-
Εγώ αγόρασα την υβριδική Corolla, γιατί υπολόγισα πως με τα χιλιόμετρα που κάνω με συνέφερε έναντι του focus. Επίσης μέτρησε για εμένα πολύ ο εξοπλισμός που προσέφερε. Ωστόσο, το focus το θεωρώ εξαιρετική επιλογή και μακάρι να έκανα λιγότερα χιλιόμετρα καθημερινά ή να ήταν τα οικονομικά μου καλύτερα, ώστε να μη με νοιάζει το κόστος χρήσης.
Χωρίς να σε προτρέπω να ακολουθήσεις την επιλογή μου, δύο διευκρινίσεις για την ακρίβεια των δεδομένων. 1ον,η Toyota το 20 θα διαθέσει to Android auto δωρεάν. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το sygic αγοράζοντας την άδεια για το mirrorlink. 2ον,η υβριδική ξεκινά πολύ κάτω από τα 25 χιλιάρικα. Έξω πήρα την έκδοση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και εσωτερικούς φωτισμούς (live plus, αν θυμάμαι καλά,) με 23 χιλιάδες.
Μη βιαστές και κυρίως μην βασιστείς σε οπαδικές κρίσεις αγνώστων. Ό,τι και να πάρεις, θα είναι πολύ καλό. Ευχάριστες εμπειρίες με το νέο σου όχημα, πολλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σου εύχομαι!
To 2020 θα κυκλοφορίσει και το υβριδικό Focus 1000cc 155hp
-
Σε σχέση με την huyndai θέλει περισσότερα λεφτά. Έτσι μου είπαν άνθρωποι που είχαν και τις δύο μάρκες στο σπίτι τους. Μπορεί να κάνουν λάθος. Μπορεί πάλι να είναι θέμα αντιπροσώπου (ο ένας να θέλει να βγάλει κέρδος κλέβοντας και ο άλλος να θέλει να κερδίσει κρατώντας σε ως μόνιμο πελάτη). Μην ξεχνάς ότι είμαι σε μια μικρή πόλη και το να πω θα αλλάξω αντιπρόσωπο είναι πολυτέλεια. Αυτούς έχουμε εδώ, οπότε η νοοτροπία τους παίζει μεγάλο ρόλο.
Τα χρόνια της εγγύησης δεν τα έχω και τόσο σε υπόληψη. Υποψιάζομαι ότι από ένα σημείο και πέρα δεσμεύουν τον καταναλωτή να κάνει τα service μόνο στις αντιπροσωπείες, ενώ όταν έρθει η στιγμή να επικαλεστείς την εγγύηση, θα σου πουν ότι αυτό το πράγμα είναι αναλώσιμο, ή ότι οφείλεται στην φυσική φθορά και άλλα τέτοια που επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Όμως δεν ήταν οι παραπάνω λόγοι που με έκαναν να προτιμήσω το i30 σε σχέση με το focus. Αυτό που δεν έγραψα παραπάνω, είναι ότι το i30 στην τιμή που το πήρα, προσέφερε τέτοια πρόσθετα που για να τα πετύχω με το focus θα έπρεπε να δώσω περισσότερα λεφτά, τα οποία δεν έχω. Επίσης, ένας ακόμη λόγος είναι ότι τα ford έχουν πιο σκληρές αναρτήσεις και στην πόλη που μένω, οι δρόμοι είναι χάλια. Δεν αναφέρθηκα σε όλα αυτά, διότι το παλικάρι είπε ότι τα χαρακτηριστικά τα έχει μελετήσει.
Όμως, ένα φάουλ που βρήκα στο i30, το οποίο δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο καθαυτό, είναι το ελληνικό manual των οδηγιών. Κατ΄αρχάς αφορά το i30 του 2017. Είναι 600 σελίδες γεμάτες προειδοποιήσεις, οι οποίες τελικά δεν κάνουν αυτό που θα έπρεπε να κάνουν: να σου δώσουν οδηγίες για το πώς δουλεύει το κάθε τι.
Από αυτά που γράφεις, έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις οδηγήσει καν Ford. Είναι μεν σχετικά σφιχτά (όπως πρέπει δηλαδή, όχι βάρκα-γυαλός όπως μερικά άλλα), αλλά οι αναρτήσεις τους είναι ΠΟΛΥ απορροφητικές. Ούτε υποψία 'κοπανήματος'.
Απο εκεί και πέρα έχουν πολύ προσιτή συντήρηση και ανταλλακτικά. Ίσως μόνο τα Fiat να είναι πιο προσιτά.
'Οπως και να έχει, καλοτάξιδο το i30 σου και εύχομαι να το χαρείς!
