-
Lap, υποβραχιόνιο έβαλα αυτό που έδειξες σε φωτό στη προηγούμενη σελίδα (με τον αποθηκευτικό χώρο). Το ήξερα οτι θα τρίζει... το έβαλα απλά και μόνο επειδή ειναι αυτόματο το δικό μου, έπρεπε κάπου να βαζω το χέρι. Μέσα σε όλα, ε, ενας τριγμος ακόμα δε πειράζει πια..
Λάστιχα έχω ακόμα τα ίδια, απλά έκανα τη τράμπα τα πίσω μπρος. -
Το υποβραχιόνιο σε εμένα πάντως δεν τρίζει .Τουλάχιστον όχι ακόμα . Μου κάνει εντύπωση πως γίνεται το 1.4 Τ με 17 άρες ζάντες να βγαίνει πολύ πιο άνετο από το FORD ST. Ποια διαφορά έχει στην ανάρτηση ? Νομίζω ότι εκεί είναι η απάντηση στο θέμα ποιότητα κύλισης . Νομίζω με ένα συνδυασμό ελαστικών και αμορτισέρ θα λυθεί .
Κατά τα άλλα λειτουργεί σαν ελβετικό ρολόι μετά από 6 μήνες, δείχνει εντυπωσιακό , τραβάει βλέμματα και εγκωμιαστικά σχόλια , καίει αέρα , τα full led κάνουν την νύχτα μέρα , το acc είναι η χαρά του παιδιού , το soundsystem είναι εξαιρετικό και γενικά δεν παρουσίασε το παραμικρό. Ειδικά το μοτεράκι είναι για φίλημα . Δεν ξέρω με ποιο άλλο αυτοκίνητο ,μπορείς σε ανοικτούς επαρχιακούς δρόμους να πηγαίνεις αέρας (χωρίς κλιμά) και με την βοήθεια του hybrid , να βλέπεις 5l/100klm . Αέρας : 120-140 και στρίψιμο απόλαυση.
-
Το υποβραχιόνιο είναι εφιάλτης στo baleno παιδιά. Πέρα δώθε. Βέβαια διαπίστωσα ανάλογο τζόγο και σε άλλα μοντέλα της suzuki όταν τα είχα δει προσεκτικά στην αντιπροσωπεία.
Τα 185/55/16 είναι πανάκριβα. Καλά λάστιχα φλερτάρουν με τα 400ε! Μόνο τα κορμοράν βγαίνουν στα 200ε
Σκέφτομαι λίγο διαφορετική διάσταση με παρόμοιο βήμα
-
Το υποβραχιόνιο είναι εφιάλτης στo baleno παιδιά. Πέρα δώθε. Βέβαια διαπίστωσα ανάλογο τζόγο και σε άλλα μοντέλα της suzuki όταν τα είχα δει προσεκτικά στην αντιπροσωπεία.
Πάντως, στο Scross που το έχω εδώ και 2 χρόνια δεν έχει πρόβλημα τριγμών ή χαλάρωσης.
-
185/55/16 είναι πανάκριβα. Καλά λάστιχα φλερτάρουν με τα 400ε! Μόνο τα κορμοράν βγαίνουν στα 200ε
Σκέφτομαι λίγο διαφορετική διάσταση με παρόμοιο βήμα
Πολύβιε, στο Σκρουτζ βρίσκω Toyo proxes CF2 (μια χαρά λάστιχα, καμία σχέση με κορμοραν) σε τιμή πολύ καλή. Ο λαστιχας της γειτονιάς μου, στη διάσταση σου, 300€.
-
300 περασμένα; Στο Ρέθυμνο αυτά θα κάνουν κάνα 70αρι πάνω χαλαρά.
-
Ναι, περασμένα.
-
Ρε παιδιά κοίταζα πόσο πραγματικά διαφέρει σε τιμή ένα Σουίφτ σπορ κ ένα φιέστα Στ 5πορτα κ τα δύο. Η τιμή δεν είναι 2500 που αφήνουν να εννοηθεί. Ένα st 2 με παρόμοιο εξοπλισμό πατάει τα 25.000ε και βάλε. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά τιμής τους.
