-
Όλοι μας γνωρίζουμε οτι με τις νέες αλλαγές στο φορολογικό καθεστός στην Ελλάδα η αντίληψη του Έλληνα σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλάζει καθημερινά και πολύ περισσότερο τον τελευταίο χρόνο. Τώρα πιά ο κάθε 'καταπιεσμένος', που την δεκαετία του 80' αναγκαζόταν να οδηγάει το 10-15ετές τότε 'χρέπι' λόγο των υπέρμετρων τότε φόρων στα αυτοκίνητα η την δεκαετία του 90' όπου με τις πρώτες μειώσεις φόρων αρκετοί έτρεχαν να πάρουν καινούργιο αμάξι αλλά τους σταμάταγε το 'τεκμήριο', μπορεί να ικανοποιήσει τις 'ακόλαστες' αυτοκινητιστικές του επιθυμίες με την αγορά ενός καινούργιου δυνατού αμαξιού η ενός 'μεγάλου' τζιποειδούς.
Πρόσφατα συγγενής μου που πήγε Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι μου είπε 'Πρέπει να υπάρχει χρήμα στην Ελλάδα γιατι πολλοί Έλληνες έπεσαν με τα μούτρα στα ακριβά αμάξια'
Κακά τα ψέματα όμως, αν και αρκετοί με αυτή την επιθυμία νόμιζαν οτί κατάφεραν πια να οδηγήσουν τον αυτοκίνητο των 'ονείρων' τους επιτέλους 'ξεγελώντας' το κράτος βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, ακριβές ασφάλειες, ακριβά καύσιμα και ακριβή συντήρηση με αποτέλεσμα να βλαστημούνε την ώρα και την στιγμή που ξεφορτώθηκαν το αξιόπιστο 1000αρκι τους. Χώρια τις περιπτώσεις των κατασχέσεων.
Αυτός που τώρα τρίβει τα χέρια του είναι το Ελληνικό κράτος το οποίο βλέπει μια μεγάλη μερίδα νέων ταξινομήσεων να πέφτουν στα 300-400 Ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Πάνε πία τα 80άρια τέλη κυκλοφορίας!!!
Μόδα είναι θα περάσει...
Η Ερώτηση μου πρός τα μέλη του φόρουμ είναι.
Ξέρετε συγκεκριμένες περιπτώσεις για άτομα που βρέθηκαν σε αυτό τον 'λαμβύρινθο' και πόσο συχνό έχει γίνει το φαινόμενο?
Κατά μέσο όρο πόσο στοιχίζει το αμάξι σας τον χρόνο χωρίς να υπολογίζουμε τα κόστος του αμαξιού?
Ετοιμάζομαι για διακοπές για 3 εβδομάδες διακοπές Άθηνα και θα δω και εγώ ορισμένα απο αυτά τα πράγματα με τα μάτια μου και θα γράψω τις εντυπώσεις μου.
-
Όλοι μας γνωρίζουμε οτι με τις νέες αλλαγές στο φορολογικό καθεστός στην Ελλάδα η αντίληψη του Έλληνα σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλάζει καθημερινά και πολύ περισσότερο τον τελευταίο χρόνο. Τώρα πιά ο κάθε 'καταπιεσμένος', που την δεκαετία του 80' αναγκαζόταν να οδηγάει το 10-15ετές τότε 'χρέπι' λόγο των υπέρμετρων τότε φόρων στα αυτοκίνητα η την δεκαετία του 90' όπου με τις πρώτες μειώσεις φόρων αρκετοί έτρεχαν να πάρουν καινούργιο αμάξι αλλά τους σταμάταγε το 'τεκμήριο', μπορεί να ικανοποιήσει τις 'ακόλαστες' αυτοκινητιστικές του επιθυμίες με την αγορά ενός καινούργιου δυνατού αμαξιού η ενός 'μεγάλου' τζιποειδούς.
Πρόσφατα συγγενής μου που πήγε Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι μου είπε 'Πρέπει να υπάρχει χρήμα στην Ελλάδα γιατι πολλοί Έλληνες έπεσαν με τα μούτρα στα ακριβά αμάξια'
Κακά τα ψέματα όμως, αν και αρκετοί με αυτή την επιθυμία νόμιζαν οτί κατάφεραν πια να οδηγήσουν τον αυτοκίνητο των 'ονείρων' τους επιτέλους 'ξεγελώντας' το κράτος βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, ακριβές ασφάλειες, ακριβά καύσιμα και ακριβή συντήρηση με αποτέλεσμα να βλαστημούνε την ώρα και την στιγμή που ξεφορτώθηκαν το αξιόπιστο 1000αρκι τους. Χώρια τις περιπτώσεις των κατασχέσεων.
