Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 525
    • 526
    • 134 / 526
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    10518
    178640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Τρέχει μ' αυτή την νεκροφόρα .Πάει ο κόσμος το έχει χάσει εντελώς.
      Πες του τελος πάντων να προσέχει μην σκοτώσει κανέναν άνθρωπο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        odyssey last edited by

        Ο χρήστης chiefjian έγραψε:

        ** τερμα στημενο με t1r**

        Τέρμα στημένο και T1R δεν μπορούν να είναι στην ίδια πρόταση αν δεν υπάρχει μια άρνηση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billopoulos last edited by

          Ο χρήστης chiefjian έγραψε:
          Mini Cooper s r56 (με εισαγωγη Κ&Ν)
          -ακριβο κοστος αγορας και συντηρησης,χωροι(πισω χωρανε μονο πιγκουινοι)

          Ειχες πιγκουινους να βαλεις να δεις αν χωρανε ή εισαι απλα υπερμετρα αισιοδοξος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kampas last edited by

            Ο χρήστης odyssey έγραψε:

            ** τερμα στημενο με t1r**

            Τέρμα στημένο και T1R δεν μπορούν να είναι στην ίδια πρόταση αν δεν υπάρχει μια άρνηση

            Κι ομως το εχω καταφερει ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Οδηγησα το saxo vts 1.4 του κολλητου εδω στη Πατρα για καμια 20 χιλιομετρα σε στροφιλικι στο Σουλι Πατρων.. Το ειχα ξαναπαρει κατι ξενερωτες βολτες μεσα στη πατρα ή στο πανεπιστημιο αλλα σημερα ηταν αλλιως..

              Απλα ΠΟΙΗΜΑ.. και δε το πιεσα και υπερβολικα.. Ειλικρινα περιμενω την ευκαιρια να βρεθω πισω απο το τιμονι ενος 1.6 vts..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Χμ... για πες... τι μπορούμε να βάλουμε απο VTS στην Berli ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Οδηγησα το saxo vts 1.4 του κολλητου εδω στη Πατρα για καμια 20 χιλιομετρα σε στροφιλικι στο Σουλι Πατρων.. Το ειχα ξαναπαρει κατι ξενερωτες βολτες μεσα στη πατρα ή στο πανεπιστημιο αλλα σημερα ηταν αλλιως..

                  Απλα ΠΟΙΗΜΑ.. και δε το πιεσα και υπερβολικα.. Ειλικρινα περιμενω την ευκαιρια να βρεθω πισω απο το τιμονι ενος 1.6 vts..

                  Ανάρτηση και τροχοί νορμάλ ή αναβαθμισμένα;
                  Το 1.6 καμμία σχέση ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης Govus έγραψε:

                    Οδηγησα το saxo vts 1.4 του κολλητου εδω στη Πατρα για καμια 20 χιλιομετρα σε στροφιλικι στο Σουλι Πατρων.. Το ειχα ξαναπαρει κατι ξενερωτες βολτες μεσα στη πατρα ή στο πανεπιστημιο αλλα σημερα ηταν αλλιως..

                    Απλα ΠΟΙΗΜΑ.. και δε το πιεσα και υπερβολικα.. Ειλικρινα περιμενω την ευκαιρια να βρεθω πισω απο το τιμονι ενος 1.6 vts..

                    Ανάρτηση και τροχοί νορμάλ ή αναβαθμισμένα;
                    Το 1.6 καμμία σχέση ...

