-
Πάντως το email πολύ ευγενικό και σε καλεί και σε δοκιμή.
-
Προκάτ μυνημα θα ήταν που απλώς βάζεις το μοντέλο και το όνομα του πιθανού αγοραστή αλλά θα ξέχασαν να αλλάξουν το Παπαδόπουλος
-
Επίσης οικονομική προσφορά δεσμευτική μέσο email για να είμαι ειλικρινής δεν εχω ξανακούσει - Σε αυτή την περίπτωση προφανώς αποστέλλεται ο κατάλογος που έχουν και στο ίντερνετ ...Για εμένα είναι respect τα mazda και σαφώς αν μιλάμε για τα SUV καλύτερη επιλογή απο τα Audi ...
-
Για ν' αγοράσω τα αυτόματα SUV πρέπει να πουλήσω κανένα νεφρί!
Ευγενικοί είναι, την προσφορά για το mazda 2 δεν βλέπω να μου στέλνουν...
-
Επίσης οικονομική προσφορά δεσμευτική μέσο email για να είμαι ειλικρινής δεν εχω ξανακούσει
Οι περισσότεροι έμποροι πλέον στέλνουν προσφορές με email, ο κολλητός μου εχει λάβει πανω απο 10 διαφορετικές. Απλα εαν πας απο εκεί - ισως - κανουν κατι ακόμα καλύτερο.
-
nikosaol wrote:
Επίσης οικονομική προσφορά δεσμευτική μέσο email για να είμαι ειλικρινής δεν εχω ξανακούσει
Οι περισσότεροι έμποροι πλέον στέλνουν προσφορές με email, ο κολλητός μου εχει λάβει πανω απο 10 διαφορετικές. Απλα εαν πας απο εκεί - ισως - κανουν κατι ακόμα καλύτερο.
Επαναλαμβάνω, ανακαλύπτοντας πάλι την Αμερική: Μέσο email αποστέλλονται οι στάνταρ προσφορές με τιμες που υπάρχουν και στους κατάλογους στα site ... Διαφορετικές προσφορές, ανταγωνιστικές γραπτώς πείτε μας ποιος σας έδωσε να μας εκπληξετε.. Δεν χρειάζεται ούτε πωλητής σε αντιπροσωπία να είναι κάποιος ούτε να δουλεύει σε συνεργείο αυτοκίνητων για να το ξέρει... και να γράφει εδω δίνοντας τα ΦΩΤΑ ΤΟΥ...
-
Προσφορές γενικά και αόριστα δε στέλνονται μέσω email, πολύ σωστά ειπώθηκε ότι στέλνονται μόνο τιμές καταλόγων. Πρέπει να υπάρξει μια επικοινωνία και από κει και πέρα ότι συμφωνηθεί όσον αφορά τον εξοπλισμό να γραφτεί στην προσφορά με τα πλήρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου.
-
Δεν ξέρω πως το εννοείτε, εγώ μετά από τεστ ντράιβ που έκανα, δέχτηκα προσφορές με email με τελικές τιμές και ακριβά αξεσουάρ δώρο, από άλλη μάρκα.
Τα τελευταία Mazda είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα και στις πλούσιες εκδόσεις τους αν δεν είναι καλύτερα, τουλάχιστον δεν υστερούν σε σύγκριση με τα αντίστοιχου κόστους 'premium' γερμανικά, ενώ είναι πολλές φορές πιο αξιόπιστα.
Παρ'όλα αυτά τα βρίσκω και γω ακριβά.
Ζω σε χώρα εκτός Ε.Ε. που μια βασική-μέτρια εξοπλισμένη έκδοση του Mazda6 αυτόματο πωλείται, σε αντιστοιχία συναλλάγματος, περί τα 17-18,000€ και γύρω στις αντίστοιχα 22000€ οι φουλ εκδόσεις, με μεγαλύτερο κινητήρα, Bose συστήματα, δέρματα, τεράστιες ζάντες κλπ.