-
Το δευτερο συη ειναι φυσικα ο τετρακυλινδρος 1,2t με οτι αυτο συνεπαγεται με αντοχη και αξιοπιστια σε σχεση με τους τρικυλινδρους.
Απολύτως τίποτα δεν συνεπάγεται.
-
Καταλαβαίνω πως ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Το 20 θα διαθέσει το Android auto δωρεάν και στους νυν κατόχους. Αυτή ήταν η δήλωση της αντιπροσωπείας στο fb. Αν θες, μπες στο σχετικό νήμα της Corolla να το δεις.
-
Από αυτά που γράφεις, έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις οδηγήσει καν Ford. Είναι μεν σχετικά σφιχτά (όπως πρέπει δηλαδή, όχι βάρκα-γυαλός όπως μερικά άλλα), αλλά οι αναρτήσεις τους είναι ΠΟΛΥ απορροφητικές. Ούτε υποψία 'κοπανήματος'.
Απο εκεί και πέρα έχουν πολύ προσιτή συντήρηση και ανταλλακτικά. Ίσως μόνο τα Fiat να είναι πιο προσιτά.
Αυτόν τον καιρό οδηγώ ένα fiesta μέχρι να παραλάβω το hyundai. Δεν λέω ότι οι αναρτήσεις του δεν είναι καλές, λέω ότι είναι πολύ σκληρές για την πόλη μου. Στην πόλη μου λοιπόν, πολλοί δρόμοι, ακόμη και κεντρικοί, είναι με κυβόλιθους. Η οδήγηση με σφιχτές αναρτήσεις δημιουργεί αναταράξεις στο αυτοκίνητο οι οποίες σε καθημερινή βάση γίνονται τόσο ενοχλητικές που καταλήγεις να κάνεις κύκλους προκειμένου να αποφύγεις την σύντομη, αλλά πιο ανώμαλη διαδρομή.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά, ένα αντικειμενικό κριτήριο θα ήταν το εξής: Να πάρουμε τους τιμοκαταλόγους και να δούμε τις τιμές των αντίστοιχων ανταλλακτικών. Πόσο έχει πχ ένας καθρέφτης; Πόσο τα αντίστοιχα ψαλίδια; Πόσο ένα φτερό;
Πάντως, το συμπέρασμά μου δεν το έβγαλα αυθαίρετα, από μία γενική αίσθηση. Το έβγαλα θέτοντας στους γύρω μου τις εξής ερωτήσεις: Πόσο σας στοιχίζει κατά μέσο όρο το κάθε service; Πόσα λεφτά δώσατε για το αυτοκίνητό σας τον τελευταίο χρόνο; Πόσο σας στοίχισε το πιο ακριβό γενικό service; Οι έχοντες ford μου είπαν πολύ μεγαλύτερες τιμές. Επίσης, είχα την τύχη να πέσω και σε μια περίπτωση που είχαν δύο αυτοκίνητα στην οικογένειά τους, και ford και hyundai. Και οι ίδιοι μου είπαν ότι το ford τους κόστιζε περισσότερο. Δεν ξέρω αν ευθύνονται τα συνεργεία ή οι τιμοκατάλογοι, δεν τα πήγαινα εγώ τα αυτοκίνητά τους. Εγώ απλώς μεταφέρω αυτά που άκουσα.
Όπως είπα στην συνέχεια, μπορεί να την αδίκησα την ford. Απλώς φαίνεται δε διάβασες τα επόμενα post. -
Αλεξανδρε συμφωνω απολυτα και ειδικα στο τελευταιο κομματι με τους κορεατες.Αλλα θεωρω το after sales πολυ σημαντικο κομματι και σε αυτο η Τογιοτα υπερτερει.Δεν εχω μπει σε i30 και δεν μπορω να κρινω τους χωρους.Οσο για την Κορολλα εχω μπει αλλα εγω ειμαι 1,78 και πισω απ τον εαυτο μου χωραω ανετα.Επισης το i30 εχει μονο φωτα ημερας led και οχι πορειας.....Τα πορειας led ουτε καν στον καταλογο των εξτρα δεν υπαρχουν.....
Η toyota υπερτερεί γενικά της hyundai με το αζημίωτο όμως. Για το θέμα του after sales, ο ίδιος ο πωλητής της toyota μου είπε ότι είναι ακριβότερη της huyndai.