                    195-45-15 και 3,5 ποντους χαμηλωμα (αυτο το τελευταιο παραλειψη..επρεπε να το πω )
                    Μια σκουπα εχει..160000km και το μοτερ τα μισα αφου ειναι και μεγαλος καφτης..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      μην το λες...το vts 1,6 παει πιο πολυ με τα τεσσερα το 1,4 ειναι πιο διασκεδαστικο με το πισω μερος και δυνατο αναλογικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        ...ξανα , ενα Citroen DS3 THP 156, αυτη την φορα μονος μου , στην γνωστη διαδρομη προς τα λιμανακια ...
                        Πλεον, η συνολικα μια ωρα περιπου πισω απο το τιμονι του, μου εδωσε μια σαφεστερη εικονα για τα χαρακτηριστικα-δυνατοτητες αυτου του μικρου Γαλλικου πυραυλου στον δρομο.
                        Για το εσωτερικο, οπως ειχα αναφερει και στην πρωτη επαφη, συνολικα θετικες ειναι οι εντυπωσεις, με highlight τα πολυ καλα σε πλευρικη στηριξη τυπου μπακετ καθισματα
                        με υφασμα και σουεντ σε τετοια σημεια ωστε να κρατουν ιδανικα το σωμα στις στροφες.
                        Αισθηση-αφη του τιμονιου οκ, ποιοτητα σχετικα καλη για την κατηγορια-τιμη του, εικονα γενικα λουσατη-συγχρονη και σπορτιφ, εξοπλισμος πληρης ακομα και στην βασικη εκδοση.
                        Θεση οδηγησης καλη, αν και θα προτιμουσα να ειναι λιγο χαμηλοτερη η βαση του καθισματος.
                        Ξεκινοντας, το τιμονι στα λιγα χλμ ειναι πολυ ελαφρυ, πρακτικοτατο για τα στενα, αλλα με μετρια αισθηση. Στην συνεχεια βεβαια, οταν ανεβουν τα χλμ βαραινει οσο πρεπει, διατηρωντας ωστοσο μια αισθηση τεχνητη.
                        Το κιβωτιο, καταπληκτικο, σαφεστατο, γρηγορο, με νορμαλ διαδρομες, δεχτηκε στην συνεχεια της βολτας, γρηγορες αλλαγες, χωρις να χασει ουτε μια...
                        Η αναρτηση του αρκετα σφιχτη, αλλα οχι ξερη, τουλαχιστον οχι στις μετριες λακουβες και στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου, οταν τα χλμ ανεβαιναν, κρατοντας μια καλη ισορροπια αναμεσα στην σπορτιφ αισθηση και σε ανεση στον ανοιχτο δρομο.
                        Ο κινητηρας φυσικα ειναι το καλυτερο ισως 'συστατικο' του αυτοκινητου.
                        Ξυπναει κανονικοτατα μετα τις μολις 1,500σαλ και 'πυροβολει' αδιακριτως οτι βρει μπροστα του. Το lag ειναι ανεπαισθητο και υπαρκτο μονο μεχρι τις 2,000σαλ και συνηθως απο 3η σχεση, με πληρες φορτιο (γκαζι στο πατωμα) αλλιως γαζωνει ασταματητα, ακομα και σε ταχυτατες αλλαγες, μην προλαβαινοντας να 'ξεφουσκωσει' η τουρμπινα .
                        Με συμμαχο το σαφεστατο νεο κιβωτιο της psa (προικα απο το Peugeot 308...) μπορεις να κινηθεις ανετα, σχεδον γρηγοροτερα απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει γυρω σου (ενα γαλαζιο skoda octavia RS στην ανηφορηκη της Βουλιαγμενης πριν την διασταυρωση για Αστερα, το καταλαβε, παροτι προσπαθησε να ακολουθησει... )
                        Φτανοντας στις κλασσικες στροφες στα λιμανακια, το ESP φυσικα βγαινει εκτος, και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες!
                        Παρα το σχετικα μικρο μεταξονιο, κανοντας μικρες αλλα κοφτές διορθωσεις (με σταθερο γκαζι) , το πισω μερος παραμενει σταθερο, ενω η αναρτηση δινει σωστη πληροφορηση γενικοτερα ως προς τα πατηματα του αυτοκινητου.
                        Το μονο καπως μελανο σημειο, φανηκε να προερχεται απο το τιμονι, και γενικοτερα το μπροστινο συστημα, το οποιο εδειχνε λιγο πιο 'φλυαρο' και αποκομμενο, απ' οσο θα ηθελα και θα περιμενα βεβαιως.
                        Η αποτελεσματικοτητα φυσικα διατηρειται στο επακρο, και τα τριψηφια νουμερα μετα την κλασσικη σφιχτη ανηφορικη αριστερη, ειναι παιχνιδακι για το DS3, απλα χρειαζονται μικροδιορθωσεις, οι οποιες γινονται πιο πολυ για να σημαδευτει σωστα η στροφη και να μπει σωστα το εμπρος μερος, παρα για να μαζευτει το πισω...
                        Τα φρενα ηταν δυνατα με καλο και αμεσο 'δαγκωμα' , εμπνεουν εμπιστοσυνη, απλα δεν εχουν τα μεγαλα περιθωρια ρυθμισιμοτητας που εχει πχ η Mito qv με τα τετραπιστονα, και δεν διατηρουν το 100% της δυναμης τους, σε τυχον απανωτα 'τσεκουρωματα' της τελευταιας στιγμης.
                        Γενικοτερα ειναι ενα ταχυτατο supermini, με καλους χωρους για την κατηγορια, προσεγμενο εσωτερικο, και ιδιαιτερο design που μονο απαρατηρητο δεν περνουσε, ειδικα στο λευκο της δοκιμης με μαυρο ουρανο και ζαντες.
                        Θα το επαιρνα? Μμμμ, μαλλον οχι, παρα το bonus αποσυρσης των 1,000ευρω που ισχυει πλεον και χωρις να υπαρχει παλαιο αυτοικινητο προς αποσυρση.
                        Πιθανοτατα να κοιταζα σε ελαφρως μτχ Cooper S στα ιδια χρηματα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Με συμμαχο το σαφεστατο νεο κιβωτιο της psa (προικα απο το Peugeot 308...) μπορεις να κινηθεις ανετα, σχεδον γρηγοροτερα απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει γυρω σου (ενα γαλαζιο skoda octavia RS στην ανηφορηκη της Βουλιαγμενης πριν την διασταυρωση για Αστερα, το καταλαβε, παροτι προσπαθησε να ακολουθησει... )