-
Μπλοκέ έχει το Swift;
-
Η διαφορά επίσης είναι μεγάλη στις επιδόσεις. Επίσης δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις ST2 και όχι ST1.
-
δεν έχει πλέον st1 στον κατάλογο της ford
-
H αρχική τιμή του 5πορτου ST2 στα 22.000 και κάτι ψηλά είναι χωρίς μπλοκέ. Αν κάποιος ας πούμε θέλει 5πορτο ST2 με μπλοκέ , LED και μεταλλικό χρώμα τότε θα πάει στα 25.000+ .Αντίθετα η αρχική τιμή του 3πορτου ST-2 είναι με μπλοκέ, αλλά λόγω του ότι το 3πορτο αμάξωμα είναι φτηνότερο καταφέρνει σε λευκό ή κόκκινο να μείνει οριακά κάτω από τα 17.000 εργοστασιακής αξίας.
-
Άρα ST-2 τρίπορτο πόσο βγαίνει; Με τελική τιμή στο χέρι;
Αλλά για να είμαστε και στο θέμα, πρέπει κάποιος να μας πει, fiesta ST με ίδιο εξοπλισμό όπως swift sport, πόση διαφορά τιμής έχουν. Μπορεί να περάσω ο ίδιος από την αντιπροσωπεία που έχει μαζεμένες και τις 2 μάρκες να δω ακριβώς. Ωστόσο, σε 2πορτο το φιεστα θα δείχνει ακόμα πιο κλειστοφοβικό..
-
Νομίζω ότι το 3πορτο ST-2 σε απλό χρώμα και με το Performance pack, πρέπει να βγαίνει περί τα 22 χιλιάρικα.
-
Έχει έναν τιμοκατάλογο στο σάιτ της Φορντ Ελλάς. αι δίνει το τρίθυρο ΣΤ2 ελάχιστα πιο ακριβό από το πεντάθυρο ΣΤ2. Μήπως το τρίθυρο έχει και το διαφορικό;
-
Το 3θυρο είναι με μπλοκέ ενώ το 5πορτο όχι.
Το 5πορτο είναι τιμολογημένο έτσι ώστε το μόνο που μπορεί να πάρει ως έξτρα χωρίς να ανέβει κλάση φορολόγησης είναι το μεταλλικό χρώμα άντε και κανένα αντικλεπτικό μπουλόνι.
Το 3πορτο από την άλλη είναι τόσο οριακά τιμολογημένο λόγω του μπλοκέ που ούτε μεταλλικό δεν παίρνει χωρίς να ανέβει κλάση.
-
Καλησπέρα ψάχνομαι για όχημα και είμαι μεταξύ Yaris ,i20 και Swift .Εντελως τυχαία το κοίταξα σημερα ,εδώ και ένα μήνα ούτε που μου πήγε στο μυαλό.7 χρόνια Εγγύηση είναι πολύ καλά αξιοπιστία πιστεύω μεταπώληση .Ειδα ότι είναι πολύ ελαφρύ .Διαβαζω για θόρυβο αρκετό στην καμπίνα αλλά κι ποιο δεν έχει στην κατηγορία του .Υπαρχει κάτι άλλο στο τελευταίο μοντέλο το gl+ έχει κάτι άλλο αρνητικό; ποσα χιλ βγαζει με ένα ρεζερβουάρ ;ποσα λίτρα γεμίζει; .Δεν το έχω πάρει ακόμα βόλτα γιατί είμαι επαρχία και δεν υπάρχει αντιπροσωπεία εδώ
-
Καλημέρα.Στην Αθήνα μου έχει βγάλει 540 χλμ με ένα γέμισμα με κατανάλωση στο trip computer 5,0 λτ πραγματική όμως 5,6 με 5,7. Για την κίνηση της Αθήνας είμαι πολύ ευχαριστημένος. Σε ταξίδι στο διεθνή εχω βγάλει και πάνω απο 600 χλμ άλλα με ταχύτητες που να μην ξεπερνούν τα 120χλμ με το adaptive cruise control το οποίο είναι υπέροχο. Το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου είναι στα 37 λτ δεν εχω καταφέρει να βάλω ποτέ πάνω απο 32 με 33 λτρ. Γενικά θα έλεγα ότι είναι ενα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Το μόνο αρνητικό που εχω δει ως τώρα είναι η ποιότητα στα τζάμια του αυτοκίνητου καθώς επίσης και κάποιοι τριγμοί που έχουν ξεκινήσει στο υποβραχιόνιο του αυτοκινήτου.