Ας πούμε 20% δασμοί εισαγωγής στην ΕΕ + τέλη ταξινόμησης + 24% ΦΠΑ, το βασικό αυτόματο βγαίνει 25-27χιλιάδες.
Μέχρι τις 37χιλιάδες ευρώ τιμή που ανακοινώθηκε, είναι μια τεράστια διαφορά με υπερβολικό ποσοστό κέρδους...
-
Τα εργοστάσια δεν δίνουν ίδιες τιμές σε όλες τις χώρες, ενώ οι φορολογικές κλίμακες της Ελλάδας είναι εντελώς διαφορετικές, οπότε το παραπάνω σκεπτικό δεν ευσταθεί. Για παράδειγμα, στην Γαλλία η φτηνότερη έκδοση του 6 ξεκινάει από τα 33.000.
-
Είδα στο drive το νέο Mazda CX30 και το ερωτεύτηκα!
Πωπω τι πανέμορφο αυτοκίνητο είναι αυτό!
Παρά το γεγονός ότι οι κινητήρες του δεν είναι για εμάς, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά κάποια στιγμή στο μέλλον να το πάρω. Θα το έπαιρνα ακόμα και ντίζελ...
-
Επαναλαμβάνω, ανακαλύπτοντας πάλι την Αμερική: Μέσο email αποστέλλονται οι στάνταρ προσφορές με τιμες που υπάρχουν και στους κατάλογους στα site ... Διαφορετικές προσφορές, ανταγωνιστικές γραπτώς πείτε μας ποιος σας έδωσε να μας εκπληξετε.. Δεν χρειάζεται ούτε πωλητής σε αντιπροσωπία να είναι κάποιος ούτε να δουλεύει σε συνεργείο αυτοκίνητων για να το ξέρει... και να γράφει εδω δίνοντας τα ΦΩΤΑ ΤΟΥ...
Να επαναλάβω και εγώ, για να συννενοηθούμε. ΔΕΝ μιλάω για τιμές καταλόγου, αλλά για ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, με εκτπώσεις, επέκταση εγγύησης, κλπ. δώρα.
Τους τελευταίους μόνο μήνες έχω λάβει από:
- Citroen Omega
- Citroen Makris
- Seat Makris
- Peugeot Automotivo
- DS
- Peugeot Gallo
- Fiat Sfakianakis
- Fiat Velmar
- Toyota Polis
Ξαναλέω, μιλάω για προσφορές και όχι τιμές καταλόγου. Προφανώς και πιθανότατα εαν πάω δια ζώσεις να πάρω ακόμα καλύτερη προσφορά ή εαν πάω σε έμπορο που δεν μου έκανε προσφορά (αλλά μου έδωσε τιμή καταλόγου) να λάβω και από αυτόν προσφορά.
Όσο για την Μάζντα η τιμή προσφοράς που πήρα με email πρίν το test drive του CX-3 και η προσφορά που μου έδωσαν από κοντά αμέσως μετά το test drive ήταν ακριβώς η ίδια τιμή, χωρίς καμία έκπτωση. Όταν ρώτησα για εκτπώσεις και πίεσα μου είπαν ότι η πολιτική αυτή την στιγμή είναι να μην κάνουν εκτπώσεις (παρά μόνο τα στάνταρ φτηνιάρικα δώρα) και εαν το αποφασίσω θα μίλαγαν με τον 'διευθυντή' μήπως μπορούν να κόψουν €300 περίπου....δλδ. αστεία πράγματα.
Μάλλον είναι νέα πολιτική Συγγελίδη τα 'premium', γιατί εδώ και 1 μήνα περίπου σταμάτησαν ΟΛΕΣ τις εκπτώσεις και στα DS!