                          κατηφορικη μηπως εννοεις?
                          (στο τελος της Λ. βουλιαγμενης που εχει και τη πεζογεφυρα)

                          εχω τρομαξει πολυ κοσμο εκει περα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                            Με συμμαχο το σαφεστατο νεο κιβωτιο της psa (προικα απο το Peugeot 308...) μπορεις να κινηθεις ανετα, σχεδον γρηγοροτερα απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει γυρω σου (ενα γαλαζιο skoda octavia RS στην ανηφορηκη της Βουλιαγμενης πριν την διασταυρωση για Αστερα, το καταλαβε, παροτι προσπαθησε να ακολουθησει... )

                            κατηφορικη μηπως εννοεις?
                            (στο τελος της Λ. βουλιαγμενης που εχει και τη πεζογεφυρα)

                            εχω τρομαξει πολυ κοσμο εκει περα

                            Oχι βρε, αμεσως μετα τα φαναρια με το περιπτερο με την σπατουλα, κανοντας την ανοδο προς λιμανακια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Με συμμαχο το σαφεστατο νεο κιβωτιο της psa (προικα απο το Peugeot 308...) μπορεις να κινηθεις ανετα, σχεδον γρηγοροτερα απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει γυρω σου (ενα γαλαζιο skoda octavia RS στην ανηφορηκη της Βουλιαγμενης πριν την διασταυρωση για Αστερα, το καταλαβε, παροτι προσπαθησε να ακολουθησει... )

                              κατηφορικη μηπως εννοεις?
                              (στο τελος της Λ. βουλιαγμενης που εχει και τη πεζογεφυρα)

                              εχω τρομαξει πολυ κοσμο εκει περα

                              Oχι βρε, αμεσως μετα τα φαναρια με το περιπτερο με την σπατουλα, κανοντας την ανοδο προς λιμανακια...

                              έχει εκεί ανηφόρα??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                πολυ μικρη.. εγω εκει παντως ψιλοκοβω, γιατι δε βλεπω τι γινεται μετα και οταν δε βλεπω τι γινεται καποια (αρκετα) μετρα μακρια φοβαμαι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  πολυ μικρη.. εγω εκει παντως ψιλοκοβω, γιατι δε βλεπω τι γινεται μετα και οταν δε βλεπω τι γινεται καποια (αρκετα) μετρα μακρια φοβαμαι

                                  Εκοψα και εγω εκει, λιγο πριν την κορυφη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    αα , ελεγα μηπως εισαι σαν μερικους ψυχοπαθεις που ξερω που δεν αφηνουν καθολου το ποδι απο το γκαζι γιατι μιλαμε για σοβαρα χλμ , οχι μαλακιες

                                    δε θα μεινει κουνουπι αμα γινει στραβη..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jimhs last edited by

                                      ποσα επιασες στην κορυφη??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        αα , ελεγα μηπως εισαι σαν μερικους ψυχοπαθεις που ξερω που δεν αφηνουν καθολου το ποδι απο το γκαζι γιατι μιλαμε για σοβαρα χλμ , οχι μαλακιες

                                        δε θα μεινει κουνουπι αμα γινει στραβη..

