φώτα του focus μου. Οδηγώντας, όμως, πλέον με τα led πρέπει να πω πως πολύ δύσκολα θα ξαναγύριζα σε αλογόνου. Η διαφορά είναι τεράστια. Οδηγώ πολύ πιο ξεκούραστα και με περισσότερη ασφάλεια.
-
Aikibill wrote:
Καλά aftermarket led φυσικά και υπάρχουν,ρύθμιση ύψους έχουν όλα τα φώτα αυτοκινήτων και στα αλογόνου αν δεν έχει σωστή ρύθμιση το ύψος τυφλώνουν. Παράνομα,είναι συζητήσιμο αλλά μάλλον είναι, αλλά ποιος θα σου πει τίποτα και ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο.
Αφού είναι παράνομα λοιπόν, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ!
το έχεις αντιληφθεί ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έτσι?
-
LED καλά aftermarket, μόνο αν έχει projector το φανάρι. Αλλιώς είναι επιεικώς απαράδεκτα. Και τυφλώνουν τους πάντες αν είναι με κάτοπτρο, χωρίς να μπορούν να ρυθμιστούν σωστά, και Ιξιά λιγότερο από αλογόνου βλέπεις εσύ.
Τα φώτα είναι υπερβολικά σημαντικά και γι αυτό έγραψα στην αρχή, διάλεξε όποιο έχει LED εμπρός σε αυτά τα λεφτά. Δεν εννοούσα φυσικά τα ημέρας... Εννοούσα να βλέπεις με LED.
το 2019 σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν projectors.
-
Καμιά φορά νομίζω ότι γράφουμε στο Ebenezer Scrooge Forum...
Πολλές φορές το γράφεις και το τονίζεις! Τα κουκιά όμως τα μετράς;
Η πλειοψηφία των αγοραστών, θέλει ένα εργαλείο να κάνει τη δουλειά της (όσο πιο καλοδήγητο, άνετο, όμορφο, καυλι@ρικο, αξιόπιστο κλπ. γίνεται) έχοντας συγκεκριμένο εισόδημα.
Ανήκοντας σε συγκεκριμένη κοινωνική τάξη, που λέμε
Αν πούμε ότι το μέσο όχημα κοστίζει 20 χιλιάρικα και καίει 8λίτρα/100, για 15Κ χλμ. το χρόνο που είναι ο μέσος όρος, μιλάμε για άλλα 20 χιλιάρικα στη δεκαετία! κι επιπλέον συντήρηση, ασφάλιση, φορολογία, ώστε όλα μαζί υπερβαίνουν την αξία αγοράς...
Αν ένα όχημα είναι 20% οικονομικότερο στην κατανάλωση από ένα άλλο, είναι πολλά λεφτά*.
Αν γίνει συνδυασμός φορολογίας, συντήρησης και λοιπών εξόδων, οι διαφορές φτάνουν τα δεκαχίλιαρα...
Οπότε άσε τους κοινούς θνητούς να ζορίζονται πως τα βγάλουν πέρα και να ανησυχούν και για τις μικροδιαφορές στα έξοδα
- πολλά λεφτά γι αυτούς που δεν τους περισσεύουν.
-
sargus wrote:
Aikibill wrote:
Καλά aftermarket led φυσικά και υπάρχουν,ρύθμιση ύψους έχουν όλα τα φώτα αυτοκινήτων και στα αλογόνου αν δεν έχει σωστή ρύθμιση το ύψος τυφλώνουν. Παράνομα,είναι συζητήσιμο αλλά μάλλον είναι, αλλά ποιος θα σου πει τίποτα και ειδικά αν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο.
Αφού είναι παράνομα λοιπόν, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ!
το έχεις αντιληφθεί ότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έτσι?
To ότι δεν τους σταματάει κανείς δε σημαίνει ότι είναι νόμιμα και ότι δε δημιουργούν πρόβλημα στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Είναι απαράδεκτο κάθε φορά σε 30'-45' νυχτερινής διαδρομής μέσα στην Αθήνα πετυχαίνω τουλάχιστον καμιά 10αριά αυτοκίνητα με 'παρέμβαση στα φώτα'. Χώρια τα υπόλοιπα με αρίθμηστα φανάρια και τους τύπους που δεν καταλαβαίνουν ότι χρησιμοποιούν τη μεγάλη σκάλα μέσα στην πόλη... Φυσικά επειδή οι ιδιοκτήτες τους θέλουν να έχουν και τα προβολάκια ομίχλης αναμμένα, αλλά παθαίνουν OCD με το διαφορετικό χρώμα, βάζουν αντίστοιχα λαμπάκια και εκεί με αποτέλεσμα να φτάνουν τους άλλους χρήστες του δρόμου στα όρια της επιλειψίας.
Και για τα projectors που αναφέρθηκε κάποιος... Αν είναι για λαμπτήρες αλογόνου, πάλι στο γάμο του καραγκιόζη φωτίζουν και πάλι πρόβλημα δημιουργούν. Είτε θα είναι χαμηλά και ο οδηγός δε θα βλέπει τη μύτη του, είτε κανονικά στραβώνοντας όποιον έχει την ατυχία να βρεθεί απέναντι.
Οτιδήποτε και αν γίνεται aftermarket στο φανάρι, γίνεται για τη μόστρα, εκτός και αν αφορά την πλήρη εγκατάσταση του εργοστασιακού φαναριού με όλα τα παρελκόμενα.
-
Η μόδα των κινεζικών μουφοξενον σε αρχαία αυτοκίνητα με reflectors έχει δημιουργήσει κακό προηγούμενο, απλώς δεν ισχύει ότι όλα τα led φωτίζουν όπου να ναι η ότι είναι απλώς για την μόστρα και δεν φωτίζουν καλύτερα από τα εργοστασιακά αλογονα. Υπάρχει πάντως και συγκεκριμένο νήμα στα τεχνικά θέματα του φόρουμ για να μην είμαστε εκτός θέματος.
Focus vs Civic vs Corolla vs Scala