-
Κοίτα να παρακαλέσω απο άτομα που συνδέονται στο φόρουμ ως επισκέπτες 3-4 φορείς το 24 ωρο αφού είναι προφανώς πολυάσχολα, να μην με κάνουν μενσιον με αηδίες... Εχω καλύτερα πράγματα να κάνω στην ζωη μου απο το να παίζω το γλωσσοδέτη, και φυσικά δεν θα σε ξανακάνω ούτε εγω για να μην παίρνουμε τώρα αχρηστα email με notifications.. Δεν λεω οτι πολλοί απο εσάς απλώς 'βλαχο μπαροκαρετε' οπως μπορειτε απο τις σπηλιές σας αλλά έχει παραγίνει > Μην μιλάτε πάνω απο τους άλλους ..υπάρχουν και άλλα πράγματα να κανει κανεις
-
Σε μένα απευθύνεσαι nikosaol?
-
~> 'Οποία απογοήτευσης'....
Αφού έχω βγάλει τα μάτια μου για οτι αφορά την αναζήτηση του κορυφάιου 'οικογενειακού hatch' και έχοντας καταλήξει στο δίλημμα Civic - Focus μία κουβέντα ενός φίλου εδώ στο forum με έκανε να ασχοληθώ σοβαρά και με το νέο Mazda 3. Πανέμορφο στο προκείμενο αλλά η μελέτη του ανέδειξε σαφή μειονεκτήματα (όπως και στα άλλα δύο οχήματα φυσικά).
Να κάνεις υποχώρηση καθεαυτή επιλογή μοτέρ diesel εφόσον, η φορολογία καθιστά απαγορευτικό το 2λιτρο (οχι οτι τρελάθηκα για τον 'G' με τα 122ps), ενώ δεν σου χρειάζεται ούτε και θές diesel. Να κάνεις υποχώρηση στην δύναμη του συγκεκριμένου diesel (σε σχέση πάντα με τον άμεσο ανταγωνισμό του Focus και του εξαιρετικού κινητήρα blue-hdi του 308) ο οποίος στοχεύει στην κατανάλωση με αποτέλεσμα να έχει απλά 'επαρκείς' επιδόσεις λόγο χαμηλής σχέσης συμπίεσης (οκ προφανώς αυτό στο μέλλον θα οδηγήσει σε μακροζωία αλλά δεν έχω σκοπό να το κρατήσω 45 χρόνια όταν κάνω >10.000χλμ/έτος). Να σε εντυπωσιάζει η ποιότητα κύλισης/κατασκευής του και η εμφάνισή του (sedan/hatch). Να κατανοείς οτι οι δασμοί ελέω Ιαπωνίας το κάνουν σαφώς ακριβότερο του ανταγωνισμού αλλά ταυτόχρονα να είναι και το μοναδικό original made in Japan Γιαπωνέζικο, με οτι (θετικό φυσικά) αυτό συνεπάγεται. Να κάνεις υποχώρηση στον ημιάκαμπτο πίσω ελέω κόστους εφόσον διαβάζεις οτι έχουν στήσει καλά την ανάρτηση. Και πάνω εκεί που αμφιταλαντεύεσαι και λες βρήκα την χρυσή τομή, να έρχεται ο καθοριστικός, σε οικογενειακό πάνω απόλα όχημα, παράγοντας χώροι....
Δυστυχώς το hatch έχει ίδιους χώρους με το sedan. Ήτοι με τους μπροστινούς επιβάτες βολεμένους οι πίσω 2 ενήλικες θα είναι στριμωγμένοι. Είναι απογοητευτικό οτι το sedan δεν έχει περισσότερους χώρους για τους πίσω όπως αντίστοιχα τo corolla sedan/hatch πχ. Κρίμα για το μεγάλο στα χαρτία μεταξώνιο. Πάει χαμένο...
Όταν η κατηγορία είναι οικογενειακό hatch δεν μπορείς να κάνεις τέτοιες εκπτώσεις στους χώρους και να ζητάς 30.000 για την plus (πλήρη, όχι full extra) έκδοση. Αν είναι να πρέπει να αποδεχθώ περιορισμένες επιδόσεις θα πάω στο Corolla sedan hybrid με λιγότερα χρήματα και δεν θα κάνω παραχωρήσεις στους χώρους. Δεν θα μπώ μόνος μου μέσα.