Αυτός που τώρα τρίβει τα χέρια του είναι το Ελληνικό κράτος το οποίο βλέπει μια μεγάλη μερίδα νέων ταξινομήσεων να πέφτουν στα 300-400 Ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Πάνε πία τα 80άρια τέλη κυκλοφορίας!!!
Μόδα είναι θα περάσει...
Η Ερώτηση μου πρός τα μέλη του φόρουμ είναι.
Ξέρετε συγκεκριμένες περιπτώσεις για άτομα που βρέθηκαν σε αυτό τον 'λαμβύρινθο' και πόσο συχνό έχει γίνει το φαινόμενο?
Κατά μέσο όρο πόσο στοιχίζει το αμάξι σας τον χρόνο χωρίς να υπολογίζουμε τα κόστος του αμαξιού?
Ετοιμάζομαι για διακοπές για 3 εβδομάδες διακοπές Άθηνα και θα δω και εγώ ορισμένα απο αυτά τα πράγματα με τα μάτια μου και θα γράψω τις εντυπώσεις μου.
-
Όλοι μας γνωρίζουμε οτι με τις νέες αλλαγές στο φορολογικό καθεστός στην Ελλάδα η αντίληψη του Έλληνα σε σχέση με το αυτοκίνητο αλλάζει καθημερινά και πολύ περισσότερο τον τελευταίο χρόνο. Τώρα πιά ο κάθε 'καταπιεσμένος', που την δεκαετία του 80' αναγκαζόταν να οδηγάει το 10-15ετές τότε 'χρέπι' λόγο των υπέρμετρων τότε φόρων στα αυτοκίνητα η την δεκαετία του 90' όπου με τις πρώτες μειώσεις φόρων αρκετοί έτρεχαν να πάρουν καινούργιο αμάξι αλλά τους σταμάταγε το 'τεκμήριο', μπορεί να ικανοποιήσει τις 'ακόλαστες' αυτοκινητιστικές του επιθυμίες με την αγορά ενός καινούργιου δυνατού αμαξιού η ενός 'μεγάλου' τζιποειδούς.
Πρόσφατα συγγενής μου που πήγε Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι μου είπε 'Πρέπει να υπάρχει χρήμα στην Ελλάδα γιατι πολλοί Έλληνες έπεσαν με τα μούτρα στα ακριβά αμάξια'
Κακά τα ψέματα όμως, αν και αρκετοί με αυτή την επιθυμία νόμιζαν οτί κατάφεραν πια να οδηγήσουν τον αυτοκίνητο των 'ονείρων' τους επιτέλους 'ξεγελώντας' το κράτος βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, ακριβές ασφάλειες, ακριβά καύσιμα και ακριβή συντήρηση με αποτέλεσμα να βλαστημούνε την ώρα και την στιγμή που ξεφορτώθηκαν το αξιόπιστο 1000αρκι τους. Χώρια τις περιπτώσεις των κατασχέσεων.
Αυτός που τώρα τρίβει τα χέρια του είναι το Ελληνικό κράτος το οποίο βλέπει μια μεγάλη μερίδα νέων ταξινομήσεων να πέφτουν στα 300-400 Ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Πάνε πία τα 80άρια τέλη κυκλοφορίας!!!
Μόδα είναι θα περάσει...
Η Ερώτηση μου πρός τα μέλη του φόρουμ είναι.
Ξέρετε συγκεκριμένες περιπτώσεις για άτομα που βρέθηκαν σε αυτό τον 'λαμβύρινθο' και πόσο συχνό έχει γίνει το φαινόμενο?
Κατά μέσο όρο πόσο στοιχίζει το αμάξι σας τον χρόνο χωρίς να υπολογίζουμε τα κόστος του αμαξιού?
Ετοιμάζομαι για διακοπές για 3 εβδομάδες διακοπές Άθηνα και θα δω και εγώ ορισμένα απο αυτά τα πράγματα με τα μάτια μου και θα γράψω τις εντυπώσεις μου.
-
Δεν υπάρχει επιλογή 3.000+
Πέρσι ήταν 4.200 ευρώ για ένα απλό 1.400άρι, βενζίνη, σέρβις (μαζί με αλλαγές σε ανάρτηση και φρένα), ασφάλειες και τέλη.
Φέτος ελάχιστα, (ασφάλειες + τέλη) αφού το χρησιμοποιώ σπάνια λόγω εταιρικού
-
Καλά ρε είσαι τρελός που πας χωρίς επιλογή 3,000+ ??????
Βάλε 5,700 Euro για ένα Golfaki IV GTI για 25,000 χλμ.....
-
Και εγώ νομίζω ότι οι κλίμακες είναι ιδιαίτερα συντηρητικές.