Για τα led αυτό που είπα ισχύει. Η μοναδική έκδοση που δεν τα έχει ως standard είναι η busines. Και αυτό σου το λέω έχοντας δει το αυτοκίνητό μου, κι έχοντας μπροστά μου και την εκτυπωμένη μπροσούρα με τον εξοπλισμό των i30! Αν δε με πιστεύεις, κατέβασέ την από το site της hyundai! Το αρχείο είναι το i30-hatch-2019-06-specs.pdf -
Το fastback επειδη ρωτησα (για diesel ομως) θελει περιπου 3 μηνες να ερθει σχετικα καλη τιμη δεν του λειπει σχεδον τιποτα εκτος απο led και αερσγωγους πισω ακομα και στην φουλ εξτρα , πισω αν εισαι πανω απο 1.85 θα δυσκολευτεις λιγο.corolla ομορφο αλλα με καποια φαουλ οπως χωροι πισω(το δικο μου ειναι corolla 2006 και εισαι πιο ανετα πισω) χωρος αποσκευων σχετικα μικρος αλλα με χαλασε το ψευτικο πατωμα και το σκαλοπατι που δημιουργειται οταν ριχνεις τα καθισματα
-
Mα φιλε μου το εχω δει το αρχειο και αναφερει για φωτα ημερας led,πισω φωτα led και φωτα θεσης led......και οχι πορειας...... Τωρα αν βλεπω λαθος sorry.Οπως και να χει καλοριζικο,ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και ομορφο αν και στην κατηγορια,οπως καταλαβαινεις η ψηφος μου παει στη Κορολλα.
@REALZEUS μα αγαπητε μου οι τρικυλινδροι υπερτροφοδοτουμενοι ειναι περισσοτερο πιεσμενοι απ τους αντιστοιχους τετρακυλινδρους για να αποδοσουν το ιδιο εργο,αυτος ειναι ο νομος της φυσικης......Μπορει η τεχνολογια να εχει προχωρησει αλλα καποια πραγματα δεν μπορουν ν αλλαξουν.......
-
Η μεγαλύτερη αξιοπιστία των τετρακυλινδρων από τους τρικυλινδρων κινητήρες δεν προκύπτει από πουθενά.
Το Hyundai δεν έχει led.
Είχα Kia και έχω Ford και δεν είδα αξιόλογες διάφορες στο κόστος των σέρβις, τα οποία είναι συγκριτικά χαμηλότερα του μέσου όρου.
-
Η μεγαλύτερη αξιοπιστία των τετρακυλινδρων από τους τρικυλινδρων κινητήρες δεν προκύπτει από πουθενά.
Το Hyundai δεν έχει led.
Είχα Kia και έχω Ford και δεν είδα αξιόλογες διάφορες στο κόστος των σέρβις, τα οποία είναι συγκριτικά χαμηλότερα του μέσου όρου.
Οταν λες αξιολογες διαφορες ποιο ειχε χαμηλοτερο κοστος?
-
Το Hyundai δεν έχει led.
Έτσι βλέπω και εγώ κοιτώντας τώρα.
@Αλέξανδρε,
μόνος σου θεώρησες ότι είχε λεντ ή σε παραπλάνησε κάποιος πωλητής;
-
@Aikibill μιλαω για αντοχη στο χρονο και οχι για αξιοπιστια....
-
@REALZEUS μα αγαπητε μου οι τρικυλινδροι υπερτροφοδοτουμενοι ειναι περισσοτερο πιεσμενοι απ τους αντιστοιχους τετρακυλινδρους για να αποδοσουν το ιδιο εργο,αυτος ειναι ο νομος της φυσικης......Μπορει η τεχνολογια να εχει προχωρησει αλλα καποια πραγματα δεν μπορουν ν αλλαξουν.......
Αγαπητέ μου αυτό που λες δεν στηρίζεται από κανέναν νόμο της φυσικής.
-
Ακριβώς! Σημασία έχει ότι τελικά από ίδιας χωρητικότητας θάλαμο καύσης παράγεται ίδιο έργο!
Μπορεί και να ισχύει το αντίθετο: θυμάμαι παλιά ότι τα μονοκύλινδρα μηχανάκια θεωρούνταν πιο αξιόπιστα από τα 2κύλινδρα.
-
Ακριβώς! Σημασία έχει ότι τελικά από ίδιας χωρητικότητας θάλαμο καύσης παράγεται ίδιο έργο!
Μπορεί και να ισχύει το αντίθετο: θυμάμαι παλιά ότι τα μονοκύλινδρα μηχανάκια θεωρούνταν πιο αξιόπιστα από τα 2κύλινδρα.
Λιγότεροι κύλινδροι σημαίνει λιγότερα κινούμενα μέρη (αλλά και μπουζί, πολλαπλασιαστές κλπ), άρα λιγότερα πράγματα που μπορούν να χαλάσουν, οπότε έχεις δίκιο θεωρητικά. Στην πράξη είναι το ίδιο αξιόπιστα, καθώς μιλάμε για πολύ ώριμες τεχνολογικές υλοποιήσεις.