Συμπέρασμα: Η κορυφή της κατηγορίας παραμένει στο δίπολο Civic - Focus. Με τα λεφτά του Mazda 3 διαμορφώνεις Civic Vtec turbo sedan 1.5 180ps elegance (με μοτέρ και στήσιμο που δεν υπάρχει δεύτερο στην κατηγορία του) ή αντίστοιχα Ford Focus SW st-line ecoboost 180ps (το οποίο είναι επίσης πανέμορφο, αντίθετα με το εκκεντρικό Honda) και δεν υπάρχει τομέας που να καλύπτει ακόμα και τον πιο απαιτητικό οικογενειάρχη...
Κρίμα πραγματικά γιατί ήταν πολύ φιλότιμη η προσπάθεια και τεράστιο το άλμα της Mazda. Επίσης εμφανισιακά είτε hatch είτε Sedan είναι υπέροχο. Εν αναμονή και νέου Golf (οκ ναι στο VAG έχουμε πάντα τα ρίσκα της μηχανικής αναξιοπιστίας τους), του νέου 308 καθώς και των facelift Civic/Megane θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για το Mazda 3 ακόμα και όταν έρθει ο κινητήρας 'X' με τα 180ps (επίσης 2λιτρος). 'Final4 με το κιάλι' που λέμε οι μπασκετικοί....
-
Σήμερα, έπειτα από 10 ημέρες, μου ήρθε η προσφορά για το mazda 2. Στην ουσία ήταν ακριβώς η τιμή καταλόγου, απορώ γιατί έκαναν συνολικά 20 ημέρες να μου τη στείλουν.
-
~> 'Οποία απογοήτευσης'....
Αφού έχω βγάλει τα μάτια μου για οτι αφορά την αναζήτηση του κορυφάιου 'οικογενειακού hatch' και έχοντας καταλήξει στο δίλημμα Civic - Focus μία κουβέντα ενός φίλου εδώ στο forum με έκανε να ασχοληθώ σοβαρά και με το νέο Mazda 3. Πανέμορφο στο προκείμενο αλλά η μελέτη του ανέδειξε σαφή μειονεκτήματα (όπως και στα άλλα δύο οχήματα φυσικά).
Να κάνεις υποχώρηση καθεαυτή επιλογή μοτέρ diesel εφόσον, η φορολογία καθιστά απαγορευτικό το 2λιτρο (οχι οτι τρελάθηκα για τον 'G' με τα 122ps), ενώ δεν σου χρειάζεται ούτε και θές diesel. Να κάνεις υποχώρηση στην δύναμη του συγκεκριμένου diesel (σε σχέση πάντα με τον άμεσο ανταγωνισμό του Focus και του εξαιρετικού κινητήρα blue-hdi του 308) ο οποίος στοχεύει στην κατανάλωση με αποτέλεσμα να έχει απλά 'επαρκείς' επιδόσεις λόγο χαμηλής σχέσης συμπίεσης (οκ προφανώς αυτό στο μέλλον θα οδηγήσει σε μακροζωία αλλά δεν έχω σκοπό να το κρατήσω 45 χρόνια όταν κάνω >10.000χλμ/έτος). Να σε εντυπωσιάζει η ποιότητα κύλισης/κατασκευής του και η εμφάνισή του (sedan/hatch). Να κατανοείς οτι οι δασμοί ελέω Ιαπωνίας το κάνουν σαφώς ακριβότερο του ανταγωνισμού αλλά ταυτόχρονα να είναι και το μοναδικό original made in Japan Γιαπωνέζικο, με οτι (θετικό φυσικά) αυτό συνεπάγεται. Να κάνεις υποχώρηση στον ημιάκαμπτο πίσω ελέω κόστους εφόσον διαβάζεις οτι έχουν στήσει καλά την ανάρτηση. Και πάνω εκεί που αμφιταλαντεύεσαι και λες βρήκα την χρυσή τομή, να έρχεται ο καθοριστικός, σε οικογενειακό πάνω απόλα όχημα, παράγοντας χώροι....