Για απλό 1400-αράκι (καινούριο και άρα μικρό κόστος συντήρησης) και μόλις 11.000 χλμ/χρόνο πληρώνω περίπου 1200 ευρώ. Τι να πει και κάποιος με 2000 κ.εκ. και πάνω.
-
Polo 100hp (2003)
Περιπου 180-200ευρο το μηνα bp ultimate = 2160-2400 to xrono
800ευρο ασφαλει
143 τελη
+service καμια 300
περιπου 3500 - 3700 συνολο.ΥΓ Κανω περιπου 30,000χλμ το χρονο!
-
3.500 το χρονο η βενζινη
2.000 η ασφαλεια
καμια 300αρα τα σερβις
150 τα τελη
γυρω στα 500 πλυσιματα και διοδια
εχουμε πανω απο 6.500 το χρονο.
μακαρι να χωραγα στις επιλογες της ψηφοφοριας -
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
3.500 το χρονο η βενζινη
2.000 η ασφαλεια
καμια 300αρα τα σερβις
150 τα τελη
γυρω στα **500 πλυσιματα **και διοδια
εχουμε πανω απο 6.500 το χρονο.
μακαρι να χωραγα στις επιλογες της ψηφοφοριαςΣωστος τα ξεχασα τα πλυσιματα. Εγω το πλενω 3-4 φορες το μηνα οποτε και εγω καμια 500 το χρονο. Οσο για τα διοδια δεν μπορω να υπολογισω γιατι εχει τυχει να περναω και 10φορες την εβδομαδα αλλα και να μην περασω για δυο εβδομαδες.
-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
3.500 το χρονο η βενζινη
2.000 η ασφαλεια
καμια 300αρα τα σερβις
150 τα τελη
γυρω στα 500 πλυσιματα και διοδια
εχουμε πανω απο 6.500 το χρονο.
μακαρι να χωραγα στις επιλογες της ψηφοφοριαςJohn μηπως υπερβαλλεις??
3500ε για βενζινη με 10lt/100χλμ βγαινει οτι κανεις 44,000 χλμ το χρονο, κανεις οντως τοσα χλμ???
2000ε τι ασφαλεια ειναι αυτή?? τοσα λεφτα???
Απο περιεργεια ρωτω, αν θες μου απαντας!!
-
Περίπου 5.500€ τον χρόνο (ασφάλεια 600€,τέλη 350€,πλυσίματα,service +, διόδια) χωρίς τα έκτακτα (λάστιχα,αναρτήσεις κλπ)....
-
Να πω και εγώ....
ασφαλεια 750ε
τελη 145ε
καυσιμα 1000ε
συντηρηση 200ε
διοδια αντε και 100ε
μεσο ετησιο κοστος αλλαγης αναλωσιμων (λαστιχα,φρενα,αμορτισερ)300εΣυνολο 2500ε
-
Με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω (μάξιμουμ 10.000) ανά έτος, το μαλλί πρέπει να πηγαίνει κάπου 1700 ευρώ (ασφάλεια μικτή 600-700, τέλη κάπου 150, service να μην μου πάρουν 100-150, πλυσίματα και γκαράζ τα αποφεύγω όσο μπορώ, βάλε όμως καμιά 100άρα). Για το ένα αμάξι όμως, το άλλο πρέπει να κοστίζει
-
Πραγματικά μένω άφωνος.
Και να πείς ότι οι Έλληνες οδηγάμε τις κουρσάρες....Αλλα να στοιχίζει στα 2-3Κ ευρώ τον χρόνο για ένα μικρομεσαίο αμάξι!!! Και οι ασφάλιες πάλι για τα Ελληνικά δεδομένα σαν ακριβές δεν είναι. Και εγώ που νόμιζα οτι εδώ στο ΝJ είχαμε τις ποιο ακριβές ασφάλιες στην Αμερική. Αλλά εδώ ο μέσος μισθός είναι 46-47Κ $ τον χρόνο.
Έχω χάσει πολλά επισόδια απο Ελλάδα.
Ορισμένοι απο επαρχία τι έχουν να πούνε. Μήπως η κατοχή αμαξιού είναι πιο φτυνή εκεί?
-
5.000 στο νερό χωρίς έκτακτα, ούτε αναλώσιμα!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
3.500 το χρονο η βενζινη
John μηπως υπερβαλλεις??
3500ε για βενζινη με 10lt/100χλμ βγαινει οτι κανεις 44,000 χλμ το χρονο, κανεις οντως τοσα χλμ???
Γιατί να μην κάνει, εγώ κάνω 46.000
Με 9,7 μέση για όλο αυτό το διάστημα, μόνο με την βενζίνη ξεπερνάω το όριο της ψηφοφορίας...Βενζίνη 3500+
Μικτή ασφάλεια 1300Ε το χρόνο
Τέλη 145
Διόδια πόσα άραγε...