-
Κορεάτικα (και Ιταλικά) τσιμπάνε μισό με ένα λίτρο παραπάνω καύσιμο καρατσεκαρισμένο εχω 4 γνωστούς που ναι μεν είναι ευχαριστημένοι απο την αξιοπιστίας τους αλλά παραπονιούνται για την κατανάλωση. Μιλαμε για το προηγούμενο Kia ceed 1.4 diesel, Hyundai Getz 1.4 βενζίνη, Kia Rio 1.2 το προηγούμενο βενζίνη, Kia Ceed πρωτης γενιάς 1.4 βενζινη.
Επίσης φίλος αγόρασε το 2008 Mondeo 1.6 βενζίνη και τωρα με 85000 ΚΜ μου ανοίγει το καπό και μου δείχνει όχι χάνει λαδια από την φλάτζα! Επίσης εφυγε το κολαρο οταν το είχε πρωτοπάρει και έχασε ολο το παραφλού κ έμεινε φυσικά, επίσης έσπασε η κλειδαριά του πορτπαγκαζ εντελως ψευτικη μου είπε. Άλλο, λιώσανε ενα καλοκαίρι τα πλαστικά εκει που αποχετευει το νερο απο το μπροστινό παρπρίζ και τα πισω παραθυρα χαλασε ο γρύλλος τους επειδη δεν τα πολυχρησιμοποιούσε του ειπανε στην γνωστή εταιρεία παρπριζ που το πήγε...
-
Κρατάει χρόνια αυτή η καραμέλα για την αξιοπιστία των τρικύλινδρων... Που στηρίζεται; Μάλλον στην ημιμάθεια ή και αμάθεια των Ελλήνων.
ad276 wrote:
Το δευτερο συη ειναι φυσικα ο τετρακυλινδρος 1,2t με οτι αυτο συνεπαγεται με αντοχη και αξιοπιστια σε σχεση με τους τρικυλινδρους.
Απολύτως τίποτα δεν συνεπάγεται.
-
Κορεάτικα (και Ιταλικά) τσιμπάνε μισό με ένα λίτρο παραπάνω καύσιμο καρατσεκαρισμένο εχω 4 γνωστούς που ναι μεν είναι ευχαριστημένοι απο την αξιοπιστίας τους αλλά παραπονιούνται για την κατανάλωση. Μιλαμε για το προηγούμενο Kia ceed 1.4 diesel, Hyundai Getz 1.4 βενζίνη, Kia Rio 1.2 το προηγούμενο βενζίνη, Kia Ceed πρωτης γενιάς 1.4 βενζινη.
Επίσης φίλος αγόρασε το 2008 Mondeo 1.6 βενζίνη και τωρα με 85000 ΚΜ μου ανοίγει το καπό και μου δείχνει όχι χάνει λαδια από την φλάτζα! Επίσης εφυγε το κολαρο οταν το είχε πρωτοπάρει και έχασε ολο το παραφλού κ έμεινε φυσικά, επίσης έσπασε η κλειδαριά του πορτπαγκαζ εντελως ψευτικη μου είπε. Άλλο, λιώσανε ενα καλοκαίρι τα πλαστικά εκει που αποχετευει το νερο απο το μπροστινό παρπρίζ και τα πισω παραθυρα χαλασε ο γρύλλος τους επειδη δεν τα πολυχρησιμοποιούσε του ειπανε στην γνωστή εταιρεία παρπριζ που το πήγε...
Ο φίλος σου μάλλον έτυχε στην περίπτωση. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστα τα Ford, χωρίς φυσικά να φτάνουν σε επίπεδα Mazda. Επειδή όμως μερικοί κινητήρες τους είναι σχεδίασης της Mazda (MZR) έχουν κι εκεί καλές επιδόσεις.
Το να μιλάμε τώρα για μισό λίτρο στα 100, εκτός του ότι είναι στα όρια του στατιστικού σφάλματος, είναι και αστείο. Θαρρείς και θα σωθείς με 1 Ευρώ στα 100 χλμ...
-
Aikibill wrote:
Η μεγαλύτερη αξιοπιστία των τετρακυλινδρων από τους τρικυλινδρων κινητήρες δεν προκύπτει από πουθενά.
Το Hyundai δεν έχει led.
Είχα Kia και έχω Ford και δεν είδα αξιόλογες διάφορες στο κόστος των σέρβις, τα οποία είναι συγκριτικά χαμηλότερα του μέσου όρου.
Οταν λες αξιολογες διαφορες ποιο ειχε χαμηλοτερο κοστος?
Είπα δεν ήταν αξίες λόγου οι διάφορες, αν έβγαινε 10€ παραπάνω η παρακάτω στην μια σε σχέση με την άλλη δεν την θεώρησα σημαντική πληροφορία για να πιάσει χώρο στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου
-
Καμιά φορά νομίζω ότι γράφουμε στο Ebenezer Scrooge Forum...
Focus vs Civic vs Corolla vs Scala