Δυστυχώς το hatch έχει ίδιους χώρους με το sedan. Ήτοι με τους μπροστινούς επιβάτες βολεμένους οι πίσω 2 ενήλικες θα είναι στριμωγμένοι. Είναι απογοητευτικό οτι το sedan δεν έχει περισσότερους χώρους για τους πίσω όπως αντίστοιχα τo corolla sedan/hatch πχ. Κρίμα για το μεγάλο στα χαρτία μεταξώνιο. Πάει χαμένο...
Όταν η κατηγορία είναι οικογενειακό hatch δεν μπορείς να κάνεις τέτοιες εκπτώσεις στους χώρους και να ζητάς 30.000 για την plus (πλήρη, όχι full extra) έκδοση. Αν είναι να πρέπει να αποδεχθώ περιορισμένες επιδόσεις θα πάω στο Corolla sedan hybrid με λιγότερα χρήματα και δεν θα κάνω παραχωρήσεις στους χώρους. Δεν θα μπώ μόνος μου μέσα.
Συμπέρασμα: Η κορυφή της κατηγορίας παραμένει στο δίπολο Civic - Focus. Με τα λεφτά του Mazda 3 διαμορφώνεις Civic Vtec turbo sedan 1.5 180ps elegance (με μοτέρ και στήσιμο που δεν υπάρχει δεύτερο στην κατηγορία του) ή αντίστοιχα Ford Focus SW st-line ecoboost 180ps (το οποίο είναι επίσης πανέμορφο, αντίθετα με το εκκεντρικό Honda) και δεν υπάρχει τομέας που να καλύπτει ακόμα και τον πιο απαιτητικό οικογενειάρχη...
Κρίμα πραγματικά γιατί ήταν πολύ φιλότιμη η προσπάθεια και τεράστιο το άλμα της Mazda. Επίσης εμφανισιακά είτε hatch είτε Sedan είναι υπέροχο. Εν αναμονή και νέου Golf (οκ ναι στο VAG έχουμε πάντα τα ρίσκα της μηχανικής αναξιοπιστίας τους), του νέου 308 καθώς και των facelift Civic/Megane θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για το Mazda 3 ακόμα και όταν έρθει ο κινητήρας 'X' με τα 180ps (επίσης 2λιτρος). 'Final4 με το κιάλι' που λέμε οι μπασκετικοί....
Ουσιαστικά στην Ελλάδα τα Mazda (πλην ΜΧ5) είναι μόνο για τους σκληροπυρηνικούς Μαζντάκηδες. Εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
-
Σήμερα, έπειτα από 10 ημέρες, μου ήρθε η προσφορά για το mazda 2. Στην ουσία ήταν ακριβώς η τιμή καταλόγου, απορώ γιατί έκαναν συνολικά 20 ημέρες να μου τη στείλουν.
Γιατί μάλλον δεν είσαι μόνο εσύ αλλά κάμποσοι που ζητάνε προσφορές μέσω mail.
-
Και τι σημαίνει αυτό; Έχουμε πολλούς που ζητούν προσφορά, άρα, επί της ουσίας δεν κάνουμε προσφορά ή καθυστερούμε υπερβολικά ν' απαντήσουμε;
Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπεία, αλλά μανάβικο.
-
Όπως ειπώθηκε πριν αν δεν έχει γίνει κάποια επικοινωνία και απλά ζητήθηκε μια προσφορά μέσω mail, αυτή θα είναι ουσιαστικά η τιμή καταλόγου και φυσικά θα δοθεί προτεραιότητα στους πραγματικά ενδιαφερόμενους και όχι σε αυτούς που απλά ζητάνε τιμές.
Εσύ πήγες από εκεί και τους είπες να σου στείλουν προσφορά ή τους πήρες τηλέφωνο;
-
Όχι, δεν πήγα από εκεί. Απλώς συμπλήρωσα τη φόρμα ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα της mazda, και τους είπα ότι ενδιαφέρομαι για αγορά το πολύ εντός τριμήνου.
MAZDA FORUM