Σέρβις γύρω στα 300
Λάστιχα άλλα 300Σύνολο ~5500. Σε αυτά πρόσθεσε και τυχόν πρόστιμα...
-
Βενζίνες περίπου 120 Ευρώ/Μήνα = 1440 Ευρώ
Ασφάλεια 680 Ευρώ/Έτος
Συντήρηση... 300 Ευρώ για μια αλλαγή λαδιών και ένα service; (Corolla) ας πούμε κάπου εκεί...
Parking 80 Ευρώ/μήνα = 960 Ευρώ και είμαι και από τους τυχερούς!!!
Σύνολο 3380 Ευρώ και δεν έχω βάλει τυχούσες βλάβες, ζημιές και φθορές όπως λάστιχα κτλ... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
3.500 το χρονο η βενζινη
2.000 η ασφαλεια
καμια 300αρα τα σερβις
150 τα τελη
γυρω στα 500 πλυσιματα και διοδια
εχουμε πανω απο 6.500 το χρονο.
μακαρι να χωραγα στις επιλογες της ψηφοφοριαςJohn μηπως υπερβαλλεις??
3500ε για βενζινη με 10lt/100χλμ βγαινει οτι κανεις 44,000 χλμ το χρονο, κανεις οντως τοσα χλμ???
2000ε τι ασφαλεια ειναι αυτή?? τοσα λεφτα???
Απο περιεργεια ρωτω, αν θες μου απαντας!!
Φυσικα και σου απνταω!
Καιω γυρω στα 11lt/100km και χρησιμοποιω super αμολυβδη(ξεχασα να το αναφερω). Οποτε ειναι γυρω στα 35.000 χλμ το χρονο, που τα κανω ανετα.
Οσο για την ασφαλεια, προκειται για μεικτη ασφαλιση και επιπλεον ειμαι και νεος οδηγος για την ασφαλιστικη οποτε καταλαβαινεις... -
Και εγώ στην ανώτερη κλίμακα της ψηφοφορίας δυστυχώς. Να είναι καλά τοπ Τυμπάκι και η καθημερινή μου μετακίνηση λόγω εργασίας. Αν βάλεις δώσεις όταν υπάρχουν και μείωση αξίας ανά έτος τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα.
-
Νάτη η αυξησούλα 15%
Αυξάνονται από το 2005 τα τέλη κυκλοφορίας δικύκλων και Ι.Χ. κατά 15%.
Συγκεκριμένα,
έως 300 κ.ε. από 13 ευρώ τα τέλη διαμορφώνονται σε 15 ευρώ,
από 301-785 κ.ε. από 33 ευρώ σε 38 ευρώ,
από 786-1357 από 81 ευρώ σε 93 ευρώ,
από 1358-1928 κ.ε. από 146 ευρώ σε 168 ευρώ,
από 1929-2357 κ.ε. από 323 ευρώ σε 372 ευρώ,
από 2358 και άνω από 420 ευρώ σε 483 ευρώ.Και επειδή το τέλος είναι ανταποδωτικό λέτενα αυξηθεί κατά 15% η παροχή υπηρεσιών από το Κράτος στους οδηγούς?
15% βελτίωση στους δρόμους πχ? -
Το κόστος από τα διπλοπαρκαρίσματα πού το βάζετε; Στα Χανιά μόνο, σύμφωνα με μελέτη του εργαστηρίου του Καθηγητή Μάρκου Παπαγεωργίου του Πολυτεχνείου Κρήτης (είναι από εκείνους τους καθηγητές που όντως ΚΑΝΟΥΝ έρευνα και δεν λένε... 'μην αναδασώνετε τα καμμένα δάση, γιατί θα εμποδίσετε τα... επιζήσαντα βλασταράκια να μεγαλώσουν', ενώ έχουν κάτι δεκαετίες να παρουσιάσουν έστω και μια σελίδα ερευνητικού έργου), το διπλοπαρκάρισμα στοιχίζει στους κατοίκους και στην πόλη 1,6 δισεκατομμύρια δραχμές ΕΤΗΣΙΩΣ σε άσκοπα καμμένη βενζίνη και χαμένες εργατοώρες.
Αυτό καταδεικνύει τη βλακεία της αξίωσης όλων μας να παρκάρουμε ακριβώς μπροστά απ'το μαγαζί που πάμε για να ψωνίσουμε ή ακριβώς μπροστά στο χώρο εργασίας μας, καθώς και της υπερβολικής χρήσης του αυτοκινήτου ακόμη και για διαδρομές γελοιωδώς μικρές.
Το "Πραγματικό" κόστος της αυτοκίνησης στην Ελλάδα