-
Αν δεν μπορεις να το φουλαρεις τοτε ισως είσαι σε πιο κοντινα νουμερα με την πραγματικη καταναλωση.
Και εγω ομως ειμαι στα 5,5 μεσα στην πολη.
Οντως υπεροχο ειναι το adaptive cruise control.... εκανα 6 ωρες ταξιδι με αυτο....
Ημουν χαλαρος και κοιταζα την φυση δεξια και αριστερα
Σε καλο οδοστρωμα ειναι πιο ησυχο απο γαλλικο αυτοκινητο 7ετιας της c κατηγοριας.
Ειναι τοσο ησυχο το υβριδικο σε καλη ασφαλτο που ακους καρφιτσα να πεφτει στο ταμπλο καθως κινησε με 50 με 60 χλμ/ωρα
Με το που πεσει σε ασφαλτο τραχια και αυτην την γκρι που εχουμε στην ελλαδα κανει ξανα εναν ηχο ως χρρρρρρρ που μπαινει εντονα στην καμπινα.
Συνεπως μονωση στους θολους δεν εχει καλη. Αν μπορεις να βαλεις ...το κανεις rolls royce το αυτοκινητο διοτι σε ολα τα αλλα δεν ακουγεται απολυτως τιποτα.
Υποψιν, οτι το αυτοκινητο ειναι μεταξυ Α και Β κατηγοριας....ειναι 10 εκ μεγαλυτερο απο το i10
Αν ταξιδεψεις με το καθισμα σε υψηλη θεση ωστε τα ποδια να τα εχεις πιο καθετα, και επειδη εχει καλη στήριξη για την πλατη και ιδιαιτερα στο κατω μερος σε αντιθεση με γαλλικα 10 ετιας που δεν εχουν , και το adaptive cruise control..κανεις ενα ταξιδι απολαυση.....βγαινεις σχεδον ατσαλακωτος.
-
Καλησπέρα .Έχω εδώ και 6,5 μήνες το 1.2 GLX HYBRID και το έχω λατρέψει .Σε σύγκριση με το YARIS που κυκλοφορεί θα έλεγα ότι υπερτερεί σε : κατανάλωση, εγγύηση , εσωτερικό , εξοπλισμό και οδική συμπεριφορά . Όσον αφορά τον θόρυβο είναι στο ίδιο επίπεδο . Προσωπικά μετά από 4500 χλμ έχω μέση κατανάλωση 4,9 λ με 70% πόλη και 30% επαρχιακούς δρόμους . Το μέγιστο που έχω δεί είναι 5,6 (αν του πίνεις το αίμα) και το καλύτερο που το έχω κατεβάσει 4,1 .Είναι απίστευτα βολικό στα στενά της πόλης , fun to drive στους επαρχιακούς , και ειδικά στην έκδοση GLX ο εξοπλισμός του ,απλά δεν υπάρχει σε άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία ή κοστίζει τρελά. Επίσης είναι made in Japan και η εγγύηση μεταβιβάζεται στον επόμενο ιδιοκτήτη αν χρειαστεί να το πουλήσεις.Αν θέλεις κάτι άλλο να ρωτήσεις στην διάθεσή σου.
Νέο Suzuki Swift 2017