                                        Πριν αρκετα χρονια, μπροστα μου ειχε ερθει ενα 3χχ τουμπα μετα την στροφη ανεβαινοντας με πολλα..ειχε ξηλωσει κι ενα απο τους στυλους φωτισμου στο κεντρικο διαζωμα..φρικη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rxristos last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          αα , ελεγα μηπως εισαι σαν μερικους ψυχοπαθεις που ξερω που δεν αφηνουν καθολου το ποδι απο το γκαζι γιατι μιλαμε για σοβαρα χλμ , οχι μαλακιες

                                          δε θα μεινει κουνουπι αμα γινει στραβη..

                                          Έχουνε γίνει σοβαρές στούκες στην Καβουρίου... φανάρια, λωρίδες για στρίψιμο αριστερά και δεξιά, ορατότητα που ξεγελάει... και γενικότερα σε αυτόν τον δρόμο σαν να μπερδεύετε ο κόσμος και οδηγούν σαν πρόβατα όπου νά'ναι, αριστερά, μέση, δεξιά κλείνοντας κενά για να αλλάξεις πορεία, σκάνε οι κ@@λόγκαζοι κάνουν τις σφήνες τους και καταλήγουνε στα δέντρα. Εκεί πάω πάντα παναγίτσα.

                                          Για το DS3 που λέει ο Γρηγόρης μιας και πρέπει να έχουμε κάνει το ίδιο αμάξι τεστ ντραιβ (Λ. Αμφιθέας) και μάλιστα στην ίδια διαδρομή (στο τσακ ήμουνα να φτάσω μέχρι Λουμπάρδα) θα συμφωνήσω για αυτά που λέει με τις εξής 2 διαφορές. Εμένα δεν μου άρεσε πολύ η απόκριση στο γκάζι (βέβαια ήμασταν 3 γαϊδούρια μέσα) και επίσης δεν μου άρεσε ότι μετά τις 5.000 στροφές ψιλοψόφαγε και ο ήχος από τον κινητήρα δεν σε εμπνέει να πιάνεις κόφτες και να γεμίζεις τις ταχύτητες, όχι πως έχει και κανένα νόημα αφού κοντά στο όριο το αμάξι το έχουν αφήσει μάλλον αναίσθητο και τα καλά τα φιλάνε για το 200αρι.
                                          Επίσης αν δεν φοβόμουνα την γαλλική αξιοπιστία θα ήταν μέσα στις επιλογές μου. Βέβαια από την στιγμή που βγήκε το Polo στα 19+ με το DSG (το θεωρώ μεγάλο ατού και δέλεαρ στα λεφτά αυτά) και το FR στα 16-17.000 επίσης με DSG το DS3 δείχνει ακριβό (μην πιάσουμε πάλι τα περί εμφάνισης και αίσθησης).
                                          Ο πωλητής με την πράσινη επιδότηση μου το έβγαζε αν θυμάμαι καλά στα 21.300 και 22.300 με το πακέτο που περιλαμβάνει και την TFT και κάποια άλλα στοιχεία εξοπλισμού. Πολλά λεφτά για ένα μικρό αμάξι, έστω και γρήγορο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cabala10 last edited by

                                            γιατι πατατε φρενο εκει δηλαδη?(αναλογα με το ποσα πατε..)
                                            σαν κατι αλλους που πατανε φρενο στην μεσογειων στο υψος της κατεχακη επειδη η κατηφορα μετα μοιαζει σαν πηγαδι!
                                            η σαν κατι αλλους ταγαρους που μπαινουν στις καμπες της εθνικης με 120 (η απολυτα νομιμη δηλαδη ) και επειδη βλεπουν οτι ο αμαξι περνει μια μικρη κλιση αλλα δεν διατρεχουν κινδυνο ΠΑΤΑΝΕ ΦΡΕΝΟ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 525
                                            • 526
                                            • 134 / 526
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr